м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали - РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
jorji6i6i написа:и съответно мислч, че проблема за паленето ми е в този регулатор...
..
Точно там е проблема , още повече че :
jorji6i6i написа:и даже свещите са мокри....
Подобен проблем имах преди време с колата на приятел (Ауди А3) , много трудно палеше с много въртене ... , свещите се мокреха стабилно с бензин , а като палеше миришеше стабилно на гориво ... Извадих клапана , духнах два пъти в цедката му , чукнах със отверката по него и пак го монтирах , колата запали веднага без да се мъчи , следващите няколко старта също бяха перфектни , та от там се разбра , че проблема е именно в тоя клапан (даже и без да меря налягане).
Пробвай същото и ти , свали клапана и поразтърси го и пак го монтирай , почти съм сигурен, че колата ще запали , или най -добре ако имаш възможност вземи от някъде само за експеримента ... , за да знаеш дали да го сменяш ...
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
ok
благодаря, винаги си много активен , поне в темите които аз пиша

благодаря, винаги си много активен , поне в темите които аз пиша

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
jorji6i6i написа:ok![]()
благодаря, винаги си много активен , поне в темите които аз пиша
Лесно се помага, когато човек си задава ясно въпроса и обяснява конкретно проблемите (както ти си го направил..... ). Но при така изложените симптоми , мисля, че проблема е именно в клапана ...
- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
metodi80 написа:jorji6i6i написа:ok![]()
благодаря, винаги си много активен , поне в темите които аз пиша
Лесно се помага, когато човек си задава ясно въпроса и обяснява конкретно проблемите (както ти си го направил..... ). Но при така изложените симптоми , мисля, че проблема е именно в клапана ...
Колега а къде се намира този клапан?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
horhef написа:metodi80 написа:jorji6i6i написа:ok![]()
благодаря, винаги си много активен , поне в темите които аз пиша
Лесно се помага, когато човек си задава ясно въпроса и обяснява конкретно проблемите (както ти си го направил..... ). Но при така изложените симптоми , мисля, че проблема е именно в клапана ...
Колега а къде се намира този клапан?
Баш в началото на рейката на дюзите ...
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
И тук ти казвам - имаш замръзнали гърнета. Откачи гърнетата преди катализатора и пробвай да запалиш.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Кви гърнета преди катализатора,колега?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
BaHka написа:И тук ти казвам - имаш замръзнали гърнета. Откачи гърнетата преди катализатора и пробвай да запалиш.
Склонен съм да се замисля , за вариянта - замръзнали гърнета , ако колегата кара на газ , ама дори да има замръзнало гърне (крайно или катализатор) , то колата ше пали , може да се мъчи , но ще пали ... !
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
metodi80 написа:BaHka написа:И тук ти казвам - имаш замръзнали гърнета. Откачи гърнетата преди катализатора и пробвай да запалиш.
Склонен съм да се замисля , за вариянта - замръзнали гърнета , ако колегата кара на газ , ама дори да има замръзнало гърне (крайно или катализатор) , то колата ше пали , може да се мъчи , но ще пали ... !
Методи, преди месец имах такъв случей в сервиза с БМВ 320 ванус. Клиента я спира пред тях вечерта, на другия ден при минусуви температури влиза, пали и след 2 секунди изгася сама и не пали повече. Мокри свещите зверски. Искра на свещите има. Няма газова, само на бензин. Откачих колекторните тръби преди катализатора и колата запали. След няколко часово седене в сервиза на топло източих 1 кофа вода от гърнетата. Накрая пробих една малка дупчица в най ниската точка на изпускателната система и клиента си тръгна. Ако не ми се е случвало нямаше да го напиша.
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
~Мишо~ написа:Кви гърнета преди катализатора,колега?
Имах предвид да откачи тръбите преди катализатора.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Браво бе Ванката,вече ми идеше да храня по-горе умниците с разните почуквания,подухвания и все професорски напътствия!
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Подкрепям Ванката, за замръзнали гърнета. Миналата седмица в петък правихме колата на един приятел. Fiat Brava 1.4, която никога не е помирисвала газ и по същия начин не иска да запали. Вечерта я угася, а на сутринта няма палене. След откачане на цялата генерация, колата запали от раз. В гърнетата имаше буци лед.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
ТРСТ написа:Браво бе Ванката,вече ми идеше да храня по-горе умниците с разните почуквания,подухвания и все професорски напътствия!
Кой ше "храниш" ти бе цифка умрела !!!! Ела ми бееееееееееее , ела , да видиме кой , кого ше нахрани !
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
колеги ще опитам и това с гурнетата............
защото в интерес на изтината от ауспуха нито мирише на бензин нито се въда пара нито нищо....ще е много интересно ако е така
защото в интерес на изтината от ауспуха нито мирише на бензин нито се въда пара нито нищо....ще е много интересно ако е така
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Ти още ли не си го пробвал това? От 4 дена ти го пиша. Явно не ти е спешна колата 

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани