Колеги ПОМАГАЙТЕ!!!
Модератор: Общи модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- dinko_sd
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Колеги ПОМАГАЙТЕ!!!
Един приятел си купи наскоро Е36 318 TDS и колата си вървеше прилично. Днес ми звъни и вика "Тая кола спря да върви  Вдигам до 3000 оборота и умира" и се чуди какво да прави. Имате ли предположения от какво може да бъде или някой да е имал същия проблем? Дали проблема е по електронен път или турбото е заминало
 Вдигам до 3000 оборота и умира" и се чуди какво да прави. Имате ли предположения от какво може да бъде или някой да е имал същия проблем? Дали проблема е по електронен път или турбото е заминало  Давайте някакъв съвет на време че като се тръгне по сервизи знаете какво става
 Давайте някакъв съвет на време че като се тръгне по сервизи знаете какво става 
			
		 Вдигам до 3000 оборота и умира" и се чуди какво да прави. Имате ли предположения от какво може да бъде или някой да е имал същия проблем? Дали проблема е по електронен път или турбото е заминало
 Вдигам до 3000 оборота и умира" и се чуди какво да прави. Имате ли предположения от какво може да бъде или някой да е имал същия проблем? Дали проблема е по електронен път или турбото е заминало  Давайте някакъв съвет на време че като се тръгне по сервизи знаете какво става
 Давайте някакъв съвет на време че като се тръгне по сервизи знаете какво става 
- Maverik
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Имал съм подобен проблем с 524тд при мен проблема беше в подкачващата гориво помпа (тая която е потопена в резервуара) цетката която е от доло на нея се беше задръстила,но при мен освен че не вървеше след 3000об.-1 и по трудно палеше
			
		- Turboman
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Зацапани дюзи?
Що не сложи една добавка за почистване в резервоара,да покара и тогава да ходи по маистори
			
		Що не сложи една добавка за почистване в резервоара,да покара и тогава да ходи по маистори
- dinko_sd
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Благодаря за съветите  Ами ще пробваме всичко възможно пък дано се оправи
 Ами ще пробваме всичко възможно пък дано се оправи  Иначе едно ново турбо ще му излезе майка си и баща си
 Иначе едно ново турбо ще му излезе майка си и баща си  
 
OPASNO LUD
Ами в момента не знам ама съм се возил с него и ми се струваше че за 1.8 (1.7 даже ако сме точни) стрелката показва доста голям моментен разход (около 10/100 без да е развален уреда) Аз карам 525 TDS и такова нещо при мен не се забелязва
 Аз карам 525 TDS и такова нещо при мен не се забелязва  
   Кажи какво имаш напредвид с разхода
 Кажи какво имаш напредвид с разхода  
  
			
		 Ами ще пробваме всичко възможно пък дано се оправи
 Ами ще пробваме всичко възможно пък дано се оправи  Иначе едно ново турбо ще му излезе майка си и баща си
 Иначе едно ново турбо ще му излезе майка си и баща си  
 
OPASNO LUD
...
Ами в момента не знам ама съм се возил с него и ми се струваше че за 1.8 (1.7 даже ако сме точни) стрелката показва доста голям моментен разход (около 10/100 без да е развален уреда)
 Аз карам 525 TDS и такова нещо при мен не се забелязва
 Аз карам 525 TDS и такова нещо при мен не се забелязва  
   Кажи какво имаш напредвид с разхода
 Кажи какво имаш напредвид с разхода  
  
- dinko_sd
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Ей сега говорих с него пак и казва че на празен ход двигателя се форсира нормално и вдига над 3500 оборота а в движение вика "все едно съм опънал ръчната спирачка". Не знам дали това ще внесе някаква яснота относно проблема ама си мисля че турбото си е заминало  
  
			
		 
  
- Kristopher
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
На мен като ми беше заминало турбото пушеше масло през ауспуфа,но не винаги а само като дадеш газ, според мен турбото на твоя човек си е наред,а и когато турбото ми имаше луфт/когато беше развалено/колата си вървеше нормално
			
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

От дюзите май ще да е, нашата имаше подобен проблем и като отидохме в Евро дизел ли е, Супер дизел ли е, кво ли е да ги   и в миндилите и казаха турбото, честито 800 лева
  и в миндилите и казаха турбото, честито 800 лева   
   Но каза че имало некъв супер нов мега уникален начин измислен от тех да прочистят и един вид рециклират турбото, само за 350 лева, моя човек вика да я дадем аз му викам не ама накрая я оствихме и след 2 дена нормално вървене пак умря, жалко че като отидох в сервиза тоя го нямаше да му счупя капачките. Отидохме да проверим в един друг сервиз, дето по принцип си ходим, оказахасе дюзите и човека ги смени и не помня цифрата но със сигурност не беше 800 или 350 лева.
  Но каза че имало некъв супер нов мега уникален начин измислен от тех да прочистят и един вид рециклират турбото, само за 350 лева, моя човек вика да я дадем аз му викам не ама накрая я оствихме и след 2 дена нормално вървене пак умря, жалко че като отидох в сервиза тоя го нямаше да му счупя капачките. Отидохме да проверим в един друг сервиз, дето по принцип си ходим, оказахасе дюзите и човека ги смени и не помня цифрата но със сигурност не беше 800 или 350 лева.
			 и в миндилите и казаха турбото, честито 800 лева
  и в миндилите и казаха турбото, честито 800 лева   
   Но каза че имало некъв супер нов мега уникален начин измислен от тех да прочистят и един вид рециклират турбото, само за 350 лева, моя човек вика да я дадем аз му викам не ама накрая я оствихме и след 2 дена нормално вървене пак умря, жалко че като отидох в сервиза тоя го нямаше да му счупя капачките. Отидохме да проверим в един друг сервиз, дето по принцип си ходим, оказахасе дюзите и човека ги смени и не помня цифрата но със сигурност не беше 800 или 350 лева.
  Но каза че имало некъв супер нов мега уникален начин измислен от тех да прочистят и един вид рециклират турбото, само за 350 лева, моя човек вика да я дадем аз му викам не ама накрая я оствихме и след 2 дена нормално вървене пак умря, жалко че като отидох в сервиза тоя го нямаше да му счупя капачките. Отидохме да проверим в един друг сервиз, дето по принцип си ходим, оказахасе дюзите и човека ги смени и не помня цифрата но със сигурност не беше 800 или 350 лева.Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

		- боримечката
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.01.2006
- Местоположение: софия
като за начало вижте да нее горивния филтьр , моита печка ми направи абсолютно същия номер на връщане от морето и се оказа че филтара е пълен с боклуци 
			
		
- dinko_sd
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Tano 
Аз съм тоя с БМВ-то (Миро)
Я кажи кой тоз друг сервиз. Предложете някои добър сервиз дето да не дерат кожи и само името да им е сервиз пълен с улиогуфрени.
КОлата неще да върви, няма мощност а ина4е нафти4ката си гори и из4езва. пове4е впечатления утре.
			
		Отидохме да проверим в един друг сервиз
Аз съм тоя с БМВ-то (Миро)
Я кажи кой тоз друг сервиз. Предложете някои добър сервиз дето да не дерат кожи и само името да им е сервиз пълен с улиогуфрени.
КОлата неще да върви, няма мощност а ина4е нафти4ката си гори и из4езва. пове4е впечатления утре.
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]
 
	


 
