Как изглежда М44; М42-Снимки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vladi_a_i » 08 Фев 2011, 21:54

metodi80 написа:
gear написа:сори че пиша в темата ама блоковете на м44 и м42 енакви ли са > ? като захват към главата и същите ли са като на м43 щото имам идея за конверсия от м43 към м 44 :) по ЕТК БЛОКОВЕТЕ СА С ЕДНАКЪФ ПАРТ НОМЕР ?!


Колега и аз съм се замислял за тая конверсия ,но и аз като тебе видях , че по партид. номера са еднакви , но честно казано , не смея да се хвърлям , щото не съм сигурен , че ще стане ... Аз М43 съм отварял , но М44 не съм му свалял главата , за да сравня как са нещата ... Та ако някой е сравнявал ще е много хубаво да сподели ...

То блоковете може да са еднакви,ма буталата не са ли различни...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: ROI
Пол: Мъж
Кара: M50 с шпер :)
Мечтае да кара: саМолет
Детайли за колата: Млада булка само на 23 !!!

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от gear » 08 Фев 2011, 23:19

metodi80 написа:
gear написа:сори че пиша в темата ама блоковете на м44 и м42 енакви ли са > ? като захват към главата и същите ли са като на м43 щото имам идея за конверсия от м43 към м 44 :) по ЕТК БЛОКОВЕТЕ СА С ЕДНАКЪФ ПАРТ НОМЕР ?!


Колега и аз съм се замислял за тая конверсия ,но и аз като тебе видях , че по партид. номера са еднакви , но честно казано , не смея да се хвърлям , щото не съм сигурен , че ще стане ... Аз М43 съм отварял , но М44 не съм му свалял главата , за да сравня как са нещата ... Та ако някой е сравнявал ще е много хубаво да сподели ...

И аз м42 съм отварял и съм гледал разлики няма освен 1 веригата е по дълга (нормално 2 вала) има си и кнок сензорите и с 1 дума възможно е стига да си смел :) въпросът е м44 и м42 блоковете ако са еднакви то тогава разликата само в буталата ли е ковани или нековани ? и при такава схема с главата също маи и компа трябва да се смени според мен... ако може да направим и тема направо то този въпрос виждам че не само аз си мисля "глупости" :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от metodi80 » 08 Фев 2011, 23:48

gear написа: ако може да направим и тема направо то този въпрос виждам че не само аз си мисля "глупости" :)


Да идеята не е лоша ... :)
Само да не стане да си пишеме само двамата в нея ... :mhihi:
Пускам я ...
Ще я озаглавя - " Конверсия на М43 в М44 - възможно ли е ...? "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от michev » 09 Фев 2011, 1:13

За да стане това трябват буталата на ис-а, целия преден капак на блока /имам предвид вътрешната част - корпуса с маслената помпа/, капака, затварящ веригата, ангренажа целия комплект, цилиндровата глава, капак на клапаните, изпускателен колектор, всмукателен колектор с гофрата, дебитомер, водна помпа /тя май ставаше от М43/, термостат, фланците за охладителната система, бобините и не на последно място ЕКУ-то, не че с М43-ковото няма да запали, но все пак. Мисля, че нищо не пропускам, ако не, нека ме поправят. Периферията като стартери, динама и компресори на климата са същите. Според мен цялата игра си струва, само ако имаш ИС-ов мотор и той ти е подарък :mhihi:
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: ROI
Пол: Мъж
Кара: M50 с шпер :)
Мечтае да кара: саМолет
Детайли за колата: Млада булка само на 23 !!!

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от gear » 09 Фев 2011, 3:24

подарък колко да ти е подарък за 4-500 лева сичко не е ли напрао без пари за някви 16 клапана ? малко повече повер пък и въпроса е предизвикателството и в краина сметка пак имаш номер на мотора на обикновенно 1.8 ;) за данъчните и успеха от постигнатия резултат :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от Biogame » 09 Фев 2011, 12:04

vld написа:И това за масления филтър е от 10.95 на М43 и М42 слагат новия корпус с пластмасовата капачка и по тънкия и дълъг филтър.

Моята 16-ска М43Б16 по ВИН е 24.11.1994 и е точно с пластмасовата капачка и дългия филтър.
Дори когато сменях гарнитурата и О пръстените на стойката на масления филтър спорехме малко в магазина,защото при тях излиза че съм с един О-пръстен а те бяха два.
:driving: :dunno: :driving:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vld » 09 Фев 2011, 12:46

Biogame написа:
vld написа:И това за масления филтър е от 10.95 на М43 и М42 слагат новия корпус с пластмасовата капачка и по тънкия и дълъг филтър.

Моята 16-ска М43Б16 по ВИН е 24.11.1994 и е точно с пластмасовата капачка и дългия филтър.
Дори когато сменях гарнитурата и О пръстените на стойката на масления филтър спорехме малко в магазина,защото при тях излиза че съм с един О-пръстен а те бяха два.

може да ти е сменявана конзолата колега, официално това е датата която съм написал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от Biogame » 09 Фев 2011, 14:23

vld написа:
Biogame написа:
vld написа:И това за масления филтър е от 10.95 на М43 и М42 слагат новия корпус с пластмасовата капачка и по тънкия и дълъг филтър.

Моята 16-ска М43Б16 по ВИН е 24.11.1994 и е точно с пластмасовата капачка и дългия филтър.
Дори когато сменях гарнитурата и О пръстените на стойката на масления филтър спорехме малко в магазина,защото при тях излиза че съм с един О-пръстен а те бяха два.

може да ти е сменявана конзолата колега, официално това е датата която съм написал.

Може да са и правили нещо преди да дойде при мен колата.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от michev » 09 Фев 2011, 15:23

имам мотор М43 01.1995 по ВИН и е с алуминиева капачка, моя е 03.1996 и е с пластмасова, така че сигурно нещо е сменяно при теб
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от ивчо3 » 10 Фев 2011, 10:05

CTORH написа:
ивчо3 написа:...
Измененията от септември 1993 г.включват също така: ... плъзгач на веригата, вместо зъбно колело.


Някой може ли да обясни какво е предимството от това веригата да е с плъзгач, вместо със зъбно колело? Според мен, ако е със зъбно колело е по-малко триенето и износването. :dunno:

Колата ми е над 300000 км и ангренаж не е сменян. Веригата е силно разтегната и единия притискащ плъзгач (банана) е с ясноизразени канали от триенето на веригата. Другият за който става въпрос- заместващ зъбното колело в старата версия на м42 е като нов, почти никакво износване няма. Предимството на плъзгача е в ниската цена, едно зъбно колело с лагер струва доста повече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от CTORH » 10 Фев 2011, 14:52

Е по-скъпо е, ама нали караме БМВ-та, не фордове. Друга предполагам, че е причината. На пръв поглед е логично зъбното колело да дава по-малко съпротивление отколкото плъзгача, но явно от БМВ са имали и други съображения, не вярвам да е заради цената на колелото с лагера.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook