За проблеми с поплавъка
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
За проблеми с поплавъка
миналата седмица ми се случи доста изнервяща ситуация карам си аз и изведнъж колата заби муцуната,викам си брех к'во ти стана ся?гледам нафта 30кила показва,пък маркуча празен от филтъра до помпата.Прибрах се и свалих поплавъка той пълен с нафта,а резервоара празен,поплавъка се запушил и неще да се изпразни и да смята вярно,и реших да му направя подобрение за по добро пълнене и празнене.С една бургиика 2мм и винтовера му направих доста дупки по височина,долу където е тръбичката дето се пълни е на две секции и там направо през втората секция да се пълни по-бързо и да се празни по-бързо,и отчитането веднага се оправи пробвах като отрязах едно 3л.шише от безалкохолно и го напълних с нафта,потапям и вадя поплавъка,стана като лейка ама за сметка на това отчита доста бързо ако някой е има подобен проблем с поплавъка(щото горивата ни са пълни с буклуци)ако иска да опита,САМО ТРЯБВА ДА СЕ ВНИМАВА КАТО СЕ ДУПЧИ ДА НЕ СЕ ПРЕКЪНАТ СТРУНИТЕ ДЕТО ПОПЛАВЪКА ВЪРВИ ПО ТЯХ!!!аз съм много доволен и ще се радвам ако съм бил и полезен!!!
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: За проблеми с поплавъка
Темата е супер колега
. Аз май в скоро време ще се възползвам от твоята майстория, че нещо започна по-бавно да ми отчита нивото на горивото.
и дано ми стигне нафтата 



Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: За проблеми с поплавъка
само внимавай,че за малко да направя беля,
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: За проблеми с поплавъка
Колега, имаш ли възможност да качиш малко снимки за да добием представа как се прави. Имам същия проблем с моя ТДС, но седи на 60 литра и мърда от време на време като реши. На магистралата както си карах и за пореден път ми свърши нафтата само че със 140км/ч, което направо не е работа! Благодаря.
BMW Sheer Driving Pleasure
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: За проблеми с поплавъка
снимки нямам щото обикновено нещо което правя по колата е винаги под напрежение и нямам време да снимам иначе ако ми остане време пак ще разглобявам да снимам нее толкова сложно правиш дупки навсякъде(става все едно лейка)
нещо такова се получи
нещо такова се получи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: За проблеми с поплавъка
Благодаря. Ще пробвам, дано не си прецакам новата помпа в резервоара 

BMW Sheer Driving Pleasure
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: За проблеми с поплавъка
Аз не мисля, че е нужно толкова много дупки да се правят. Според мен 4-5 дупки на различни места ще са напълно достатъчни, или пък да се отпушат фабричните дупки. Според мен не са го направили като лейка, за да не ти мърда стрелката при всеки по остър завой и да се чудиш какво се побърква. Все пак е течност това, което отчита и идеята плавно да се движи самата стрелка.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: За проблеми с поплавъка
Zubcho написа:Аз не мисля, че е нужно толкова много дупки да се правят. Според мен 4-5 дупки на различни места ще са напълно достатъчни, или пък да се отпушат фабричните дупки. Според мен не са го направили като лейка, за да не ти мърда стрелката при всеки по остър завой и да се чудиш какво се побърква. Все пак е течност това, което отчита и идеята плавно да се движи самата стрелка.
и аз бих посъветвал колегите това. Единствено бих разширил оригиналните дупки с 1-2 мм.
За милиони-няма закони.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: За проблеми с поплавъка
колеги ако успеете да ми намерите оригиналните дупки където се пълни поплавъка без да го разглобите евала ще ви кажа,но щом съм го направил така явно неможе да се достигне до тях,а да го изчистиш без да го разглобиш много трудна работа!И стрелката не шава(на другите автомобили които поплавъка не е в тръба,а е само балон дане би да им шават стрелките???)щом съм го написал тук съм го пробвал и няма проблеми при мен!Освен това ако направиш по големи дупки има по голяма вероятност да ти се размърда стрелката защото когато дупката е по-малка(2мм казах) нафтата има повече съпротивление и по бавно се пълни,докато при по-големите има рязко пълнене и рязка промяна в показанията,тъй като нафтата не среща съпротивление!
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: За проблеми с поплавъка
още един + на тази операция вече поплавъка отчита вярно от 0 до 20 изпробвах го и показва слиза си плавно!!!
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани