Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
Модератор: Общи модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Здравейте!
Колега, предполагам че въпроса ти е по-скоро какви ще са ти годишните разходи по автомобила. На тази база можеш да вземеш решението си (при условие че не си БМВ маняк като нас тук) каква марка автомобил да избереш.
Поддръжката на Е36 с мотор 1.8 след 1996 г. излиза около 600 лв на година, това е по моя справка на база разходите които съм направил за последните 3 години (реално откакто я имам). Тук не се включват разходите за данъци, застраховки и бензин.
1.8 е мощен и в същото време икономичен мотор, доколкото стремежа ти за нечовешко ускорение не те депресира (разликата в ускорението до 100 км/ч е в рамките на 3-4 секунди между малките и големите мотори). Разхода е около 10-11 градско и 6,5-7,5 извънградско. Ако ползва колата предимно в градски условия, това е най-добрия мотор за мен и с най-добро съотношение мощност и разход на гориво.
Ако ще караш колата предимно извън града - повече от 70% изминатите километри, можеш спокойно да се насочиш към 6-цилиндровите мотори, които предлагат доста повече емоции и удоволствие от шофирането. Разходът на тези агрегати е учудващо нисък извън града, като е съпоставим с този на 4-цилиндровите. Имай предвид че и 6-цилиндровите мотори имат доста по-голям ресурс в сравнение с по-малките си събратя, тъй като се умарят по-трудно
Поддръжката на Е36 с мотор 1.8 след 1996 г. излиза около 600 лв на година, това е по моя справка на база разходите които съм направил за последните 3 години (реално откакто я имам). Тук не се включват разходите за данъци, застраховки и бензин.
1.8 е мощен и в същото време икономичен мотор, доколкото стремежа ти за нечовешко ускорение не те депресира (разликата в ускорението до 100 км/ч е в рамките на 3-4 секунди между малките и големите мотори). Разхода е около 10-11 градско и 6,5-7,5 извънградско. Ако ползва колата предимно в градски условия, това е най-добрия мотор за мен и с най-добро съотношение мощност и разход на гориво.
Ако ще караш колата предимно извън града - повече от 70% изминатите километри, можеш спокойно да се насочиш към 6-цилиндровите мотори, които предлагат доста повече емоции и удоволствие от шофирането. Разходът на тези агрегати е учудващо нисък извън града, като е съпоставим с този на 4-цилиндровите. Имай предвид че и 6-цилиндровите мотори имат доста по-голям ресурс в сравнение с по-малките си събратя, тъй като се умарят по-трудно

Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Здравейте!
маздата е абсолютна тенекия.
ако аудито е 1.8Т това е най-добрия избор.
бмв-тата са или със слаби или с много харчещи двигатели (най-често с и двете) и има смисъл само ако не те интересува практичната част на нещата.
ако аудито е 1.8Т това е най-добрия избор.
бмв-тата са или със слаби или с много харчещи двигатели (най-често с и двете) и има смисъл само ако не те интересува практичната част на нещата.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
+1 за маздата
много по-здрава и комфортна и от бмв-то и от аудито
много по-здрава и комфортна и от бмв-то и от аудито
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Здравейте!
steeN написа:маздата е абсолютна тенекия.
ако аудито е 1.8Т това е най-добрия избор.
бмв-тата са или със слаби или с много харчещи двигатели (най-често с и двете) и има смисъл само ако не те интересува практичната част на нещата.
Ауди А4 е голяма грешка още повече с 1.8Т мотор, който е най-капризния ...
че върви --> върви, НО само ако е 100% изправен, а това в БГ няма как да се случи

Маздата е чудесна за първа кола
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
какво му е капризното на този мотор
освен хубаво масло, друго не иска.
това е най-добрият 4 цилиндров мотор на фв/ауди. двигателя на голф гти.

това е най-добрият 4 цилиндров мотор на фв/ауди. двигателя на голф гти.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
Може и да е добре мотора, като вървеж и база за тунек... Ама за 4к лв се сети в какво състояние ще го вземе. А не е като да няма скъпа периферия.
Общо взето евтина поддръжка и турбобензин не си пасват много, много в едно изречение. Ако е по-сериозна началната инвестиция съм съгласен, че известно време няма да има ядове. Но като се сетя за турбина, предница и пълния комплект съединител...
С маздата не съм много запознат, но според мен Е36цата не е лош избор, части има бол, лесно се намират, на всякакви цени, лесно се обслужва, не е толкова претенциозна...(стига да е бензин) и за тея пари ако се оглежда повечко може да си намери някоя читава Е36ца...
Щом колеги ти препоръчват Маздата предполагам има за какво.
В такъв случай просто се качи и покарай, и виж кое ще ти пасне най-добре.
Общо взето евтина поддръжка и турбобензин не си пасват много, много в едно изречение. Ако е по-сериозна началната инвестиция съм съгласен, че известно време няма да има ядове. Но като се сетя за турбина, предница и пълния комплект съединител...
С маздата не съм много запознат, но според мен Е36цата не е лош избор, части има бол, лесно се намират, на всякакви цени, лесно се обслужва, не е толкова претенциозна...(стига да е бензин) и за тея пари ако се оглежда повечко може да си намери някоя читава Е36ца...
Щом колеги ти препоръчват Маздата предполагам има за какво.
В такъв случай просто се качи и покарай, и виж кое ще ти пасне най-добре.

E34, E38
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
И само да добавя,БМВ Е36 е доста заглеждана кола от други собственици на същият модел,и ако земе да я накичиш + задължителната застраховка,неминуемо ще пишеш в темата за "откраднати части"
Маздата е добър автомобил,послушен,дурако-устойчив и не се заглеждат по него за сваляне на части,освен това е икономичен
Маздата е добър автомобил,послушен,дурако-устойчив и не се заглеждат по него за сваляне на части,освен това е икономичен
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
Разгледах Мазди-те, ами изглеждат доста добре, или поне отвън..... Имат добра репутация

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
325TDS харчи като малките бензинови, а върви като по-големите.

- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
Bavarcho написа:325TDS харчи като малките бензинови, а върви като по-големите.
И е малко по-проблемен от двата на 1

По темата: глас за 36-та

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
Bavarcho написа:325TDS харчи като малките бензинови, а върви като по-големите.
Радвам се мислиш така, най-вече за харченето в градски условия, а за подръжката да не говорим - М51 е за мазохисти
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
Coulthard написа:Bavarcho написа:325TDS харчи като малките бензинови, а върви като по-големите.
Радвам се мислиш така, най-вече за харченето в градски условия, а за подръжката да не говорим - М51 е за мазохисти
Да, повечето ТДСи в БГ са за мазохисти, пров си.
Но един добре поддържан ТДС е много добър двигател.
Колко много да харчи 325ТДС ръчка градско, сравнение с 320/23, защото горе доло толкова върви?

Доста ТДСи съм видял и не малко са били читави. Един познат който се занимава с коли в Италия всяка седмица прави курсове БГ - Италия и по аутобаните върви супер и разхода е доста нисък.
Хич не съм някакъв голям привърженик на ТДС-а, доста повече харесвам common rail-а, но като поддържаш добре двигателя си е супер (все пак дизела е по-капризен от бензина).
Цъкни в раздела "проекти" да видиш колегата от Русе какъв хубав ТДС има...

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
steeN написа:какво му е капризното на този моторосвен хубаво масло, друго не иска.
това е най-добрият 4 цилиндров мотор на фв/ауди. двигателя на голф гти.
ВСИЧКО му е капризно на тоя мотор ! Много е трудно да намериш читав , особено ако си по-навътре с пръдливия мотор и започнеш да се заглеждаш .
Казват с чип мноо бега - за да се чипоса , трябва да е в много добро състояние и веднага 50% отпадат за тази операция . После - имаш задължително 2 дино теста - преди и след за да се види какво си направил - 200лв . Цена на "чипа" - 300 лева . Обаче съединителя на 1.8Т е супер слаб и грам не държи на натоварването от чипосване - смяна съединител - между 300 и 500 лева . Слагаш и първоначално обслужване - ангренаж - между 500 и 700 лева . Грубо - 1500 лева за да ти върви колкото 323и , само дето като бонус ще имаш шибан лаг , пръдлив звук и надеждата турбината да ти изкара повече от 30 000 км , което е малко вероятно .
Аз бих препоръчал 323и или 328и - което е по-читаво . Може би по-добре 323и защото все пак 328 е бил топ модела (преди М3) и се предполага , че е бил доволно тормозен . И 323и и 328и имат графики на тягата близки до съвършените , много от днешните коли не могат и да си мечтаят за подобно нещо

Димитров - при 10 000 км годишно , повечето от които предполагам вечер (млад човек) и извънградско , разхода играе малка роля , която лесно губи от "удоволствие" .
Ауди А4 е по-добрия автомобил , но не и по-здравия . Като цена е поне 30-40% нагоре и все пак не е БМВ . Ако си фен на БМВ , колкото и добро да е Аудито , пак ще си искаш БМВ - казва ти го човек , който кара Ауди

Мазда 626 - пластмасов лиген без хубави 6ци . Абсолютно безлична кола , пък ако ще и здрава да е .
Колко много да харчи 325ТДС ръчка градско, сравнение с 320/23, защото горе доло толкова върви?![]()
- 323и направо затрива ТДСа , ако ще и с чипС да е . Колко по-здрав и надежден мотор е , не е истина . Извън града ще са близки по разход - не повече от 1,5 литра разлика . Градско ...

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
големите проблеми на този двигател идват от каране с говняно масло/отложени смени и незнание как се поддържа турбо автомобил.
you get what you pay for.
you get what you pay for.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е36-1997-1998,или А3,Мазда 626 1998-2000
steeN написа:големите проблеми на този двигател идват от каране с говняно масло/отложени смени и незнание как се поддържа турбо автомобил.
you get what you pay for.
нали това обяснявам

You said: "Time will change!" What if it changes you?
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани