CDV клапан на съединителя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: CDV клапан на съединителя
по принцип си прав за поритването и полусъединителя......може би за допълнително да се подсигурят от БМВ са го сложили това,а може би и за да е качестовото на ниво.......на новите със сигурност го няма това
Нз,преди малко свалих колата от крика и го има и при мен този клапан,но не мисля да го пипам за момента,въпреки че ми е много интересно ако го премахна каква разлика ще има
дали ще стане по-мек както каза колега по-нагоре.....най-вероятно да,защото когато го няма клапана,няма да има усилие за преминаване на спирачната течност от тръбата към цилиндъра,а направо "на работа " както се казва 

Нз,преди малко свалих колата от крика и го има и при мен този клапан,но не мисля да го пипам за момента,въпреки че ми е много интересно ако го премахна каква разлика ще има


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: CDV клапан на съединителя
Аз не бих го махнал, а бих го подменил, ако има нужда... заради демферния маховик 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: CDV клапан на съединителя
пцилютно луц... вярно и точно...
ако имате придърпване при тръгване, не обвинявайте въпросната част... тя е за да "изглади" тръгването
ако имате придърпване при тръгване, не обвинявайте въпросната част... тя е за да "изглади" тръгването

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: CDV клапан на съединителя
Владо написа:пцилютно луц... вярно и точно...
ако имате придърпване при тръгване, не обвинявайте въпросната част... тя е за да "изглади" тръгването
Не си прав, само така изглежда. Прочети малко от линка в първото мнение. Там доста ясно е описано всичко.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: CDV клапан на съединителя
колега, не ми се спори с никого... ама да мо даваш за пример писанията на неизвестен търговец що производството му било много убаво, не е добре...
между другото, тъй като по стечение на обстоятелствата работя с хидравлични машини, мога да те уверя, че логиката на това стеснение/клапан е намерила доста широко приложение в практиката за възпрепятстване на ударния старт на работната машина...
но който както го разбира, не налагам мнение, а само изразявам... успех на всички
между другото, тъй като по стечение на обстоятелствата работя с хидравлични машини, мога да те уверя, че логиката на това стеснение/клапан е намерила доста широко приложение в практиката за възпрепятстване на ударния старт на работната машина...
но който както го разбира, не налагам мнение, а само изразявам... успех на всички

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: CDV клапан на съединителя
Не обвързвам никого с моето мнение, който иска да го маха, просто ви казвам че нищо не се преправя и т.н.
Направете си опит махнете го покарайте и пак го сложете, аз моя няма да го сложа повече.
а тези "тунинг" изпълненията не са нищо повече от същата част с по голям отвор.

Този клапан се монтира на почти всички ръчни кутии от е36 до е90 до колкото четох, само че при някой е малко особено тъй като не може да се премахне напълно, защото физически няма как да закрепиш маркуча и тръбичката, и там го сменят с тунинг такъв
П.П пишете в някоя търсачка "CDV BMW" и приятно четене
Направете си опит махнете го покарайте и пак го сложете, аз моя няма да го сложа повече.
а тези "тунинг" изпълненията не са нищо повече от същата част с по голям отвор.

Този клапан се монтира на почти всички ръчни кутии от е36 до е90 до колкото четох, само че при някой е малко особено тъй като не може да се премахне напълно, защото физически няма как да закрепиш маркуча и тръбичката, и там го сменят с тунинг такъв
П.П пишете в някоя търсачка "CDV BMW" и приятно четене
Последна промяна racing_team_vidin на 20 Фев 2011, 0:06, променена общо 1 път
Re: CDV клапан на съединителя
Тия, които ги продават, са без съчмата и пружинката...прост отвор без рестрикции. Оригиналния като устройство е като еднопосочен клапан обаче има и известна пропускливост наобратно. При мен стана директно да завия тръбичката към помпата иначе щях да ходя при бай стругар 
@meha: ако искаш ще ти дам да пробваш на моята кола как е съединителя и като ти хареса да го изскубеш твоя

@meha: ако искаш ще ти дам да пробваш на моята кола как е съединителя и като ти хареса да го изскубеш твоя

Re: CDV клапан на съединителя
без него е супер мек съединителя, работи супер и си мисля че е голяма дивотия ,явно са помислили и за други да тръгват по лесно ....
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: CDV клапан на съединителя
Чел съм я и друг път темата, канил съм се да го махам тоя клапан но съм се отказвал. Дали е така както е писал колегата на първа страница, дали не е добре за съединителя и добре за диф-а? Ако го махна по добре ли ще е за съединителя? Мен придърпването не ме притеснява, по скоро да не прецакам нещо което е направено с някаква цел, ама каква? 


- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: CDV клапан на съединителя
То па едно време щото само с хидравлични съединители и буфери са карали... Аз като карал с и без въпросния клапан, мога да споделя, че разликата е никаква. Само в първите няколко потегляния след премахването субективно "се чувства" , но само поради причината, че очакваш нещо да се случи. Така или иначе с хидравличен съединител и двойномасов маховик и самонастройващ се притискател и не знам си какво още човек винаги има чувството, че е начинаещ шофьор, освен ако не му тежи десния крак повече 

Re: CDV клапан на съединителя
Sherman написа:@meha: ако искаш ще ти дам да пробваш на моята кола как е съединителя и като ти хареса да го изскубеш твоя
не искам да се качвам на твойта кола,поради ред сектантски причини


Re: CDV клапан на съединителя
Колеги това само за бензиновите бмв-та ли е? Защото и аз имам подобен проблем с моята 525тдс, но не съм сигурен дали не е от заминал съединител 

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: CDV клапан на съединителя
niksana написа:Колеги това само за бензиновите бмв-та ли е? Защото и аз имам подобен проблем с моята 525тдс, но не съм сигурен дали не е от заминал съединител
не е само бензинови, и дизеловите имат CDV
Re: CDV клапан на съединителя
meha написа:Sherman написа:@meha: ако искаш ще ти дам да пробваш на моята кола как е съединителя и като ти хареса да го изскубеш твоя
не искам да се качвам на твойта кола,поради ред сектантски причиникак се вика 3 е повече от 2.8 не ме дразни
Еййй с 2.8 ли си...тамън съединителя ми е от такава кола...тамън ще усещаш съединителя все едно е твоя

хмм като се замисля и на мене не ми се качва на 540-ка...макар че бих пробвал едно стартче с някоя такава с автомат кутия

41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани