Краят на "модерните" фарове
Модератор: Общи модератори
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Краят на "модерните" фарове
Всички пунктове за технически преглед са получили разпоредби в които се забранява минаване на преглед с неоригинален ксенон.
Честито на печелившите!
То това не се издържа вече, София-Варна и трябва да ходя после на очен лекар.
"При извършване на преглед в ГТП във връзка с използването на нерегламентирани светлини, монтирани на превозните средства и прилагането на чл. 76 от ЗЗД по пътищата следва да се
- Проверяват стриктно интензитета на светлината на фаровете за къси и дълги светлини .
- Следят за монтирани допълнително елементи на късите или дългите светлини , които да променят интензитета или цвета на светлината (т.нар ксенонови светлини). С цел безопасното движение по пътищата предвид горепосоченото следва при установено наличие на такива допълнително монтирани елементи на фаровете с газразряден източник на светлината да не се издава знак за переодичен технически преглед."
Честито на печелившите!



То това не се издържа вече, София-Варна и трябва да ходя после на очен лекар.
"При извършване на преглед в ГТП във връзка с използването на нерегламентирани светлини, монтирани на превозните средства и прилагането на чл. 76 от ЗЗД по пътищата следва да се
- Проверяват стриктно интензитета на светлината на фаровете за къси и дълги светлини .
- Следят за монтирани допълнително елементи на късите или дългите светлини , които да променят интензитета или цвета на светлината (т.нар ксенонови светлини). С цел безопасното движение по пътищата предвид горепосоченото следва при установено наличие на такива допълнително монтирани елементи на фаровете с газразряден източник на светлината да не се издава знак за переодичен технически преглед."
Последна промяна kronos на 11 Мар 2011, 20:24, променена общо 1 път
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Краят на "модерните" фарове
1-во не ми се вярвя!
2-ро те хората минават на преглед без да карат колите, камо ли заради един ксенон да те върнат!
3-то, разкачаш минаваш преглед и закачаш пак, 5-мин работа!
2-ро те хората минават на преглед без да карат колите, камо ли заради един ксенон да те върнат!
3-то, разкачаш минаваш преглед и закачаш пак, 5-мин работа!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Краят на "модерните" фарове
Nukem написа:1-во не ми се вярвя!
2-ро те хората минават на преглед без да карат колите, камо ли заради един ксенон да те върнат!
3-то, разкачаш минаваш преглед и закачаш пак, 5-мин работа!
+1

www.bmwпрофесори-bg.net
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Краят на "модерните" фарове
Това че няма да се спазва е отделен въпрос.
Ще е добре и да започнат да спират от движение при наличие на "китайче" нерегулирано и без лупи. Руснаците да не са по прости, при тях отдавна е забранено.
Ще е добре и да започнат да спират от движение при наличие на "китайче" нерегулирано и без лупи. Руснаците да не са по прости, при тях отдавна е забранено.
Последна промяна kronos на 11 Мар 2011, 20:29, променена общо 1 път
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Краят на "модерните" фарове
Това не залегне ли в ЗДП,тия разпоредби могат да си навият на фунийка и да си ги заврат ...сами ще се сетят къде
Както колегата по-горе каза,слагаш халогена ,минаваш преглед,после си закачаш ксенона и си ти. Ако куките не правят проблем на пътя за нефабричен ксенон,няма да има никакъв ефект от ограниченията в пунктовете за ГТП ...
п.п.Дишайте спокойно

п.п.Дишайте спокойно


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Краят на "модерните" фарове
Като идея евала, че са им се отворили очите малко как трябва да стоят нещата и я подкрепям напълно. Ксенон на рефлектор е ужасна работа, повръща ми се като го видя и е супер дразнещо. То направо със слънчеви очила да караш вечерта.
Обаче както казаха колегите по-горе го има проблема, че ГТП-тата са много "корумпирана" работа. Аз не мисля, че селянина с пасат 2-ката комби ще си махне гадния китайски ксенон, защото не му дават да мине ГТП. Как.. той е дал 80 лв за тоя ксенон.
Просто ще отиде на друг ГТП пункт ще даде 10 лв и готово. Ако го забранят със закон и да може да се съставят актове затова ще бъде по-добре. Не че куките са цвете за мирисане, и там се черпи яко, но пак варианта да му писне да черпи по 10-ка всеки път и накрая да реши да си махне гадния ксенон е малко по-голям... 


Обаче както казаха колегите по-горе го има проблема, че ГТП-тата са много "корумпирана" работа. Аз не мисля, че селянина с пасат 2-ката комби ще си махне гадния китайски ксенон, защото не му дават да мине ГТП. Как.. той е дал 80 лв за тоя ксенон.



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Краят на "модерните" фарове
Важното е че е направено нещо по въпроса и най-после се вижда края на ТЪПАЦИТЕ , ДЕТО НИ ВАДЯТ ОЧИТЕ
Наистина не се издържа , всеки 2ри Фолксваген (или Хлопел да речем) със ксенон на рефлектори


Наистина не се издържа , всеки 2ри Фолксваген (или Хлопел да речем) със ксенон на рефлектори



- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Краят на "модерните" фарове
plradev написа: п.п.Дишайте спокойно
Хич не ми е спокойно дишането вечер с толкова идиоти дето слагат ксенон и не си настройват фаровете




Ачо, вярвай ми- НИЩО НЕ ПРАВЯТ...
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: Краят на "модерните" фарове
Или пък да го направят като в Германия - ако си сложиш ксенон задължително трябва да монтираш и система за миене на фаровете.
Иначе забрави да минеш TÜV 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Краят на "модерните" фарове
ms написа:plradev написа: п.п.Дишайте спокойно
Хич не ми е спокойно дишането вечер с толкова идиоти дето слагат ксенон и не си настройват фароветеВярвай ми досега и аз да съм сложил и да им светя на идиотите, ама пустия ксенон за Н4 струва 1/4 от колата
![]()
![]()
Ачо, вярвай ми- НИЩО НЕ ПРАВЯТ...
Аз взех БМВто с някакви "модерни" ОСРАМки , дето наподобяват ксенон - не е същото е по-добре от стандартните крушки

Re: Краят на "модерните" фарове
Да ве... Афтърмаркет биксеноновите лупи за е46, да не са оригинални... Аре нЕма нужда за такива определения... Всичко 'де - 'що не е оригиналдЪ е китаец... И к'во , трябва да дам 1000лв. за фарове, ако искам 'синон ли ?! Пха...
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Краят на "модерните" фарове
За нерегулирани фарове трябва да се спира колата от движение. Писнало ми е от такива
Толкова е опасно това, че нямам думи, а никой не му обръща внимание! 


Последна промяна dan-dam на 11 Мар 2011, 20:44, променена общо 1 път
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Краят на "модерните" фарове
Когато оправят дупките, ще си махна ксенона!
То понеже всичко ни е наред с пътищата, та до ксенона опряха....
Преди време намерих директивата на ЕС за ксенона и там пишеше, че новите автомобили могат да бъдат с кенон, само ако са снабдени със система за миене на фаровете и със система за автоматично регулиране на височината на фаровете...обаче за лупа нищо не видях...или съм го пропуснал....
До 5 години макс ксенона ще е отживелица, а най-вероятно и стандартните крушки и всичко ще е на LED-дове и тогава какво ще направят - ще забранят да се кара вечер на фарове ли?!?!?
На рефлектор е кофти и като ходих да ми регулират фаровете се наложи да сложа нормални крушки и после да си върна ксенона щот с него светеше едно петно и не можеше да се регулират, само че настроих фаровете да светят 20% по-ниско отколкото е нормата, за да не заслепявам, но въпреки това ще си сложа лупи...
То понеже всичко ни е наред с пътищата, та до ксенона опряха....
Преди време намерих директивата на ЕС за ксенона и там пишеше, че новите автомобили могат да бъдат с кенон, само ако са снабдени със система за миене на фаровете и със система за автоматично регулиране на височината на фаровете...обаче за лупа нищо не видях...или съм го пропуснал....
До 5 години макс ксенона ще е отживелица, а най-вероятно и стандартните крушки и всичко ще е на LED-дове и тогава какво ще направят - ще забранят да се кара вечер на фарове ли?!?!?

На рефлектор е кофти и като ходих да ми регулират фаровете се наложи да сложа нормални крушки и после да си върна ксенона щот с него светеше едно петно и не можеше да се регулират, само че настроих фаровете да светят 20% по-ниско отколкото е нормата, за да не заслепявам, но въпреки това ще си сложа лупи...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Re: Краят на "модерните" фарове
Е за сток ксенон няма проблем, нали?
А който иска, ще минава прегледа с нормални фарове и после пак слага ксенона. Нерегулираните фарове са неудобни не само за отсрещните, а и за самия шофьор. А оригиналният ксенон на БМВ бил... уау
перфектно свети.
А който иска, ще минава прегледа с нормални фарове и после пак слага ксенона. Нерегулираните фарове са неудобни не само за отсрещните, а и за самия шофьор. А оригиналният ксенон на БМВ бил... уау

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Краят на "модерните" фарове
Пичове, а защо може Nissan Qashqai, Mitsubishi Outlander, Nisaan Navara/Pathfinder да са с ксенонови крушки на нормални рефлекторни фарове?
Според мен трябва да се затегне контрола на ГТП пунктовете за настройката на фаровете, а не с каква крушка работят.
Според мен трябва да се затегне контрола на ГТП пунктовете за настройката на фаровете, а не с каква крушка работят.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1