Ферари и ФИА разследват пожара на А1-Ринг
Модератор: Sharo
2 мнения
• Страница 1 от 1
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Ферари и ФИА разследват пожара на А1-Ринг
Ферари и ФИА започват съвместно разследване на инцидента в 23-ата обиколка на Гран при на Австрия, когато при зареждане на гориво се запали болидът на световния шампион Михаел Шумахер.
"По първи данни проблемът е бил събиране на гориво в маркуча, но не е уточнено как се е стигнало до запалване. Ще поканим и компанията "Интертехник", която произвежда системата за зареждане", пише в комюнике на ФИА.
"Върху струйника на маркуча е останало гориво след зареждането на колата на Баричело в 21-ата обиколка. То е попаднало върху болида на Шуми и е предизвикало пожара. Механиците реагираха отлично. Невероятно състезание, което ще остане в историята", заяви спортният директор на Ферари Жан Тод, като уточни, че механиците са използвали един и същ маркуч, защото другият бил с дефект.
"По първи данни проблемът е бил събиране на гориво в маркуча, но не е уточнено как се е стигнало до запалване. Ще поканим и компанията "Интертехник", която произвежда системата за зареждане", пише в комюнике на ФИА.
"Върху струйника на маркуча е останало гориво след зареждането на колата на Баричело в 21-ата обиколка. То е попаднало върху болида на Шуми и е предизвикало пожара. Механиците реагираха отлично. Невероятно състезание, което ще остане в историята", заяви спортният директор на Ферари Жан Тод, като уточни, че механиците са използвали един и същ маркуч, защото другият бил с дефект.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Човек на Ферари саботирал M. Шумахер в Австрия?
Италианският всекидневник "Ил месаджеро" съобщи сензационно, че пожарът при първото спиране на Михаел Шумахер в Гран при на Австрия на пистата "А1-Ринг" в бокса е причинен от човек от екипа на Ферари.
Изданието се позовава на източник, близък до екипа от Маранело. Според него камерите в бокса на "черните кончета" са заснели през нощта мъж с червена блуза и панталони, който пипал системата за зареждане с гориво.
Пресслужбата на Ферари отказа да коментира информацията на италианският вестник. Говорителят на екипа заяви само, че ще се проведе разследване на инцидента, тъй като е малко вероятно в едно и също състезание при зареждането на двете коли на екипа, пилотирани съответно от Михаел Шумахер и Рубенс Баричело, да имат един и същ проблем още при първото си спиране за зареждане с гориво.
Тимът на Ферари застана твърдо зад процеса на презареждане, въпреки инцидента с болида на Михаел Шумахер по време на надпреварата за Гран при на Австрия. В първия пит-стоп на петкратния световен шампион автомобилът му бе обхванат от пламъци по време на допълнителното зареждане с гориво.
Бързата реакция на механиците предотврати по-сериозен пожар, а след това Шумахер спечели състезанието. От отбора заявиха след това, че причината е проблем със системата за презареждане на пистата "А1-ринг".
През 1994-а година Йос Верстапен се размина с минимални обгаряния на "Хокенхайм", когато неговият Бенетон се запали. Техническият директор на Ферари Рос Браун, който бе част от екипа на Бенетон по това време заяви, че презареждането е безопасен процес въпреки инцидента с болида на Шумахер.
"Този инцидент наистина е неприятен, но това е част от спорта", заяви той.
Шефът на Скудерията Жан Тод призна, че е наблюдавал с тревога случката и се е надявал всичко да се размине без по-сериозни последствия.
"Трябва обаче да запазим процеса на презареждане непроменен. Трябва да проучим внимателно това което стана, за да не допускаме подобни инциденти занапред. Искам да изкажа своята благодарност на механиците, които реагираха професионално и спасиха ситуацията", добави Тод.
Изданието се позовава на източник, близък до екипа от Маранело. Според него камерите в бокса на "черните кончета" са заснели през нощта мъж с червена блуза и панталони, който пипал системата за зареждане с гориво.
Пресслужбата на Ферари отказа да коментира информацията на италианският вестник. Говорителят на екипа заяви само, че ще се проведе разследване на инцидента, тъй като е малко вероятно в едно и също състезание при зареждането на двете коли на екипа, пилотирани съответно от Михаел Шумахер и Рубенс Баричело, да имат един и същ проблем още при първото си спиране за зареждане с гориво.
Тимът на Ферари застана твърдо зад процеса на презареждане, въпреки инцидента с болида на Михаел Шумахер по време на надпреварата за Гран при на Австрия. В първия пит-стоп на петкратния световен шампион автомобилът му бе обхванат от пламъци по време на допълнителното зареждане с гориво.
Бързата реакция на механиците предотврати по-сериозен пожар, а след това Шумахер спечели състезанието. От отбора заявиха след това, че причината е проблем със системата за презареждане на пистата "А1-ринг".
През 1994-а година Йос Верстапен се размина с минимални обгаряния на "Хокенхайм", когато неговият Бенетон се запали. Техническият директор на Ферари Рос Браун, който бе част от екипа на Бенетон по това време заяви, че презареждането е безопасен процес въпреки инцидента с болида на Шумахер.
"Този инцидент наистина е неприятен, но това е част от спорта", заяви той.
Шефът на Скудерията Жан Тод призна, че е наблюдавал с тревога случката и се е надявал всичко да се размине без по-сериозни последствия.
"Трябва обаче да запазим процеса на презареждане непроменен. Трябва да проучим внимателно това което стана, за да не допускаме подобни инциденти занапред. Искам да изкажа своята благодарност на механиците, които реагираха професионално и спасиха ситуацията", добави Тод.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
2 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани