Помощ колеги проблем с ГНП-то
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Помощ колеги проблем с ГНП-то
Здравеите от испания и тъй като тук маистори няма ще трябжа да се оправям сам-Проблема е такъв,че моита помпа я няма въобще и купих една нова т.е. втора употреба но познанията ми стигат да сваля старата и да сложа новата помпа и понеже за първи път се разправям с това не мога да си я настроя-прочетох всичко в търсачката но нещо ми убягва така че ви моля някой който е по свтнат да помага щото няма кой тук да я оправи освен аз,като я смених запали веднага но имаше почукване и сменяше чат пат оборотите дадох и малко предварение т.е. я завартях малко и чукането се оправи паленето също и на топло и на студено пали от четварт но не върви въобще и много пуши отзад няма никаква тяга и ми се струва че сега гори много след това я врътнах пак на другата страна но разлика никаква а дори днес на обяд се прибрах да обядвам и след това не щя да запали само тресеше и отзад излизаше много бял пушек това е ,и как мога да разбера добра ли е или не та да я върна щото ми струваше доста кинти







- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Колега, а ти сигурен ли си, че е читава?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Колега, ГНП се зацепва със специален инструмент. Ако не ти е зацепена правилно така ще прави според мен. Пресиян да каже той е по помпите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
За това да ли е читаво не знам нали писах че сам го купил скоро и това пробвам сега за спец инструментите тук никаде ги няма така яе трябваше да си ги направя говоря за държача на зъбното колело а иначе за свалянето съм го направил както трябва там с поставянето на първи цилиндър и съм го зацепил с щифт там долу в спец отвора под стартера така че мисля че това не е проблема.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Dido73 написа:Здравеите от испания и тъй като тук маистори няма ще трябжа да се оправям сам-Проблема е такъв,че моита помпа я няма въобще и купих една нова т.е. втора употреба но познанията ми стигат да сваля старата и да сложа новата помпа и понеже за първи път се разправям с това не мога да си я настроя-прочетох всичко в търсачката но нещо ми убягва така че ви моля някой който е по свтнат да помага щото няма кой тук да я оправи освен аз,като я смених запали веднага но имаше почукване и сменяше чат пат оборотите дадох и малко предварение т.е. я завартях малко и чукането се оправи паленето също и на топло и на студено пали от четварт но не върви въобще и много пуши отзад няма никаква тяга и ми се струва че сега гори много след това я врътнах пак на другата страна но разлика никаква а дори днес на обяд се прибрах да обядвам и след това не щя да запали само тресеше и отзад излизаше много бял пушек това е ,и как мога да разбера добра ли е или не та да я върна щото ми струваше доста кинти![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kолега,сваляи помпата пак.Смазал си шпонковия канал при монтажа.Затова и бяга центровката на колата.
Отпред през вилката ще гледаш влизането на оста и шпонката правилно.Гаиката трябва да прибира леко.След като запалиш я нагласи на аванс малко над средния зада работи щого тихо и нормално.След като не разполагаш с диагностка настрои и горивото внимателно на слух.Тоест местиш плочката ,форсираш до около 2500-3000 об,пускаш гаста.около 1000 оборота на врьщане стрелката трябва сьвсвсем леко да задьржа.Това ще са около 4,4-5 милиграма.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Мерси колега за експертното мнение има вероятност да е станало така както казваш щото влезна трудничко т.е-гаиката не се зави лесно както казваш но мислех че влиза така щото е на конус ще видя в Събота кво ще стане и ще пиша 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Dido73 написа:Мерси колега за експертното мнение има вероятност да е станало така както казваш щото влезна трудничко т.е-гаиката не се зави лесно както казваш но мислех че влиза така щото е на конус ще видя в Събота кво ще стане и ще пиша
Там е проблема,дано да сьм прав и да решиш въпроса
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
помпата на тдс-а се слага на 95 стотни,когато колата е зацепена на маховика със шпонка и разпределителният вал е на 1ви цилиндър,всички други зацепвания преправяния и хрумвания на някой биха ти съсипали колата,ако обаче помпата е отваряна тряба да се настрои платката,но ти пропоръчвам някой който рабира,защото ако всеки си зацепва както си знае и е чувал,по-добре да махнат инжинерите от отдела на бмв които са изчислили че този или който и да е мотор тряба да се зацепи или настрои по-строго определен ред и начин.поздрави
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Колеги извиняваите но това че питам не значи че неразбирам напротив за много неща съм светнат и много неща си правя сам но просто съм свикнал нещо което пипам за първи път да питам по знаещите и така от опит съм убеден че Персиян е в час с нещата и не приказва глупости а тези 95-стотни които е в час знае че това на око не става пък и аз ви писах че тук къде съм няма маистори просто небъдници а и другото 95-стотни е настроика за нова кола или кола с нова верига а моята не е нито едно от двете на 290,000 км. е-Нямам за впредвид да обиждам никои но съм в безизходица в тази шиба....... Испания а месец Май трябва да си идвам до БГ.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Браво бе пич не се поддаде
. Ама абсолютно си прав в последното мнение и ся кво нищо ли не стана от тва дет Пресиян ти подсказа щото то повече и няма кво така требе да се получи. Има едно малко пояснение тази настройка на плочката ( след като си сигурен за правилното зацепване де ) се прави на хубаво загрял мотор ( ама не само да изправи стрелката ) и почваш бъзикането докат не ти хареса . И да оборотите да гледаш е най-добрия ориентир и да добавя фино ако искаш да я "бутнеш" плочицата направи го само с болтовете ( четирите ) с определена последователност на развиване и последващо завиване ( затягане 0. Ако искаш повече гориво реда е следния - първо отвиваш задните два ( към волана ) и после предните два ( към фаровете ) и после завиваш предните два и накрая задните. Те това помръдва плочката в посока предното стъкло ( при нови гумички е най-осезаемо ) демек повече гориво ама по фино регулиране е . Това от мен от опит ( непрофесионално ) иначе професионалистите ги разпознаваш добре . А за аванса даже ти препоръчвам да я направиш една идея по-трудничко топла да пали и после кат додеш в БГ знаеш къде да идеш доволен ша останеш
. Успех и пиши зацепи ли я наново и кво стана , че така от разстояние с друго не можем помагаме в теб е топката.


Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Благодаря на всички където са ми съпричастни щото за мен е проблем голям-помпата беше поставена добре само дето едната шпилка се е отвила и държеше на две врътки и се е изронила резбата но това го оправих аз писах на Персиян но всички компетентни съвети са добре дошли завъртях сега помпата много към калника и колата сега върви малко повече т.е.-набира трудно и е тромава но като набере върви и пуши много черен дим но пали трудно с притърсяниа и излизане на бял дим на студено а на топло само притърся и излиза бял дим без да пали,мисълта ми е да върна ли помпата една идея към двигателя да пали по лесно като колата като запали работи като часовник и не менка моборотитр въобще оборотите като въртиш волана или пускаш климатика или вече да бутам плочката.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Загрей хубаво гадината и върни помпата ( малко ) към мотора ( посока предварение ) и палиш докато ти хареса и така иначе правилно си описал за мудната на ниски. И чак после кат оправиш запалването виж горивото как ти е ( като ускорение , като пушлявица и т.н. ) и си готов . Ма малко бавничко става кат си насляпо затова търпение и успех. Ам ти ми се струва риторични въпроси задава , я дай по-смело гледам ги чаткаш нещата пък питаш да врътнеш ли ми естествено кво го мъдриш.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
vladobate написа:Загрей хубаво гадината и върни помпата ( малко ) към мотора ( посока предварение ) и палиш докато ти хареса и така иначе правилно си описал за мудната на ниски. И чак после кат оправиш запалването виж горивото как ти е ( като ускорение , като пушлявица и т.н. ) и си готов . Ма малко бавничко става кат си насляпо затова търпение и успех. Ам ти ми се струва риторични въпроси задава , я дай по-смело гледам ги чаткаш нещата пък питаш да врътнеш ли ми естествено кво го мъдриш.
И чукни плочката леко към купето


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Вьпреки всичко аз сьм за центровка.
М51 за да пуши бяло ,значи много не е в час центровката.
Аз бих свалил капака на клапаните,да погледна где аджеба се намират гьрбиците на вала при ГМТ в 1-ви цилиндьр.Естественно трябва да се защифти мотора в дупката(техн.отвор) под стартера.
Има вероятнос,много малка,но все пак има,да е прескочила дьлгата верига от ГНП до разпр.вал при де/монтажа на помпата.
Казвам го щото сьм имал такьв случаи,само един ,но бяха брадясали повече от месец хората.
До Видин ходих тогава,че чак до мен опряха тогава
И все пак това е предположение
М51 за да пуши бяло ,значи много не е в час центровката.
Аз бих свалил капака на клапаните,да погледна где аджеба се намират гьрбиците на вала при ГМТ в 1-ви цилиндьр.Естественно трябва да се защифти мотора в дупката(техн.отвор) под стартера.
Има вероятнос,много малка,но все пак има,да е прескочила дьлгата верига от ГНП до разпр.вал при де/монтажа на помпата.
Казвам го щото сьм имал такьв случаи,само един ,но бяха брадясали повече от месец хората.
До Видин ходих тогава,че чак до мен опряха тогава
И все пак това е предположение
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани