Трудно пали когато колата е нагрята ???

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 D 2001

Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от qwerty12345 » 04 Юни 2010, 11:59

Здравейте колеги , имам един специфичен проблем.
Имам Е46 и трудно пали когато я е напекло слънцето (точно тогава съм забелязал). За разлика от това при студено(когато не я е напекло яко директното слънце) пали на секундата.
Забелязал съм че по-лесно пали (когато е студена), след двойно подгряване от втори контакт.
Ще съм благодарен за полезни съвети и препоръки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от tani bojilov » 05 Юни 2010, 16:54

Мисля че беше писал в една моя темя че пуши когато е студена а сега казваш че не може и да пали :kuku: Мисля,че това със слънцето и сянката не би могло да играе някаква роля.Мотора като е студен не може да се загрее само от слънцето за да има някаква разлика.Най напред си провери свещите и дано там е проблема защото след тях отиваш на дюзи,помпа.. а чувал и за варианта ангренажна верига след дълга експлотация се разтяга и започва да губи центровка.Пожелавам ти да е от свещите най безболезнено е..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от gugichamp » 08 Юни 2010, 23:15

Или си за центровка,или помпата е тръгнала..
Диагностиката би трябвало да каже,що и е..
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от scipo » 09 Юни 2010, 2:05

заведи я на доктор.. там ще кажат какъв е проблема най-точно, вместо да се гадае тук :)

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от bozukov_a » 16 Юни 2010, 16:39

qwerty12345 написа:Здравейте колеги , имам един специфичен проблем.
Имам Е46 и трудно пали когато я е напекло слънцето (точно тогава съм забелязал). За разлика от това при студено(когато не я е напекло яко директното слънце) пали на секундата.
Забелязал съм че по-лесно пали (когато е студена), след двойно подгряване от втори контакт.
Ще съм благодарен за полезни съвети и препоръки.

общо взето когато е в синия сектор ли се получава аномалията?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от KARAIVANOV » 26 Юни 2010, 18:34

колега и аз имам същия проблем,когато е студена колата пали бързо,а когато е загряла пали по-трудно,да не казвам че понякога завърта доста много.не е нормално според мен преди го нямах тоя проблем,топла и студена палеше еднакво.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D E46 150 k.s.

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от borkotot » 30 Мар 2011, 19:49

Колеги и аз имам този проблем с паленето като е топла. Когато е студена пали от раз. Свещите са сменяни преди година и акомулатора също.

Кажете какво се оказа при вас проблема?

Също и къде ходихте на диагностика, където да го познаят наистина какво му е.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от Dimitroff » 31 Мар 2011, 9:02

136 или 150 к.с. е ??

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D E46 150 k.s.

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от borkotot » 31 Мар 2011, 11:14

150 к.с е

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от Dimitroff » 31 Мар 2011, 17:03

На диагностика вади ли ниско налягане в рейл-а ? :D

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D E46 150 k.s.

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от borkotot » 31 Мар 2011, 17:24

Не съм я водил скоро на диагностика (от 1 година). Сега другата седмица ще я карам да я прегледат.

Къде да отида, за да съм сигурен, че ще познаят наистина какво е, а няма да решат веднага, че е най-лошото и да взема да сменя или поправя нещо, което не е нужно?

Ако вади такова ниско налягане - страшно ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от KARAIVANOV » 01 Апр 2011, 16:15

Колега аз ходих в София - НН сервиз и там ми я оправиха,оказа се че дюзите изтърват налягане и от там пали трудно,а преди да отида там слушах само съвети и смених клапан регулатор-300лв не се оправи,помпа под седалката-300 лв. -не се оправи,свещи 120лв-не се оправи,ако при теб се окаже от тия консумативи имам ги ще се резберем за цената.
Най-често проблема идва от ниско налягане в рейла,а за да има ниско налягане или дюзите го испускат или клапан регулатора.за да разбереш от какво е точно вадиш маркучетата за излишната нафта от дюзите слагаш по една шлаука на всяка и по една прозрачна чашка,ако количеството нафта е еднакво в 4 те чаши значи минаваш на вариант клапан,а ако е различно - дюзи,ако не ти се занимава и имаш лев,отиваш в сервиза и те си знаят работата.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D E46 150 k.s.

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от borkotot » 01 Апр 2011, 16:24

Благодаря за информацията колега.

А за дюзите - колко от тях изпускаха и за какви пари ти ги отремонтираха?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от KARAIVANOV » 02 Апр 2011, 15:09

3-те изпускаха много, а четвъртата уж беше добре,ама аз има казах да ги оправят всичките-ако само това ти е проблема около 400-450лв с демонтаж, стенд, смяна на гумичките и монтаж.но при мен разпръсквачите ми били трагнали и ми казаха да ги сменям и тях щот да не прецакам двигателя и смених и тях общо 1000лв и 1 год.гаранция.за сега съм доволен.6 месеца инаха и около 20000 км съм навъртял нямам ядове (да не ме чуе дявола само :) )

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 28.04.2010
Пол: Мъж
Кара: колкото може
Мечтае да кара: МИГ27

Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???

Мнение от 100n » 16 Май 2011, 11:57

И аз имах същият проблем, веднъж като поработи и я изгася после едва запалва, трябва да я оставя за 5-6 часа и тогава пак си пали от раз. Сменях датчици на рейла и помпа високо налягане и за няколко дена имаше известно подобрение , но в край на сметка проблема пак си беше налице . Решението дойде след като се смени Четвъртата дюза , която е информационна дюза и от там идва грешката за рейла. Удоволствието в М-Кар струваше 840 лв с новата дюза и работата със 2 години гаранция. Сега си пали без да се замисли :)
САМ БЯГАШ , ВТОРИ СТАВАШ ...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook