Трудно пали когато колата е нагрята ???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- qwerty12345
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D 2001
Трудно пали когато колата е нагрята ???
Здравейте колеги , имам един специфичен проблем.
Имам Е46 и трудно пали когато я е напекло слънцето (точно тогава съм забелязал). За разлика от това при студено(когато не я е напекло яко директното слънце) пали на секундата.
Забелязал съм че по-лесно пали (когато е студена), след двойно подгряване от втори контакт.
Ще съм благодарен за полезни съвети и препоръки.
Имам Е46 и трудно пали когато я е напекло слънцето (точно тогава съм забелязал). За разлика от това при студено(когато не я е напекло яко директното слънце) пали на секундата.
Забелязал съм че по-лесно пали (когато е студена), след двойно подгряване от втори контакт.
Ще съм благодарен за полезни съвети и препоръки.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
Мисля че беше писал в една моя темя че пуши когато е студена а сега казваш че не може и да пали
Мисля,че това със слънцето и сянката не би могло да играе някаква роля.Мотора като е студен не може да се загрее само от слънцето за да има някаква разлика.Най напред си провери свещите и дано там е проблема защото след тях отиваш на дюзи,помпа.. а чувал и за варианта ангренажна верига след дълга експлотация се разтяга и започва да губи центровка.Пожелавам ти да е от свещите най безболезнено е..

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
Или си за центровка,или помпата е тръгнала..
Диагностиката би трябвало да каже,що и е..
Диагностиката би трябвало да каже,що и е..
от свинята лебед не става...
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
заведи я на доктор.. там ще кажат какъв е проблема най-точно, вместо да се гадае тук 

- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
qwerty12345 написа:Здравейте колеги , имам един специфичен проблем.
Имам Е46 и трудно пали когато я е напекло слънцето (точно тогава съм забелязал). За разлика от това при студено(когато не я е напекло яко директното слънце) пали на секундата.
Забелязал съм че по-лесно пали (когато е студена), след двойно подгряване от втори контакт.
Ще съм благодарен за полезни съвети и препоръки.
общо взето когато е в синия сектор ли се получава аномалията?
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
колега и аз имам същия проблем,когато е студена колата пали бързо,а когато е загряла пали по-трудно,да не казвам че понякога завърта доста много.не е нормално според мен преди го нямах тоя проблем,топла и студена палеше еднакво.
- borkotot
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D E46 150 k.s.
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
Колеги и аз имам този проблем с паленето като е топла. Когато е студена пали от раз. Свещите са сменяни преди година и акомулатора също.
Кажете какво се оказа при вас проблема?
Също и къде ходихте на диагностика, където да го познаят наистина какво му е.
Кажете какво се оказа при вас проблема?
Също и къде ходихте на диагностика, където да го познаят наистина какво му е.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
На диагностика вади ли ниско налягане в рейл-а ? 

- borkotot
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D E46 150 k.s.
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
Не съм я водил скоро на диагностика (от 1 година). Сега другата седмица ще я карам да я прегледат.
Къде да отида, за да съм сигурен, че ще познаят наистина какво е, а няма да решат веднага, че е най-лошото и да взема да сменя или поправя нещо, което не е нужно?
Ако вади такова ниско налягане - страшно ли е?
Къде да отида, за да съм сигурен, че ще познаят наистина какво е, а няма да решат веднага, че е най-лошото и да взема да сменя или поправя нещо, което не е нужно?
Ако вади такова ниско налягане - страшно ли е?
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
Колега аз ходих в София - НН сервиз и там ми я оправиха,оказа се че дюзите изтърват налягане и от там пали трудно,а преди да отида там слушах само съвети и смених клапан регулатор-300лв не се оправи,помпа под седалката-300 лв. -не се оправи,свещи 120лв-не се оправи,ако при теб се окаже от тия консумативи имам ги ще се резберем за цената.
Най-често проблема идва от ниско налягане в рейла,а за да има ниско налягане или дюзите го испускат или клапан регулатора.за да разбереш от какво е точно вадиш маркучетата за излишната нафта от дюзите слагаш по една шлаука на всяка и по една прозрачна чашка,ако количеството нафта е еднакво в 4 те чаши значи минаваш на вариант клапан,а ако е различно - дюзи,ако не ти се занимава и имаш лев,отиваш в сервиза и те си знаят работата.
Най-често проблема идва от ниско налягане в рейла,а за да има ниско налягане или дюзите го испускат или клапан регулатора.за да разбереш от какво е точно вадиш маркучетата за излишната нафта от дюзите слагаш по една шлаука на всяка и по една прозрачна чашка,ако количеството нафта е еднакво в 4 те чаши значи минаваш на вариант клапан,а ако е различно - дюзи,ако не ти се занимава и имаш лев,отиваш в сервиза и те си знаят работата.
- borkotot
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D E46 150 k.s.
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
Благодаря за информацията колега.
А за дюзите - колко от тях изпускаха и за какви пари ти ги отремонтираха?
А за дюзите - колко от тях изпускаха и за какви пари ти ги отремонтираха?
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
3-те изпускаха много, а четвъртата уж беше добре,ама аз има казах да ги оправят всичките-ако само това ти е проблема около 400-450лв с демонтаж, стенд, смяна на гумичките и монтаж.но при мен разпръсквачите ми били трагнали и ми казаха да ги сменям и тях щот да не прецакам двигателя и смених и тях общо 1000лв и 1 год.гаранция.за сега съм доволен.6 месеца инаха и около 20000 км съм навъртял нямам ядове (да не ме чуе дявола само
)

- 100n
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: МИГ27
Re: Трудно пали когато колата е нагрята ???
И аз имах същият проблем, веднъж като поработи и я изгася после едва запалва, трябва да я оставя за 5-6 часа и тогава пак си пали от раз. Сменях датчици на рейла и помпа високо налягане и за няколко дена имаше известно подобрение , но в край на сметка проблема пак си беше налице . Решението дойде след като се смени Четвъртата дюза , която е информационна дюза и от там идва грешката за рейла. Удоволствието в М-Кар струваше 840 лв с новата дюза и работата със 2 години гаранция. Сега си пали без да се замисли 

САМ БЯГАШ , ВТОРИ СТАВАШ ...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани