намаляне на оборотите на ъглошлайф
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
намаляне на оборотите на ъглошлайф
Здравейте колеги,искам да намаля оборотите на ъглошлайфа,за да го ползвам за полиране на кола.Та въпроса ми е как мога да го направя?С реостат или някакво друго устройство?Ако може някой да ми обясни по-подробно.Поздрави!
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Ако имаш идея от токове ето ти два варианта направи си сам http://hobby.neomontana-bg.com/kit22.htm# , http://www.dobrikit.dir.bg/page76.htm .Аз съм ползвал и регулатор от прахосмукачка и нямаше проблеми
.Мисля,че по ел.магазините може да има готови такива регулатори вкарани в удължител,разклонител или нещо такова.Единствения проблем е,че номиналните обороти на ъглошлайфа са около 10000-12000,а за полиране ти трябват не повече от 2000.Ако намалиш оборотите на ъглошлайф толкова има вероятност да се намали много и въртящия момент,тоест като понатиснеш малко да спира да се върти.На първата схема уж пише,че е решен тоя проблем,но не съм я пробвал лично.



- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Самия регулатор реално не товари мотора.Има опасност само ако на много ниски обороти го "натиснеш" и той спре за повече от 1-2 секунди,въпреки че съм изгарял и чисто нова профи полирмашина за 300лв
.Имаше и някакви малки флексчета на Райдер
за по 45-50 кинта с регулиране,предполагам ще издържат за полиране.




- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Аз имам един малък бош и се надявам да ми свърши точно за това работа.Мерси много за бързия отговор колега.Знаеш ли дали ги има още в магазините тези части които трябват за първия линк видях,че пише 1.80лв отдолу-реално ли е
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
А на първата схема няма потенциометър или поне аз не видях-това означава ли,че не може да се регулира и работи само на едни обороти
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Реална му е цената и частите си ги има по магазините.Само платката ще трябва да си я направиш ти.Мисля,че го има и като комплект,но е малко бавно поръчването.Ето им го и сайта с инфо за поръчка http://hobby.neomontana-bg.com/.Аз лично съм по-доволен от фирмата от втория линк що се отнася до поръчка на комплекти или готови продукти.Не знам от кой град си,но в София знам магазини където се продават и комплектите и части за тях,а може и някакви готови регулатори да има.


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Колега купи си една машинка от практикер или бриколаж, не са скъпи и няма да има нужда да си играш 1-2 дни за това 

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
///peter ,ако говориш за машинките за полиране от по 30лв....по добре да търка с флекса без да му сваля оборотите
По-големи боклуци от тея не съм виждал.Истинските машини за полиране приличат на голям флекс и почват от около 100лв.
п.п."Задаващия потенциометър Р1 е 10кΩ...."

п.п."Задаващия потенциометър Р1 е 10кΩ...."


- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Мерси колега,направих си това китче от dibrikit.dir.bg и работи мн добре.Можех да си го поръчам на същата цена-колкото мо излезнаха частите,но реших сам да си го сглобя и стана.Сега остана само да се науча да полирам!Поздрави!
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Супер.С полирането най-важното е да си подбереш правилно пастите и гъбите ида внимаваш да не претъркаш някъде.


- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Ами аз си мислех като за първи път само да полирам без да пастирам(мисля че разликата е в пастите),за да не огелпам нещо!
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Точно в тях е разликата.Аз използвам пасти на 3М и съм много доволен от тях.Имат и такива които само придават блясък,без да свалят от лака(не изкарват драскотини и паяжини) и са точно за полиране.Накрая е добре да минеш с вакса (аз използвам т.нар. костенурка),която запазва боята,също придава блясък и улеснява миенето.


- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
zzuzi написа:Точно в тях е разликата.Аз използвам пасти на 3М и съм много доволен от тях.Имат и такива които само придават блясък,без да свалят от лака(не изкарват драскотини и паяжини) и са точно за полиране.Накрая е добре да минеш с вакса (аз използвам т.нар. костенурка),която запазва боята,също придава блясък и улеснява миенето.
Та така,до колкото разбрах цялостно колата се минава така:
1во паста която маха част от лака(изкарва драскотини)-тя е "най-опасна" за работа заради това,че може да претъркам лака и да го разваля;
2ро-паста за полиране която придава блясъка на колата;
3то-вакса за запазване на боята (придава блясък и улеснява миенето)-най-безвредна;
Вярно ли съм обобщил всичко или пак съм "изпуснал заека"?

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф
Всичко е така
.Конкретно при 3М 1во(абразивната паста,която сваля от лака)е на две "степени",т.е. по-едра паста за сериозни драскотини и по-фина за изкарване на "паяжини" и поизгорял лак.Всичко зависи от състоянието на боята.



24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]