намаляне на оборотите на ъглошлайф

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от didite_bg » 01 Апр 2011, 21:36

Ехее те се получиха 4 ръце-отиде цял ден с тоя ъглошлайф в ръка и каса бира за наблюдателите(няма начин да не слезнат всички съседи :mrgreen: )
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от zzuzi » 01 Апр 2011, 22:00

Само имай предвид,че ако не е наложително да изкарваш някакви брутални драскотини е по-добре да пропуснеш най-едрата паста,защото реално за целия живот на боята се правят няколко такива пастирания и после вече не остава лак.Като отидеш в магазина си вземи и гъба за всяка паста,защото са различни.Ваксата накрая се нанася на ръка с гъбичка(повечето си имат към тях),изчаква се няколко минути и се сваля с микрофибърна или друга мека кърпа.Ако се престараеш с чакането после по-трудно се сваля.За свалянето на отделните пасти след всяка "ръка" също ползваш мека кърпа.Принципно е добре след всеки размер паста колата да се мие и подсушава преди следващия,но едва ли ще ти се занимава.Трябва много добре да си предпазиш пластмасовите части и гумените уплътнения,защото като ги тръкнеш побеляват и е много трудно да се оправят после.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от didite_bg » 01 Апр 2011, 22:46

А тези меки кърпи са с някакъв ластик ли?Да се слагат на гъбата сложена на машината или...
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от zzuzi » 01 Апр 2011, 23:15

Не,с тях действаш на ръка.Изображение Има ги по магазините за автоаксесоари,в практикери,бриколажи,домашни потреби.Първо търкаш един детайл с флекса със съответната гъба с паста.Когато прецениш,че вече си изтъркал достатъчно минаваш на следващия.Когато и него свършиш се връщаш на 1вия(идеята е пастата на 1вия да е вече засъхнала) и с микрофибърната кърпа на ръка с кръгови движения сваляш засъхналата паста.Може и един по един да си ги караш,но трябва като спреш със самото търкане да изчакаш 5-10 минутки да позасъхне пастата преди да я свалиш.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от didite_bg » 02 Апр 2011, 1:40

Ха ха появи се един Фиат Панда за опити!!!Щом е толкова голяма възможността да прецакам лака ще направя "първи стъпки "върху пандичката,за да видя за какво иде реч!!!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от zzuzi » 02 Апр 2011, 18:51

Като потъркаш малко ще свикнеш и ще усещаш кога има опасност да прекалиш.Не трябва да задържаш много на ръбове и ъгли,защото там дебелината на лака и боята е най-малка.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от didite_bg » 25 Апр 2011, 22:03

Направих си намалител на обороти,купих си приставка за ъглошлайфа,гъба за пастиране,гъба за полиране,пасти-средна и фина на 3м и накрая търках 2 дена на ръка :)Намалителя на обороти си работеше добре докато не допрях гъбата до колата и веднага спира машината-дори и при най-малък допир,Взех назаем по-голям шлайф и там същото.Пробвах да увелича оборотите и като допра машината и започва да придърпва и не е леко плъзгането на гъбата.Извиках приятел който пастира на автомивка само тузарски коли и го питах дали е в мен проблема и той ми обясни,че неговата машина имала някакъв редуктор с предавки които се товарят вместо мотора и затова не спира-с две думи не става за 40лв +ъглошлайф.Моя съвет към тези които не са го правели-ако могат да си намерят качествена машина и след това да се захващат,ако нямат с една кърпа и фината(сивата)паста на 3м 100грама и да си лъснат малко колата!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от zzuzi » 26 Апр 2011, 2:17

Хммм,а ся де.Мойта си машина е с потенциометърче с което си се регулират плавно оборотите,с плавен старт и т.н. и няма ядове,бачкал съм с машина на Спарки,която също си е с ел.потенциометър и си ги регулира плавно,без да спира,ползвал съм и флекс с регулатор от прахосмукачка и пак нямаше никакви проблеми.Честно казано нямам идея защо не се е получило при теб.Малко съм ти далече,иначе можеше да дръннеш едно телефонче и да дойдеш да ти я изтъркаме за един следобед,така и така си накупил всички суровини :D
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: намаляне на оборотите на ъглошлайф

Мнение от didite_bg » 26 Апр 2011, 2:28

Няма проблем аз я лъснах горе долу пък и сега отивам и по-надалеч (Сл.Бряг),но все пак мерси за всичко!
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook