Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
PIONEER написа:Ми едно,че на място ще я загряваш 2 пъти повече време.Второ е добре всички възли и агрегати да си влизат в температурен работен режим заедно.Проблемът не е в това само мотора да ти е загрял ами и в диф-а и кутията маслото да се е разнесло,да е позагряло и станало по-рядко.
Тва е ясно и на децата от детската градина

Аз питам,от къде идва малоумното схващане ,че е вредно за мотора след палене,да не може да постои N на брой минути на празен ход на място,а трябва веднага да се потегли ?!

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
plradev написа:Аз питам,от къде идва малоумното схващане ,че е вредно за мотора след палене,да не може да постои N на брой минути на празен ход на място,а трябва веднага да се потегли ?!
Това е основно за предпазване на катализаторите от задръстване.

Si non confectus, non reficiat.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Zagy написа:Това е основно за предпазване на катализаторите от задръстване.Ако си ги избушил няма проблем.
Ахаааммм, викаш на 15-20 годишните катализатори,празния ход на мотора ,им е слабото място ...

п.п. Много си грийнпийс настроен бре ...


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
plradev написа:п.п. Много си грийнпийс настроен бре ...
той с печката и грийнпийс- как можа такава глупост да напишеш

ама виж, тея в завода това са имали като идея- по-бързо да заработят катализаторите както трябва

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Ше ви пердаша и двамата!
Говорим за нови коли бре 


Si non confectus, non reficiat.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Десетина секунди най- малко ако се изчака да стигне маслото до всички точки на мотора преди потегляне със сигурност няма да навреди на нищо, освен на озоновия слой 

Никой не мое ма връне на селу!
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Zagy написа:Ходи го кажи тва на един колега от Е46 подфорума, дето питаше защо на студен мотор печката му не може да се изфорсира на над 4000об/мин...![]()
![]()



- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
saleen написа:Десетина секунди най- малко ако се изчака да стигне маслото до всички точки на мотора преди потегляне със сигурност няма да навреди на нищо, освен на озоновия слой
е то докато сложа колана, панела на музиката, да пусна радиото и да запаля една цигара и минаха не 10, ами 20 секунди... не говорим за това време, а за умишлено изчакване 3-5 минути да загрее малко колата и тогава да тръгнеш... това го правя принудително зимата- докато чистя колата от снега и леда кочината работи на място, но не с цел да загрее мотора и да му е по-добре, а да загрее малко и по-рано да ми задуха топло от парното...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Идеята е,че ако е загряла само на място не е много полезно да тръгнеш веднага в лютеницата изкопавайки асфалта на паркинга,а е добре първо да повръткаш малко из махалата гледайки кисело.


- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Околна среда.Аз питам,от къде идва малоумното схващане ,че е вредно за мотора след палене,да не може да постои N на брой минути на празен ход на място,а трябва веднага да се потегли

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
plradev написа:Zagy написа:Това е основно за предпазване на катализаторите от задръстване.Ако си ги избушил няма проблем.
Ахаааммм, викаш на 15-20 годишните катализатори,празния ход на мотора ,им е слабото място ...![]()
п.п. Много си грийнпийс настроен бре ...
освен това пълниш мотора със сажди... особено зимата когато двигателя работи на много богата смес преди да загрее.
в книжката на Е30 имаше един забавен параграф, че след продъжително градско каране трябва да се покара малко на високи обороти да се поизчисти двигателя

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Kroki написа:Когато стрелката удари 12 часа, двигателя е влезнал в оптимална температура на работа и прави с него каквото искаш. Не е хубаво да форсираш, преди да подмине синкавото петънце
На моята е 6 часа

Искам да попитам за загряването на място? Това е най-честата процедура която правя зимата ако колата ми е затрупана в сняг и си мислех че е по-добре! моля ви за малко по-подробно разяснение! Благодаря!

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Секи с проблемите си
Ами на място ти загрява само двигателя. Маслото в скоростната кутия, диферянцяла/деференцялите си е гъсто. И като тръгнеш да караш и като видиш че двигатела е загрял и даваш газ, ама забравяш че другите масла се загряват от движението на колата. Кое не ти е ясно ?

Ами на място ти загрява само двигателя. Маслото в скоростната кутия, диферянцяла/деференцялите си е гъсто. И като тръгнеш да караш и като видиш че двигатела е загрял и даваш газ, ама забравяш че другите масла се загряват от движението на колата. Кое не ти е ясно ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
TPAKTOP написа:Kroki написа:Когато стрелката удари 12 часа, двигателя е влезнал в оптимална температура на работа и прави с него каквото искаш. Не е хубаво да форсираш, преди да подмине синкавото петънце
На моята е 6 часа![]()
Искам да попитам за загряването на място? Това е най-честата процедура която правя зимата ако колата ми е затрупана в сняг и си мислех че е по-добре! моля ви за малко по-подробно разяснение! Благодаря!
Бягай пък ти с тая дефектната кола от тука бе

в твоя случай 100% колата е достатъчно умна и не разрешава да я тъпчеш преди да загрее...
Загряването на място не пречи, но и не помага особено... Аз ако ще я чакам да влезе в работна температура, особено зимата на студа, минаха поне 10 минути- за това време ще съм минал 4-5км.... или 2 светофара- зависи

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
TPAKTOP написа:Искам да попитам за загряването на място? Това е най-честата процедура която правя зимата ако колата ми е затрупана в сняг и си мислех че е по-добре! моля ви за малко по-подробно разяснение! Благодаря!
На място загрява доста по-бавно, от колкото при натоварване, хаби повече гориво за единица свършена работа, а и при по-бавното загряване се изсипва повече бензин в картера (поради преобогатяване на горивната смес), което се изпарява при здраво каране на загрял мотор.
Така при е21


62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани