Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Така като я гледам... даже не бих отишъл да я погледна 
Вероятно и двигателят й е доста позаминал... нафтови помпи.. не ми се мисли даже.
Всъщност единственото хубаво, което видях са 4- ел.стъкла и ЦД
Иначе.. освен отпред ми изглежда, че е имало удар и отзад...
Странна гънка има на под задния ляв фар и бронята, липсват всякакви емблемки от рода на "320D", което не е гаранция, че е блъскана и все пак...

Вероятно и двигателят й е доста позаминал... нафтови помпи.. не ми се мисли даже.
Всъщност единственото хубаво, което видях са 4- ел.стъкла и ЦД
Иначе.. освен отпред ми изглежда, че е имало удар и отзад...
Странна гънка има на под задния ляв фар и бронята, липсват всякакви емблемки от рода на "320D", което не е гаранция, че е блъскана и все пак...
- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Може би малко наивно ще прозвуча, но наистина не ми е ясно как по снимките разбрахте и предположихте, че колата е била с удар... явно нещо ми убягва
Това, че са сменени броните задължително ли означава, че е била с удар?
Волана верно е яко дървен а тапицерията по снимки ми изглежда, като някоя мръсна покривка +, че ако не се лъжа е отваряно и таблото за да се сложат ринговете...
При една елементарна калкулация излиза, че тази кола на година е минавала по не повече от 17 000 км което ми се вижда прекалено малко за да е истина...
Незнам за Вас, но мен ме грабна това което е написал този който я продава и по-точно "КОЛАТА Е ОТЛИЧНА. СУПЕР ИЗГОДНА ПРОЛЕТНА ПРОМОЦИЯ."
Това, че са сменени броните задължително ли означава, че е била с удар?
Волана верно е яко дървен а тапицерията по снимки ми изглежда, като някоя мръсна покривка +, че ако не се лъжа е отваряно и таблото за да се сложат ринговете...
При една елементарна калкулация излиза, че тази кола на година е минавала по не повече от 17 000 км което ми се вижда прекалено малко за да е истина...
Незнам за Вас, но мен ме грабна това което е написал този който я продава и по-точно "КОЛАТА Е ОТЛИЧНА. СУПЕР ИЗГОДНА ПРОЛЕТНА ПРОМОЦИЯ."

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
това го нямаше преди колег " с пролетната промоция"
ще я видя на живо закво става на въпрос .но повече от 7500 не давам за нея! ако някои има нещо подобно на ум
да сподели


- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
1) Колата е току измита и напудрена
2) Муцуната отпред е доста съмнителна
3) Воланът е супер зле
4) Капака на еърбега на волана е уникално захабен - по-захабен не съм виждал!!!
5) Ринговете - не са правени много допълнителни екстри, а са сменяни ринговете, което е странно - ако някой ще сменя рингове и муцуната би сменил и доста други нещица.
6) Тапицерията е учудващо раздърпана - сякаш е сменяна и не само отпред, а което е по-учудващо - отзад.
7) отзад в ляво под фара има леко хлътване, а никакви следи от удар или драскотини.
липсват всякакви обозначителни елементи отзад, освен някакви смешни...
9) километрите на 10000% са върнати!!!
10) Продава се от търговец и "на пролетни промоции" се хващат само шарани
11) този търговец продава и доста други коли и части, като за някой пише, че всичко е оригинално и не е сменяно, не е имало удари и прочие - тук липсва. А това за търговец не е характерно.
12) Сигурно има още нещо, което пропускам
Като цяло - на автокъщи в Германия, които не се държат от немци нямам вяра, а на българските - НИКОГА!!!
2) Муцуната отпред е доста съмнителна
3) Воланът е супер зле
4) Капака на еърбега на волана е уникално захабен - по-захабен не съм виждал!!!
5) Ринговете - не са правени много допълнителни екстри, а са сменяни ринговете, което е странно - ако някой ще сменя рингове и муцуната би сменил и доста други нещица.
6) Тапицерията е учудващо раздърпана - сякаш е сменяна и не само отпред, а което е по-учудващо - отзад.
7) отзад в ляво под фара има леко хлътване, а никакви следи от удар или драскотини.

9) километрите на 10000% са върнати!!!
10) Продава се от търговец и "на пролетни промоции" се хващат само шарани
11) този търговец продава и доста други коли и части, като за някой пише, че всичко е оригинално и не е сменяно, не е имало удари и прочие - тук липсва. А това за търговец не е характерно.
12) Сигурно има още нещо, което пропускам
Като цяло - на автокъщи в Германия, които не се държат от немци нямам вяра, а на българските - НИКОГА!!!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
zmeyan написа:6) Тапицерията е учудващо раздърпана - сякаш е сменяна и не само отпред, а което е по-учудващо - отзад.
Е тва ми е много чудно - състоянието на задните седалки! За да са така раздърпани явко бая са ползвани...веднага се забелязва просто. Не мога да разбера дали са сменяни, дори бих казал, че не е пипана, а задната просто е ползвана яко...кой знае за какво


- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
не, не е ползвана за това дето си мислиш, аз моята съм я ползвал доста и не е така провлачена - вярно има петна, ама не е раздърпана.
Ако не изглеждаше оригинална, щях да кажа, че е друга и е сменяна ... а тя може и да е сменяна с друго оригинална и да не е опъната добре... знам ли
Ако не изглеждаше оригинална, щях да кажа, че е друга и е сменяна ... а тя може и да е сменяна с друго оригинална и да не е опъната добре... знам ли

- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Много сте наблюдателни. Някой обърна ли внимание, че и калниците са фейслифтови? Или ше е било ебати удара, че и отзад, или защо ще си играят и тях да сменят
Доста умели лъжци и доста фърлен труд, не мислите ли?
Колата далеч не е на тея километри. Това сякаш е ясно. Ама заради това волана е изтъркан и тапицерията леко раздърпана.
Хора, нормално е. 10 годишна кола, на поне 250 000км. Добре, че са здрави коли, ама... Всичко се износва.
Ринговете се слагат за 10 минути без да има каквато и да е опасност за колата. Това, което може да се счупи ще се види още като седнеш в колата. Я стрелки счупени, я нещо друго да не работи както трябва.
При мен волана беше износен, шофьорската седалка леко побеляла от едната страна, нещо от някъде проскърцва постоянно из купето... и много други дреболии... Не купувате нова кола. На седалките се сяда, а волана се върти, това е.
И тея 136 коня сигурно са 150, просто тоя дето пуска обявата толкова е в час. Няма да е първия, нито последния в мобилето. Ако го питаш и помпа-дюза може да ти я изкара.
Отиди, разгледай я. Отваряш капака, ако двигателя е с цялата бяла/или там каквато е/ пластмаса, значи наистина си е 150к.с. Огледай от вътре хубаво рамата за удари, ръжда. Отдолу сваляш пластмаси и пак гледаш. Диагностика, контакт, палене, газ до дупка и колкото може, където можеш и ако всичко върви и звучи както трябва, плащаш, кефиш се и стискаш палци.
Това е. Късмет!

Колата далеч не е на тея километри. Това сякаш е ясно. Ама заради това волана е изтъркан и тапицерията леко раздърпана.
Хора, нормално е. 10 годишна кола, на поне 250 000км. Добре, че са здрави коли, ама... Всичко се износва.
Ринговете се слагат за 10 минути без да има каквато и да е опасност за колата. Това, което може да се счупи ще се види още като седнеш в колата. Я стрелки счупени, я нещо друго да не работи както трябва.
При мен волана беше износен, шофьорската седалка леко побеляла от едната страна, нещо от някъде проскърцва постоянно из купето... и много други дреболии... Не купувате нова кола. На седалките се сяда, а волана се върти, това е.
И тея 136 коня сигурно са 150, просто тоя дето пуска обявата толкова е в час. Няма да е първия, нито последния в мобилето. Ако го питаш и помпа-дюза може да ти я изкара.
Отиди, разгледай я. Отваряш капака, ако двигателя е с цялата бяла/или там каквато е/ пластмаса, значи наистина си е 150к.с. Огледай от вътре хубаво рамата за удари, ръжда. Отдолу сваляш пластмаси и пак гледаш. Диагностика, контакт, палене, газ до дупка и колкото може, където можеш и ако всичко върви и звучи както трябва, плащаш, кефиш се и стискаш палци.
Това е. Късмет!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Да ве, още малко и 330д 204к.с. на реални километри ще я изкарате
Ама оня джамбазин не знае к'во продава, нищо, че с това си изкарва хляба, Бог знае от кога
Пък сигурно детето му си е играло в колата на шофьор и е въртяло ужким волана на място, представяйки си, че кара (т'ва го правих, 'га бях на 5
) и така се е изтъркал волана, а на задните седалки е играло на колички... 
П.С. Напълно възможно и нормално е, кола на 12-13 години да има скърцащи елементи, протрити волани, ск. лостове и т.н. Колите ни вече не са по на 5-6 години, дайте да си говорим реално
Има и е36ци по-нови от нашите е46ци, така че... 
П.С.2 Изказах 2 коренно различни мнения в този пост, така че не подкрепям ничия теза, за каквото и да било


Пък сигурно детето му си е играло в колата на шофьор и е въртяло ужким волана на място, представяйки си, че кара (т'ва го правих, 'га бях на 5


П.С. Напълно възможно и нормално е, кола на 12-13 години да има скърцащи елементи, протрити волани, ск. лостове и т.н. Колите ни вече не са по на 5-6 години, дайте да си говорим реално


П.С.2 Изказах 2 коренно различни мнения в този пост, така че не подкрепям ничия теза, за каквото и да било

- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ако колата беше на някой от нас - ентусиаст и той да си е преправял на фейслифт - ок, но е нов внос... от което следва всеки да си мисли!
друг е въпроса, че и да е имала удър, ако е направена както трябва, това въобще не те бърка (щото съм сигурен, че половината в нашия подфорум и идея си нямат, каква кола са купили преди време
)
и все пак говороим за 10 годишна кола и то дизел, нормално е да е смачкана от каране. конкретно за обявата - иди, виж, разглдай, покарай и така...
п.с. лично аз бих пропуснал подобна оферта
друг е въпроса, че и да е имала удър, ако е направена както трябва, това въобще не те бърка (щото съм сигурен, че половината в нашия подфорум и идея си нямат, каква кола са купили преди време

и все пак говороим за 10 годишна кола и то дизел, нормално е да е смачкана от каране. конкретно за обявата - иди, виж, разглдай, покарай и така...

п.с. лично аз бих пропуснал подобна оферта

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
asus_x58 написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301389248271334&f1=details
Само като видя къде са правени снимките и съм до там с огледа "авточасти-сервиз-метанови уредби", като прибавим към това и интериора на какво прилича

- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте! Не съм много активен във форума, но го следя още от 2007-ма, когато се роди и любовта към марката. За добро или зло тогава не се сдобих с така мечтаната от мен E46 3-ка, но пък отскоро отново се лашкам по трамваите и почнах много сериозно да се оглеждам за ново возило. Разбира се, не съм спирал да мечтая един ден да карам BMW и тъй като наскоро се случи нещо, което ме накара да си задам въпроса "Животът е кратък и ако не сега, кога?", реших наистина този път да не изневеря на мечтата си.
Още докато карах другата си кола се бях насочил към няколко двигателя на E90, но с времето човек променя желанията си и моето отново се върна на E46. Първончално започнах да заглеждам бензинови 320-ки/170кс, но тъй като и старата ми кола беше в този клас си казах, че е време за нещо по-така... И в момента си търся нещо с две тройки в името
. Силно съм привлечен от купетата, не искам x-drive, а за скоростната кутия ми е все тая (може би ръчката е с предимство). Големият въпрос остава бензин или дизел... Сърцето казва бензин, разумът дизел. Последните няколко дни изчетох огромно количество мнения и за двете коли, а ползата беше никаква
.
Всеки ден следя за оферти, но положението при 330ci е просто плачевно. Има една бройка (цък) в Пловдив, която е доста поорязана и цената й е леко завишена. Другата (цък) пък е 2001, но с новия фейс, което определено поражда доста въпроси. Останалите са над бюджета ми, но това не е основният проблем... просто не мисля, че коли на по 9-10 г. с близо 200к км пробег могат да струват по 20-30к, колкото и да са пазени. Иначе при бенз-а притесненията ми са свързани предимно с разхода. Досега карах бензин и то предимно градско София. Ударът в портфейла беше сериозен, макар че колата беше 1.8. Лошото е, че умът ми се губи по лекото мъркане на 6-така и ревът, когато влезе в обороти. При дизела опциите са повече, защото се търсят на нашия пазар. Има прилично количество оферти и с цени, отговарящи на това, което се предлага. Тук проблемът не е разхода (макар че предполагам и 3 литров дизел си гълта повече), а по-скоро поддръжката. Не съм имал дизел, но на доста места във форума хората си казват, че пестиш от гориво, но после парите ги оставяш по сервизи. Дилемата става по-голяма, защото смятам да пътувам повечко - 20-30 хил. км. на година. Всъщност не е толкова много, но предвид възрастта на автомобилите, смятам, че е достатъчно.
Общо взето в главата ми е голяма каша, но не разбирайте горното лирическо отклонение като въпрос. Знам, че е писано много и ще ме посъветвате да ползвам търсачката. Но както казах това не е въпрос, а по-скоро леко имах нужда да си споделя
. Разбира се няма да откажа някое надъхващо мнение, защото май такива неща накланят везните. И тъй като не очаквам офертите за 330ci/cd да започнат да валят, ще бъда благодарен ако някой ме насочи към колега от форума (или някой друг), който се занимава с внос, за да си поговорим за някакви оферти.
Благодаря предварително!
Още докато карах другата си кола се бях насочил към няколко двигателя на E90, но с времето човек променя желанията си и моето отново се върна на E46. Първончално започнах да заглеждам бензинови 320-ки/170кс, но тъй като и старата ми кола беше в този клас си казах, че е време за нещо по-така... И в момента си търся нещо с две тройки в името


Всеки ден следя за оферти, но положението при 330ci е просто плачевно. Има една бройка (цък) в Пловдив, която е доста поорязана и цената й е леко завишена. Другата (цък) пък е 2001, но с новия фейс, което определено поражда доста въпроси. Останалите са над бюджета ми, но това не е основният проблем... просто не мисля, че коли на по 9-10 г. с близо 200к км пробег могат да струват по 20-30к, колкото и да са пазени. Иначе при бенз-а притесненията ми са свързани предимно с разхода. Досега карах бензин и то предимно градско София. Ударът в портфейла беше сериозен, макар че колата беше 1.8. Лошото е, че умът ми се губи по лекото мъркане на 6-така и ревът, когато влезе в обороти. При дизела опциите са повече, защото се търсят на нашия пазар. Има прилично количество оферти и с цени, отговарящи на това, което се предлага. Тук проблемът не е разхода (макар че предполагам и 3 литров дизел си гълта повече), а по-скоро поддръжката. Не съм имал дизел, но на доста места във форума хората си казват, че пестиш от гориво, но после парите ги оставяш по сервизи. Дилемата става по-голяма, защото смятам да пътувам повечко - 20-30 хил. км. на година. Всъщност не е толкова много, но предвид възрастта на автомобилите, смятам, че е достатъчно.
Общо взето в главата ми е голяма каша, но не разбирайте горното лирическо отклонение като въпрос. Знам, че е писано много и ще ме посъветвате да ползвам търсачката. Но както казах това не е въпрос, а по-скоро леко имах нужда да си споделя

Благодаря предварително!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Най важното е да уцелиш читава кола. Па дали е бензин или дизел гледам за тебе няма много значение. Уцелиш ли читава ще си доволен. 

- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега и двете 330ci-та които си показал се продават от повече от половин година, обикновено това не говори добре за колата.И както сам си разбрал тази фейслифтовата е наредена.
Имах същата дилема като тебе 330d и 330ci, и се реших на бензинката. Както сам си разбрал, няма кой да ти помогне в избора бензин или дизел, трябва сам да си вземеш решението. И все пак ако горивото ти е по джоба бензина е по-приятния вариянт. Имай предвид че читава 330-ка бензин извър града спокойно може да падне до 7 разхода, което не вярвам да те събори
.
Имах същата дилема като тебе 330d и 330ci, и се реших на бензинката. Както сам си разбрал, няма кой да ти помогне в избора бензин или дизел, трябва сам да си вземеш решението. И все пак ако горивото ти е по джоба бензина е по-приятния вариянт. Имай предвид че читава 330-ка бензин извър града спокойно може да падне до 7 разхода, което не вярвам да те събори

- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Да, наистина се продават от доста време. Имаше още една пловдивска, която пък е сигурно от година, но не мисля, че това задължително означава проблем с колата... по-скоро с търсенето. И моята я продавах половин година, но й нямаше нищо, просто цената беше висока. Иначе и аз клоня повече към бензина, но ми се иска да имам кола за лятото и ако стане "напечено" и не открия бройка, ще трябва да скоча на дизел.
Разход 7 извънградско е супер постижение, но предполагам това е при скорости от порядъка на 90-100. На магистралите ще е повечко, а и аз не съм от най-спокойните шофьори.
Някои хора казват, че кефа цена няма, но съм сигурен, че добре са си сметнали разходите преди това
. Точно това искам да направя и аз
.
Разход 7 извънградско е супер постижение, но предполагам това е при скорости от порядъка на 90-100. На магистралите ще е повечко, а и аз не съм от най-спокойните шофьори.
Някои хора казват, че кефа цена няма, но съм сигурен, че добре са си сметнали разходите преди това


- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Гледам, че хвърляш око на купетата, но доколкото знам дизелови купета има само фейслифт, а там цената вече отива над 20 000 за читава кола. Така че ако е дизел, най-вероятно ще е и седан. От друга страна, дизелите са по-евтини като цяло и може за тези пари да си намериш кола с почти всички екстри, че и фейслифт да е.
Адски си прав, че сърцето иска бензина пък разума казва дизела.
Нафтата е за печките, газта е за готвене, бензина е за колите.
Адски си прав, че сърцето иска бензина пък разума казва дизела.
Нафтата е за печките, газта е за готвене, бензина е за колите.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани