Голям проблем с токовете на моята Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pmanasiev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 ТДС
- Мечтае да кара: Е60
Голям проблем с токовете на моята Е39
Колеги имам голям проблем с токовете на Е39 комби 97г. 525тдс.
Тока на колата изчезва за буквално 10минути.Карах я на поне 5 майстора,които "много разбират"
явно.Отстраниха ми консумацията на климатроника,която е малка,но все пак,след като се изгаси колата,динамото ми правиха,от багажника било и там я правиха "УЖ" и два мвсвца така и пак при едно спиране пред магазин за 5-10мин.няма ток??????????????????????? Писна ми!!!!!!!!!!! Някои ако знае нещо,моля споделете,защото заради този проблем ще трябва маи да се разделя с нея.Немога да разчитам на тази кола.Винаги ме оставя в най-кофти моменти.
Тока на колата изчезва за буквално 10минути.Карах я на поне 5 майстора,които "много разбират"
явно.Отстраниха ми консумацията на климатроника,която е малка,но все пак,след като се изгаси колата,динамото ми правиха,от багажника било и там я правиха "УЖ" и два мвсвца така и пак при едно спиране пред магазин за 5-10мин.няма ток??????????????????????? Писна ми!!!!!!!!!!! Някои ако знае нещо,моля споделете,защото заради този проблем ще трябва маи да се разделя с нея.Немога да разчитам на тази кола.Винаги ме оставя в най-кофти моменти.
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Колега един познат имаше подобен проблем. При него имаше два модула които имаха консумация + акумулатора. Единия модул е на кливатроника, а другия на ABS-a. Отивай на еладжия. Нероятно проблема ти не е само един. А акумулатора не трябва да пада за 10 мин, колкото и голяма консумация да имаш.Пиши после какво е било!!!
Good Drivers Just Drive
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Отзад имаш "краш" букса на + кабел... да не би, да ти прави номера от там. + кабел нагрява ли се?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Колега, то за десет минути ако пада от товар, би следвало направо да се запали инсталацията. Т.е. опитай да не е проблема в акумулатора или да е с прекалено малък капацитет.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
дай повече пояснения дали ти пада акомулатора или ти изчезват тоците ,дали акомулатора е читав и дали след такъв проблем си пробвал акомулатора на друг автомобил дали ще завърти ,щото при мен имаше подобен проблем ми изчезваха тоците и се оказа слаба връзка на - кабел 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
LUCIFER'S написа:Отзад имаш "краш" букса на + кабел... да не би, да ти прави номера от там. + кабел нагрява ли се?
+1

- knivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: Варна,пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е65 730d
- Мечтае да кара: IL
- Детайли за колата: няма-няма
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
това е слаба връзка.при мен губеше тока и се оказа,че "майстора"не е стегнал едната клема.твоето със сигурност не е консумация на ток
- pmanasiev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 ТДС
- Мечтае да кара: Е60
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
KENWOOD написа:Колега един познат имаше подобен проблем. При него имаше два модула които имаха консумация + акумулатора. Единия модул е на кливатроника, а другия на ABS-a. Отивай на еладжия. Нероятно проблема ти не е само един. А акумулатора не трябва да пада за 10 мин, колкото и голяма консумация да имаш.Пиши после какво е било!!!
Колега,еладжий съм ходил досега поне при 5-6,и немогат да открият от къде идва проблема.Най-пресния случей е от вчера като нормално си запалих,отидох на местото,спрях, престои 10мин.и после няма никакъв ток,чак немога да отключа с центалното.Относно консумацията от климатроника съм я изолирал...там мяма вече,за АБС-са назнам и там ще гледам.
pmanasiev написа:LUCIFER'S написа:Отзад имаш "краш" букса на + кабел... да не би, да ти прави номера от там. + кабел нагрява ли се?
Здравей колега,относно тази букса,я търсих в багажника около акумолатора,но не я намерих.
Кой точно кабел трябва да се нагрява?
LUCIFER'S написа:Отзад имаш "краш" букса на + кабел... да не би, да ти прави номера от там. + кабел нагрява ли се?
Здравей колега,относно тази букса,я търсих в багажника около акумолатора,но не я намерих.
Кой точно кабел трябва да се нагрява?
ivan_krilov написа:Колега, то за десет минути ако пада от товар, би следвало направо да се запали инсталацията. Т.е. опитай да не е проблема в акумулатора или да е с прекалено малък капацитет.
Акумолатора ми е на 1 год. 90ампреа,и като го натоварят с товарната вилка и то здраво държи на 10,4.Проверявали сме го това.
mgate написа:дай повече пояснения дали ти пада акомулатора или ти изчезват тоците ,дали акомулатора е читав и дали след такъв проблем си пробвал акомулатора на друг автомобил дали ще завърти ,щото при мен имаше подобен проблем ми изчезваха тоците и се оказа слаба връзка на - кабел
Ами да пробвах с друг акомулатор,и тои не се справи,сега пак пробвам,днес ще видя дали ще запаля.Аможеш ли да ми кажеш къде ти беше слабата врйзка на кабела,т.е. на кой кабел?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Ако имаш мултицет , направи тест колко ампера ''тегли'' след 16 минута
ако и след това има консумация аз бих го направил така релетата отпред в коша ,багажника ,бушоните,вадиш буксите на разните блокове ,сензори-няма къде да иде и в сервизите така правят
и като намериш какво черпи ток провери и кабелния сноп има ел схеми тук http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/ според модела и колата ,по веригата ще излезе от някъде
надявам се да съм помогнал поне малко
ако и след това има консумация аз бих го направил така релетата отпред в коша ,багажника ,бушоните,вадиш буксите на разните блокове ,сензори-няма къде да иде и в сервизите така правят
и като намериш какво черпи ток провери и кабелния сноп има ел схеми тук http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/ според модела и колата ,по веригата ще излезе от някъде
надявам се да съм помогнал поне малко

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Ако губи ток за толкова малко време има бая гояма утечка (от порядъка на 20А
). "Краш" буксата за която говорят колегите е всъщност една червена кутиика намираща се непосредствено след клемата която се захваща за акумулатора. Какво е напреженението директно на клемите на акумулатора след като загуби токовете? Ако има утечка (то 20А са си баш консумация) почваш от бушоните в жабката, бушоните над акумулатора и после каквото е писал за релетата и кабелите колегата cls6666 и така назад до акумулатора до като изчезне тази консумация. А сигурно ли е че генератора си работи нормално?
ПП При тази консумация нещо бая се загрява


ПП При тази консумация нещо бая се загрява


- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
или е слаба връзка ,я на масата ,я на плюса или е динамо,защото всичко останало минава през предпазители и както казват колегите ще греее ,не според мен няма да грее на тази консумация а направо ще се запали за да събори здрав акомулатор за 10 минути ,ако е утечка не трябва да имаш кола а само изгорели останки така че проверете динамото, дали презарежда, дали зарежда , дали като се подаде газ не спира да зарежда 

- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Колега сподели има ли развитие с проблема или го реши че и аз имам подобен проблем само че на мен ми събаря акумулатора за 1 ден като седи на паркинга не мога да разбера от къде ми дърпа точец меря за утечка след като заспи колата и ми показва 11а консумация меря,дебна я стана 1 седмица не мога да разбера какво ми събаря акумулатора
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
97' не ги слагат тия краш буски на + още.. излизат няколко години по късно
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
valeri_ignatov написа: не мога да разбера от къде ми дърпа точец меря за утечка след като заспи колата и ми показва 11а консумация меря,дебна я стана 1 седмица не мога да разбера какво ми събаря акумулатора
То с мерене само не става. Поразрови се малко и виж как се ТЪРСИ утечка,бушоните един по един и тогава някой може да ти подскаже евентуално.
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Голям проблем с токовете на моята Е39
Наистина ще съм ви мн.благодарен някои който се занимавал с тоци или се е зблъсквал с подобен проблем да ми подскаже какво да направя от къде да я почна че да си призная не разбирам много от тоци
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани