Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 12 Апр 2011, 23:39

Колеги голяма мъка не мога да разбера от де идва проблема, та започвам да върша безсмислени тестове. Странното е че вече от няколко хора разбирам, че моето БМВ вървяло доста повече от нормалното :kuku: (като тръгне де :banghead: ). Та се чудя дали не са правени някакви магарии в Италия. Иначе и софтуера на мотора съм сменял, бе пробвал съм какво ли не. Днес даже имаше в сервиза същия автоматик като моя, та покарахме го и действително се изстрелва и в ниски и във високи обороти, но няма същия "ряз" като моето и майстора така каза, че най-вероятно е магарено нещо в Италия. :dunno:
Бе не знам но искам просто да се изстрелва и в ниските обороти.
Ще пиша какво е станало след теста на другата турбина, до тогава приемам с голямо удоволствие, всякакви логични предположения колеги!
Благодаря умната и поздрави на всички! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от choio » 13 Апр 2011, 0:17

lyu_records написа:Колеги голяма мъка не мога да разбера от де идва проблема, та започвам да върша безсмислени тестове. Странното е че вече от няколко хора разбирам, че моето БМВ вървяло доста повече от нормалното :kuku: (като тръгне де :banghead: ). Та се чудя дали не са правени някакви магарии в Италия. Иначе и софтуера на мотора съм сменял, бе пробвал съм какво ли не. Днес даже имаше в сервиза същия автоматик като моя, та покарахме го и действително се изстрелва и в ниски и във високи обороти, но няма същия "ряз" като моето и майстора така каза, че най-вероятно е магарено нещо в Италия. :dunno:
Бе не знам но искам просто да се изстрелва и в ниските обороти.
Ще пиша какво е станало след теста на другата турбина, до тогава приемам с голямо удоволствие, всякакви логични предположения колеги!
Благодаря умната и поздрави на всички! :yes:



Колега наскоро едно приятелче с голф 4-ка имаше сходен проблем с твоя в ниските обороти колата беше мъртвец в следващия момент турбината отиваше над 2 бара и нещо (той си е извел уредче за следене на налягането) съответо колата минаваше в авариен режим и разтоварваше турбината и забиваше муцуна ... така при него се оказа забила геометрия лопатките направо нямаха мърдане ...видях, че си писал че твоята работи коректно ,тъп въпрос ама сигурен ли си че това което ти казват е 100% истина? Успех :yes:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от Dimitroff » 13 Апр 2011, 9:06

Едва ли..., че освен всичко са му казали, че турбината му надува над 3 бара :lol:
Аз се чудя дали да не му я купя тази турбина...дето прави надув от 3+ бара :bowdown: :bowdown: :mhihi: (без да плюе маркучите и да цепи кулера!!)

Хубаво е да отчитате и понятието атмосверно налягане, когато гледате надува на турбината...щото иначе верно човек може да се шашне много :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 13 Апр 2011, 11:45

Ванка качва над 2,5 и кусур, така излиза на живите данни, това не е нормално. Пича дето прави диагностика каза че трябва да работи -0,5 поне от това което излиза. :dunno:
Иначе геометрията я гледахме движи се безпроблемно и вакумчето което я управлява си е наред и клапана и той. Вече се чудя да не би да има проблем с разтоварващия клапан, на турбото, някой с него брал ли е ядове?
Мали че то друго не остана всичко сме разръчкали УЖАС УЖАС! :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от Retrofit » 13 Апр 2011, 11:55

Dimitroff написа:Хубаво е да отчитате и понятието атмосверно налягане, когато гледате надува на турбината...щото иначе верно човек може да се шашне много :winky:


lyu_records налягането ако ти показва 2.5, това е сбор с атмосферното налягане(~1), но и 1.5 пак е много надув, нещо сякаш е пипана тая кола.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от Dimitroff » 13 Апр 2011, 12:06

Любо...вчера по телефона ми каза над 3 бара... :mhihi:

Retrofit - от вчера му обяснявам едно и също, обаче той отказва да чуе...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 13 Апр 2011, 12:38

Ванка то това ясно друже, но пича ми каза че е АДСКИ МНОГО!, ясно разбрах че не го е сметнал, както винаги пак не съм разбрал правилно. Но пича каза че е адски много и според него тази кола е пипана, за да върви повече, не му е първата, която базика. Интересното е че само в движение с по голяма скорост, като я настъпя си тръгва лесно и излита, но при старт от спряло положение е голяма мъка и винаги зацепва от 2500 към 3000 оборота. Друго странно е че си чувам как турбината започва да свири към 1200 оборота, (без катализатори съм), но ефект във вървенето няма, спъната си е и чак като дигне 2500 оборота трябва да започна лекичко да натискам и връщам педала на газта за да тръгне. Човече вчера на диагностиката бяхме изключили блокажите и със 70 километра в час като я настъпя започва да суче задницата. Не знам какво е барано по колата ще разбера утре, но е шашардисвана яката, този пич при който съм я оставил прави само БМВ-та и каза че за 320d върви безумно много и е сигурен на 100% че нещо е магарено но какво е не знам ще разберем утре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от LUCIFER'S » 13 Апр 2011, 19:08

Със или без атмосферното налягане факт, е че си е налягане в турбо пътищата....

Според мен проблема се дължи на калпаво направен чип... или не добре работещ вакумен клапан за управление на турбината. В същият може да е запушено от мръсотия филтърчето от където се "разтоварва" вакума, а от там и турбината
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 13 Апр 2011, 21:46

LUCIFER'S написа:Със или без атмосферното налягане факт, е че си е налягане в турбо пътищата....

Според мен проблема се дължи на калпаво направен чип... или не добре работещ вакумен клапан за управление на турбината. В същият може да е запушено от мръсотия филтърчето от където се "разтоварва" вакума, а от там и турбината

Колега то това филтърче беше на самото клапанче, ако не се лъжа, а аз съм пробвал друг клапан, работещ. :dunno:
Някой може ли да ми каже къде е разтоварващия клапан на самата турбина :?:
Иначе ето ценичка на турбина някаква от Германия
399 евра + 25 евра доставката. Инак казано малко под 848лв., барабар с доставката.
http://cgi.ebay.de/Turbo-BMW-3-X3-E46-E ... eile_Zubehör&hash=item3f086a4300

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от LUCIFER'S » 14 Апр 2011, 10:56

Нямаш байпас-разтоварващ клапан. При нас е с променлива геометрия, лопатки които посредством актуатора, променят ъгъла си спрямо изходящите газове, оттам и по-голяма/по-малка площ оказваща съпротивление на газовете- повече/по-малко обороти на турбината.
Според мен си провери за калпав чип, или това което се оказа на един познат на джипката- нерегулирана осчица на актуатора и геометрията, от там и при него занижено налягане на турбината, а при теб високо. Ако някой преди теб е сменял турбо и тази осчица не е регулирана или разбутана (заводско трябва да си е регулирана), турбината надува или разтоварва не когато трябва и не колкото трябва. Просто от тази осчица зависи хода на геометрията и положението на лопатките....
eто за кое говоря:
Изображение
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 14 Апр 2011, 14:21

супер си колега :bowdown: благодаря, днес след малко ще я сваляме и ще видим какво е положението.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 14 Апр 2011, 19:58

Колкото и да се надявах, че ще мина тънко, не стана така. Турбината ми е заминала, при това сигурно на 100%. Купена е 2008г. и рециклирана не качествено 2009г., при това най-вероятно е заминала зареди катализаторите, защото бяха тотално запушени. Сложихме друга турбина за тест, та с нея колата направо хвърчи. Темата може да се заключи, буквално всичко свърши! :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от v_V_v » 15 Апр 2011, 2:07

Какво и е на твоята?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от lyu_records » 15 Апр 2011, 10:25

v_V_v написа:Какво и е на твоята?

Ми колега 2008г. е турбото а е рециклирано 2009г. и не знам дали ще може да се рециклира пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?

Мнение от v_V_v » 15 Апр 2011, 11:54

Каква е повредата му?Това питам. ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook