Всмукателен Колектор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Всмукателен Колектор
само не разбирам едно: на вашия модел как тече масло от входящия колектор, от там само влиза въздух, от къде се явява това масло, че течало, било омазнено и т.н, т.н. ????
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Всмукателен Колектор
Не ми харесва това масло там, иначе че трябва да се сменят уплътненията от време на време съм съгласен, те мойте са толкоз зле, че мотора седеше на 2000 оборота, демек нищо не уплътняват, ама скоро ще им разкажа приказки чудни, и не само там. Поздрави.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Всмукателен Колектор
Ники ти с какъв двигател си точно?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Всмукателен Колектор
da6ip написа:Ники ти с какъв двигател си точно?
М50 ама той нали е почти същия като М57 ........
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Всмукателен Колектор
Бях с М40, сега с М50, за по натам каквото дойде. Принципа на работа на всички е еднакъв, сглобката малко се различава, но не е проблем. Поздрави.
- aigner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: Всмукателен Колектор
мисля че който кара М57 има 1000 лева за колектор и няма от какво да се притеснява
Пламен
Re: Всмукателен Колектор
Моята е60 530Д 2004-та на 216к км и ги махнах миналия уикенд . Свалихме колектора и се оказа ,че не е нужно да режем перцата тъй като те са захванати с едни мизерни болченца и мисля ,че от там идва главният проблем - самите болченца се чупят и перцата отиват ... . Свършихме работата за 4 часа и не сме слагали други на тяхно място тъй като доколкото четох нямало значение. Заедно с това свалихме и ЕГР клапата , която беше адски мръсна и я изчистихме. Засега нямам никакв проблем . Дори имам чувството , че разхода ми падна
Та към всички колеги : Махайте тези перца докато не е станала поразията ! И не си давайте парите по сервизите защото няма нищо сложно в самата опреция само свободни няколко часа 



Re: Всмукателен Колектор
ge6a86 написа:Моята е60 530Д 2004-та на 216к км и ги махнах миналия уикенд . Свалихме колектора и се оказа ,че не е нужно да режем перцата тъй като те са захванати с едни мизерни болченца и мисля ,че от там идва главният проблем - самите болченца се чупят и перцата отиват ... . Свършихме работата за 4 часа и не сме слагали други на тяхно място тъй като доколкото четох нямало значение. Заедно с това свалихме и ЕГР клапата , която беше адски мръсна и я изчистихме. Засега нямам никакв проблем . Дори имам чувството , че разхода ми падна![]()
Та към всички колеги : Махайте тези перца докато не е станала поразията ! И не си давайте парите по сервизите защото няма нищо сложно в самата опреция само свободни няколко часа
Аз отложих процедурата за след 2 седмици защото колега от форума ми каза че трябвало да се изчистят всички адаптации на софтуера след процедурата. Ти направи такова нещо?
Tool - Fear Inoculum
Re: Всмукателен Колектор
Emooo написа:
Аз отложих процедурата за след 2 седмици защото колега от форума ми каза че трябвало да се изчистят всички адаптации на софтуера след процедурата. Ти направи такова нещо?
Ми не просто свалихме колектора , махнахме перцата , сменихме и гарнитурките и после пак сглобихме всичко . Направих всичко по този DIY http://forums.5series.net/topic/70452-r ... el-engine/ . Не видях някъде да е писано за изчистване на адаптации на софтуера . При мен няма проблеми засега , вече г/д към 500км я карам без перцата , няма никаква разлика в сравнение с преди

Re: Всмукателен Колектор
ge6a86 написа:Emooo написа:
Аз отложих процедурата за след 2 седмици защото колега от форума ми каза че трябвало да се изчистят всички адаптации на софтуера след процедурата. Ти направи такова нещо?
Ми не просто свалихме колектора , махнахме перцата , сменихме и гарнитурките и после пак сглобихме всичко . Направих всичко по този DIY http://forums.5series.net/topic/70452-r ... el-engine/ . Не видях някъде да е писано за изчистване на адаптации на софтуера . При мен няма проблеми засега , вече г/д към 500км я карам без перцата , няма никаква разлика в сравнение с преди
незнам какви проблеми очакваш?
със сигурност е имало някаква разлика в началото, но ти не си я усетил, тъй като софтуера се самонастройва (макар и по-бавно) към новото състояние.
просто, ако занулиш старите стойности софтуера много по-бързо ще се адаптира към новото състояние.
това е като все едно като сипеш гориво да занулиш разхода на бордовия. изтриваш всички предишни стойности и колата започва да ти показва действителния среден разход много по-бързо.
ако оставиш старите показания, на бордовия компютър ще му отнеме повече време да покаже новия разход, тъй като отчита и предишните стойности.
капиш?

- security_g
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320 GT XD
- Детайли за колата: 320 GT XD 2015г
Re: Всмукателен Колектор
Здр колеги четох доста за тоя проблем за клапите на всмукателните колектори ама не ми стана ясно дали трябва са поръчам тия тапи или старите клапи може да им се изрежат перцата и да се сложат пак? Колата ми е 530 Д 2002 год. автомат
Благодатя предварително!
Благодатя предварително!
Re: Всмукателен Колектор
security_g написа:Здр колеги четох доста за тоя проблем за клапите на всмукателните колектори ама не ми стана ясно дали трябва са поръчам тия тапи или старите клапи може да им се изрежат перцата и да се сложат пак? Колата ми е 530 Д 2002 год. автомат
Благодатя предварително!
Аз си купих тапи от ebay вместо да изрязвам клапите както е показано в DIY. 100 лева ми излязоха с доставката. Между другото осетих загуба на мощност след смяната- минал съм около 100км може би трябва още малко километри за да се адаптира компютъра - ще видим.
Tool - Fear Inoculum
Re: Всмукателен Колектор
da6ip написа:vgza написа:da6ip написа:и на мен са ми развивали теории че тече колектора и трябва да го сменя целия. имах масло по блока на двигателя от шофьорската страна.
сега съм с нови уплътнения, ако не забележа теч отново, значи е било от тях.
Та колега спря ли ти теча, че и при мене е омаслено малко точно там?
към момента няма нов теч. двигателя е чист буквално като излязъл от завода
da6ip изми ли двигателя като смени уплътненията? Аз се чудех дали да го мия притеснявах се че има много кабели и да не намокря нещо.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Всмукателен Колектор
Emooo написа:da6ip изми ли двигателя като смени уплътненията? Аз се чудех дали да го мия притеснявах се че има много кабели и да не намокря нещо.
тоя двигател държи на вода

иначе аз няколко пъти съм мил на автомивка с пръскалката/водоструйката двигателния отсек без никакъв проблем. отново - държиш пръскалката на разстояние, не я завираш директно в ЕКУ-то, и където има мръсотия ползваш препарат (аз ползвам препарат за чистене на двигател на Сонакс) и четка, а не се опитваш да я изринеш със струята. с малко внимание всичко ще е наред

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани