Infiniti FX45
Модератор: Общи модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
->
А с поддръжката какво става? нисан ли я поемат? частите от ранга на БМВ и мерц ли са или са по скъпи че се начислява и транспорта от usa
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
както някой каза преди мен щом на теб ти харесва защо се чудиш дали да го взимаш, лично аз имах ли парите веднага бих се качил на такова животно!Просто дизайна е адски красив няма втори такъв джип
един саит със супер снимки
и ако си го поръчваш вземи го керемиден с 20-ки джанти никилирани
изглежда убииствено
[/img]
един саит със супер снимки


и ако си го поръчваш вземи го керемиден с 20-ки джанти никилирани



"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
->
мда за това са толкова запален - колата направо грабва. А и не се вижда много по българските пътища и това я прави още по колоритна. Ако поддръжката се окаже нормална - това ще бъде колата - решил сам го:)
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Re: ->
popo написа:А и не се вижда много по българските пътища и това я прави още по колоритна.
дам в моя квартал двама саседи имат





"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: ->
popo написа: Ако поддръжката се окаже нормална
Колега щом си решил да даваш 100 бона за кола мисля че колкото и да е скъпа подръжката намя да я осетиш

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Алекс-инфинито е със спортпакидж, а БМВто е голо и с гадни гуми-щом Кайен бие на хендлинг и спирачки Х5,какво да коментирам.Относно возията,явно имаме различна представа за твърдо.В европейско издание не съм видял някъде Х5 да падне откъм спирачки и поведение на пътя от Кайен-точно обратното Кайен С и турбо са опреквани са прекрасния си двигател,но слаби спирачки.А относно,че Фх не Мурано-то мураното какво е-Фх 35 с дефорсиран двигател
Последна промяна OPASNO LUD на 14 Фев 2006, 0:50, променена общо 1 път
Re: ->
GECATA BMW написа:popo написа: Ако поддръжката се окаже нормална
Колега щом си решил да даваш 100 бона за кола мисля че колкото и да е скъпа подръжката намя да я осетиш
Не е точно така май.... Трябва да е в нормални граници все пак. Ако ти искат 2к лв. за смяна на масло е малко множко май дори 100к да е колата...
BMW & RAMMSTEIN RULES







OPASNO LUD написа:Алекс-инфинито е със спортпакидж, а БМВто е голо и с гадни гуми-щом Кайен бие на хендлинг и спирачки Х5,какво да коментирам.Относно возията,явно имаме различна представа за твърдо.В европейско издание не съм видял някъде Х5 да падне откъм спирачки и поведение на пътя от Кайен-точно обратното Кайен С и турбо са опреквани са прекрасния си двигател,но слаби спирачки.А относно,че Фх не Мурано-то мураното какво е-Фх 35 с дефорсиран двигател
мураното е правено от алтимата. а фх35/45 - от г35. всъщност нямат нищо общо.. ако и да изглеждат сходно
за спирачния път- кое е по-силно бмв-то или кайена не беше спора за това.. аз просто показах че ф45 не спира никак лошо и във този конкретен тест го показва. а и не съм чул някои да е изпищял че не спират...
а за гумите- не е толкова от значение да ти кажа защото х5 3.0 със всесезонните гуми (мисля че на 17 или 18 цола) спира по-добре от х5 4.4 със 19" цола нископрофилни гуми.. истината е че нископрофилните гуми не дават максимално сцепление на ускорение или спиране- просто са със много твърди стени което не им позволява да лягат оптимално на реален асфалт (такъв със пукнатини, неравности и тн..)
писал съм тема много отдавна за гуми и окачване.. там мисля че бях писал и за това..
та мисълта ми е- ако на момчето му харесва и може да "живее" със малкото (за джип) багажно пространство- да го взима. возилото е хубаво...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Относно Мураното и ФХса-платформата е еднаква,а относно това,че по-големите гуми,не помагат откъм хендлинг и спирачен път,на колата си имам 19ски с летни гуми Конти Спорт контакт 2-ниско профилни и 17ки Йокохама Авс Винтер-ако не е заснежено или заледено,хендлига на Йокохамата не може да се сравнява по-никакъв,ама по никакъв начин с Континентала-ако ще да е -10 даже.Примера ,който даваш не е по темата -аз настоявам,че по-широките гуми-скъсяват спирачния път,а относно нископрофилните определено си в грешка-при настроена за такива гуми спирачна с-ма предимството е М/у 5-15%.
не говоря за хендлинг- то е ясно че по-ниската гума която се гъне по-малко отстрани ще запази по-добре геометрията на окачването и ще остане по-дълго време перпендикулярна на пътя и от там завойте ще са по-добри..
аз говоря за спиране- ако имаш горе-долу две еднакво широки гуми и едната е всесезонна а другата е нископрофилна спортна, на реална настилка всесезонната ще спре по-бързо... колкото и нелогично да звучи...
за платформата- чети тука:
http://www.cars.com/carsapp/boston/?srv ... rview.tmpl
или тука:
http://www.autoblog.com/2006/02/02/niss ... s-numbers/
аз говоря за спиране- ако имаш горе-долу две еднакво широки гуми и едната е всесезонна а другата е нископрофилна спортна, на реална настилка всесезонната ще спре по-бързо... колкото и нелогично да звучи...
за платформата- чети тука:
http://www.cars.com/carsapp/boston/?srv ... rview.tmpl
или тука:
http://www.autoblog.com/2006/02/02/niss ... s-numbers/
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- karaibrahim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f31
Искам само едно да ти кажа. Сервизът, който обслъжва Нисан и Инфинити за София - Ексклузув Б/Юве и Ко е най-мизерният сервиз в София! Освен сервиз на Нисан е и на Армеец. Една кола за смяна на предна броня, ремонт на радиатор, смяна на фар и смяна на амортисьор стои там вече 5 седмица. Досега (14.02.2006) е сменена бронята и фара, другото не е започнато. От две седмици не могат да намерят жълт амортисьор със скъсен ход за Фолксваген Поло '98!
В двора има едно Инфинити FX45, което като закарахме Полото беше там от отдавна, защото не беше почиствано от снега от преди седмица поне. Прави си сметка ако имаш проблеми, че те чака разправия с тях.



В двора има едно Инфинити FX45, което като закарахме Полото беше там от отдавна, защото не беше почиствано от снега от преди седмица поне. Прави си сметка ако имаш проблеми, че те чака разправия с тях.


Гледам доооооста специалисти се изказаха в тая тема, та реших и аз да пиша. Имам лични впечатления от FX 45, тъй като много близък ной приятел има такова.
В началото искам да отбележа, че Инфинитито е Нисан, ама друг път. Това си е съвсем отделна разработка, произвежда се в Щатите и е само за техния пазар.
Относно сравнението с Х3 и Х5 можем спорим дълго, но според мен единствено Х5 4.8 is се доближава до него /за съжаление/. И аз съм фен на BMW, но не мога да кажа на черното бяло.
Двигателят е 4,5 литра, бензин, 8 цилиндъра и има умопомрачаващ звук, 315 конски сили и 429 N/m въртящ момент.
Вече бяха споменати многото екстри, но наистина там не е спестявано от нищо и то в серийното оборудване.
Возил съм се доста пъти в него и създава невероятно усещане за скорост, старта е като с катапулт, до 200 км/ч скоростта не се усеща и спира прилично. В завой при заснежен път с висока скорост не мръдва. Возията е приятно твърда, все пак е спортен автонобил, а не семеюйно комби.
Резервните части са проблем - за момента май само с внос от Щатите. Въобще много скъпа поддръжка. Дори и едни зимни гуми могат да ти торпилират бюджета /тая кола е за хора дето могат да си го позволят/.
Дано съм бил полезен поне малко...
В началото искам да отбележа, че Инфинитито е Нисан, ама друг път. Това си е съвсем отделна разработка, произвежда се в Щатите и е само за техния пазар.
Относно сравнението с Х3 и Х5 можем спорим дълго, но според мен единствено Х5 4.8 is се доближава до него /за съжаление/. И аз съм фен на BMW, но не мога да кажа на черното бяло.
Двигателят е 4,5 литра, бензин, 8 цилиндъра и има умопомрачаващ звук, 315 конски сили и 429 N/m въртящ момент.
Вече бяха споменати многото екстри, но наистина там не е спестявано от нищо и то в серийното оборудване.
Возил съм се доста пъти в него и създава невероятно усещане за скорост, старта е като с катапулт, до 200 км/ч скоростта не се усеща и спира прилично. В завой при заснежен път с висока скорост не мръдва. Возията е приятно твърда, все пак е спортен автонобил, а не семеюйно комби.
Резервните части са проблем - за момента май само с внос от Щатите. Въобще много скъпа поддръжка. Дори и едни зимни гуми могат да ти торпилират бюджета /тая кола е за хора дето могат да си го позволят/.
Дано съм бил полезен поне малко...
Гледам доооооста специалисти се изказаха в тая тема, та реших и аз да пиша. Имам лични впечатления от FX 45, тъй като много близък ной приятел има такова.
В началото искам да отбележа, че Инфинитито е Нисан, ама друг път. Това си е съвсем отделна разработка, произвежда се в Щатите и е само за техния пазар.
Относно сравнението с Х3 и Х5 можем спорим дълго, но според мен единствено Х5 4.8 is се доближава до него /за съжаление/. И аз съм фен на BMW, но не мога да кажа на черното бяло.
Двигателят е 4,5 литра, бензин, 8 цилиндъра и има умопомрачаващ звук, 315 конски сили и 429 N/m въртящ момент.
Вече бяха споменати многото екстри, но наистина там не е спестявано от нищо и то в серийното оборудване.
Возил съм се доста пъти в него и създава невероятно усещане за скорост, старта е като с катапулт, до 200 км/ч скоростта не се усеща и спира прилично. В завой при заснежен път с висока скорост не мръдва. Возията е приятно твърда, все пак е спортен автонобил, а не семеюйно комби.
Резервните части са проблем - за момента май само с внос от Щатите. Въобще много скъпа поддръжка. Дори и едни зимни гуми могат да ти торпилират бюджета /тая кола е за хора дето могат да си го позволят/.
Дано съм бил полезен поне малко...
В началото искам да отбележа, че Инфинитито е Нисан, ама друг път. Това си е съвсем отделна разработка, произвежда се в Щатите и е само за техния пазар.
Относно сравнението с Х3 и Х5 можем спорим дълго, но според мен единствено Х5 4.8 is се доближава до него /за съжаление/. И аз съм фен на BMW, но не мога да кажа на черното бяло.
Двигателят е 4,5 литра, бензин, 8 цилиндъра и има умопомрачаващ звук, 315 конски сили и 429 N/m въртящ момент.
Вече бяха споменати многото екстри, но наистина там не е спестявано от нищо и то в серийното оборудване.
Возил съм се доста пъти в него и създава невероятно усещане за скорост, старта е като с катапулт, до 200 км/ч скоростта не се усеща и спира прилично. В завой при заснежен път с висока скорост не мръдва. Возията е приятно твърда, все пак е спортен автонобил, а не семеюйно комби.
Резервните части са проблем - за момента май само с внос от Щатите. Въобще много скъпа поддръжка. Дори и едни зимни гуми могат да ти торпилират бюджета /тая кола е за хора дето могат да си го позволят/.
Дано съм бил полезен поне малко...
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alekangg