Помощ колеги проблем с ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 13 Апр 2011, 0:22

Здравейте колеги отново значи смених пак помпата щото онази не беше добра и течеше от всякъде ,тази сега е много добра поставена е перфектно направих я да пали що годе добре на топло и на студено но сега имам друг проблем регулирах горивото, но това че подавам повече или по малко гориво не ми прави колата по агресивна напротив една и съща е т.е- мудна и без мощност само пуши повече като подам повече гориво иначе мощност няма набира на първа или на втора след като мине 2500 оборота из нанагорно добивам комплекси няма я въобще горката не са запушени трабички щото съм ги проверил всички така че казваите нещо друго от къкво може да е щото все едно карам трабант а не БМВ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от ///MILEN » 13 Апр 2011, 8:14

Провери турбо пътищата :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от neo5030 » 13 Апр 2011, 11:45

Виж дали си закачил Мап сензора, вакума от колекторите.. И аз така махах колектори и после тая кола върви ама няма агресия. и се оказа че небях закачил едно маркуче имено това на мап сензора. на колекторите от долу е лесно къде се закача но на мап-а по трудно се вижда и забелязва,най добре го смени да не се е запушило ?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 13 Апр 2011, 20:04

Значи маркучлетата съм ги закачил и съм ги проверил дали не са случайно запушени ---- НЕ НЕСА ЗАПУШЕНИ за турбото взех да се замислям и аз и май ще го разглобя да видя да не е спекло от тези пушеци :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от vladobate » 14 Апр 2011, 21:59

Щом пуши значи има гориво ( освен центровката нещо да не я бива , абе там нямат ли телевизори да я гледнат как е що е предварение и т.н. пък и горе рзпределителния вал как е зацепена веригата ). Та само от незатегната скоба на някой мъркуч по турбопътищата веднага се усеща немощ брат ( на мен лично два пъти след сервиз ми е била така и то все от незтегната скоба) , или теч на въздух някъде също трудно се хваща .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 16 Апр 2011, 12:00

vladobate написа:Щом пуши значи има гориво ( освен центровката нещо да не я бива , абе там нямат ли телевизори да я гледнат как е що е предварение и т.н. пък и горе рзпределителния вал как е зацепена веригата ). Та само от незатегната скоба на някой мъркуч по турбопътищата веднага се усеща немощ брат ( на мен лично два пъти след сервиз ми е била така и то все от незтегната скоба) , или теч на въздух някъде също трудно се хваща .


Значи ще проверя маркучите на турбото,но някой може ли да ми каже или прати снимки на положението на разпределителния вал при горна мъртжа точка на 1-ви цилиндар да видя и това щото ми пуши главата вече а и нямам много време до тръгването до БГ-и с тази мудна кола------Извадих и маркучлето на Мап-сензора и нямаше разлика пак си пуши и е мн.слабичка от това стигам до извода че мап-сензора е запушен или повреден-другото е че умната дюза доста тече но не свети на таблото пък си е така откакто съм я купил тази кола само с старата помпа ми е правила 2-пъти проблеми т.е.-като си карам по пътя светва на таблото(лампата за дюзата)и колата спира да върви подавам и гас но все едно ми е свършило горивото спирам отстрани на пътя връщам контакта паля наново и няма проблем(пиша това да не би да има връзка с проблема сега)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Пресиян Василев » 16 Апр 2011, 18:37

Разпределителния вал се ключи с шаблон.Сигурно нямаш,затова гьрбиците на 1-ви цилиндьр при ГМТ да са еднакво .Тоест в една повьрхнина.Пусни един дьлбокомер от шублер ,ще ти свьрши работа.
Сьблечи буксата на МАП-а ,да няма прекинат кабел вьтре
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 16 Апр 2011, 19:40

Пресиян Василев написа:Разпределителния вал се ключи с шаблон.Сигурно нямаш,затова гьрбиците на 1-ви цилиндьр при ГМТ да са еднакво .Тоест в една повьрхнина.Пусни един дьлбокомер от шублер ,ще ти свьрши работа.
Сьблечи буксата на МАП-а ,да няма прекинат кабел вьтре




За кабелите ще видя но не разбирам с кое да е на една равнина гърбицата при горна м./точка и къде да го пусна този дълбокомер от шублера-даи малко по подробно че вече подивявам,щото днес мих Мап-сензора смених му маркучлето с ново,измих и целият смукателен колектор и пак същото-гледах и турбото Нищо му няма върти се свободно и леко само дето беше омаслено но това мисля че не е проблем,и все пак не го чувам да свири а по рано го чувах над 1500-1800об.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Zubcho » 17 Апр 2011, 9:56

Dido73 написа:
Пресиян Василев написа:Разпределителния вал се ключи с шаблон.Сигурно нямаш,затова гьрбиците на 1-ви цилиндьр при ГМТ да са еднакво .Тоест в една повьрхнина.Пусни един дьлбокомер от шублер ,ще ти свьрши работа.
Сьблечи буксата на МАП-а ,да няма прекинат кабел вьтре




За кабелите ще видя но не разбирам с кое да е на една равнина гърбицата при горна м./точка и къде да го пусна този дълбокомер от шублера-даи малко по подробно че вече подивявам,щото днес мих Мап-сензора смених му маркучлето с ново,измих и целият смукателен колектор и пак същото-гледах и турбото Нищо му няма върти се свободно и леко само дето беше омаслено но това мисля че не е проблем,и все пак не го чувам да свири а по рано го чувах над 1500-1800об.



При неработещ или изкл. МАП турбото се чува. Предлагам ти да намериш един буустеметър, да го закачиш и да видиш какво налягане се случва в колекторите. Може турбалана да се е строшил или да надува само на 0.4 бара.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 17 Апр 2011, 10:54

Абсурд е да намеря този уред тук казах ви че Испанците са много ограничени на сиво вещество те триъгълен ключ за спец.-болта на помпата не са виждали камоли спец.-монометри и дори да го има то ще е в някакъв спец.-магазин и ще ми отрежат главата от кръста нагоре(ИМАИТЕ ПРЕДСТАВА ЧЕ В ГРАД КАТО ПЛОВДИВ ИМА САМО ЕДИН ЧОВЕК КОИТО РАЗБИРА ОТ ПОМПИ И ТОЙ НЕ Е МНОГО ДОБЪР)Другото което забелязах вчера е че маркучлето дето излиза от AGR-клапана и влиза в датчика отдолу като го надувам не изпуска въздух(за датчика става въпрос)а от страни дето излиза дрогото маркучле от същия датчик като го надуя издиша някъде отгоре където има една черна тапа та имам в предвид това така ли е и ако не дали може да е от него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Zubcho » 17 Апр 2011, 11:20

Dido73 написа:Абсурд е да намеря този уред тук казах ви че Испанците са много ограничени на сиво вещество те триъгълен ключ за спец.-болта на помпата не са виждали камоли спец.-монометри и дори да го има то ще е в някакъв спец.-магазин и ще ми отрежат главата от кръста нагоре(ИМАИТЕ ПРЕДСТАВА ЧЕ В ГРАД КАТО ПЛОВДИВ ИМА САМО ЕДИН ЧОВЕК КОИТО РАЗБИРА ОТ ПОМПИ И ТОЙ НЕ Е МНОГО ДОБЪР)Другото което забелязах вчера е че маркучлето дето излиза от AGR-клапана и влиза в датчика отдолу като го надувам не изпуска въздух(за датчика става въпрос)а от страни дето излиза дрогото маркучле от същия датчик като го надуя издиша някъде отгоре където има една черна тапа та имам в предвид това така ли е и ако не дали може да е от него.


Чичо такива манометри колкото искаш се продават по тунинг магазините. Цената на такъв в БГ е 43лв. Естествено китайски, ама колкото да си свериш часовника става.

Boostmeter се казва

http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/1326/

Ето ти 1 примерен, който аз съм си харесал за моя кенеф. (Моля по-горния линк да не се смята за реклама)

На входа на АГР се слага ламарина за тапа и се изолира тази тъпа система. Става въпрос за металната тръба където влиза в АГР. Има 1 връзка с 2 болата хваната и като ги отвиеш ще видиш за какво ти говоря. Те там се шибва тапата. Това и свалянето на катализатора са първите неща, които трябва да направиш като купиш ТДС :) Което ме подсеща, ако ти е запушен катализатора колата спира да върви и пуши яко.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 17 Апр 2011, 11:47

Опаааа, отвори ново прозорче за надеждица не се бях сетил да видя катализатора в какво състояние е сега слизам и мам.......
само някой все пак да ми обясни как трябва да е застанал вала при зацепване на горна м.т. на 1-ви цилиндър да проверя и това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 17 Апр 2011, 14:54

Сега иджам от долу и като свалих капака на разпределителния вал видях че при всяко завъртане на маховика и зацепване в отвора отзад под стартера гърбиците на първи цилиндър застават единия път двете горе а другиат път долу та питането ми е това дали е имало значение при зацепването на помпата или като е зацепено в отвора няма значение дали е в гмт-при засмукване или в гмт-преди изпускане :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от vladobate » 17 Апр 2011, 18:44

Dido73 написа:Сега иджам от долу и като свалих капака на разпределителния вал видях че при всяко завъртане на маховика и зацепване в отвора отзад под стартера гърбиците на първи цилиндър застават единия път двете горе а другиат път долу та питането ми е това дали е имало значение при зацепването на помпата или като е зацепено в отвора няма значение дали е в гмт-при засмукване или в гмт-преди изпускане :help: :help:

Има има-а-а , в горно положение трябва да са брат. Ако си на мястото на шофьора гърбицата на първи трябва да е в посока ляв-горен квадрант или както като пионерчета давахме поздрав с ръката е те така насочена :mhihi: . Ей една снимка да се ориентираш макар че някъде я имаше постната
20883050.jpg
.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Zubcho » 17 Апр 2011, 19:18

Ако махнеш катализатора, го продай. В него има платина и го изкупуват на доста добра цена.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook