Помощ колеги проблем с ГНП-то
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
vladobate написа:Dido73 написа:Сега иджам от долу и като свалих капака на разпределителния вал видях че при всяко завъртане на маховика и зацепване в отвора отзад под стартера гърбиците на първи цилиндър застават единия път двете горе а другиат път долу та питането ми е това дали е имало значение при зацепването на помпата или като е зацепено в отвора няма значение дали е в гмт-при засмукване или в гмт-преди изпускане![]()
Има има-а-а , в горно положение трябва да са брат. Ако си на мястото на шофьора гърбицата на първи трябва да е в посока ляв-горен квадрант или както като пионерчета давахме поздрав с ръката е те така насочена. Ей една снимка да се ориентираш макар че някъде я имаше постната .
И сега ко трябва да правя като не съм сигурен в горно положение ли са били или в долно





- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Колега катализатора с флекса се сваля. На негово място се заварява тръба със същия диаметър. Фи 60. Самия катализатор се намира на изпускателната система. Прилича на гърне и е първото нещо по изпускателната система. И дори да си го свалил измил и пак заварил няма как да го изчистиш така и със сигурност е черен вътре 
Някой да пусне 1 снимка за да видиш за какво говоря.

Някой да пусне 1 снимка за да видиш за какво говоря.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Здравеите колеги отново значи изключваме мап-сензора щото днес го смених с друг и същата работа,днес дори се опитах да паля колата при загрят мотор много добре с изключен от буксата мап-сензор и колата се побърка взе да подгрява след като го включих всичко се оправи от което стигам до мисълта че мап-сензора играе и някъква роля да отчита кога колата да подгрява и кога не.ЕДИНСТВЕНО ИСКАМ ДА ЗНАМ КАК ДА СПРА ТОВА ПУШЕНЕ-щото ченгетата ще ме спукат тук.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Черно ако пуши, значи има твърде голяма порция нафта. Трябва да бутнеш плочката по посока на фаровете, за да я обедниш. Само разхлабваш болтовете леко и почукваш. Като спре да пуши яко черно значи е станала точно 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Zubcho написа:Черно ако пуши, значи има твърде голяма порция нафта. Трябва да бутнеш плочката по посока на фаровете, за да я обедниш. Само разхлабваш болтовете леко и почукваш. Като спре да пуши яко черно значи е станала точно
Хубаво де то така ,ама тя не кьсала вика да вьрви.
Колега незнам дали някои спомена,огледаи да няма спукан маркуч да зяпа някьде след турбината ,че няма да вьрви сьс сигурност
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Вече момчета съм сигурен че е турбото щото един автомобил когато няма тяга и пуши много значи сместа е богата т.е-влиза в горивната камера повече гориво и по малко кислород(това е за колегите дето по не са в час)аджиба турбото не работи нормално и като го проверих беше доста омаслено сега съм го свалил и съм го накиснал в бензин, имах спукан маркуч които Излиза от охлйова и влиза в една мембрана която отваря един клапан на изхода та мисълта ми е каква роля играе този клапан
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Добре бе батка що първо не си запуши мъркуча пък после да сваляш турбини , не знам как се почва от по-сложното и времеотделящо за да се установи че някакво си мъркучле било спукано и оттам разбираш ли излита като птичка част от нагнетения въздух , коъто по принцип травя да захрани цилиндрите ама не той си отлита и го няма демек пиши го бегал . Хубаво си си свалил турбото да му направиш едно пролетно почистване ама можеше и без това да ти тръгне машинката ако първо си беше сменил мъркучлето , то и затова се казва да се проверят турбопутищата. Ето ти и снимчица да си го обясниш нагледно актуатора или предпазния клапан или кой как иска да му вика :
Това мъркучле предава налягането от турбото ( студената страна ) на една мембрана ( в една метална кутийка ) която натиска една шпилка ( при определено налягане преодолава противоположния натиск на една пружина ) и тази шпилка задейства една клапа която се отваря и изпуска част от изгорелите газове директно в изпускателниете колектори демек по-малко изгорели газове по-малко надув демек се ограничава налягането получено от турбината и се поддържа в някаква предваарително зададена стойност като максимален буст което за въпросния ТДС е 1.1 бара. И като е омаслено след турбото не значи че си е заминало ама хич даже. Като ти е спукано мъркучлето не достига всичкия нагнетен въздух до всмикателите и издиша част от него оттам , или ако се счупи пружинката не прави противоположен натиск на мамбраната и не държи постоянно затворен клапана в топлата част и при най-малкия надув се отваря и започва рано да изпуска изг. газове демек пак не стига надува и не върви пущината. Можеш как си го свалил турбото и ти е на чалъм да врътнеш шпилката два оборота демек да натегнеш малко клапана и така да отваря на малко по-високо налягане т.е. вдигаш макс. буст с около 0.1-о.2 бара ама тва ако искаш и после като подадеш мъничко нафтица и ето ти половинка чипче без аванасова карта. Успех и стискам палци най-после да тръгне гадинката.
Това мъркучле предава налягането от турбото ( студената страна ) на една мембрана ( в една метална кутийка ) която натиска една шпилка ( при определено налягане преодолава противоположния натиск на една пружина ) и тази шпилка задейства една клапа която се отваря и изпуска част от изгорелите газове директно в изпускателниете колектори демек по-малко изгорели газове по-малко надув демек се ограничава налягането получено от турбината и се поддържа в някаква предваарително зададена стойност като максимален буст което за въпросния ТДС е 1.1 бара. И като е омаслено след турбото не значи че си е заминало ама хич даже. Като ти е спукано мъркучлето не достига всичкия нагнетен въздух до всмикателите и издиша част от него оттам , или ако се счупи пружинката не прави противоположен натиск на мамбраната и не държи постоянно затворен клапана в топлата част и при най-малкия надув се отваря и започва рано да изпуска изг. газове демек пак не стига надува и не върви пущината. Можеш как си го свалил турбото и ти е на чалъм да врътнеш шпилката два оборота демек да натегнеш малко клапана и така да отваря на малко по-високо налягане т.е. вдигаш макс. буст с около 0.1-о.2 бара ама тва ако искаш и после като подадеш мъничко нафтица и ето ти половинка чипче без аванасова карта. Успех и стискам палци най-после да тръгне гадинката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
vladobate написа:Добре бе батка що първо не си запуши мъркуча пък после да сваляш турбини , не знам как се почва от по-сложното и времеотделящо за да се установи че някакво си мъркучле било спукано и оттам разбираш ли излита като птичка част от нагнетения въздух , коъто по принцип травя да захрани цилиндрите ама не той си отлита и го няма демек пиши го бегал . Хубаво си си свалил турбото да му направиш едно пролетно почистване ама можеше и без това да ти тръгне машинката ако първо си беше сменил мъркучлето , то и затова се казва да се проверят турбопутищата. Ето ти и снимчица да си го обясниш нагледно актуатора или предпазния клапан или кой как иска да му вика :
Това мъркучле предава налягането от турбото ( студената страна ) на една мембрана ( в една метална кутийка ) която натиска една шпилка ( при определено налягане преодолава противоположния натиск на една пружина ) и тази шпилка задейства една клапа която се отваря и изпуска част от изгорелите газове директно в изпускателниете колектори демек по-малко изгорели газове по-малко надув демек се ограничава налягането получено от турбината и се поддържа в някаква предваарително зададена стойност като максимален буст което за въпросния ТДС е 1.1 бара. И като е омаслено след турбото не значи че си е заминало ама хич даже. Като ти е спукано мъркучлето не достига всичкия нагнетен въздух до всмикателите и издиша част от него оттам , или ако се счупи пружинката не прави противоположен натиск на мамбраната и не държи постоянно затворен клапана в топлата част и при най-малкия надув се отваря и започва рано да изпуска изг. газове демек пак не стига надува и не върви пущината. Можеш как си го свалил турбото и ти е на чалъм да врътнеш шпилката два оборота демек да натегнеш малко клапана и така да отваря на малко по-високо налягане т.е. вдигаш макс. буст с около 0.1-о.2 бара ама тва ако искаш и после като подадеш мъничко нафтица и ето ти половинка чипче без аванасова карта. Успех и стискам палци най-после да тръгне гадинката.
Бате ти ме уби,евала и дано си прав щото и сега ако не тръгне пущината вдигам ръце и се предавам.Турбото сега е като ново днес поинеже имах по малко време от вчера само накиснах и кулера да измия и купих още маркуч че предишния ми свърши и утре мисля да почна да сглобявам и ако е рекъл онзи отгоре дано тръгне че карам един Пасат на един приятел и ме пребива от бензин,па нафтицата ми е безпари щото на обекта имаме цистерна и си сипвам като ми свърши,па и маината му на другото но приближава деня които трябва да ходя до БГ. пък имам и бебе на 20-дни и ако МАШИНКАТА ми направи проблем по пътя незнам.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Дръпни я тази цистерна от Испания да й се порадваме малко и ние 
Успех с ремонта и честито за детето да ти е живо и здраво.

Успех с ремонта и честито за детето да ти е живо и здраво.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Здравеите отново-значи всичко където направих се оказа напразно колата е същата както преди,но като свалях АГР-клапана забелязах че самия клапан вътре стои постоянно отворен и се затваря чак като дръпна маркучлето от клапана , Пробвах сега колата без да слагам този маркуч на АГР-клапана и колата живна т.е- Върви си много добре и сега ще я пробвам малко по надалеч та да съм сигурен че,всичко сега е тип топ,-та мисълта ми е да и не стане нещо на пущината без да включвам този маркуч на АГР-клапана и другото ми питане е от другата страна на този маркуч има мембрана която пропуска въздух само на едната страна на коя по точно трябва да пуска въздух т.е да не съм я обърнал при толкова сваляния и за това този клапан да стои отворен постоянно и от там да е идвал проблема 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Изобщо не слагай маркуча на АГР и там където постъпват изгорелите газове го изолирай, с една ламаринка, за да не влизат във входящия колектор въпросните газове. Това се прави първо като си купиш дизелов мотор. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Dido73 написа:Здравеите отново-значи всичко където направих се оказа напразно колата е същата както преди,но като свалях АГР-клапана забелязах че самия клапан вътре стои постоянно отворен и се затваря чак като дръпна маркучлето от клапана , Пробвах сега колата без да слагам този маркуч на АГР-клапана и колата живна т.е- Върви си много добре и сега ще я пробвам малко по надалеч та да съм сигурен че,всичко сега е тип топ,-та мисълта ми е да и не стане нещо на пущината без да включвам този маркуч на АГР-клапана и другото ми питане е от другата страна на този маркуч има мембрана която пропуска въздух само на едната страна на коя по точно трябва да пуска въздух т.е да не съм я обърнал при толкова сваляния и за това този клапан да стои отворен постоянно и от там да е идвал проблема
Колега не че нещо ама май бъркаш двата щата АГР клапан и предпазен клапан на турбото. Този елемент АГР-а за пръв път го вкарваш в игра та я да изяснищ малко за кво става на въпрос и какво мъркучле дръпваш та живвала колата. Агр клапана се командва демек отваря само при условие че е пъхнато мъркучлето ( защото иначе го натиска една яка пружина ) и то с подналягане демек взкуум взиман от вакуум помпата чрез един щуцер сслед невъзвратния клапан на вакуума мъркуча в частта минаваща под всмукателните колектори. Малко дълго стана ама вакуума се подава на една мембрана на самия АГР през клапан който получава сигнал ( електрически ) от компа и така всмуква мембраната която по принцип е натисната с въпросната яка пружина и няма как да отвори по друг начин. А турбото де командва ( по-точно ограничава се максималния му буст ) с налягане , а не с вакуум.
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
vladobate написа:Dido73 написа:Здравеите отново-значи всичко където направих се оказа напразно колата е същата както преди,но като свалях АГР-клапана забелязах че самия клапан вътре стои постоянно отворен и се затваря чак като дръпна маркучлето от клапана , Пробвах сега колата без да слагам този маркуч на АГР-клапана и колата живна т.е- Върви си много добре и сега ще я пробвам малко по надалеч та да съм сигурен че,всичко сега е тип топ,-та мисълта ми е да и не стане нещо на пущината без да включвам този маркуч на АГР-клапана и другото ми питане е от другата страна на този маркуч има мембрана която пропуска въздух само на едната страна на коя по точно трябва да пуска въздух т.е да не съм я обърнал при толкова сваляния и за това този клапан да стои отворен постоянно и от там да е идвал проблема
Колега не че нещо ама май бъркаш двата щата АГР клапан и предпазен клапан на турбото. Този елемент АГР-а за пръв път го вкарваш в игра та я да изяснищ малко за кво става на въпрос и какво мъркучле дръпваш та живвала колата. Агр клапана се командва демек отваря само при условие че е пъхнато мъркучлето ( защото иначе го натиска една яка пружина ) и то с подналягане демек взкуум взиман от вакуум помпата чрез един щуцер сслед невъзвратния клапан на вакуума мъркуча в частта минаваща под всмукателните колектори. Малко дълго стана ама вакуума се подава на една мембрана на самия АГР през клапан който получава сигнал ( електрически ) от компа и така всмуква мембраната която по принцип е натисната с въпросната яка пружина и няма как да отвори по друг начин. А турбото де командва ( по-точно ограничава се максималния му буст ) с налягане , а не с вакуум.
Да де колега наистина до сега не съм споменавал този АГР-клапан щото не мислех че е от него но по горе споменах, че
като го свалях да отвия болтовете на плочката т.е.-предния десен-видях ,че този клапан стои отворен постоянно и като издърпам маркучлето се затваря та затова махнах това мъркучле и клапана като стои затворен и колата се съживи и затова по горе имах питане на къде черно-белия възвратен клапан на другия краи на същото мъркучле трябва да пуска въздух щото така както е в момента т.е.-изпуска въздух от АГР-клапана към този дттчик електронния няма как да се затвори щото не пуска обратен въздух и вакума е постоянен и така този АГР-клапан ще е постоянно отворен и колата е аут или ми обяснете как по точно ще стане това щото все пак тази кола досега е вървяла така и този клапан си е работил като хората а сега не работи значи му има нещо което искам да знам и да си го направа




- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Мисля че си сменил мястото на клапанчето а не посоката му.Ел клапана си има вход и изход и е от значение как са закачени.Самото клапанче трябва да стои м/у ел клапана и тръбата за вакум дето отива към серовото.А това в каква посока да пропуска го провери с уста и тн...
Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то
Клапанчето не съм объркал там си му е местото щото така си я карам от както я купих пък съм гледал и други коли и техния клапан си е там,само не разбирам как по рано си е отварял и затварял този клапан и колата си е вървяла а сега го държи постоянно отворен и и реже краката(РЕЖЕШЕ ЩОТО ГО МАХНАХ маркучлето)и сега върви като преди.Но все пак съм любопитен
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани