Нафтата измества Бензина !
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
аз искам само да ви кажа, че имам един познат от Канада който е направил някаква система, и дизеловият му двигател работи със ОЛИО :-) изгоряло олио също става, и в канада неговата фирма зимали олиото от МкДоналдс. Но явно има някакви много серизни пречки тази система да се популяризира ...
4 8 15 16 23 42
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
|`oTuH написа:аз искам само да ви кажа, че имам един познат от Канада който е направил някаква система, и дизеловият му двигател работи със ОЛИО :-) изгоряло олио също става, и в канада неговата фирма зимали олиото от МкДоналдс. Но явно има някакви много серизни пречки тази система да се популяризира ...
Не само в Канада го има тва и тук из София се мандахерцаше една кола /забравих ква беше/ и смърдеше на пържени картофи и кюфтета като мине

И да има много сериозни пречки щото олиото няма пълно изгаряне и сам можеш да се сетиш какво ще се случи в цилиндрите след първите 10к км ще заприличат точно на мазна нечистена скара от години и мотора на боклука. Да не говорим за филтри гърнета и тн.
street disorder workshop


- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
дали на мен така ми се струва или е верно че помпа дюза са доста по шумни поне при ауди ми натрави такова впечатление 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Ауди почти нямат модели помпа дюза... Може да се каже, че почти всички са common-rail. Наистина са много шумни, зашо нямам представа...
Освен това новините са, че VW се отказва от помпа дюза технологията...
Също така мисля, че има грешка в статията
помпа дюза е разработка на VW не на FIAT. Common-rail системата е разработка на FIAT...
п.с. с всичко съм съгласен само, че дизела никога няма да измести бензина когато става въпрос за спортни коли.... наивно е да се смята, че бензина е спрял развитието си... само вижте новите двигатели с директрно впръскване какви показатели има
FSI например... за мен единственото предимство на дизела е, че е по-икономичен 
Освен това новините са, че VW се отказва от помпа дюза технологията...
Също така мисля, че има грешка в статията

п.с. с всичко съм съгласен само, че дизела никога няма да измести бензина когато става въпрос за спортни коли.... наивно е да се смята, че бензина е спрял развитието си... само вижте новите двигатели с директрно впръскване какви показатели има


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Дизела замества бензина, но нещо още май не е за състезатели
Някъде бях чел, че 320 д (Е46) като ги зорили много и турбото издавало багажа.
А пък да зориш по-стари дисели направо си издават багажа след известно време по-динамично каране. Бензиновият двигател е много по-издръжлив на динамично каране, поне така си мисля аз
По едно време много им бях хвърлил око на 320 Д, но като го чух няколко пъти как тръгва на светофара (трака си и тва е) се отказах.



“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Нещо не ме кефи дизел, въпреки че има много сполучливи модели
Просто, ако имам да избирам 2 еднакви бих си взел бензоновия вариянт
А иначе като гледам дизел моделите рутят от известно време...


Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
И бензина не си изпял още песента.
Както спонена един колега горе директното впръскване навлиза много сериозно и при моторите задвижвани от бензин.
FSI на VW, Голф 5 GT който е с двигател 1.4 с директно впръскване, компресор и турбо има изключително добри динамични показатели и харчи колкото нормален 1.4мотор, а разполага с цели 170коня.
За 1.4ФСИ (90коня и 6.2литра на 100км), 1.6ФСИ (115коня и 6.4литра на 100км), 2.0ФСИ (150коня и 7.2литра на 100км), 2.0Т с 200коня, директно впръскване и турбо -> също може да се каже, че са икономични и пъргави, а цената им по-малка от еквивалентните дизели. Да няма спор, че дизела е по-икономичен, но конректно при ФВ-тата разликата варира около 1.5литра в средния разход
Мерцедес също имат C200CGI, CLK 200CGI, те разполат с мощност 163к.с и имат среден разход от 7.7литра за сравнение C220CDI харчи 6.1литра на 100км.
В бензинките има още много хляб. В момента Порше е и първата фирма, която използва турбини с променлива геометрия в бензинов мотор - новото 911 997 Турбо. Би трябвало да и видим тази технология и при други бензинови мотори съвсем скоро, която в комбинация с директно директно впръскване трябва да даде добри резултати.
Както спонена един колега горе директното впръскване навлиза много сериозно и при моторите задвижвани от бензин.
FSI на VW, Голф 5 GT който е с двигател 1.4 с директно впръскване, компресор и турбо има изключително добри динамични показатели и харчи колкото нормален 1.4мотор, а разполага с цели 170коня.
За 1.4ФСИ (90коня и 6.2литра на 100км), 1.6ФСИ (115коня и 6.4литра на 100км), 2.0ФСИ (150коня и 7.2литра на 100км), 2.0Т с 200коня, директно впръскване и турбо -> също може да се каже, че са икономични и пъргави, а цената им по-малка от еквивалентните дизели. Да няма спор, че дизела е по-икономичен, но конректно при ФВ-тата разликата варира около 1.5литра в средния разход
Мерцедес също имат C200CGI, CLK 200CGI, те разполат с мощност 163к.с и имат среден разход от 7.7литра за сравнение C220CDI харчи 6.1литра на 100км.
В бензинките има още много хляб. В момента Порше е и първата фирма, която използва турбини с променлива геометрия в бензинов мотор - новото 911 997 Турбо. Би трябвало да и видим тази технология и при други бензинови мотори съвсем скоро, която в комбинация с директно директно впръскване трябва да даде добри резултати.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани