Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от slitter » 12 Апр 2011, 20:54

Чичко гугъл превежда unwelt satz като неземен курс :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Това кой модул е??? Нищо не ми говори това!
Оправи си ДИСа,доста по-подробно описание на проблема дава!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от landolin » 15 Апр 2011, 9:33

Здравейте, при мен има две много упорити :) след изчистване се появяват веднага, като първата се появява и на незапален двигател.


123 Thermostat heater, KFK
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 13.50 Grad C
VB 11.63 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h

18 NW_A - Error
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 960.00 rpm
Engine state = ideling 4.00 -
TOIL 12.50 Grad C
VB 10.91 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h

Доколкото разбрах от нета първата е за отоплителя на термостата т.е за смяна термостат и термостатно тяло.

Втората ми е по проблемна - незнам кой точно датчик на разпределителните валове не работи, има доста мнения, че е този на вала за изходящите газове, но тук там има и мнение че е този на входящите :dunno:

Някой има ли представа кой от двата датчика е за смяна?

Термостата е ясен, ще се сменя и без това сигурно е заводския (както беше и водната помпа :bang: ).

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 15 Апр 2011, 14:15

Не е от термостата - 99% е допълнителния отоплител (т.н. поточен бойлер) - термостата е изцяло механичен и няма как да го хванеш на диагностика, което в никакъв случай не означава, че щом е стар не трябва да се смени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от slitter » 15 Апр 2011, 15:33

Да де, ама тоя отоплител е вътре в тялото на термостата, не се сменява и продава отделно! Реално това е, за да отвори термостата напълно, когато е необходимо! Добре измислена джаджа, реално, за да предотврати термостата да остане в позиция затворен постоянно! :) Колкото до другата грешка, колеги, включвайте си ДИС пак казвам. Дава много по-подробна информация за грешката и те насочва откъде може да идва конкретния проблем и съответно прави автоматични тестове, за да стане съвсем ясно! Не се излагайте с тая Инпа, тя е за бърз преглед, не ти дава достатъчно информация!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от svetlioxxx » 18 Апр 2011, 16:30

колеги някои може ли да ми каже каква е тази грешка :dunno:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Жена
Кара: E92, F11
Мечтае да кара: М3

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от cvette » 21 Апр 2011, 22:22

Може ли малко помощ със следните грешки?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Жена
Кара: E92, F11
Мечтае да кара: М3

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от cvette » 21 Апр 2011, 22:23

Исках да вляза в менюто за отключване на Борд-Компютър с ДИС но изписва това.Дали не трябва да се смени ръчката първо??
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Жена
Кара: E92, F11
Мечтае да кара: М3

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от cvette » 02 Май 2011, 12:09

Сменихме ръчката и пак не става с ДИС.Даваме на контакт колата пускаме програмата и пак същото-нито едно от менюто на ZCS Coding не сработва.
Може ли активирането на фукнцията БОРД КОМПЮТЪР да се направи с друга програма-КАРСОФТ или ИНПА?И ако може как?
Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от milennyc » 02 Май 2011, 14:14

"Ни можи" :) само ДИС или НЦС експерт и BMW scanner 1.40 и на горе
Последна промяна milennyc на 02 Май 2011, 15:06, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Жена
Кара: E92, F11
Мечтае да кара: М3

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от cvette » 02 Май 2011, 14:17

А защо според теб на ДИС-а ми изписва това съобщение по-горе?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.02.2008

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от kalinbv » 12 Май 2011, 9:08

показва ми грешка 113 feed back pump
abs i asc светят и не иска да трие грешката
няколко пъти я три вече не иска и абс симулатора не вклучва преди това абс симулатора работеше
чистих предните два датчика мерих ги на мултицет всичко показва ок при тях
километража работи и ръчната не свети
някакви идей?
освен абс помпа да е дала фира

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от vas33 » 14 Май 2011, 20:06

maf_fault.png


Коеги правили ли сте този тест?
Според стойностите дебитомера за смяна ли е ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от pazokolarov » 15 Май 2011, 10:02

Това е статичен тсет. Определено показателите са извън нормата, но провери какви са стойностите в движение. Ако и тогава има подобна разлика, дебитомера е за смяна.
Между другото, тази ситуация не е голям проблем, освен ако няма осезаем спад на мощността, ненормална работа на двигателя или разхода на гориво не се е увеличл драстично, въпреки увеличаването на пушек при форсиране на мотора.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 21.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на китайско

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от /ASTERIX/ » 16 Май 2011, 9:05

Здравейте Колеги,
след направена диагностика с БМВ скенер ми излезнаха следните грешки:
A/C
(dec)-26,(hex)-001A
................................
ABS
(dec)-148,118,147,(hex)-0094,0076,0093.
.........................................................
IKE
(dec)-17,(hex)-0011
...........................................................
Изчистваме ги и пак се появяват,а на таблото не ми свети нищо и колата няма никакви грижи.
Колата е Е46 М52Б25ТУ,имате ли идея какво означават?
Благодаря предварително!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 16 Май 2011, 9:11

Прочети колата с ИНПА или ДИС - така едва ли някой ще ти кажа къде е проблема.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook