Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Чичко гугъл превежда unwelt satz като неземен курс
Това кой модул е??? Нищо не ми говори това!
Оправи си ДИСа,доста по-подробно описание на проблема дава!



Това кой модул е??? Нищо не ми говори това!
Оправи си ДИСа,доста по-подробно описание на проблема дава!
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, при мен има две много упорити
след изчистване се появяват веднага, като първата се появява и на незапален двигател.
123 Thermostat heater, KFK
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 13.50 Grad C
VB 11.63 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h
18 NW_A - Error
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 960.00 rpm
Engine state = ideling 4.00 -
TOIL 12.50 Grad C
VB 10.91 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h
Доколкото разбрах от нета първата е за отоплителя на термостата т.е за смяна термостат и термостатно тяло.
Втората ми е по проблемна - незнам кой точно датчик на разпределителните валове не работи, има доста мнения, че е този на вала за изходящите газове, но тук там има и мнение че е този на входящите
Някой има ли представа кой от двата датчика е за смяна?
Термостата е ясен, ще се сменя и без това сигурно е заводския (както беше и водната помпа
).

123 Thermostat heater, KFK
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 13.50 Grad C
VB 11.63 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h
18 NW_A - Error
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 960.00 rpm
Engine state = ideling 4.00 -
TOIL 12.50 Grad C
VB 10.91 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h
Доколкото разбрах от нета първата е за отоплителя на термостата т.е за смяна термостат и термостатно тяло.
Втората ми е по проблемна - незнам кой точно датчик на разпределителните валове не работи, има доста мнения, че е този на вала за изходящите газове, но тук там има и мнение че е този на входящите

Някой има ли представа кой от двата датчика е за смяна?
Термостата е ясен, ще се сменя и без това сигурно е заводския (както беше и водната помпа

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не е от термостата - 99% е допълнителния отоплител (т.н. поточен бойлер) - термостата е изцяло механичен и няма как да го хванеш на диагностика, което в никакъв случай не означава, че щом е стар не трябва да се смени!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да де, ама тоя отоплител е вътре в тялото на термостата, не се сменява и продава отделно! Реално това е, за да отвори термостата напълно, когато е необходимо! Добре измислена джаджа, реално, за да предотврати термостата да остане в позиция затворен постоянно!
Колкото до другата грешка, колеги, включвайте си ДИС пак казвам. Дава много по-подробна информация за грешката и те насочва откъде може да идва конкретния проблем и съответно прави автоматични тестове, за да стане съвсем ясно! Не се излагайте с тая Инпа, тя е за бърз преглед, не ти дава достатъчно информация!

- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колеги някои може ли да ми каже каква е тази грешка 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Може ли малко помощ със следните грешки?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Исках да вляза в менюто за отключване на Борд-Компютър с ДИС но изписва това.Дали не трябва да се смени ръчката първо??
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Сменихме ръчката и пак не става с ДИС.Даваме на контакт колата пускаме програмата и пак същото-нито едно от менюто на ZCS Coding не сработва.
Може ли активирането на фукнцията БОРД КОМПЮТЪР да се направи с друга програма-КАРСОФТ или ИНПА?И ако може как?
Благодаря предварително.
Може ли активирането на фукнцията БОРД КОМПЮТЪР да се направи с друга програма-КАРСОФТ или ИНПА?И ако може как?
Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
"Ни можи"
само ДИС или НЦС експерт и BMW scanner 1.40 и на горе

Последна промяна milennyc на 02 Май 2011, 15:06, променена общо 1 път
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
А защо според теб на ДИС-а ми изписва това съобщение по-горе?
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
показва ми грешка 113 feed back pump
abs i asc светят и не иска да трие грешката
няколко пъти я три вече не иска и абс симулатора не вклучва преди това абс симулатора работеше
чистих предните два датчика мерих ги на мултицет всичко показва ок при тях
километража работи и ръчната не свети
някакви идей?
освен абс помпа да е дала фира
abs i asc светят и не иска да трие грешката
няколко пъти я три вече не иска и абс симулатора не вклучва преди това абс симулатора работеше
чистих предните два датчика мерих ги на мултицет всичко показва ок при тях
километража работи и ръчната не свети
някакви идей?
освен абс помпа да е дала фира
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Коеги правили ли сте този тест?
Според стойностите дебитомера за смяна ли е ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Това е статичен тсет. Определено показателите са извън нормата, но провери какви са стойностите в движение. Ако и тогава има подобна разлика, дебитомера е за смяна.
Между другото, тази ситуация не е голям проблем, освен ако няма осезаем спад на мощността, ненормална работа на двигателя или разхода на гориво не се е увеличл драстично, въпреки увеличаването на пушек при форсиране на мотора.
Между другото, тази ситуация не е голям проблем, освен ако няма осезаем спад на мощността, ненормална работа на двигателя или разхода на гориво не се е увеличл драстично, въпреки увеличаването на пушек при форсиране на мотора.
- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте Колеги,
след направена диагностика с БМВ скенер ми излезнаха следните грешки:
A/C
(dec)-26,(hex)-001A
................................
ABS
(dec)-148,118,147,(hex)-0094,0076,0093.
.........................................................
IKE
(dec)-17,(hex)-0011
...........................................................
Изчистваме ги и пак се появяват,а на таблото не ми свети нищо и колата няма никакви грижи.
Колата е Е46 М52Б25ТУ,имате ли идея какво означават?
Благодаря предварително!
след направена диагностика с БМВ скенер ми излезнаха следните грешки:
A/C
(dec)-26,(hex)-001A
................................
ABS
(dec)-148,118,147,(hex)-0094,0076,0093.
.........................................................
IKE
(dec)-17,(hex)-0011
...........................................................
Изчистваме ги и пак се появяват,а на таблото не ми свети нищо и колата няма никакви грижи.
Колата е Е46 М52Б25ТУ,имате ли идея какво означават?
Благодаря предварително!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Прочети колата с ИНПА или ДИС - така едва ли някой ще ти кажа къде е проблема.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани