Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
jumjumski написа:maikooo написа:Drum написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11299928425643591&f1=details - това е нещото, което си заслужава да се види.
Мисля че е редно да спомене, че колата е преправяна към фейс лифт, тъй като 3/2001 е все още стария фейсВ тази връзка по колата са хвърлени доста пари, цяла нова предница, също така задницата, нови стопове, м-броня с парктроник, който фабрично липсва, т.е или е слаган допълнително или вероятно целия външен м-пакет е слаган допълнително (в което няма нищо лошо разбира се, стига да не се прикрива нещо). Ксеноновите фарове също са слагани допълнително, а и те са бая цифра. Няма да е лошо да вземеш вина на колата за да разбереш какво е слагано по нея и защо.Километрите и е са ясни
Иначе добре изглежда, спор няма
Не мислиш ли също,че волана лъска страшно много за километрите които са писани на обявата
Колата изглежда добре наистина, а волана лъска защото е сменян, на Е46 не слагат такива волани фабрично

- drllxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 15.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше тройка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Слагат,слагат колега.Този вид волани замества по стария мулти-волан,който е с целия корпус.
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
drllxr написа:Слагат,слагат колега.Този вид волани замества по стария мулти-волан,който е с целия корпус.
Мерси, колега, не знаех


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
На мен тая печка ми харесва. Смятам, че собственикът й е бил фен, щом е направил толкова драстична промяна на визията - при това колата изглежда добре, а не я е омазал от мунинг. Такива хора обикновенно са методични в поддръжката и колите им са в много добра кондиция. Все пак колата е вече на годинки и не може да е перфектна - сигурно има някакви дребни забележки, но като цяло смятам, че си заслужава. Ако е навит за коментар на цената някой много ще се зарадва на това кюмбе



Si non confectus, non reficiat.
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ба, аз пък си мисля, че може да е объркал годината. Представяте ли си всичко да е сменял ... по-скоро годината не е тая ... ама най-добре един ВИН 

- drllxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 15.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше тройка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
outworld написа:drllxr написа:Слагат,слагат колега.Този вид волани замества по стария мулти-волан,който е с целия корпус.
Мерси, колега, не знаехЯвно го бъркам с тоя сивия от Х5


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
На Х5 и Е46 мултиволаните са почти еднакви. Само на Х5 има и отопление, а на нашите няма.
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Zagy написа:На Х5 и Е46 мултиволаните са почти еднакви. Само на Х5 има и отопление, а на нашите няма.
И на е39

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Има ли разлика в диаметрите на воланите от е46/е39? Питам понеже смених моя със сцепения лъч и новия волан е видимо с по-голям диаметър (предполагам 1см).

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
UBAH5 написа:Има ли разлика в диаметрите на воланите от е46/е39? Питам понеже смених моя със сцепения лъч и новия волан е видимо с по-голям диаметър (предполагам 1см).
До колкото знам преди фейс е39 не става на Е46,но след да...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги,
какво Ви е мнението за тази кола:
http://www.mobile.bg/11303227540869318
Някой да е ходил да я гледа. За много близък приятел ще е евентуално...
какво Ви е мнението за тази кола:
http://www.mobile.bg/11303227540869318
Някой да е ходил да я гледа. За много близък приятел ще е евентуално...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги, имам няколко въпроса.
Единия е само информативен-на дизелови е46ци слага ли се SMG и ако да, на кои двигатели?
Другия ми въпрос е за бензиновите. Осен в М3, 330и и май 325и на други двигатели слага ли се SMG?
И последно, има ли някаква разлика между обикновения автоматик и SMG-то, в автоматичния режим, а не в ръчния, защото е ясно че SMG-то в ръчния ще се справя по-добре.
Единия е само информативен-на дизелови е46ци слага ли се SMG и ако да, на кои двигатели?
Другия ми въпрос е за бензиновите. Осен в М3, 330и и май 325и на други двигатели слага ли се SMG?
И последно, има ли някаква разлика между обикновения автоматик и SMG-то, в автоматичния режим, а не в ръчния, защото е ясно че SMG-то в ръчния ще се справя по-добре.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
speedhokk написа:Колеги, имам няколко въпроса.
Единия е само информативен-на дизелови е46ци слага ли се SMG и ако да, на кои двигатели?
Другия ми въпрос е за бензиновите. Осен в М3, 330и и май 325и на други двигатели слага ли се SMG?
И последно, има ли някаква разлика между обикновения автоматик и SMG-то, в автоматичния режим, а не в ръчния, защото е ясно че SMG-то в ръчния ще се справя по-добре.
На всеки автомат на Е46 мисля,може да сложи но зависи SMG I (М3 Е36) или SMG II (М3 Е46).При SMG I ,смяната е 220ms при SMG II е 80ms.Според мен можеш да сложиш на всеки,просто опция от каталога ,кой както си я е поръчал.
Като цяло,ако търсиш оптимално представяне на автомобила - SMG ,ако не искаш ръчка просто Automatic.Разликата ,SMG няма автоматичен downshift а може и да греша,но мисля че по-скоро наподобява - ръчни скорости,идеята е че при сваляне на скоростите SMG действа като десен крак газ и спирачка,оптимално бързо вкарване на по-ниска предавка.
А какво представляват 2-те :
http://auto.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htm
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ission.htm

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ми колега, може и да може, ама явно никой не го е направил. В момента в мобиле.де няма нито едно дизелово е46 със SMG, а бензиновите са само в 325и и 330и. Сигурен ли си че може на всеки един двигател да се сложи, защото ме съмнява нито един човек да не си е сложил СМГ, ако е можело на по-малък двигател.
А иначе аз не искам да изцедя максималното от колата, просто искам да си карам автомат, ама когато ми стане скучно, да не ръгам лоста долу, ами да се заигравам с перата до кормилото
Затова и питам дали има няква разлика съществена в автоматичния режим. Дали СМГ-то прави някакви по-резки смени от обикновения автомат, когато НЕ Е в ръчен режим.
Евентуално колата ще се кара не повече от 30% в ръчен режим, в останалото искам да си я ползвам като обикновен автомат системата
А иначе аз не искам да изцедя максималното от колата, просто искам да си карам автомат, ама когато ми стане скучно, да не ръгам лоста долу, ами да се заигравам с перата до кормилото

Затова и питам дали има няква разлика съществена в автоматичния режим. Дали СМГ-то прави някакви по-резки смени от обикновения автомат, когато НЕ Е в ръчен режим.
Евентуално колата ще се кара не повече от 30% в ръчен режим, в останалото искам да си я ползвам като обикновен автомат системата

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги имам едно питане. Днес ходих да гледам едно e46 328i 2000г. На външен вид и интериор е доста добре, но двигателя ми направи впечатление една странност. Когато я запалихме работи 2-3 мин след което почна да мени оборотите, както стой на едни обороти изведнъж падат и се качват до 1200-1300 оборота някаде и това за 1сек и после пак се връщат в нормално положение. И така падат поне веднъж на минута. Не сме я чакали да загреи но все пак след като я запалихме го направи 4-5 пъти (това за 6-7мин работа на мотора). Имайте напредвид обичаините за един автосалон гориво в резервата и това че колата не е карана. Някои знае ли това от какво може да е и лесно ли се оправя и най-вече евтино ли?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани