Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
Модератор: Общи модератори
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
latrel написа:случвало ли ти се е сутринта да минеш покрай родителите ти и да чуеш " Къде сбъркахме?" ????

Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
latrel написа:случвало ли ти се е сутринта да минеш покрай родителите ти и да чуеш " Къде сбъркахме?" ????
ми.. аз не живея с тях...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
smg написа:Колкото до дизелите...1,9тди във варианта си 110кс върви повече от 2.5 тдс и харчи с около 4 литра по-малко. ама нали само в Мюнхен правят коли.
И ти взе да се изумяваш значи... после ние сме били сектанти говорещи глупости, не че някои на моменти не сме

чипнат тдс автомат в Е38 на 17ки харчи 7(и до по-малко съм го свалял, но не е там работата) извънграда с двама пасажери и 50 кг в багажника, с нормално шофиране, не по магистрала, скорост до 130 км/ч основно със 120 км/ч със среден брой изпреварвания. Да споменавам ли колко е стара концепцията на тоя мотор и, че е предкамерен? Голфа при все, че е по-лек дали ще изхарчи 3-3.5??!
Да не говорим, че читав тдс е36 пердаши помпа дюза(131/6) в Б6? Е харчи 9 в града(ТХ), ма и Б6цата не харчи 5, та така де...
Относно спортните усещания, завиване и недозавиване, @alx мисля, че каза нещо за днк-то
Т'ва е, баланса е заложен в днк-то от там следват и всички положителни неща, без значение дали с М40 или S50.
Мен ми е интересно, да отиде някоя б5ца 2.8 30клапана и да даде време около 1.02 колкото даде 328ца с пълно оборудване и тежки 18ки + нормални гуми на Калояново, е са скоро ше има Тайм Атак...

E34, E38
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
ивчо написа:goguma написа:ивчо написа:Boyadjiev написа::
Да,гледам че smg те е питал вече ...
Да А4 (б5),по-точно S4,чиито двигател от 2.7 литра вади 270 коня ... И за справка,М3 със 3.0 литров дава 286 коня ... Nice,a!? Ся, Б32 дава 320 коня,ама има половин литър в повече ...
И ко ми си дал моното на 2.0 мотор ...? Пълната е 115 коня ... ?!
Я ми кажи, ама честно си признай пред всички тука, знаеш ли каква е разликата между атмосферен и турбо мотор, защото гледам че задаваш въпроси и споделяш компетентно мнение? Да правиш сравнение между турбо и атмосферен е висша форма на невежество, няма какво повече да се коментира. Да не говорим че 265 коня от 2,7 литра на s4 е почти аналогично с 286 коня от 3,0 на М3, а единият от двата двигателя е турбо /аудито/. Турбото дава огромни възможности, можеш да си надуваш много. Пинизът е да направиш яка атмосферка => М5
И като пълната инжекция на ауди 2.0 е 115 коня, какво правимНа БМВ пак си е 150 коня
Пиниза бил .... Ми те и Мерц изкарах яката атмосферка 6.2 ... Е кажи честно защо сега минават на 5.5 би-турбо!
И какво ме интересува турбо или не,колко надув дава това турбо според теб ??? Колкото и на 1.8 турбо ... Нали сравнява топ моделите ... така са решили,така са направили,а и все пак ти говоря за стокови коли,който иска има турбини,компресори ....
Амммм,115 коня е ама не е 345 клапана ... Клапановото е 140,което са 10 надолу коня спрямо м50б20
Ми то и хамериканците слагат 8 литорви двигатели и ко от тва?6.2 казват бил яката работа,може не съм карал,ама в последно време е модерен даун саизинга,така че аргумента 5.5>6.2 не го приемам.
Ми тебе може да не те интересува турбо или не,ама като сравняваш кой от колко кубика колко коне вади си е фактор(да не споменаваме,че и за усещането е фактор),щото май не им е голяма философия да изкарат 100 коня от литър с турбо?!

Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
откъде ни налазиха тея "олимпиадка" фенове
нека ние сме си заблудени и да си караме синьо-белите перки, а вие си карайте олимпийските кръгчета и те така
хАуди форума е ей натам –>
нека ние сме си заблудени и да си караме синьо-белите перки, а вие си карайте олимпийските кръгчета и те така
хАуди форума е ей натам –>
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
Трудното е да се изкара яка литрова мощност от атмосферка...
М3 Е46 ЦСЛ
Хонда С2000 (е верно в 9000 оборота, но 2.0 240 к.с.)
М3 Е92
М5 Е60
Ферари 458 Italia
Макар и преди доста време 320ис
Докато турбо коли подминаващи 100те коня на литър не е като да няма доволно
М3 Е46 ЦСЛ
Хонда С2000 (е верно в 9000 оборота, но 2.0 240 к.с.)
М3 Е92
М5 Е60
Ферари 458 Italia

Макар и преди доста време 320ис
Докато турбо коли подминаващи 100те коня на литър не е като да няма доволно


E34, E38
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
speedhokk написа:М3 Е92 не е ли турбо или аз живея в заблуда
в заблуда живееш

- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
Аз не мога да разбера, защо тези 2-3 потребителя като не харесват БМВ са се регистрирали в този форум..... защо са толкова запознати с БМВ щом не ги харесват..... Отговора е ясен-харесват ги има нали карат в момента Ауди и дай да го хвалим, барем и друг се излъже да си го купи
Тука в този форум е ясно коя марка се харесва 



- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
djkita написа:Аз не мога да разбера, защо тези 2-3 потребителя като не харесват БМВ са се регистрирали в този форум..... защо са толкова запознати с БМВ щом не ги харесват..... Отговора е ясен-харесват ги има нали карат в момента Ауди и дай да го хвалим, барем и друг се излъже да си го купиТука в този форум е ясно коя марка се харесва
Все пак не сме лумпени или коне с капаци,трябва да има обективно мнение,иначе няма да има форум "извън темата"
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
Регнахме се,да ви дразним
Ся,кажи ми честно взимаме три абсолютно стокови коли от всяка една марка ( Е36/В202/8C )
Гледаме примерно да са еднакви мотори/коне ... Примерно
И излиза следното 318 (М43б18), C180 (М111.920/1) и 80 2.0Е (АБК)
От всичките изброени Мерца е най-мощен (122 к.с.),Аудито и БМВ по-слаби (115 коня) !
Мерца губи предимство на старт (заради имитацията на лънч),Баварията отлепя на Аудито и завършват почти равно!
И ся въпроса - с какво 318 е толкова добро?! Разпределението на масата м/у двата моста е по-добро от на Аудито (приблизително 70/30),двигателя на всичките е пълен инжекцион,Мерца и БМВ-то са на независимо задно окачване,Аудито е на греда!
И ся се почва ( тук искам да кажа че съм шофирал всяка една от горепосочените коли,в момента съм си с Аудито) !
Аудито недозавивало
Ами според мен даже презавива (по-лека задна ос в сравнение с другите две коли),има по-добро управление при натоварено състояние,отколкото празно! Мерца в това отношение е малко муден заради типът на кормилното управление,леко несигурен в завой! При натоварено състояние се стреми да недозавие! Бимата е по-стабилна в завой,натоварена също се стреми към недозавиване!
И сега почваме със проблемите ... Изпуснал преден/предни амортисьор/и (на всичките три модела)
Почти не се усеща в управлението на Аудито и Мерца,докато предницата на Бимата става доста непокойна (колелата след дупка влизат за много по-дълго в резонанс в сравнение с другите две)
Обслужване - според зависи какво се счупи,но Ауди е с една идея по-евтини части от БМВ,като двете отстъпват сериозно на Мерцедес!
Серийно оборудване - БМВ е далеч от Ауди и Мерц (сериен АБС,airbag/procon,подглавници на задният ред)
Мисълта ми е,че в стоково състояние БМВ не нищо повече от другите две коли!
Опира си до пристрастие на водача ( и разни махленски истории за падането на гащичките на девойките при вида на БМВ,и толкова важното задно,което зимата е фън
.... които са си верни,ама който си го влече да си вземе )
И така!
Чакам някой да ме обори!
Нищо лично към никой,няма за цел да се заяждам,само ми споделете с какво едно стоково БМВ е повече от другите две!


Ся,кажи ми честно взимаме три абсолютно стокови коли от всяка една марка ( Е36/В202/8C )
Гледаме примерно да са еднакви мотори/коне ... Примерно
И излиза следното 318 (М43б18), C180 (М111.920/1) и 80 2.0Е (АБК)
От всичките изброени Мерца е най-мощен (122 к.с.),Аудито и БМВ по-слаби (115 коня) !
Мерца губи предимство на старт (заради имитацията на лънч),Баварията отлепя на Аудито и завършват почти равно!
И ся въпроса - с какво 318 е толкова добро?! Разпределението на масата м/у двата моста е по-добро от на Аудито (приблизително 70/30),двигателя на всичките е пълен инжекцион,Мерца и БМВ-то са на независимо задно окачване,Аудито е на греда!
И ся се почва ( тук искам да кажа че съм шофирал всяка една от горепосочените коли,в момента съм си с Аудито) !
Аудито недозавивало

И сега почваме със проблемите ... Изпуснал преден/предни амортисьор/и (на всичките три модела)

Почти не се усеща в управлението на Аудито и Мерца,докато предницата на Бимата става доста непокойна (колелата след дупка влизат за много по-дълго в резонанс в сравнение с другите две)
Обслужване - според зависи какво се счупи,но Ауди е с една идея по-евтини части от БМВ,като двете отстъпват сериозно на Мерцедес!
Серийно оборудване - БМВ е далеч от Ауди и Мерц (сериен АБС,airbag/procon,подглавници на задният ред)
Мисълта ми е,че в стоково състояние БМВ не нищо повече от другите две коли!
Опира си до пристрастие на водача ( и разни махленски истории за падането на гащичките на девойките при вида на БМВ,и толкова важното задно,което зимата е фън

И така!
Чакам някой да ме обори!
Нищо лично към никой,няма за цел да се заяждам,само ми споделете с какво едно стоково БМВ е повече от другите две!


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
ся вярно е, че новите коли с предно вече имат бая широки и големи гуми, независимо окачване отзад и ги правят много, много неутрални, но на тия стари кошници дето ги цитираш разликата е доста голяма
и въобще какви впечатления споделяш с изтървали амортисьори 


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
Сега тва за серийното оборудване с чисто сърце можеш да го пропуснеш. Това с частите... също незнам дали е много вярно, защото Е36 в момента е най-масовата кола в БГ и части има всякакви, под път и над път, и нови има голям избор, и втора употреба също.
Абсолютно никой не спори, че при нормално шофиране трудно ще се усети разлика в трите коли, които си изброил.
Аудито за да презавие с тази лека задница си иска твърдо окачване и заиграване с волана(със сток мекото окачване да направиш така, че да ти тръгне задницата без ръчна клони към невъзможното), което за мен е по-трудно отколкото за тръгне задницата на Е36 примерно. Т'ва за 400те метра не го коментираме... защото нали други неща обсъждаме.
Идеята е, точно тази, неможе да сравняваш управлението(което носи удоволствие от шофирането) на кола с почти идеален баланс и заден мост, на такава с много тежка предница и отзад на греда(ако е предно) т'ва е.
Сега ако б4ката има окачване, разпънки и другите там жокери, които могат да се ползват, дори и на предно с малко повече майсторлък пак можеш да засилиш задницата... но нали не е там работата, говорим за сток коли.
Сега тва за изпусналите предни амортисьори не ми се вижда как да кажа, нещо, което се случва ежедневно или да е нещо масово да та се говори за това какъв проблем е. Честно казано на Е34ката ми се наложи да карам 1 седмица с изпуснали амортисьори и знам какво е... имахме една Б3ка НГ 90ка с изпуснали амортисьори и при все, че беше с афтърмаркет окачване и доста твърди пружини, взимането на завой с по-висока скорост си беше ад, та наистина невиждам какво му коментираме на това.
Та идеята ми е, ако се возиш нормално, разлика надали ще усетиш между 3те, но ако малко искаш да подбутнеш тая кола към границите на възможностите и, с бмв-то определено ще е по-приятно (поради вече за незнам кой път споменатите баланс, обратна връзка чрез волана и задния мост). Затва на е36/е30 с едно окачване и един малко по-силен мотор можеш да си направиш доста прилична кола за каране и по завои и на всякъде, тоест част от нещата, които вече няма да споменавам то си ги има заложени предварително... пфу
Не казвам, че това го прави по-добрата кола, напротив(предимство е), толкова ли е трудно, за всеки по-добрата кола значи нещо различно. Теб те кефят това и това, мен ме кефи онова и онова, затова ти караш ауди и смяташ, че е добре, а аз карам друго и смятам, че е добре... тцтц
Това че някои превъзбудени се мислят за пилоти от световния рали шампионат с подготвени коли, като се качат на някое бмв си е техен проблем.
Абсолютно никой не спори, че при нормално шофиране трудно ще се усети разлика в трите коли, които си изброил.
Аудито за да презавие с тази лека задница си иска твърдо окачване и заиграване с волана(със сток мекото окачване да направиш така, че да ти тръгне задницата без ръчна клони към невъзможното), което за мен е по-трудно отколкото за тръгне задницата на Е36 примерно. Т'ва за 400те метра не го коментираме... защото нали други неща обсъждаме.
Идеята е, точно тази, неможе да сравняваш управлението(което носи удоволствие от шофирането) на кола с почти идеален баланс и заден мост, на такава с много тежка предница и отзад на греда(ако е предно) т'ва е.
Сега ако б4ката има окачване, разпънки и другите там жокери, които могат да се ползват, дори и на предно с малко повече майсторлък пак можеш да засилиш задницата... но нали не е там работата, говорим за сток коли.
Сега тва за изпусналите предни амортисьори не ми се вижда как да кажа, нещо, което се случва ежедневно или да е нещо масово да та се говори за това какъв проблем е. Честно казано на Е34ката ми се наложи да карам 1 седмица с изпуснали амортисьори и знам какво е... имахме една Б3ка НГ 90ка с изпуснали амортисьори и при все, че беше с афтърмаркет окачване и доста твърди пружини, взимането на завой с по-висока скорост си беше ад, та наистина невиждам какво му коментираме на това.
Та идеята ми е, ако се возиш нормално, разлика надали ще усетиш между 3те, но ако малко искаш да подбутнеш тая кола към границите на възможностите и, с бмв-то определено ще е по-приятно (поради вече за незнам кой път споменатите баланс, обратна връзка чрез волана и задния мост). Затва на е36/е30 с едно окачване и един малко по-силен мотор можеш да си направиш доста прилична кола за каране и по завои и на всякъде, тоест част от нещата, които вече няма да споменавам то си ги има заложени предварително... пфу
Не казвам, че това го прави по-добрата кола, напротив(предимство е), толкова ли е трудно, за всеки по-добрата кола значи нещо различно. Теб те кефят това и това, мен ме кефи онова и онова, затова ти караш ауди и смяташ, че е добре, а аз карам друго и смятам, че е добре... тцтц

Това че някои превъзбудени се мислят за пилоти от световния рали шампионат с подготвени коли, като се качат на някое бмв си е техен проблем.

E34, E38
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
айде малко сектанска пропаганда - http://youtu.be/dZTTn2gq67I
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Мерцедес и Ауди кошници / БМВ супер автомобил !?
steeN написа:айде малко сектанска пропаганда - http://youtu.be/dZTTn2gq67I
В тоя ред на мисли...
http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM
Т'ва специално заради аудито...
Иначе има много сериозни 4х4 автомобили като субаро, лансър ево и т.н.

E34, E38
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани