Проблеми при 525d/2005г.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Скоро сменях акумулатор , щото стария ме остави няколко сутрини без ток незнайно защо . Искам да питам относно този кабел за акумулатора . На мен само 1 път ми излезна такова съобщение .Но пък сутрин съм забелязал при палене , че колата бавно завърта и екрана премигва , което ще рече че нема ток . Замерихме му консумацията когато колата се остави в покой и е заключена . Стои на 0,2-3А , а след 10-15 мин скача до 15-16А и започва да намаля докато стигне пак до 0,2-0,3А . И така се повтаря . И просто се чудя откъде идва тази консумация . Дали е от този сензор на кабела ? 

Re: Проблеми при 525d/2005г.
Само да кажа . Разреших проблема в Мкар Пловдив срещу 105 лева . Преинсталнаха ми софтуера на колата и проблема се разреши . Проблема е бил в ел. блока който изключвал системите по колата и явно се е шашнал , което доведе до тази интервенция . 

- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблеми при 525d/2005г.
ge6a86 написа: Разреших проблема в Мкар Пловдив срещу 105 лева
Тия май много са им паднали продажбите


- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Проблеми при 525d/2005г.
da6ip написа:Emooo написа:За клапана за картерните газове CCV valve - смениха го в сервиза на дилъра. Казаха ми че не отварял или не затварял - не помня точно. Та ако CCV valve не работи качвал масло което попада в цилиндрите и изгаря. Това беше обяснението. Намира се вдясно до въздушния филтър. Струваше 80 лв клапана - не помня труда но беше по-малко от цената на клапана, това нещо ми изглеждаше като консуматив, вътре имаше някакъв филтър който беше омазан с масло. Ще го снимам и ще го кача да видиш като имам време.
ок. ако се намира отгоре зад възд. филтър подозирам че е филтър картерни газове, но дай снимка най-добре и ще стане ясно кое е.
изглежда че си е точно клапан н картерни газове който знаем какво значение има за турбината

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблеми при 525d/2005г.
xerial написа:da6ip написа:Emooo написа:За клапана за картерните газове CCV valve - смениха го в сервиза на дилъра. Казаха ми че не отварял или не затварял - не помня точно. Та ако CCV valve не работи качвал масло което попада в цилиндрите и изгаря. Това беше обяснението. Намира се вдясно до въздушния филтър. Струваше 80 лв клапана - не помня труда но беше по-малко от цената на клапана, това нещо ми изглеждаше като консуматив, вътре имаше някакъв филтър който беше омазан с масло. Ще го снимам и ще го кача да видиш като имам време.
ок. ако се намира отгоре зад възд. филтър подозирам че е филтър картерни газове, но дай снимка най-добре и ще стане ясно кое е.
изглежда че си е точно клапан н картерни газове който знаем какво значение има за турбината
по какво точно "изглежда", и какво значение има за турбината?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблеми при 525d/2005г.
идеално. това е филтър, а не клапан. "филтър картерни газове" се нарича.
а защо в сметката го наричат клапан ще го оставя без коментар.
а защо в сметката го наричат клапан ще го оставя без коментар.

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Всъщност като го разглобих имаше клапан. На една от снимките се виждат трите части. Една от тях е вакумен клапан които си работеше много добре, а филтъра е друга част от пластмасата в която е поместен клапана и филтъра.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Сега отворих РеалОЕМ и става ясно откъде идва объркването.
В черния корпус от твояте снимки наистина има вградени 2 неща:
- едното наистина е клапан (нр. 11), който е вграден в корпуса,
- а другото е въпросния филтър (нр. 15), който се слага в по-голямата куха част от корпуса.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Този филтър (нр. 15) при първите Е60-ки е от дунапрен, задръства се, повишава налягането в картера, и става мяу. Новият вариант е една гумена спирала, по която се отделя маслото от завихрящите се маслени газове. Тази гумена спирала не се задръства и принципно няма нужда да се сменя. (освен ако не изникне някакъв нов проблем с нея).
Това което причинява проблеми е филтърът (нр. 15), и само той трябва да се смени. Корпусът (нр. 11) е същият и е излишно да се сменя (освен ако сервизът не е решил да те поодере малко). Филтърът на английски се нарича "oil separator" = маслен отделител, а на немски "Ölabscheider" = маслен отделител.
Ако в България говориш с майстор или искаш да купиш тази част за да я смениш, казваш "филтър картерни газове" и се има предвид наистина само филтриращата гумената спирала нр. 15, а не целия корпус.
В черния корпус от твояте снимки наистина има вградени 2 неща:
- едното наистина е клапан (нр. 11), който е вграден в корпуса,
- а другото е въпросния филтър (нр. 15), който се слага в по-голямата куха част от корпуса.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Този филтър (нр. 15) при първите Е60-ки е от дунапрен, задръства се, повишава налягането в картера, и става мяу. Новият вариант е една гумена спирала, по която се отделя маслото от завихрящите се маслени газове. Тази гумена спирала не се задръства и принципно няма нужда да се сменя. (освен ако не изникне някакъв нов проблем с нея).
Това което причинява проблеми е филтърът (нр. 15), и само той трябва да се смени. Корпусът (нр. 11) е същият и е излишно да се сменя (освен ако сервизът не е решил да те поодере малко). Филтърът на английски се нарича "oil separator" = маслен отделител, а на немски "Ölabscheider" = маслен отделител.
Ако в България говориш с майстор или искаш да купиш тази част за да я смениш, казваш "филтър картерни газове" и се има предвид наистина само филтриращата гумената спирала нр. 15, а не целия корпус.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Чудя се от къде идваше пушекът - явно е горяло масло, защото пушека беше сиво-син и губех доста масло но не ми е ясен механизма как се е запалвало маслото. Цялата тая работа се случваше само в началото като тръгна с колата за около минута - явно докато маслото пробие път през запушения филтър и докато е студено и гъсто. Някой има ли идея как цялата работа се отразява на турбината, защото се оказва че дори и ремонт не е правен на турбината само е свалена и закачена отново.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Emooo написа:Чудя се от къде идваше пушекът - явно е горяло масло, защото пушека беше сиво-син и губех доста масло но не ми е ясен механизма как се е запалвало маслото. Цялата тая работа се случваше само в началото като тръгна с колата за около минута - явно докато маслото пробие път през запушения филтър и докато е студено и гъсто. Някой има ли идея как цялата работа се отразява на турбината, защото се оказва че дори и ремонт не е правен на турбината само е свалена и закачена отново.
доколкото знам поради запушването и повишеното налягане маслото се връща по канала за оттичане от турбината, и там покрай някакво уплътнение влиза във въздуха който под високо налягане се в карва в цилиндрите. после изгаря в двигателя. поради факта че преминава покрай уплътненията се нарушава и смазването на турбината, което и разказва играта (с времето разбира се).
но технически как точно става това връщане и изтичане на маслото във въздуха, някой друг трябва да обясни.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Emooo написа:...и ремонт на турбо за 150лв (не както първо ми казаха 1500лв). Сега няма никакъв пушек. Това как цената падна е дълга история и не искам да пиша във форума но е твърде вероятно да е било здраво турбото и да са искали да ме издоят - разбира се може и да греша и да са постъпили коректно затова няма да коментирам повече тая тема.
това ми прилича на мойта история с дарукар.
Emooo написа:...защото се оказва че дори и ремонт не е правен на турбината само е свалена и закачена отново.
и за какво ги даде тия 150 лв?
Emooo написа:Друго което забелязах е че при някой неравности по пътя предницата ми дърпа в вляво или в дясно и трябва да коригирам с волана. Това признак за болна рейка ли е?
това е от гумите - всички широки гуми поемат в някаква посока, взависимост от настилката.
рейката почуква и потропва при неравности.
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Аз мислех че е имало ремонт даже дадох още 50лв за куриер за да изпратят турбината до Варна. Но сега като помисля не виждам какъв ремонт може да е имало за 150 лв като то само монтажа и демонтажа е толкова. Доколкото за гумите - купих нови предни гуми и сега всичко е наред, а и старите гуми бяха меки и това вероятно е била причината.
Това почукване на рейката на волана ли се усеща или се чува от предницата?
Това почукване на рейката на волана ли се усеща или се чува от предницата?
Tool - Fear Inoculum
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Emooo написа:Това почукване на рейката на волана ли се усеща или се чува от предницата?
чува се като предните колела минават през разни малки неравности. шумът идва отпред отдолу.
не си спомням вече дали се усеща на волана.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Emooo написа:Аз мислех че е имало ремонт даже дадох още 50лв за куриер за да изпратят турбината до Варна. Но сега като помисля не виждам какъв ремонт може да е имало за 150 лв като то само монтажа и демонтажа е толкова. Доколкото за гумите - купих нови предни гуми и сега всичко е наред, а и старите гуми бяха меки и това вероятно е била причината.
Това почукване на рейката на волана ли се усеща или се чува от предницата?
Eмо, откровено казано мисля че ще е много полезно за всички ако опишеш подробно в един сериозен пост какво си направил на колата дотук, какви проблеми по какъв начин си решил, и какви проблеми са останали засега неразрешени. Ти си един от малкото хора които внимателно избраха добра кола, и след това веднага направиха доста ремонти за да я приведат в прилично техническо състояние.
Ще бъде много по-лесно за асимилация ако обобщиш всичко от днешна гледна точка, предвид нещата които си научил, междувременно отколкото да се ровим назад в тази и други теми и да четем мнения които често пъти са писани напосоки.

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]