Монтоя спечели старта в Монте Карло
Модератор: Sharo
7 мнения
• Страница 1 от 1
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Монтоя спечели старта в Монте Карло

Колумбийският състезател завърши състезанието по улиците на Монте Карло с време 1:42.19.012 часа. Втори остана лидерът във временото класиране при пилотите Кими Райконен от тима на Макларън. той бе само с 600 хилядни по-бавен от Монтоя. Петкратният световен шампион Михаел Шумахер с Ферари завърши трети, като бе с 1:700 сек. по бавен от победителя.
Съотборникът на Монтоя - Ралф Шумахер, който започна от първото място в стартовата решетка, финишира четвърти. Пети и шести се наредиха двамата състезатели на Рено Фернандо Алонсо и Ярно Трули.
Ралф Шумахер запази първото си място в началото на надпреварата. Хуан Пабло Монтоя успя да изпревари Кими Райконен още на старта на състезанието и двата болида на Уилямс оглавиха колоната.
Хайнц-Харолд Френцен отпадна още на първата обиколка, след като се блъсна в стената след излазането от завой №2. Той загуби предното дясно колело на своя Заубер и повреди предното окачване на болида. На трасето бе вдигнат жълт флаг и влезе автомобил по сигурността. Надпреварата бе възобновена на четвъртата обиколка.
В 12-ата обиколкаборбата напусна Антонио Пицония от тима на Ягуар.
Марк Уебър също отпадна от надпреварата. Австралиецът направи много добър старт на състезанието, но напусна борбата в 17-ата обиколка поради повреда на електрическата инсталация на неговия Ягуар.
След първите пит-стопове Хуан Пабло Монтоя с Уилямс излезе начело, следван от Кими Райконен с Макларън и Михаел Шумахер с Ферaри.
Двата болида на Минарди на Джъстин Уилсън и Йоос Верстапен също отпадат от състезанието заради проблеми при зареждането с гориво. Това остави 14 болида на истата в Монте Карло 30 обиколки преди финала на състезанието.
След втория пит стоп Монтоя остана начело, а Райконен и Михаел Шумахер запазиха второто и третото си място.
Състезанието приключи за Жак Вилньов от тима на БАР в 65-ата обиколка, като причината за неговото оттегляне бе механичен проблем в болида.
15 обиколки преди края на борбата Райконен започна атака на първото място, но Монтоя успя да се справи с опасността и запази първото място.
Последна промяна madpetio на 02 Юни 2003, 14:54, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
ЧЕСТИТО 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Пилотът на Уилямс Хуан Пабло Монтоя спечели надпреварата за Гран при на Монако, като това бе втори успех в неговата кариера и първа победа за тима на тази писта от 20 години насам. Колумбиецът успя да поведе колоната по улиците на Монте Карло още след първия пит-стоп и запази преднината си до края.
"Имахме голяма нужда от тази победа. Веднага мога да кажа, че съм доволен от две неща. Първото, за което се сещам, е бавната реакция на Кими след прибирането на колата за сигурност. Това ми даде шанс да го изпреваря и да изляза на втора позиция. От нея си позволих да атакувам Ралф. Второто нещо, за което съм благодарен, е работата на механиците в бокса. Ако не бяха толкова бързи, нямаше да успея да победя. В последните обиколки пресата, която ми оказваше Кими, беше много голяма, но съм доволен, че успях да удържа на натиска. След като бях направил 4 секунди преднина, върнах замалко газта, защото исках да съм сигурен, че няма нещо да се случи. Колата работеше перфектно и всичко бе на ниво. Гумите също държаха. В крайна сметка не мога да кажа, че не съм доволен. Малко ме е яд, че не победих в Мелбърн. Там имах всички шансове да финиширам първи и след състезанието в Монако щях да съм с две първи места. Това обаче е Формула 1. Победата ми в Монако ни върна увереността", заяви пилотът на Уилямс.
"Имахме голяма нужда от тази победа. Веднага мога да кажа, че съм доволен от две неща. Първото, за което се сещам, е бавната реакция на Кими след прибирането на колата за сигурност. Това ми даде шанс да го изпреваря и да изляза на втора позиция. От нея си позволих да атакувам Ралф. Второто нещо, за което съм благодарен, е работата на механиците в бокса. Ако не бяха толкова бързи, нямаше да успея да победя. В последните обиколки пресата, която ми оказваше Кими, беше много голяма, но съм доволен, че успях да удържа на натиска. След като бях направил 4 секунди преднина, върнах замалко газта, защото исках да съм сигурен, че няма нещо да се случи. Колата работеше перфектно и всичко бе на ниво. Гумите също държаха. В крайна сметка не мога да кажа, че не съм доволен. Малко ме е яд, че не победих в Мелбърн. Там имах всички шансове да финиширам първи и след състезанието в Монако щях да съм с две първи места. Това обаче е Формула 1. Победата ми в Монако ни върна увереността", заяви пилотът на Уилямс.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Uno TURBO mk1
-
7 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани