Обезвъздушаване?
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Обезвъздушаване?
Извинявам се, че въпросът ми не е свързан пряко с марката БМВ, но мисля че тук има достатъчно компетентни специалисти, които да ми отговорят на следния въпрос. Както си пише, карам Голф 3 1.9 TDI и отскоро(откакто смених водната помпа) колата започна да загрява. Помислих, че охладителната система трябва да се обезвъздуши, но когато отидох в сервиза ми казаха че тези двигатели не се обезвъздушават, а че термостата е за смяна. Това възможно ли е или ме "клатят"?
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
местя 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ми отиди пак при тези хора, смени термостата и ако пак загрява им кажи а сега кво правим? 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
По принцип се обезвъздушава сам. Предницата по-високо от задницата, капачката на разширителния съд затворена, кранчето на парното на мах, и няколко минути мотора работи на по-високи обороти.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Цитирах шефа в специализиран сервиз за смяна на консумативи. На голф 2-ка "кранчето" няма връзка с водата, а само казва на въздуха - "през радиатора" и "покрай радиатора". Не знам при 3-та как е
. Човека има предвид това на таблото. Все пак нищо не пречи да го дадеш на мах. Ако има връзка с водата, ще помогне, ако няма, няма да пречи, нали 


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

И при тройката е така. Такива кранчета, дето контролират водата има май само на старите коли - на Жигули, например.
Системата е точно както си я описал, но това което разбрах от "моя" майстор е, че се е получил изключително редкия случай да не иска да се обезвъздуши по този начин. Е, схемата е проста - има някакъв маркуч с някаква скоба там, който са го бъзнали и от там е изтекъл въздух и антифриз и готово. Разбира се, сменили са и термостата, което не разбрах защо, но както и да е. Поздрави и мерси за начетения отговор!
Системата е точно както си я описал, но това което разбрах от "моя" майстор е, че се е получил изключително редкия случай да не иска да се обезвъздуши по този начин. Е, схемата е проста - има някакъв маркуч с някаква скоба там, който са го бъзнали и от там е изтекъл въздух и антифриз и готово. Разбира се, сменили са и термостата, което не разбрах защо, но както и да е. Поздрави и мерси за начетения отговор!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89