Обезвъздушаване?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Обезвъздушаване?

Мнение от sieg » 06 Мар 2006, 16:32

Извинявам се, че въпросът ми не е свързан пряко с марката БМВ, но мисля че тук има достатъчно компетентни специалисти, които да ми отговорят на следния въпрос. Както си пише, карам Голф 3 1.9 TDI и отскоро(откакто смених водната помпа) колата започна да загрява. Помислих, че охладителната система трябва да се обезвъздуши, но когато отидох в сервиза ми казаха че тези двигатели не се обезвъздушават, а че термостата е за смяна. Това възможно ли е или ме "клатят"?

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 06 Мар 2006, 16:40

местя :cop:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 06 Мар 2006, 16:45

ОК, извинявам се, че не съобразих къде да го пусна. Все пак е технически проблем и... Извинявам се пак!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 07 Мар 2006, 12:08

ми отиди пак при тези хора, смени термостата и ако пак загрява им кажи а сега кво правим? ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 07 Мар 2006, 16:12

Проблемът е, че мен като ме видят в някой сервиз и им се струвам "златна рибка". Почти няма случай да не се опитвам да ме лъжат нещо. Ето, тези искат 25 лв. да ми сменят термостата. Навсякъде където съм чувал, искат 10 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 07 Мар 2006, 17:13

По принцип се обезвъздушава сам. Предницата по-високо от задницата, капачката на разширителния съд затворена, кранчето на парното на мах, и няколко минути мотора работи на по-високи обороти.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 08 Мар 2006, 15:37

Само още един въпрос и може да заключвате: "кранчето" на парното, кое е? Това на таблото или някъде под капака има такова?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 08 Мар 2006, 17:08

Цитирах шефа в специализиран сервиз за смяна на консумативи. На голф 2-ка "кранчето" няма връзка с водата, а само казва на въздуха - "през радиатора" и "покрай радиатора". Не знам при 3-та как е :uups: . Човека има предвид това на таблото. Все пак нищо не пречи да го дадеш на мах. Ако има връзка с водата, ще помогне, ако няма, няма да пречи, нали :)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 08 Мар 2006, 17:18

И при тройката е така. Такива кранчета, дето контролират водата има май само на старите коли - на Жигули, например.
Системата е точно както си я описал, но това което разбрах от "моя" майстор е, че се е получил изключително редкия случай да не иска да се обезвъздуши по този начин. Е, схемата е проста - има някакъв маркуч с някаква скоба там, който са го бъзнали и от там е изтекъл въздух и антифриз и готово. Разбира се, сменили са и термостата, което не разбрах защо, но както и да е. Поздрави и мерси за начетения отговор!

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89

Последни теми
Facebook