Идва рекордьорът - Dagger GT!
Модератор: Общи модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Идва рекордьорът - Dagger GT!
http://www.youtube.com/watch?v=-uNL4mQt0fs
Малка част от спецификацията на тоя звяр! Обърнете внимание на Performance goаls по-долу...
И разбира се източникът на информацията:
http://www.gtr-xs.com/
Чакаме го с нетърпение
Малка част от спецификацията на тоя звяр! Обърнете внимание на Performance goаls по-долу...
The one-of-a-kind 2700 hp, 315 mph/500 kph* Dagger GT Supercar on Steroids!
Custom, hand-made to your specifications
Streetable, 427 twin turbo engine, or Custom 2000 hp 427 racing engine or 2700 horsepower polished aluminum 632 Dart big block with 80 mm twin Turbonetics turbos at 30 psi and multifuel injection with race and pump gas / octane-on-demand by Nelson Racing Engines
50-state legal 650 horsepower engine option
Hybrid-electric and 600 hp all-electric engine options upon request
Custom 2700 hp/2300 ft lbs of torque 6-speed TranStar Racing polished aluminum-cased and 300M steel transaxle clutch and gearbox made exclusively for TranStar Racing by Mendeola Transaxles
Dual aluminum intercoolers and 4 aluminum radiators
Carbon Fiber composite space-age body
Aluminum and carbon-fiber/Kevlar monococoque frame
Custom paint and interior by award-winning After FX Customs
Race, sport or luxury interiors and suspension systems to your preferences
Extreme biometric security system
ISIS award-winning modular electronic wiring system
MoTec engine management system (choice of 436 mph Speed Demon Team)
Nine-inch touch-screen and voice-actuated computer monitor
Three rearview cameras with nightvision
Four rear-exit 4-inch sculpted exhausts
Edgy styling by Ivan Luccion (concept) and Tom Van Ryn (CAD design)
375 mm wide rear tires
Optional drag package designed to emulate the traction mechanics of a Pro Stock 200 mph dragster
Optional 300 mph landspeed safety package
Optional road racing package
Three optional rear wings for landspeed, drag and road racing
Three street models: Sport, Super Sport and Luxury
Three racing models: Drag, Landspeed and Road racing
Cockpit-adjustable suspension settings and ride-height adjustments
Cockpit-adjustable traction control and electric cutouts
*Performance Goals:
315 mph top speed goal (with landspeed safety package)
280 mph standing mile (new record)
205 mph quarter mile (with drag package)
Under 6.6 seconds quarter mile
1.2 seconds zero-to-sixty mph (current Nissan 1900 hp dragster record)
VIR Grand Course Lap Record
Nurburgring Lap Record
Lap records at Talladega, Daytona and Indianapolis Raceways
Slalom record
Zero-to-sixty-to-zero record
И разбира се източникът на информацията:
http://www.gtr-xs.com/
Чакаме го с нетърпение

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
то това нещо му има характеристиките още в броя на МАКСИМ преди година че и повече.. верно звяр си е.. ама дали ше стане реалност на края...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Ще вземе да се окажа , че колата се предлага като стриит лигъл само със 650кс , другото е трак кар 

- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Иска им се да пренапишат законите на физиката, ама едва ли 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Те хората вече пари почнали да събират - http://www.gtr-xs.com/purchase.htm
Чудя се дали не са някоя пирамида
Чудя се дали не са някоя пирамида

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
не пречи да опитват...
това изглежда добре на картинка, ама дали е постижимо (дори и да забравим цената) не се знае...
това изглежда добре на картинка, ама дали е постижимо (дори и да забравим цената) не се знае...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
С 2700 коня и близо 3000 нютонметра, 300 мили в час и 1.2сек до 100 ми се виждат съвсем постижими... Виж за таргетите, които имат да покоряват пистите не знам 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
на книга сигурно е постижимо... коне и нютони са лесна работа, то си пише за големи духалки- да издържи тоя мотор е друг въпрос... после идва трансмисия- не мога да си представя каква трябва да е за да издържи такава тяга... после идва самото задвижване- това трябва 100% да е 4х4, там к'ва система ще издържи хич не ми е ясно... а това 1,2сек. до 100 звучи супер- само да можеш да сложиш конете на пътя...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
ms написа:на книга сигурно е постижимо... коне и нютони са лесна работа, то си пише за големи духалки- да издържи тоя мотор е друг въпрос... после идва трансмисия- не мога да си представя каква трябва да е за да издържи такава тяга... после идва самото задвижване- това трябва 100% да е 4х4, там к'ва система ще издържи хич не ми е ясно... а това 1,2сек. до 100 звучи супер- само да можеш да сложиш конете на пътя...
Мотора е добрия стар американски big block V8-мак, който носи много

Mid-Engine, RWD - Кому е нужно 4x4? F1 болидите правят подобни времена от нула до сто, пък не са 4x4

Трансмисията уж е готова, от стомана М300...
The lightweight aluminum “Dagger GT 2700 Transaxle”, exclusively designed and built for us by Mendeola Transaxles, is shown-off by one of our staff. This transaxle is a one-of-a-kind engineering masterpiece owned by TranStar Racing and is capable of withstanding a 2700 HP/2500 TQ load. This transaxle connects to a heavy-duty drive shaft and drivetrain made of M300 steel, the strongest steel on earth.
Много се надявам това "нещо" да види бял свят


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
то хубаво стоманата. според мен най-интересната част е как ще го накрат тва нещо да остане на пътя с 300 mph, а не да отлети към залеза 
(with landspeed safety package) това си го представям като крило тип градинска пейка отзад и оловни блокчета в предницата

(with landspeed safety package) това си го представям като крило тип градинска пейка отзад и оловни блокчета в предницата

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Nickelback написа:Мотора е добрия стар американски big block V8-мак, който носи многоИ който е много "биг" в случая - 9.4 литра. Доработен, от Corvette Cheetah...
Mid-Engine, RWD - Кому е нужно 4x4? F1 болидите правят подобни времена от нула до сто, пък не са 4x4
Трансмисията уж е готова, от стомана М300...
Много се надявам това "нещо" да види бял святМного се впечатлявам от такива разработки
мотора може да биг блок, може да е к'вото си иска, ама трябва да вади над 270к.с, от литър

Мдааа, Ф1 болидите правят такива времена до 100 само на задно, но там и сликовете играят голяма роля- толкова голяма, че я издържат 100км. каране, я не... ама формулите са куци коне спрямо това- с няк'ви мижави 7-800 коня са, това чудо е близо 4 пъти по-мощно и силно ме съмнява да успее да ги сложи на пътя тея коне и да направи такива времена до 100...
аз също ще се радвам да успеят да го произведат, интересно ще ми е докъде могат да стигнат в комбинацията мощност-управление...
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Nickelback написа:
Много се надявам това "нещо" да види бял святМного се впечатлявам от такива разработки
хич да не е на тоя на снимката няма фотошоп


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Защо ли си мисля, че това чудо с тия коня и торк ще има адските проблеми да ги сложи на асфалта...
Si non confectus, non reficiat.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Пропускате един важен факт, и той е бензина с който ще се постигнат тези коне. Силно се съмнявам да е Regular зареден от колонка на бензиностанция. Според мен пиковата мощност на колата е със състезателно гориво, а Legal мощността е с намален бууст примерно или някякви допълнителни електронни ограничения. И просто се хвалят ето тоя мотор може да развие 2000++ к.с. НО не казват с какво гориво.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Кадърно построен 9.4л. V8 на 1.8-2.0 бара си минава 2000 коня както си иска на обикновен високооктанов бензин от всяка бензиностанция.
Si non confectus, non reficiat.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: streetz