Идва рекордьорът - Dagger GT!
Модератор: Общи модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
За този Dagger GT има информация вече повече от година, както някой вече каза. 
Изглежда страхотно, характеристиките са просто без кометар...
Остава само едно нещо - да ги постигнат наистина, а това е нещото, което засега ме съмнява.
VW хвърлиха уникално много пари, време и инженерна мисъл за да направят Bugatti Veyron с "мижавите" 1001кс., та съм доста скептичен, как някаква фирмичка ще успее да постигне повече от двойно по-добри резултати само с частно финансиране.
Дори и да успеят, само производствените разходи на това чудо сигурно ще са доста над милион в зелено.
Все пак, пожелавам им успех - аз много бих искал да видя такъв звяр в действителност, а не само на хартия.

Изглежда страхотно, характеристиките са просто без кометар...
Остава само едно нещо - да ги постигнат наистина, а това е нещото, което засега ме съмнява.
VW хвърлиха уникално много пари, време и инженерна мисъл за да направят Bugatti Veyron с "мижавите" 1001кс., та съм доста скептичен, как някаква фирмичка ще успее да постигне повече от двойно по-добри резултати само с частно финансиране.
Дори и да успеят, само производствените разходи на това чудо сигурно ще са доста над милион в зелено.
Все пак, пожелавам им успех - аз много бих искал да видя такъв звяр в действителност, а не само на хартия.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Zagy написа:Кадърно построен 9.4л. V8 на 1.8-2.0 бара си минава 2000 коня както си иска на обикновен високооктанов бензин от всяка бензиностанция.
http://www.youtube.com/watch?v=hjoCT6YvNnE
изглежда си прав

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
http://youtu.be/Ad8g9IfWxKI а тука дори се е разболял нещо.. 
а иначе хората си играят.. http://youtu.be/arrELslh57U

а иначе хората си играят.. http://youtu.be/arrELslh57U
Последна промяна uricatoli на 16 Юни 2011, 17:56, променена общо 1 път
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
То бива, бива комплекси от тези американци, ма това на нищо не прилича.
Малко на ТИТАНИК ми звучи тая работа с тоя Дагер.
Малко на ТИТАНИК ми звучи тая работа с тоя Дагер.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Гледам, че не четете... За горивото са си го написали:
2000 bhp or 2700 (optional) on racing fuel mix; 1300 hp on pump gas
http://www.gtr-xs.com/specifications.htm
Значи имаме 1300 коня на стрийт версията и някакви си 1800Nm, което пак не е малко...
А това как да сложим конете на пътя не трябва да умуваме кой знае колко, защото хората от ТранСтар с това си изкарват прехраната
Пък и с сликови гуми 375-ци и направен като хората тракшън контрол, съгласете се, че би трябвало да има добро сцепление. Нали тракшън контрол системата в Нисан ГТР е в основата на доброто му време до 100 
2000 bhp or 2700 (optional) on racing fuel mix; 1300 hp on pump gas
http://www.gtr-xs.com/specifications.htm
Значи имаме 1300 коня на стрийт версията и някакви си 1800Nm, което пак не е малко...
А това как да сложим конете на пътя не трябва да умуваме кой знае колко, защото хората от ТранСтар с това си изкарват прехраната


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Така:
Интересна концепция, даже ми харесва дизайна който при този тип коли попринцип е отвратителен.
Относно двигателя- там са замесени не кой да е ами Нелсън рейсинг. Вариантите доколкото четох са два -427 туин турбо
демек 7 литра с нормален бензин 1300кс със рейсинг 2000кс, и другия вариант е алуминиев блок на дарт 632 демек около 10,5 литра и към 2700 кс на рейс бензин. Преди време си спомням ,че Нелсън рейсинг имаха в каталога един 11,5 литра с 3000кс
Така ,че откъм двигатели нямам съмнение ,че ще постигнат цифрите и че дори в стрийт вариант със нормален бензин двигателя ще е по рентабилен и здрав от тези които в момента имате в колите.
Но честно казано много бих се изкефил на атмосферен вариант в роудстър модел. 9-10 литра осмак със свален покрив си заслужава.
Цифрите обаче откъм ускорение и максимална скорост
Значи колите т.е нещата които имат ускорение 0-100 за 1,2-1,5 сек обикновенно отзад не са с гуми ми с едни дето приличат на кръглите дюшеци дето ги дават по аква парковете само ,че наполовина спъхнати и загряти с солиден бърнаут.
Така ,че за мен всяко ускорение под 2 сек в стрийт кола клони към фантастика.
Интересна концепция, даже ми харесва дизайна който при този тип коли попринцип е отвратителен.
Относно двигателя- там са замесени не кой да е ами Нелсън рейсинг. Вариантите доколкото четох са два -427 туин турбо
демек 7 литра с нормален бензин 1300кс със рейсинг 2000кс, и другия вариант е алуминиев блок на дарт 632 демек около 10,5 литра и към 2700 кс на рейс бензин. Преди време си спомням ,че Нелсън рейсинг имаха в каталога един 11,5 литра с 3000кс

Но честно казано много бих се изкефил на атмосферен вариант в роудстър модел. 9-10 литра осмак със свален покрив си заслужава.

Цифрите обаче откъм ускорение и максимална скорост

Значи колите т.е нещата които имат ускорение 0-100 за 1,2-1,5 сек обикновенно отзад не са с гуми ми с едни дето приличат на кръглите дюшеци дето ги дават по аква парковете само ,че наполовина спъхнати и загряти с солиден бърнаут.
Така ,че за мен всяко ускорение под 2 сек в стрийт кола клони към фантастика.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
BMW_RIDER написа:Така:
Интересна концепция, даже ми харесва дизайна който при този тип коли попринцип е отвратителен.
Относно двигателя- там са замесени не кой да е ами Нелсън рейсинг. Вариантите доколкото четох са два -427 туин турбо
демек 7 литра с нормален бензин 1300кс със рейсинг 2000кс, и другия вариант е алуминиев блок на дарт 632 демек около 10,5 литра и към 2700 кс на рейс бензин. Преди време си спомням ,че Нелсън рейсинг имаха в каталога един 11,5 литра с 3000ксТака ,че откъм двигатели нямам съмнение ,че ще постигнат цифрите и че дори в стрийт вариант със нормален бензин двигателя ще е по рентабилен и здрав от тези които в момента имате в колите.
Но честно казано много бих се изкефил на атмосферен вариант в роудстър модел. 9-10 литра осмак със свален покрив си заслужава.![]()
Цифрите обаче откъм ускорение и максимална скорост![]()
Значи колите т.е нещата които имат ускорение 0-100 за 1,2-1,5 сек обикновенно отзад не са с гуми ми с едни дето приличат на кръглите дюшеци дето ги дават по аква парковете само ,че наполовина спъхнати и загряти с солиден бърнаут.
Така ,че за мен всяко ускорение под 2 сек в стрийт кола клони към фантастика.
Кой говори за 1,2-1,5 секунди за стриийт кола ? Стрийт версията е 650 к.с. с обикновен бензин, тия времена за мен са от драг версията.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
И за драг версията са непостижими, освен ако не разкарат задните калници за да монтират подходящи гуми. Колегата много добре го е казал. 
Време под 2сек., че и само с един задвижващ мост е невъзможно, освен ако наистина не говорим за драгстери.
Т.е., с конвенционални гуми не става, ако ще и да са 425/5 R22.

Време под 2сек., че и само с един задвижващ мост е невъзможно, освен ако наистина не говорим за драгстери.

Т.е., с конвенционални гуми не става, ако ще и да са 425/5 R22.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Какво е специалното на гумите на драгстерите?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
ами със сигурност имат общо с гумите на колите- кръгли са, черни са, имат дупка в средата, от каучук са
а бе- гуми като гуми... ама нямат нищо общо с тея на колата 


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
ms написа:ами със сигурност имат общо с гумите на колите- кръгли са, черни са, имат дупка в средата, от каучук саа бе- гуми като гуми... ама нямат нищо общо с тея на колата
Аз пък мислех, че са от кашкавал


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Какви аргументи искаш ?
Всъщност май тия гуми имат повече общо с кашкавал , от колкто със стандартни гуми
Всъщност май тия гуми имат повече общо с кашкавал , от колкто със стандартни гуми

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Nickelback написа:Аз пък мислех, че са от кашкавалВъпроса е защо такива гуми като на драгстер ще и помогнат да постигне примерно 2 секунди до 100? Някакви конкретни аргументи
добре де, като на идиот ли да ти обясняваме искаш

ама щом държиш:
1: много, ама МНОГО по-големи са
2: налягането вътре е много по-ниско, направо колкото да не е без хич
3: подгряват ги със стабилен бърнаут
4: смесите на каучука едва ли имат нещо общо
5: сликове са
6: верно се държат повече като кашкавал, а не като гума

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
Защо "като" аз съм идиот
Обясни ми като са големи какво от това. Вкарай малко физика...
От теб разбирам, че налягането на гумата зависи пряко от това, че гумата е от драгстер. Сори не знаех, че като спадна гумите на дъртия Москвич и гумата става "драгстерова"
Тука ти хващам горе-долу логиката... Предполагам драгстеровите гуми са много по-дебелостенни и държат на стабилния бърнаут...
Съгласен!
ОК!
По-скоро пармезан

ms написа:1: много, ама МНОГО по-големи са
Обясни ми като са големи какво от това. Вкарай малко физика...
ms написа:2: налягането вътре е много по-ниско, направо колкото да не е без хич
От теб разбирам, че налягането на гумата зависи пряко от това, че гумата е от драгстер. Сори не знаех, че като спадна гумите на дъртия Москвич и гумата става "драгстерова"

ms написа:3: подгряват ги със стабилен бърнаут
Тука ти хващам горе-долу логиката... Предполагам драгстеровите гуми са много по-дебелостенни и държат на стабилния бърнаут...
ms написа:4: смесите на каучука едва ли имат нещо общо
Съгласен!
ms написа:5: сликове са
ОК!
ms написа:6: верно се държат повече като кашкавал, а не като гума
По-скоро пармезан

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Идва рекордьорът - Dagger GT!
вместо да се заяждаш и да се правиш на олигофрен вземи изгледай 2-3 старта на драгстери на забавен кадър и ще схванеш идеята... освен ако не си пълен идиот де...
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани