Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Тромава под 3000 r.pm.


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Тромава под 3000 r.pm.
zAcK написа::mhihi: Последно при двойния ванос трябва ли инструмент или не трябва
Не колега.
Само търпение и без нерви, че всичко е крехко. И внимавай със обратните резби!
Успех и безсмъртие!
- BustaDrives
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Колеги, съзнавам че може да не е на място много, но има ли някой, който да е купил комплект от www.beisansystems.com за M52TU и да не го е монтирал? Ако има някой, който не бърза с ремонта и има желание да да ми го продаде с разумна надценка, ще съм много благодарен.
Аз съм с e46, '99 M52TU и проблемите ми напоследък станаха непоносими. Подозирам че и при мен ваноса е причината. Повече от 6 месеца имам проблеми с празните обороти сутрин докато е студена. Става думи за това, дето на първия светофар почват през десетина секунди да падат оборотите, като може и сама да загасне. Сега лятото големия проблем е че като загрее почва да притриса от време на време и загасва 1 (поне) цилиндър. С климатик в града този проблем се проявява по-бързо. Няма да описвам какъв зор е да караш кола, която може при всяко подаване на газ да загуби мощност :-( Забелязах че дори при равномерно каране по магистрала, в идеални условия, може да ми се появи този дефект. Като прочетох за пробелмите с ваноса ми хрумна, че като е топъл двигателя маслото е по-рядко и би трябвало скапаните О-рингове да работят още по-зле. Ще смена наведнъж всички кабели (като не са лули, цигарети ли са?) на бобини. Понеже имам течове по двигателя ще сменям така и така гарнитури. Та си мисля, че е добре да се направи "профилактично" и това с ваноса...
Аз съм с e46, '99 M52TU и проблемите ми напоследък станаха непоносими. Подозирам че и при мен ваноса е причината. Повече от 6 месеца имам проблеми с празните обороти сутрин докато е студена. Става думи за това, дето на първия светофар почват през десетина секунди да падат оборотите, като може и сама да загасне. Сега лятото големия проблем е че като загрее почва да притриса от време на време и загасва 1 (поне) цилиндър. С климатик в града този проблем се проявява по-бързо. Няма да описвам какъв зор е да караш кола, която може при всяко подаване на газ да загуби мощност :-( Забелязах че дори при равномерно каране по магистрала, в идеални условия, може да ми се появи този дефект. Като прочетох за пробелмите с ваноса ми хрумна, че като е топъл двигателя маслото е по-рядко и би трябвало скапаните О-рингове да работят още по-зле. Ще смена наведнъж всички кабели (като не са лули, цигарети ли са?) на бобини. Понеже имам течове по двигателя ще сменям така и така гарнитури. Та си мисля, че е добре да се направи "профилактично" и това с ваноса...
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Хора проверявайте си ДИСА клапите - при мен не работеше и не даваше грешка при диагностика!
Как се проверява писах в тази тема viewtopic.php?f=34&t=256603 .
Вече със работеща ДИСА (за момента закрепена докато си взема чисто нова) не мога да си позная колата, имам чувството че се завърнаха избягали 20-30 коня
Не вярвах, че може да има такава разлика в мощността до 3700 оборота от неработеща "resonance intake system" - за М52ТУ и М54.
Как се проверява писах в тази тема viewtopic.php?f=34&t=256603 .
Вече със работеща ДИСА (за момента закрепена докато си взема чисто нова) не мога да си позная колата, имам чувството че се завърнаха избягали 20-30 коня

Не вярвах, че може да има такава разлика в мощността до 3700 оборота от неработеща "resonance intake system" - за М52ТУ и М54.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Това е абсолютно вярно, тези клапи едно че са проблемни откъм гадния звук, който издават, и второ много влияят на работата на мотора !
ДИСА променя дължината на всмукателния колектор, тоест дължината на пътя на всмуквания въздух, и подобрява пълненето на цилиндрите при различните обороти на мотора.
Дълъг път на въздуха-ниски обороти- голям въртящ момент и обратното къс път на въздуха- високи обороти- повече мощност !!!!!!!
ДИСА променя дължината на всмукателния колектор, тоест дължината на пътя на всмуквания въздух, и подобрява пълненето на цилиндрите при различните обороти на мотора.
Дълъг път на въздуха-ниски обороти- голям въртящ момент и обратното къс път на въздуха- високи обороти- повече мощност !!!!!!!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Тромава под 3000 r.pm.
im0tep написа:ДИСА-а клапи?
При м52 май ги няма ама ми е интересно какво е това , някоя снимка нещо

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Тромава под 3000 r.pm.
И на мен ми е много интерсно, при м52 има ли ги? Аз въобще за 1ви път чувам за такова нещо ДИСА клапа.......... При мен на леко изфорсиране се чува един гаден съскащ звук точко около дросела- възможно ли е да от тая клапа ако въобще я има при м52....... ? 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
При нормалното М52 ги няма, при М54 ги има със сигурност, за М52ТУ незнам. Общо взето както каза Садекса, при ниски обороти колекторите пропускат по-малко въздух за да има въртящ момент, при високи пускат повече за да се пълни двигателя нормално. Имат навика да не работят както трябва.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Както написах по горе става въпрос за M52TU и M54 двигатели, поне мисля че автора на темата беше с M52TU ?
Иначе ДИСА-та е ограденото в червено:
Иначе ДИСА-та е ограденото в червено:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Тромава под 3000 r.pm.
А ето и какви ги дроби тоя клапан - от 37-ма страница нататък:
http://www.beisansystems.com/misc/SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM.pdf
http://www.beisansystems.com/misc/SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM.pdf
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Лошото е луфта, който се образува и на практика е неремонтируем, или пука мембраната. И има доста висока цена, а е само оригинален...
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Тромава под 3000 r.pm.
НемАхте си работа да разръчкате таз тема и сега съм абсолютно сигурен, че и при мен има проблеми
. С 4 човека в колата-до 3000 об./мин. набира по-бавно от Лада
. Като настъпя кикдауна или сваля ръчно на 2-ра, нещата се променят. Важното е да мина 3000 об. Някой направи ли нещо с тези клапи и има ли разлика?


- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Тромава под 3000 r.pm.
ivo1bg написа:НемАхте си работа да разръчкате таз тема и сега съм абсолютно сигурен, че и при мен има проблеми. С 4 човека в колата-до 3000 об./мин. набира по-бавно от Лада
. Като настъпя кикдауна или сваля ръчно на 2-ра, нещата се променят. Важното е да мина 3000 об. Някой направи ли нещо с тези клапи и има ли разлика?
Е ти пък и с 4ри човека, как да набира

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Тромава под 3000 r.pm.
dbanchev написа:И на мен ми е много интерсно, при м52 има ли ги? Аз въобще за 1ви път чувам за такова нещо ДИСА клапа.......... При мен на леко изфорсиране се чува един гаден съскащ звук точко около дросела- възможно ли е да от тая клапа ако въобще я има при м52....... ?
Ти колега си контролирай разхода на масло,че тоя съскащ звук може би идва от филтъра на газовете(циклон).Когато не е наред,няма да го усетиш в поведението на мотора,но може да ти изпапка до 2л масълце на 1000км
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани