Дупка и ... първия скъсан тампон

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 25 Ное 2007, 19:50

vld написа:Я дайте акъл и за предните амортесиори има ли такава магария :?:


Предните са си достатъчно яки, а твойте са сменявани с амортисьорите ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 25 Ное 2007, 23:01

tsb_bg написа:Ето схемата

Изображение


мерси за схемата
ама .. къде е тенекията на колата :uups:

ако може някои да обесни с прости думички


така като гледам тази желязна тенекия ..
ще трябва да се сложи отгоре .. върху бомбето
т.е. да не скъса тенекето и после да има .. заварки
иначе .. няма отношение към живота на вулканизираната втукла според мен


ако не се лъжа и правилно сам разбрал
последователноста е следната
тампон, хартиена гарнитура, бомбе, Z3 ламарина, гайки

така ли е ?
Последна промяна Ivo III на 25 Ное 2007, 23:14, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 25 Ное 2007, 23:11

сега седнах да извядя кодовете обаче има разлики

Le Transporteur даде тези кодове
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон (стават за е36)
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 6 772 864 - хартиена гарнитура

от снимката .. са тези
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 1 128 734 - хартиена гарнитура
51 71 8 413 359 - гайки

от PDFа пък
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 1 128 734 - хартиена гарнитура
31 33 1 092 887 - гайки

не че е кой знае каква разлика
за гарнитурата и гайките .. но яко някои ги поръчва по каталог
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Ное 2007, 23:27

Ivo III написа:[ .. къде е тенекията на колата :uups:

ако може някои да обесни с прости думички ...


Колега виж линка от отговора на bmwdriver на първата страница (.pdf файл)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 25 Ное 2007, 23:58

разгледах го внимателно .. планката се слага отгоре
да крепи тенекията на бомбето ..

:uups:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 26 Ное 2007, 13:56

днес се впуснах в първото си търсене на части
(досега .. майсторите ми търсиха сами части)

Дару кар и Камор Ауто нямат на склад нищо от тези артикули
иначе цената им при тях е 31лв за тампона, 24лв за планката

Вари 2000 имаха тампона за 43.68лв ;)
сами ми предложиха и карнитурката - тя е за да не залепя тампона за бомето при следващото сменяне ;)

интересно че на лепенката на тампона пише друг код
33 52 6 779 670
а на самия тампон .. пише кода който е по картинките

пише че са на БОГЕ, и правени в Словения ;)
купих ги .. хубави лоши .. то пак ще се прави явно

майстора каза .. че не са хубави ..
не се късали .. но металната втулка изкачала и пак същата процедура
имало по хубави на Мтекник
... следващия път .. ще си купа по хубави .. и планка от Зетка

от Ауто плюс ми предожиха по 21лв на сакс мисля


явно си е слабо място за срам на БМВ :)
ако се случва на Опел .. нормално ама .. така да изкачат тампоните на БМВ :)


бтв: в гаража се коментира този проблем
при Зеткиет и новите БМВта .. ламарините били по слаби
и директно се цепел пода при подобно като моето изпълнение с дупка
затова и на Зетките им слагали тази метална планка да подсили слабата олекотена тенекия


според майсторите за е36 нямало нужда от тази метална планка
защото бил здрав ботуша ..

което .. малко не ми се вярва .. но може и така да е
смятам при следващото скъсване .. да си сложа и планка ;)


бтв: задължително ли е някои да те препоръча за членство във БМВ клуба
без поръчител .. има ли опция да се стане член ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 26 Ное 2007, 21:25

днес успях да приключа одисеята

обаче .. този които изкочиха пак бяха такива подсилени
и бяха в почти нови на външен вид и пишеше че са правени в Германия

окачването ми е .. регулируемо FK пише на него
и е свалено .. до долу ... немеца е подсилил и тампоните

явно .. ще се повратя същата процедура Изображение
при тези дупки по пътищата



като го гледам .. не е вулканизиран
дали не може да се вката пак на преса ?
или .. щом е изкочил .. вече гумата е заминала

не че ще стръгна да ремонтирам тампон
но .. ми стана интересно
защото не е скъсан а изкочил и гумата си е в отлично състояние

Изображение
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 26 Ное 2007, 22:35

То това е случката, втулката изкача от гумата. Ако бяха измислили някаква пета към тази втулка друго щеше да е..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 26 Ное 2007, 22:44

Le Transporteur написа:То това е случката, втулката изкача от гумата. Ако бяха измислили някаква пета към тази втулка друго щеше да е..


при мен .. изкочи цялата гума заедно с втулката
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Ное 2007, 22:51

Ivo III написа:...


Щом веднъж е изкочил, може да се сетиш сам ;)
Пък и за 30- те лв не си струва.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 26 Ное 2007, 23:26

bum_bum написа:
Ivo III написа:...


Щом веднъж е изкочил, може да се сетиш сам ;)
Пък и за 30- те лв не си струва.


разбира се
то смяната и времето .. е повече
да не говорим за сигурноста

просто .. теоретично запитах
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 27 Ное 2007, 0:29

Абе пич не че е по темата...
ма...да те питам...
тия... многоточия...
с цел ли ги слагаш...или просто е така??
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 0:38

Митко Ганчев написа:Абе пич не че е по темата...
ма...да те питам...
тия... многоточия...
с цел ли ги слагаш...или просто е така??



ами чак сега ги погледнах че са много :)
просто така си пиша ... така ми чете мисълта ;)

разделям какво искам да каза .. и някак си ми изглежда по ясно

както и .. празните интервали също
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 27.03.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: колело в парка
Мечтае да кара: E34 Alpina
Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2

Re: Дупка и ... първия скъсан тампон

Мнение от Бай Семо » 28 Юни 2011, 10:00

На Е36 Touring 1998 - 1999 са единтични с тези на Е46 комби или поне при мен са така ;) задните
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Дупка и ... първия скъсан тампон

Мнение от Игнатов » 28 Юни 2011, 11:11

колега, имам два чисто нови тампона неразпечатвани MEYLE HD (за компакт са незнам дали стават и на другите модификации), купувал съм ги преди 4 месеца ... но много твърди ми се видяха и зех от "меките" :mhihi: ... ако имаш интерес прати едно ЛС

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook