Дупка и ... първия скъсан тампон
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
vld написа:Я дайте акъл и за предните амортесиори има ли такава магария
Предните са си достатъчно яки, а твойте са сменявани с амортисьорите

tsb_bg написа:Ето схемата
мерси за схемата
ама .. къде е тенекията на колата

ако може някои да обесни с прости думички
така като гледам тази желязна тенекия ..
ще трябва да се сложи отгоре .. върху бомбето
т.е. да не скъса тенекето и после да има .. заварки
иначе .. няма отношение към живота на вулканизираната втукла според мен
ако не се лъжа и правилно сам разбрал
последователноста е следната
тампон, хартиена гарнитура, бомбе, Z3 ламарина, гайки
така ли е ?
Последна промяна Ivo III на 25 Ное 2007, 23:14, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
сега седнах да извядя кодовете обаче има разлики
Le Transporteur даде тези кодове
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон (стават за е36)
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 6 772 864 - хартиена гарнитура
от снимката .. са тези
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 1 128 734 - хартиена гарнитура
51 71 8 413 359 - гайки
от PDFа пък
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 1 128 734 - хартиена гарнитура
31 33 1 092 887 - гайки
не че е кой знае каква разлика
за гарнитурата и гайките .. но яко някои ги поръчва по каталог
Le Transporteur даде тези кодове
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон (стават за е36)
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 6 772 864 - хартиена гарнитура
от снимката .. са тези
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 1 128 734 - хартиена гарнитура
51 71 8 413 359 - гайки
от PDFа пък
33 52 6 754 096 - е46 кабрио тампон
51 71 8 413 359 - Z3 плочка
33 52 1 128 734 - хартиена гарнитура
31 33 1 092 887 - гайки
не че е кой знае каква разлика
за гарнитурата и гайките .. но яко някои ги поръчва по каталог
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
днес се впуснах в първото си търсене на части
(досега .. майсторите ми търсиха сами части)
Дару кар и Камор Ауто нямат на склад нищо от тези артикули
иначе цената им при тях е 31лв за тампона, 24лв за планката
Вари 2000 имаха тампона за 43.68лв
сами ми предложиха и карнитурката - тя е за да не залепя тампона за бомето при следващото сменяне
интересно че на лепенката на тампона пише друг код
33 52 6 779 670
а на самия тампон .. пише кода който е по картинките
пише че са на БОГЕ, и правени в Словения
купих ги .. хубави лоши .. то пак ще се прави явно
майстора каза .. че не са хубави ..
не се късали .. но металната втулка изкачала и пак същата процедура
имало по хубави на Мтекник
... следващия път .. ще си купа по хубави .. и планка от Зетка
от Ауто плюс ми предожиха по 21лв на сакс мисля
явно си е слабо място за срам на БМВ
ако се случва на Опел .. нормално ама .. така да изкачат тампоните на БМВ
бтв: в гаража се коментира този проблем
при Зеткиет и новите БМВта .. ламарините били по слаби
и директно се цепел пода при подобно като моето изпълнение с дупка
затова и на Зетките им слагали тази метална планка да подсили слабата олекотена тенекия
според майсторите за е36 нямало нужда от тази метална планка
защото бил здрав ботуша ..
което .. малко не ми се вярва .. но може и така да е
смятам при следващото скъсване .. да си сложа и планка
бтв: задължително ли е някои да те препоръча за членство във БМВ клуба
без поръчител .. има ли опция да се стане член ?
(досега .. майсторите ми търсиха сами части)
Дару кар и Камор Ауто нямат на склад нищо от тези артикули
иначе цената им при тях е 31лв за тампона, 24лв за планката
Вари 2000 имаха тампона за 43.68лв

сами ми предложиха и карнитурката - тя е за да не залепя тампона за бомето при следващото сменяне

интересно че на лепенката на тампона пише друг код
33 52 6 779 670
а на самия тампон .. пише кода който е по картинките
пише че са на БОГЕ, и правени в Словения

купих ги .. хубави лоши .. то пак ще се прави явно
майстора каза .. че не са хубави ..
не се късали .. но металната втулка изкачала и пак същата процедура
имало по хубави на Мтекник
... следващия път .. ще си купа по хубави .. и планка от Зетка
от Ауто плюс ми предожиха по 21лв на сакс мисля
явно си е слабо място за срам на БМВ

ако се случва на Опел .. нормално ама .. така да изкачат тампоните на БМВ

бтв: в гаража се коментира този проблем
при Зеткиет и новите БМВта .. ламарините били по слаби
и директно се цепел пода при подобно като моето изпълнение с дупка
затова и на Зетките им слагали тази метална планка да подсили слабата олекотена тенекия
според майсторите за е36 нямало нужда от тази метална планка
защото бил здрав ботуша ..
което .. малко не ми се вярва .. но може и така да е
смятам при следващото скъсване .. да си сложа и планка

бтв: задължително ли е някои да те препоръча за членство във БМВ клуба
без поръчител .. има ли опция да се стане член ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
днес успях да приключа одисеята
обаче .. този които изкочиха пак бяха такива подсилени
и бяха в почти нови на външен вид и пишеше че са правени в Германия
окачването ми е .. регулируемо FK пише на него
и е свалено .. до долу ... немеца е подсилил и тампоните
явно .. ще се повратя същата процедура
при тези дупки по пътищата
като го гледам .. не е вулканизиран
дали не може да се вката пак на преса ?
или .. щом е изкочил .. вече гумата е заминала
не че ще стръгна да ремонтирам тампон
но .. ми стана интересно
защото не е скъсан а изкочил и гумата си е в отлично състояние

обаче .. този които изкочиха пак бяха такива подсилени
и бяха в почти нови на външен вид и пишеше че са правени в Германия
окачването ми е .. регулируемо FK пише на него
и е свалено .. до долу ... немеца е подсилил и тампоните
явно .. ще се повратя същата процедура

при тези дупки по пътищата
като го гледам .. не е вулканизиран
дали не може да се вката пак на преса ?
или .. щом е изкочил .. вече гумата е заминала
не че ще стръгна да ремонтирам тампон
но .. ми стана интересно
защото не е скъсан а изкочил и гумата си е в отлично състояние

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
То това е случката, втулката изкача от гумата. Ако бяха измислили някаква пета към тази втулка друго щеше да е..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Абе пич не че е по темата...
ма...да те питам...
тия... многоточия...
с цел ли ги слагаш...или просто е така??
ма...да те питам...
тия... многоточия...
с цел ли ги слагаш...или просто е така??

Митко Ганчев написа:Абе пич не че е по темата...
ма...да те питам...
тия... многоточия...
с цел ли ги слагаш...или просто е така??
ами чак сега ги погледнах че са много

просто така си пиша ... така ми чете мисълта

разделям какво искам да каза .. и някак си ми изглежда по ясно
както и .. празните интервали също
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Дупка и ... първия скъсан тампон
На Е36 Touring 1998 - 1999 са единтични с тези на Е46 комби или поне при мен са така
задните

Re: Дупка и ... първия скъсан тампон
колега, имам два чисто нови тампона неразпечатвани MEYLE HD (за компакт са незнам дали стават и на другите модификации), купувал съм ги преди 4 месеца ... но много твърди ми се видяха и зех от "меките"
... ако имаш интерес прати едно ЛС

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани