Отново тежка катастрофа на околвръстното
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
аз лично и в мерцедеса не искам да съм
това, че колата не се смачква не означава, че пътниците са невредими
дори обратното, идеята на колата е при катастрофата да се смачка възможно повече в рамките на енергопоглъщащите зони, за да предпази пътниците от самия удар
та.. в мерцедеса е силно вероятно макар и с малки външни щети да си заминат хората от самия сблъсък (вътрешни кръвоизливи и т.н.)
допълнително мерцедеса се мачка неравномерно, виждал съм катастрофа м/у микра и влак на жп прелеза на драгоман
колата беше ударена от дясно и удара беше спрял при централния тунел, т.е. шофьора трябваше да е незасегнат
но поради неправилното мачкане на купето една ламаринка цепва шофьора през слеопоочието и това се оказва фатално
старите коли не са мислени за удари по начина, по които са мислени по-новите, факт.
това, че колата не се смачква не означава, че пътниците са невредими
дори обратното, идеята на колата е при катастрофата да се смачка възможно повече в рамките на енергопоглъщащите зони, за да предпази пътниците от самия удар
та.. в мерцедеса е силно вероятно макар и с малки външни щети да си заминат хората от самия сблъсък (вътрешни кръвоизливи и т.н.)
допълнително мерцедеса се мачка неравномерно, виждал съм катастрофа м/у микра и влак на жп прелеза на драгоман
колата беше ударена от дясно и удара беше спрял при централния тунел, т.е. шофьора трябваше да е незасегнат
но поради неправилното мачкане на купето една ламаринка цепва шофьора през слеопоочието и това се оказва фатално
старите коли не са мислени за удари по начина, по които са мислени по-новите, факт.
No bling at the Ring
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
acho.rs написа:steeN написа:абстрахирайки се от конкретните детайли. не знам как може да има хора, които купуват смартове, а класи и други подобни боклуци (поне да кажеш, че са ефтини и спестяват пари). дори и в този форум има хора, които да защитават този тип превозни средства.
Не ги мисли А класата и Смарта - в сравнение с Е34 и Е36 са като БТРи направо , да не говорим че не сме длъжни да купуваме бронирани коли които да ни защитят от 2-3 тонни трафопости с център на тежестта точно на нивото на главата на пътник в лека кола , летящи със 200 - 250 ГРАДСКО![]()
![]()
не искам да ти казвам,че с 34-та ако те мелна челно ще ти преместим волана от ляво,а аз само ще си спукам бронята

ТДС - Турбо Див Селянин
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
Няма нужда да ми говориш подобни лафоризми 
По нито един възможен показател Е34 не може да бъде по-сигурно от Е46 с 6 бега .

По нито един възможен показател Е34 не може да бъде по-сигурно от Е46 с 6 бега .
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
не забравяй, че с течение на времето материала се уморява
та в тоя ред на мисли е34ката не е толкова здрава сега, както когато е била нова
допълнително всеки път като материала се деформира той губи от здравината си
с 2 думи кола, която е удряна и правена е по-слаба от такава, която не е правена
та... не бъди толкова сигурен за силата на е34ката
та в тоя ред на мисли е34ката не е толкова здрава сега, както когато е била нова
допълнително всеки път като материала се деформира той губи от здравината си
с 2 думи кола, която е удряна и правена е по-слаба от такава, която не е правена
та... не бъди толкова сигурен за силата на е34ката
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
benzin написа:...
4. искам да те питам ако участваш в челна катастрофа (не ги го пожелавам) между нова Тойота Ярис и Мерцедес 126-ца, дали ще избереш да си в яриса?
да ти кажа честно- не знам...
на мерника само коша с мотора е голям колкото два Ярис-а, ама пък е 20+ годишен кошник и е бил здрав преди 20г., сега едва ли има нещо общо с началното състояние... Ярис-а колкото и да е въшка е със сигурност по-здрав от 126-цата, колкото и да не ти се вярва... при скорост 50-60км/ч предпочитам да съм във въшката и с колан, а не в 126-цата- от там нагоре не искам да съм в нито едната от двете, но пак ще имам повече шансове с въшката...
и не- не говоря наизуст... имах челен удар (е, като пътник, а не шофьор)- аз във Фокус 2008г., противника с Ауди А8 от първите при извънградско... разбирай от 90-100км/ч- сам смятай колко сме намалили за секунда, щото идиота сечеше завоя без да има видимост изобщо

Ти още ли искаш да си в голяма и стара кола

ПС: Виждал съм и резултат от челен удар между Е34 и Корса 2009-10г.- грозна картинка... Е34-ката за скрап, ръждата я оправиха в сервиза като нова- само сменяха тенекии, пластмаси и чаркове около мотора...
ПС2: Аз още си стоя на мнението, че новата (разбирай 2005г. нагоре) кола, макар и по-малка е далеч по-сигурна от голямата, но стара...
Bavarishe написа:не искам да ти казвам,че с 34-та ако те мелна челно ще ти преместим волана от ляво,а аз само ще си спукам бронята
той може и после да си смени дирекцията- така и така ще ремонтира тенекии, радиатори, ще му цъфнат възглавниците (то само труда ще му остане да плаща за обръщането на волана, частите и без друго ще ги купува), ама поне ще е цял... обаче ти като излезеш от болницата след бая време ще трябва да хвърлиш Е34-ката в Надин... Да го кажем така- Е46 след фейса има 5звезди за сигурност, а Е36 (не ми се търси за Е34) от 97-ма с 4-те възглавници едва има 2 звезди... сещай се сам дали Е34 заслужава повече от 2

Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
все пак много зависи къде точно едната кола удря другата (предполагам не сте се ударили 100% симетрично централно), ако приемем че тоя дето сече завоя караше фокуса а вие бяхте в аудито, не можеш да си сигурен че нямаше да е по раличен резултата 

www.bmwпрофесори-bg.net
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
benzin написа:все пак много зависи къде точно едната кола удря другата (предполагам не сте се ударили 100% симетрично централно), ако приемем че тоя дето сече завоя караше фокуса а вие бяхте в аудито, не можеш да си сигурен че нямаше да е по раличен резултата
размяната на местата не оказва влияние
при удар се събират двете скорости и маси и енергията се разпределя по равно между двата обекта
аудито просто не е мислено за катастрофи, старо е и вероятно има 2-3 удара преди този..
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
benzin написа:все пак много зависи къде точно едната кола удря другата (предполагам не сте се ударили 100% симетрично централно), ако приемем че тоя дето сече завоя караше фокуса а вие бяхте в аудито, не можеш да си сигурен че нямаше да е по раличен резултата
разбира се, че не е 100% челно- такива има само на тестовете, не и на пътя... но достатъчно площ се засегна за да кажа челно- цялата предница на Фокус-а и поне 2/3 от тази на кенефа за мен си е челен удар отвсякъде... идеята е, че голяма кола далеч не означава сигурна, зависи кога е правена и как е мислена- новите са мислени с идеята за сигурност, старите просто са мислени да те возят...
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
1во -останките от опела още стоят ,доста (меко казано) подтискащо е да минеш оттам ,като знаеш какво е станало
странното е че минавах покрай останките точно успоредно с черна Г-класа -караше по-бавно и от мен дори
Та и аз не съм склонен да обобщавам шоферите само по возило,но тия дето летят ниско са си за затвор..-цялата идея според мен на смешните според някои ограничения на прав и широк път е точно това да има толеранс към неволните или глупави грешки-съсласете се,на всеки се случва и не заслужаваш да си платиш с живота..

странното е че минавах покрай останките точно успоредно с черна Г-класа -караше по-бавно и от мен дори

Та и аз не съм склонен да обобщавам шоферите само по возило,но тия дето летят ниско са си за затвор..-цялата идея според мен на смешните според някои ограничения на прав и широк път е точно това да има толеранс към неволните или глупави грешки-съсласете се,на всеки се случва и не заслужаваш да си платиш с живота..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
За да приключи спора, кои коли са по-здрави - новите малки или старите големи, слагам няколко линка
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWof ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ad8dHYAIhZ4
Излиза, че и по-старите джиБове, не са толкова здрави, колкото изглеждат на пръв поглед
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWof ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ad8dHYAIhZ4
Излиза, че и по-старите джиБове, не са толкова здрави, колкото изглеждат на пръв поглед

Не Мы такие, Жизнь такая
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
BadAngel написа:аз лично и в мерцедеса не искам да съм
това, че колата не се смачква не означава, че пътниците са невредими
дори обратното, идеята на колата е при катастрофата да се смачка възможно повече в рамките на енергопоглъщащите зони, за да предпази пътниците от самия удар
та.. в мерцедеса е силно вероятно макар и с малки външни щети да си заминат хората от самия сблъсък (вътрешни кръвоизливи и т.н.)
допълнително мерцедеса се мачка неравномерно, виждал съм катастрофа м/у микра и влак на жп прелеза на драгоман
колата беше ударена от дясно и удара беше спрял при централния тунел, т.е. шофьора трябваше да е незасегнат
но поради неправилното мачкане на купето една ламаринка цепва шофьора през слеопоочието и това се оказва фатално
старите коли не са мислени за удари по начина, по които са мислени по-новите, факт.
Попринцип е така, но в случая при Опела не е така...Приятел караше същя опел, в него спира Ауди А3, не мога да кажа с каква скорост се е движело аудито, но не било особено бързо, в следствие на удара, аудито е със счупен фар и броня, а опела...добре че не е имало хора на задната седалка...
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
BMWALPINA написа:BadAngel написа:аз лично и в мерцедеса не искам да съм
това, че колата не се смачква не означава, че пътниците са невредими
дори обратното, идеята на колата е при катастрофата да се смачка възможно повече в рамките на енергопоглъщащите зони, за да предпази пътниците от самия удар
та.. в мерцедеса е силно вероятно макар и с малки външни щети да си заминат хората от самия сблъсък (вътрешни кръвоизливи и т.н.)
допълнително мерцедеса се мачка неравномерно, виждал съм катастрофа м/у микра и влак на жп прелеза на драгоман
колата беше ударена от дясно и удара беше спрял при централния тунел, т.е. шофьора трябваше да е незасегнат
но поради неправилното мачкане на купето една ламаринка цепва шофьора през слеопоочието и това се оказва фатално
старите коли не са мислени за удари по начина, по които са мислени по-новите, факт.
Попринцип е така, но в случая при Опела не е така...Приятел караше същя опел, в него спира Ауди А3, не мога да кажа с каква скорост се е движело аудито, но не било особено бързо, в следствие на удара, аудито е със счупен фар и броня, а опела...добре че не е имало хора на задната седалка...
Нормално колега.Все пак се удря предница в задница.

8.32
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
по принцип при удар предница в задница
предницата на задната кола се "гмурка"
и минава в долната част на задницата на другата
в резултат
колата, която удря понася по-големи загуби от удряната..
предницата на задната кола се "гмурка"
и минава в долната част на задницата на другата
в резултат
колата, която удря понася по-големи загуби от удряната..
No bling at the Ring
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
PIONEER написа:BMWALPINA написа:BadAngel написа:аз лично и в мерцедеса не искам да съм
това, че колата не се смачква не означава, че пътниците са невредими
дори обратното, идеята на колата е при катастрофата да се смачка възможно повече в рамките на енергопоглъщащите зони, за да предпази пътниците от самия удар
та.. в мерцедеса е силно вероятно макар и с малки външни щети да си заминат хората от самия сблъсък (вътрешни кръвоизливи и т.н.)
допълнително мерцедеса се мачка неравномерно, виждал съм катастрофа м/у микра и влак на жп прелеза на драгоман
колата беше ударена от дясно и удара беше спрял при централния тунел, т.е. шофьора трябваше да е незасегнат
но поради неправилното мачкане на купето една ламаринка цепва шофьора през слеопоочието и това се оказва фатално
старите коли не са мислени за удари по начина, по които са мислени по-новите, факт.
Попринцип е така, но в случая при Опела не е така...Приятел караше същя опел, в него спира Ауди А3, не мога да кажа с каква скорост се е движело аудито, но не било особено бързо, в следствие на удара, аудито е със счупен фар и броня, а опела...добре че не е имало хора на задната седалка...
Нормално колега.Все пак се удря предница в задница.
Аз като се ударих в една отзад колата ми отпред беше мазаало, а оная се отърва с 3 драскотини...Просто тези коли са със много меки ламарини, а и не само тая марка...преди време един приятел караше фиат и като спираше на тротоар (едните гуми горе другите долу) и вратите се отваряха и затваряха по трудно. Веднъж минавам покрай колата и я удрам с юмрук, за да се пусне аларамта, а то взе че се изкриви леко ламарината...такив коли просто са супер несигурни и аз лично не съм им фен, както каза алх, предпочитам да съм в 3 тонния джип...и за него важат физичните закони, но има доста по голяма сигурност...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
И аз предпочитам големи и тежки коли, но не заради "здравината", а заради сигурността която ти дават, която би предотвратила удара.

68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick