ах тези сервизи

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ах тези сервизи

Мнение от jordanov » 30 Юли 2011, 11:20

това можеше на лс ...

и аз незнам
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 1.11.2003
Местоположение: София/Люлин
Кара: E36 325i

Re: ах тези сервизи

Мнение от BMWALPINA » 30 Юли 2011, 15:05

И какво се оказа? Няколко човека оплюха Рашо, без да чуят неговата теза...а другите недоволни явно дори не са му се обадили да опитат да разрешат проблема...винаги има недоволни, номрално е, но нека бъдем недволни чак след, като не са ни обрнали внимание, а не да си плюем по дифоут...Аз съм от "дежурните гъзолизци" :winky:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: ах тези сервизи

Мнение от Dimitroff » 30 Юли 2011, 18:46

Да драсна и аз, а?

След почивката ми по морето и преглеждане на форума...ако трябва да съм честен - смях се много!

Е90-ката за която става дума беше докарана от мъж, не от жена.
Въпросният господин си го спомням много, ама много добре - доста време си поговорихме с него, но в крайна сметка не той е важен, а колата.

Та колата...

Лака на тавана - тотално изгорял!
Този на калниците, предният капак и багажника - в адски лошо състояние.
Деруги по всички детайли на колата - без тавана...там както казах лака беше толкова зле, че няма как да си личи деруга :mhihi:

За мен въпросното Е90 беше умишлено изподрано (нямаше детайл без забележка!!) - доста старателно при това!!
Резултата след пастирането беше повече от задоволителен по мое мнение - жалко, че нямаше снимков материал за сравнение - преди и след...
Дали колежката пуснала темата всъщност е колегата, който караше Е90-то - нямам представа, но думите му/и не отговарят на истината :idea:

П.с. Как става така, че клиент идва, възползва се от дадена услуга, вижда резултата, плаща си ДОВОЛЕН, а след известно време решава, че са му "надрали" колата :dunno:
Защо същият този собственик на въпросната колата беше щастлив от резултата след пастирането, после бива неудовлетворен и вместо да се обърне към фирмата (в случая Рашо) решава да пусне...интересно първо мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: ах тези сервизи

Мнение от Е.Димитров » 31 Юли 2011, 9:07

Аз пък не съм доволен от Рашо!!!
На магистралата падна една пробка и с един приятел закарахме колата при Рашо,чаках цели 8 минути докато Рашо свали пробка от колата на тъста си,защото нямаше в дарукар и не стига на това...ами не ми даде да му я платя!!!
После като си тръгвах,видях че имам само половин резервоар гориво,обърнах му внимание че може да долее малко нафта но той не ми обърна никакво внимание!!!
Сега сериозно,Рашо е пич,смятам че колегата/колежката можеше да се обърне директо към него за евентуална рекламация,доста пъти съм виждал че колегата се ощетява за да угоди на някои,сега ако някой от момчетата му сгреши,защото не са роботи,и Рашо разбере,свидетел съм бил че ги,меко казано-порицава,освен това,моля колеги,разберете,Рашо се опитва да става голям сервиз,което означава че компромиси не трябва да се правят,опитва се човека да избегне "побългаряването",разберете че ако нещо,не дай си боже се случи-Рашо носи отговорност,да не мислите че е лесно да накараш 2 тона кола да върви изправно със всички елементи по един автомобил,прави компромиси по желанието на клиента с по-евтини части и да ви кажа-не му е по сърце тая работа,просто е голям добряк и може би,понякога хората му се качват на главата,не само клиенти ами и неговите хора,но съм бил свидетел че ако има рекламация,вижда,преценява и се поправят нещата.

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook