Въпросче за ИХ...
Модератор: Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Има с М20Б25 който е 170 к.с. и е 12 клапана, има и с М50Б25 който е 192 к.с. и е с 24 клапана 
			
 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
де е тоз их с м20б25 Е-34.много искам да видя таквоз животно 
			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Пак за ИХ!
А каква е точно схемата на 4по 4 задвижване на их?Здрава ли е ? Сложна ли е за поддръжка?
			
		- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпросче за ИХ...
teao написа:Искам да питам 5тица ИХ с кои мотори има. Аз съм виждал само 525ИХ?
Моторът на Е34 525ix е само М50Б25 и никой друг.
Re: Пак за ИХ!
teao написа:А каква е точно схемата на 4по 4 задвижване на их?Здрава ли е ? Сложна ли е за поддръжка?
Схемата на задвижване е като на всеки автомобил 4х4: съединител, скоростна кутия, раздатъчна кутия, карданни валове, диференциали преден и заден и полуоски предни и задни. Има автоматична блокировка на раздатъчната кутия (електромагнитна ) и на задния диференциал (хидравлична). Трансмисията е много здрава, но на тези години 100% има течове на масла от диференциалите и кутиите, освен ако не са сменяни семерингите. И ако тези течове не са контролирани и агрегатите останат на сухо нали се сещаш, че проблемите са налице. Иначе като поддръжка си е по-сложна, частите са 5 пъти и нагоре по-скъпи -амортисьори (600 евро/бр от БМВ), окачване и т.н., но пък си и струва, автомобилът е уникален, произведени са само 9500 броя, 6000 от които Туринг, екземпляри в добро състояние все по-рядко се срещат поради високата цена на резервните части, по-скъпо е отколкото да караш чисто нов модел.
Re: Пак за ИХ!
Аз имах Дедра интеграле 1997г 4-4 и всичко беше довре докато не се скапа дифа  После немоим ти опиша кви ядове беха Части няма ;Майстори 10 пълна боза не става и не става  Накрая я бартих за BMW-то и 1.5г и 15000км само ремъка на климатика съм сменил (и масла с филтри разбира се
			
		Наистина ли е толкова скупа поддръжката?
Абе въпросът е там че си търсиме голяма семеина кола,която да върви  хубаво на сняг,защото ходиме много по планини. И так се спрях на 525 их . Но както колегата казва че един амортисиор е 600 евро, направо се уплаших. А за мисля че е по добре ,защото наскоро бутахме една е30 1,8  и беше напроаво безпомощна в снега,легна по корем (а снега не беше кои знае колко - 2 лади минаха покраи нас). И като цяло си мисля че при много леко каране 2,5 24в мотора е по добър от 2л 24в ,защото разликата в разхода  ше е нищожна.Споделете мнение  какво е поведението на  на е34 само със задно в снега. И да попитам кои двигател бихте ми препоръчали за е34- колата ще се кара адски леко,  ще се ходи по планини и по сняг. А за 525  си мисля че може да носи и метан спокоино тъи като двигателя е достатъчно голям. Общо взето това са моите размисли  , и ако бъркам някаде ме поправете и ще съм благодарен за всеки съвет!
			
		Re: Наистина ли е толкова скупа поддръжката?
АмИ колега ако си се спрял на Е34 поне да е със шпер. диф .и задължително със зимни гуми (през зимата) нови най много 195шир.Миналата год.бях с 205  65   15  обаче тази взех 195  и разликата е голяма (
			
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Понеже аз карам комби вече 3 години,скиор съм,ходя по планините и по работа,та мисълта ми е,че на мен за 3-те зими не ми се е случило да закъсам от недостиг на възможности от страна на автомобила на сняг   Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината
  Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината  и с размер 215/65/15
  и с размер 215/65/15   
   
   Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре
  Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре   Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия
  Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия   
   Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически
 Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически   Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините
  Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините   Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма
  Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма  Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици
  Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици   
   
   Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места
  Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места   
   
   
 
Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй 
    
   
 
Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата 
   
   
 
Георги Пенчев
			
		 Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината
  Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината  и с размер 215/65/15
  и с размер 215/65/15   
   
   Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре
  Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре   Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия
  Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия   
   Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически
 Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически   Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините
  Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините   Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма
  Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма  Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици
  Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици   
   
   Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места
  Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места   
   
   
 
Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй
 
    
   
 
Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата
 
   
   
 
Георги Пенчев
- Tod
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Penchev написа:Понеже аз карам комби вече 3 години,скиор съм,ходя по планините и по работа,та мисълта ми е,че на мен за 3-те зими не ми се е случило да закъсам от недостиг на възможности от страна на автомобила на снягКарам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината
и с размер 215/65/15


Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре
Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия

Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически
Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините
Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма
Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици


Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места



Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй


Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата


Георги Пенчев
Г-н Пенчев подкрепям Ви изцяло
 
  
Няма проблем да си джиткаш из преспите!
А к`ъв е кефа като го понатиснеш, да тръгне с гъзето напред-мамоо!
Сега сериозно- не си мислете че който кара 4х4 зимата е цъфнал та вързал. Аналогичния пълноприводен автомобил е със значително по-високо тегло от задвижвания от един дв. мост.
Ако се движи само в преспите или се изкачвате няма проблем, но по хлъзгави настилки или спускане по такива, автомобилите 4х4 се нуждаят от повече място за спиране кое не винаги имаме
 
 
Аналогично е представянето на сухо и дъжд!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
		Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- VANOS
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 49
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730d
- Мечтае да кара: E38 740i
- Детайли за колата: E38 730d
 4/2000
Re: Наистина ли е толкова скупа поддръжката?
teao написа:Абе въпросът е там че си търсиме голяма семеина кола,която да върви хубаво на сняг,защото ходиме много по планини. И так се спрях на 525 их . Но както колегата казва че един амортисиор е 600 евро, направо се уплаших. А за мисля че е по добре ,защото наскоро бутахме една е30 1,8 и беше напроаво безпомощна в снега,легна по корем (а снега не беше кои знае колко - 2 лади минаха покраи нас). И като цяло си мисля че при много леко каране 2,5 24в мотора е по добър от 2л 24в ,защото разликата в разхода ше е нищожна.Споделете мнение какво е поведението на на е34 само със задно в снега. И да попитам кои двигател бихте ми препоръчали за е34- колата ще се кара адски леко, ще се ходи по планини и по сняг. А за 525 си мисля че може да носи и метан спокоино тъи като двигателя е достатъчно голям. Общо взето това са моите размисли , и ако бъркам някаде ме поправете и ще съм благодарен за всеки съвет!
Не можеш да си представиш какво прави Е34-ката с шпер и 4 хубави (и нови!) зимни гуми - тази зима съм се качвал на места, където всичко живо е спряло и поставя веригите... Много тъжно гледат като мине BMW-то с прословутото задно предаване без никакви грижи
 
 
Апропо, Е30-ката сте я бутали, защото е била ниска и е легнала по корем. А легне ли по корем една кола, дори джип - не 4х4, а 8х8 да е - няма мърдане. За справки мога да ти изпратя скорошни снимки от собственоръчно "окопани" 4х4: Ford Ranger, Range Rover Vogue и дори Land Rover Defender - последното е мнооого трудно, но е постижимо!
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...
		
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
			

 
