BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
Модератор: Общи модератори
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
acho.rs , и кво викаш СЛ (129) 320 ускорява до 100 за 8.2-8.3 а нагоре още повече , но все пак е ебаси бавния кон на база бързата 323 която ускорява за 8 , кажи честно




Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
добре върви СЛ320-ката, не знам защо сте останали с впечатление, че е спъната..
разбира се, това е базовия мотор, но аз лично не намирам нужда в кола като тази от по-голям
разбира се, това е базовия мотор, но аз лично не намирам нужда в кола като тази от по-голям
No bling at the Ring
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
Турбо дизел vs. компресор бензин
Бегачка ли си търсиш или икономична гъзарийка?
Ако е бегачка - 330 ама бензиновото. Нямаш скъпи ремонти, няма скъпо и калпаво окачване, нямаш турбини, компресори и пр. "Обикновен"
редови шестак. Ако искаш икономия отиваш на 330D, ама там си е нож с две остриета. В смисъл, ако е гробница и се почне с проблемите за отрицателно време ще се набуташ с много кинти и икономията ще такова мамата.
От друга страна мечо също не е лош. Да интериора и предницата може да са грозноватички, но не е проблем тва. При мечо главният проблем е все още сравнително скъпата поддръжка. Компресорите им са здрави да, ама ако не дай си боже улучиш калпав екземпляр неподдържан както трябва от предишния собственик...4 цифрени са сумите там. Окачването му е здраво, да, но е с 8 ако не се лъжа носача отпред, комплекта на който беше нещо от сорта на 800-1000лв.(е46 2 носача по 200лв. макс). Бобините по 200-250лв. за 4 цилиндрови модели и за 6 и 8 цилиндровите са по-скъпи(е46 100лв на бобина).
Една 330-ка бензин е най-доброто според мен. Имаш мощност, бензинка е, нямаш високи разходи по поддръжката на всичкото отгоре и разхода ти е нисък, за такива литри и коне имам впредвид де

Бегачка ли си търсиш или икономична гъзарийка?
Ако е бегачка - 330 ама бензиновото. Нямаш скъпи ремонти, няма скъпо и калпаво окачване, нямаш турбини, компресори и пр. "Обикновен"

От друга страна мечо също не е лош. Да интериора и предницата може да са грозноватички, но не е проблем тва. При мечо главният проблем е все още сравнително скъпата поддръжка. Компресорите им са здрави да, ама ако не дай си боже улучиш калпав екземпляр неподдържан както трябва от предишния собственик...4 цифрени са сумите там. Окачването му е здраво, да, но е с 8 ако не се лъжа носача отпред, комплекта на който беше нещо от сорта на 800-1000лв.(е46 2 носача по 200лв. макс). Бобините по 200-250лв. за 4 цилиндрови модели и за 6 и 8 цилиндровите са по-скъпи(е46 100лв на бобина).
Една 330-ка бензин е най-доброто според мен. Имаш мощност, бензинка е, нямаш високи разходи по поддръжката на всичкото отгоре и разхода ти е нисък, за такива литри и коне имам впредвид де


Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
2 масивни железни носача от всяка страна. Окачването му е идентично с W202.xpl0d написа:Окачването му е здраво, да, но е с 8 ако не се лъжа носача отпред, комплекта на който беше нещо от сорта на 800-1000лв.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
Носачите са горни и долни - общо 4 /като горните са с несменяем шарнир и тампони/
Ремонтния комплект пък за долния носач е по-скъпичък от тампона със стойката барабар на Е46
А на Е46 ако се вземе носач със сменяеми шарнири после ти излиза смяната по 27 лв.
И кое излиза по-евтино?
А кормилнатъа щанга,която е комплект с вътрешните накрайници на мерцедеса? Прецака ти се накрайник-айде цяла щанга?
Знаете ли колко горни носачи съм продал и колко средни щанги?
А течовете на капака на главата?
А аморт. на волана?
Също обслужване ролки и ремъци ?
Задното окачване също носи интересни изненади .
Взимай Е46-цата-питай такъв като мен дето продава части и за двете марки
Мога да продължа още ама на л.с. ...
Питайте Петко с мерцедесите най-добре /стана милионер от тия машини/
Ремонтния комплект пък за долния носач е по-скъпичък от тампона със стойката барабар на Е46

А на Е46 ако се вземе носач със сменяеми шарнири после ти излиза смяната по 27 лв.

И кое излиза по-евтино?
А кормилнатъа щанга,която е комплект с вътрешните накрайници на мерцедеса? Прецака ти се накрайник-айде цяла щанга?
Знаете ли колко горни носачи съм продал и колко средни щанги?
А течовете на капака на главата?
А аморт. на волана?
Също обслужване ролки и ремъци ?
Задното окачване също носи интересни изненади .
Взимай Е46-цата-питай такъв като мен дето продава части и за двете марки

Мога да продължа още ама на л.с. ...
Питайте Петко с мерцедесите най-добре /стана милионер от тия машини/
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
Аз имам ЦЛК колега , и трябва да ти кажа че в сравнение с БМВ Е46 , последната печели. Незнам дали си се качвал в такъм Мерц. , но тази кола имам чувството че е правена набързо , без желание и т.н Само 1 мес след като я взех , вече исках да я продавам.
Предницата не е от най ефтините. Шарнир `Лемфьордер е към 60лв. Има един амортисьор на средната щанга , който незнам защо вече 2 пъти сменям. Нищо от екстериора не става от Е-класа , нищо че на пръв поглед са еднакви. Стъклата на фарове са от 3 -то качество пластмаса и матират. Багажника се затваря като на Вартбург / както искаш го разбирай/. Влиза вода м/у уплътнението и страничните стъкла , когато я мият. Много къса 1-ва скорост / направена е колкото да потеглиш/ Супер дървено табло / дори японските излеждат по добре/ Айрбега пред пасажера се цепи по ръбовете. Трудно качване и слизане отзад. Склонност на таблото към напукване / като на Опел Вектра /
Возията ? Типична за Мерцедес- лигава.
С две думи. Това си е обикновенна W202 , с претенции да изглежда като W210 , ама купе.
има и още ама ............... толкова смятам че е достатъчно да се откажеш.
Предницата не е от най ефтините. Шарнир `Лемфьордер е към 60лв. Има един амортисьор на средната щанга , който незнам защо вече 2 пъти сменям. Нищо от екстериора не става от Е-класа , нищо че на пръв поглед са еднакви. Стъклата на фарове са от 3 -то качество пластмаса и матират. Багажника се затваря като на Вартбург / както искаш го разбирай/. Влиза вода м/у уплътнението и страничните стъкла , когато я мият. Много къса 1-ва скорост / направена е колкото да потеглиш/ Супер дървено табло / дори японските излеждат по добре/ Айрбега пред пасажера се цепи по ръбовете. Трудно качване и слизане отзад. Склонност на таблото към напукване / като на Опел Вектра /
Возията ? Типична за Мерцедес- лигава.
С две думи. Това си е обикновенна W202 , с претенции да изглежда като W210 , ама купе.
има и още ама ............... толкова смятам че е достатъчно да се откажеш.


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
последните 2 мнения... 
а отзад съм сигурен, че има повече от 20 безсмислени тампони на окачването, щангички и други изгъзици
мерцедес бяха царете на overengineering-а в луксозния сегмент.

а отзад съм сигурен, че има повече от 20 безсмислени тампони на окачването, щангички и други изгъзици

мерцедес бяха царете на overengineering-а в луксозния сегмент.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
laviatan написа:Питайте Петко с мерцедесите най-добре /стана милионер от тия машини/


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
acho.rs написа:Снощи например се опитваха да ме убедят как съм бил по-бавен от 2.5 ТДИ и нямало как да вървя повече
знаеш,че има едно черно комби 2.5тди дет ще те шляпне лошо зад врата

ТДС - Турбо Див Селянин
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
Къде то пратихте на 2.5 печка той е в категорията на 2.0 печките 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
Bavarishe написа:acho.rs написа:Снощи например се опитваха да ме убедят как съм бил по-бавен от 2.5 ТДИ и нямало как да вървя повече
знаеш,че има едно черно комби 2.5тди дет ще те шляпне лошо зад врата
Кое бе - фадър'с кара ли

Къде то пратихте на 2.5 печка той е в категорията на 2.0 печките
- ти с тракащия циганин се не обаждай

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
ше го бегаш ако откачим буксата на дебитомера
ТДС - Турбо Див Селянин
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
acho.rs написа:Ако някой ти каже че в нормален модел на тия коли , няма да имаш ядове с носачи , мощно те лъже
Ачо, говориш пълни глупости. Аз за вече над 112000 километра в БГ,
с едни сменени тампони на големите носачи няма как да се съглася. И то още като взех 5-цата (на 2-3000 км)
Колата е Е39 и окачването не е много по различно от това на Е46 пък и е по-тежка.
Окачването на БМВ е доста здраво и го твърдя от гледната точка на човек навъртял над 200000 км. с БМВ



И да ви кажа, че ми е писнало от писания по форумите. Особено за тия окачвания


Преди да купя Е39-ката всички ми говореха за окачвания, рейки и т.н. Щял съм да се видя в приключение.....
На баба им хурката на всички разбирачи, дето карат някакви кошници по 10К километра на година,
купуват части от Илиянци, зарежда бензин за 12.75 лв. на безниностанцията и реват като за световно


И да. Вкарах се в приключения с Е39-ката и ето една снимка от посленото приключение
в което ме вкара и дето врътнах около 2000 км набързо........................
P.S. До автора. Качи се, покарай и каквото ти е на сърцето, това вземи!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Пък ако нямаш възможност да я поддържаш, не си взимай кола от премиум марка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208

zAcK написа:....
И да. Вкарах се в приключения с Е39-ката и ето една снимка от посленото приключение
в което ме вкара и дето врътнах около 2000 км набързо........................
...
Къде се намира това място

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208
На гръцко ми мяза ма каде точно да каже пича да го видим!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани