e60 m5 срещу audi rs4
Модератор: Общи модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
e60 m5 срещу audi rs4
взето от m5board.com където пък е пост-нато със извадки от шведското "Teknikens Värld" списание. и двете коли са със зимни гуми
цитати:
"карането на м5 във снега е безпроблемно и лесно като детска игра благодарение на електрониката"
"двигателя на м5 не може да бъде сравнен със нищо друго. има страхотна двойнствена природа (джекил и хайд) едновремено"
тегло на м5 при теста - 1970кг, 0-100км за 4.73 сек
тегло на рс4 при теста - 1870кг, 0-100км за 4.67 сек
при 130км м5 задминава рс4
м5 - 0-200 - 13.7 сек
рс4 0-200 - 15.65 сек
0-402м м5 - 12.68 със 192.4 км
0-402м рс4 - 12.86 със 180.6 км
при дино теста м5 и рс4 е използван "рототест" динамометър. рс4 е дало 17 коня (403) по-малко от фабричните, а м5 - 3 коня в повече (510)
рс4 дава 1.5 литра на 10км, м5 - 1.7 на 10км разход
заключение - не може да се каже кои е по-добрия автомобил , ауди печели много точки на зимен път
заключение за ауди - "водач във категорията си" - "много години ауди се опитваха да направят кола която да съперничи със най-мощните коли във класа, но не ги интересуваше динамиката на колата. със новото рс4 те успяха да постигнат успех по всички точки. най-добро във класа си"
заключение за бмв - "мания за величие" - "голямо, тежко и относително комфортно- със добър шофьор може да върти кръгчета около повечето съвремени коли. м5 най-вероятно е най-впечатляващата кола във класа си. уникални технологии без подражание. "
и двете коли получават 61 от 100 точки
бележка на алх - ауди е по-благодатната плаформа за "спортен" седан защото просто е по-малка и .. би трябвало да е по-лека. но новото рс4 е тежко. много по-тежко от колкото трябваше да бъде- само 100 кила по-леко от м5 което е една класа по-голямо.
			цитати:
"карането на м5 във снега е безпроблемно и лесно като детска игра благодарение на електрониката"
"двигателя на м5 не може да бъде сравнен със нищо друго. има страхотна двойнствена природа (джекил и хайд) едновремено"
тегло на м5 при теста - 1970кг, 0-100км за 4.73 сек
тегло на рс4 при теста - 1870кг, 0-100км за 4.67 сек
при 130км м5 задминава рс4
м5 - 0-200 - 13.7 сек
рс4 0-200 - 15.65 сек
0-402м м5 - 12.68 със 192.4 км
0-402м рс4 - 12.86 със 180.6 км
при дино теста м5 и рс4 е използван "рототест" динамометър. рс4 е дало 17 коня (403) по-малко от фабричните, а м5 - 3 коня в повече (510)
рс4 дава 1.5 литра на 10км, м5 - 1.7 на 10км разход
заключение - не може да се каже кои е по-добрия автомобил , ауди печели много точки на зимен път
заключение за ауди - "водач във категорията си" - "много години ауди се опитваха да направят кола която да съперничи със най-мощните коли във класа, но не ги интересуваше динамиката на колата. със новото рс4 те успяха да постигнат успех по всички точки. най-добро във класа си"
заключение за бмв - "мания за величие" - "голямо, тежко и относително комфортно- със добър шофьор може да върти кръгчета около повечето съвремени коли. м5 най-вероятно е най-впечатляващата кола във класа си. уникални технологии без подражание. "
и двете коли получават 61 от 100 точки
бележка на алх - ауди е по-благодатната плаформа за "спортен" седан защото просто е по-малка и .. би трябвало да е по-лека. но новото рс4 е тежко. много по-тежко от колкото трябваше да бъде- само 100 кила по-леко от м5 което е една класа по-голямо.
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Ако ми бяха казали преди години,че Ауди ще загърби турбото за обороти,нямаше да повярвам.Имам чувството ,че това е директно предизвикателство към новото М3,на което ще му бъде много трудно защото ще се бори не вече срещу С,а по-скоро срещу РС.А топ моделите на Фаг винаги са били на изключително ниво,а двигател с подобни характеристики,определено не е за подценяване,особено когато е и ФСИ.Така,че просто очаквам с нетърпение М3,като бих прогнозирал едно неочаквано преанонсиране на мощността на поне 425кс и една червена линия на 8500 оборота.Искам да попитам дали Аудито има опция за ДСГ,че тогава и очакваните 75 кг по-малко няма да са достатъчни.
			
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
... но audi ще бъде цар в класа си до появяването на новата Е90 М3-ка   
  
Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформи Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
  Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следват Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G
  Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G   Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално
 Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално   За разлика от BMW ...
 За разлика от BMW ...
Георги Пенчев
			
				 
  
Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформи
 Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
  Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следват
 Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G
  Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G   Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално
 Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално   За разлика от BMW ...
 За разлика от BMW ...
Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 25 Мар 2006, 0:09, променена общо 1 път
					
				
			
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
OPASNO LUD написа:Ми да знаеш трети автомобил с 8250 редлайн та да го сравнят с него това Ауди
Мисля че това не е най-важното,може пък да бъркам
 
 
Надявам се само Баварския агрегат да бъде с атмосферно пълнене,така й ще стане вероятно
 Не малки спортни амбиции имат Audi,ето че показаха неотдавна и своя 10 цилиндров агрегат в новата S8  ...
 Не малки спортни амбиции имат Audi,ето че показаха неотдавна и своя 10 цилиндров агрегат в новата S8  ... 
Георги Пенчев
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Penchev написа:... но audi ще бъде цар в класа си до появяването на новата Е90 М3-ка
Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформиНищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следватНавремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G
Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално
За разлика от BMW ...
Георги Пенчев
Колко малко писано, колко много истина


- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Исках да кажа,че единствената друга кола с голям по обем високооборотен двигател в момента е М5.Разбира се най-удачно е да се сравни колата с М3,която най-вероятно ще има адски сходни динамични показатели.Ти визира Е-39 М5,чиито двигател е пословично известен както със своята уникалност и висока степен на иновации,така и с адски сложната си подръжка и ниския си експлотационен живот.А в Аудито има двигател легенда-многократно доказал се през годините,така че може да бъдете сигурни,че инжинерите в Мюнхен ще трябва и този път да надскочат себе си
			
		OPASNO LUD написа:Исках да кажа,че единствената друга кола с голям по обем високооборотен двигател в момента е М5.Разбира се най-удачно е да се сравни колата с М3,която най-вероятно ще има адски сходни динамични показатели
абсолютно съгласен. но, аудито ще се усеща по-тежко и ще има повече склоност към недозавиване. задачата на м3-то не е толкова сложна този път- изхождайки от с62 мотора, конете са налице. единствения проблем ще е със динамиката и седенето на пътя- голямия в8 ще тежи..
Ти визира Е-39 М5,чиито двигател е пословично известен както със своята уникалност и висока степен на иновации,така и с адски сложната си подръжка и ниския си експлотационен живот
всъщност с62 мотора има само едно слабо място и то до 1999-2000 година моделите - ваноса. иначе двигателя е абсолютно дуракоустойчив...
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Относно Аудито,на теория ФСЙ-мотора и куатрото ще се отразят много позитивно на поведението на колата.Докато М-мотора по традиция трябва да се развърти доста за да се усети мощността му.Напълно съм съгласен с алекс,за притесненията му относно В8-това определено ще са поне 50 кила отгоре.Относно М5цита-на секи 5к в сервиз-имах Е39 и отзад на книжката имаше указание какво се сменя на всяка инспекция-по-едно 2 неща имаше за обикновенните коли и 10 за М-модела.
			
		- SlipKnoT
- devildriver
- 
				  
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Аз все си мисля, че покрай новата конфигурация на двигателите на Ф1 ще направят съвсем различна концепция от с62 (освен, ако мотора от формула не е на тази основа) и ще се доближава до по големия брат В10. 
			
		
- MadVanio
- 
				ПсихопатVANIO  
- 
				  
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
- SlipKnoT
- devildriver
- 
				  
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
naskoksan написа:доколкото аз съм чел знам че
двигателя при Е90 М3 ще е някакъв
дериват от Е60 М5 без два цилиндъра
не мисля че ще използват основата на
М5 Е39, нищо против С62, но това си
е стъпка назад
всъщност какво е заводското S??
на Е60 М5??
Мда, на БМВ им дойде много добре смяната на вида мотор на Ф1 и сега пак могат да разработват, но този път над В8 за новата М3ка и съм сигура, че пак ще е перфектно балансирана, но ЦСЛ'а дигна мноо високо летвата и няма да им е лесно..

			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
			




 
