Мулти волан Е39 ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Мулти волан Е39 ТДС
Здравеите колеги изчетох почти всички теми писани за мултито но така и не разбрах от къде да намеря този i-bus   
 
Колата заводски е без мулти произведена е 04.96 а волана е от 09.98 ,лентовия кабел е с 7 жици волана свети но не работи 
 
Направих няколко снимки ако може някои малко да ме ориентира
			 
 Колата заводски е без мулти произведена е 04.96 а волана е от 09.98 ,лентовия кабел е с 7 жици волана свети но не работи
 
 Направих няколко снимки ако може някои малко да ме ориентира
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- marin_rangelov
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 105
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: e60 M5
- Детайли за колата: M пакет
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Колега извинявай чети пиша в темата но и аз съм пред същото препятсвие и също бих искал да помоля колегите които са минали през тази процедура да ни помогнат с малко инфо,как точно да свържем кабелите за да започне да функционира волана.Благодаря ви предварително  
			
		
- cls6666
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Колега а нещо да ме ориентираш кои цвят жица да търся и към коя жица на волана да го свържа 
			
		
- cls6666
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Мулти волан Е39 ТДС
i-bus а е бял с жълто и сива ивица(жълтото е като точици по кабела така е при мен)
			
		- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Мулти волан Е39 ТДС
cls6666 написа:а-bus а е бял с жълто и сива ивица(жълтото е като точици по кабела така е при мен)
за по близко и по буксите на таблото има също I-bus
- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: Мулти волан Е39 ТДС
E39 Rider написа:cls6666 написа:а-bus а е бял с жълто и сива ивица(жълтото е като точици по кабела така е при мен)
за по близко и по буксите на таблото има също I-bus
 
 Или на буксата на дисплея на радиото,там има също Ibus.
- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Ето как съм свързал моят волан, но той е от "96 година заедно с с лентовия кабел а бутоните са от "99.

червеният и белият са за еърбега,цветовете може да не съвпаднат но ако се спазва поредноста би трябвало да стане.
черният-е свързан към DDE-то
син-клаксон
сив- I-bus(бяло сив кабел с жълти петна има го на много места по колата аз лично съм го пуснал от буксата на IRISа на радиото)
жълт - ,+,захранване през 1ви контакт (също съм го взел от IRISа на радиото-лилавокафяв кабел на долната снимка)
кафяв - маса ,,-,,
кафевият и синият трябва да са свързани към долната букса както е било на стария волан(лентов кабел)

Първо пробвай да подадеш ,,+,, и ,,I-bus,, и пробвай дали ще започне да работи управлението на радиото (усилване/намаляне)
			
		
червеният и белият са за еърбега,цветовете може да не съвпаднат но ако се спазва поредноста би трябвало да стане.
черният-е свързан към DDE-то
син-клаксон
сив- I-bus(бяло сив кабел с жълти петна има го на много места по колата аз лично съм го пуснал от буксата на IRISа на радиото)
жълт - ,+,захранване през 1ви контакт (също съм го взел от IRISа на радиото-лилавокафяв кабел на долната снимка)
кафяв - маса ,,-,,
кафевият и синият трябва да са свързани към долната букса както е било на стария волан(лентов кабел)

Първо пробвай да подадеш ,,+,, и ,,I-bus,, и пробвай дали ще започне да работи управлението на радиото (усилване/намаляне)
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Благодаря много колега   
  
Най-накрая и аз с мулти функциите
			
		 
  Най-накрая и аз с мулти функциите

- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Айде честито  .
 .
Тръгна ли темпомата?
Надявам се и на други колеги да помогне това
			
		 .
 .Тръгна ли темпомата?
Надявам се и на други колеги да помогне това
- marin_rangelov
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 105
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: e60 M5
- Детайли за колата: M пакет
Re: Мулти волан Е39 ТДС
и аз ти благодаря колега и моите копчета по волана вече работят е само за музиката темпомат още несъм купил,и отново хиляди благодарности   
   
  
			
				 
   
  
Последна промяна marin_rangelov на 18 Сеп 2011, 19:42, променена общо 1 път
					
				
			
		- Tipche
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Мулти волан Е39 ТДС
mitkofriz написа:Айде честито.
Тръгна ли темпомата?
Надявам се и на други колеги да помогне това
Не само музиката работи ........вързах го както си снимал на същата жица към ДДЕ ,но неще
 натискъм "0/1" и после "+" но нищо не става (и то при 80 км/ч)
 натискъм "0/1" и после "+" но нищо не става (и то при 80 км/ч)PS Имам си всички прекъсвачи (на съединителя и на спирачката) пробвах в движени да дигна съединителя и спирачката но нищо не става
 
 Или пък просто немога да го включа от бутоните

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Мулти волан Е39 ТДС
и кодировка ще трябва за да тръгне .... не е само окабеляване 
			
		
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Ами на колегата по горе е тръгнал без кодиране   
 
Свързах по този начин а неще viewtopic.php?p=1904363#p1904363
Съмняваме дали съм улучил пина (някои може ли да каже как да разбера от буксата кои кои пин е )
 )
			
		 
 Свързах по този начин а неще viewtopic.php?p=1904363#p1904363
Съмняваме дали съм улучил пина (някои може ли да каже как да разбера от буксата кои кои пин е
 )
 )- stony1
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Мулти волан Е39 ТДС
Tipche написа:mitkofriz написа:Айде честито.
Тръгна ли темпомата?
Надявам се и на други колеги да помогне това
Не само музиката работи ........вързах го както си снимал на същата жица към ДДЕ ,но нещенатискъм "0/1" и после "+" но нищо не става (и то при 80 км/ч)
PS Имам си всички прекъсвачи (на съединителя и на спирачката) пробвах в движени да дигна съединителя и спирачката но нищо не става
Или пък просто немога да го включа от бутоните
Няма да тръгне и с кодировка. При колите до 9.96 г. има един допълнителен модул под волана. Бутоните са само копчета, а електрониката е в този MFL модул, като има и допълнително копче, което включва и изключва електрониката. Това копче се монтира до 9.97 г. След тази година бутона за включване и изключване на електрониката е бутона I/O от бутоните на волана. Щом бутоните са от по-новите, варианта да работи темпомата е да се намери и монтира копчето за активиране на електрониката, която е в DDE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
		1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
