320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от frizzante » 04 Фев 2011, 22:04

Zagy написа:
frizzante написа:Добре колега да предположим, че има спукан маркуч с какво този спукан маркуч кара мотора да се клати? Друго, защо на 330д тампоните на мотора са с вакум а нашите не са?

Ами да речем, че маркуча на клапана на турбото е спукан - тогава геометрията не сработва както трябва - получава се или много силен или много слаб надув - бърка се горивната смес - клати оборотите. А ако примерно проблема е в маркуча на ЕГР клапана - пак така - бърка смесите... чисто теоретично де.
За тампоните нямам никаква идея :dunno:

Аз проблем с оборотите нямам в момента на претрисането са стабилни. Почвам да мисля за някакъв механичен проблем. Нека помислим какво точно става когато се освобиди от скорост преди да спрем. Двигателя е на свободна, движим се с 40-30-20 проблем няма, когато падне под 15 км/ч какво е това което сработва или НЕ сработва за да се получи това претрасане. Маховика има ли някаква роля когато колата е на свободна?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от gocho_ » 04 Фев 2011, 22:13

Има общо със спирачката /поне при мен/ на мене ми се е случвало 4-5пъти ,но и аз съм в кюпа.
когато натисна .... виждам как стрелката на разходомера се движи нагоре и когато
умишлено рязко пусна спирачката -стрелката веднага пада...
А! и имам чуството, че тогава и мотора се успокоява :dunno:
:duel:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от martintsirov » 08 Фев 2011, 12:54

Колеги аз имам същия проблем само единствената разлика е че когато намалям след 15км колата почва да претриса, като натисна съединителя двигателя се успокоява веднага. Моля ви дайте някакво решение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от marto853. » 08 Фев 2011, 21:05

Виж си тампоните на мотора.
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от RaHzElChO » 24 Сеп 2011, 17:02

Хайде и аз да се включа със същия проблем. Притрисане след изключване от скорост придружено с падане на оборотите, понякога стрелката дори удря 500! Няма зависимост от това с колко км/ч се движа, но го забелязвам при топъл мотор. На полусъединител, при потегляне, се усещат вибрации в купето, при гасене се усеща по-сериозно. Когато запаля колата, винаги паля с натиснат съединител, и след това го отпусна, се чува лек шум, вероятно от съединителя, който е сякаш вид бучене, не метал в метал, а гъгнене, след няколко минути работа, този шум почти изчезва. Докато е още студена и се чува при отпуснат съединител, когато го натисна, веднага спира.
На едно място чух за тампони на мотора, на друго - маховик, а трето - комплект съединител без махових.
ЕГР беше изолиран, с изваден вакуум, правеше го и тогава, сега вече съм с работещ ЕГР. Dimitroff прави диагностика на колата, имах само 1 грешка при подгревните свещи, все едно и 6-те не работят, но според него причината е управляващия блок. Колата е обслужена преди 500 км, всички филтри + масло на мотор + масло на диференциал. Смених и антифриз за всеки случай.

Идеи?
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от jivko2828 » 25 Сеп 2011, 11:16

RaHzElChO написа:Хайде и аз да се включа със същия проблем. Притрисане след изключване от скорост придружено с падане на оборотите, понякога стрелката дори удря 500! Няма зависимост от това с колко км/ч се движа, но го забелязвам при топъл мотор. На полусъединител, при потегляне, се усещат вибрации в купето, при гасене се усеща по-сериозно. Когато запаля колата, винаги паля с натиснат съединител, и след това го отпусна, се чува лек шум, вероятно от съединителя, който е сякаш вид бучене, не метал в метал, а гъгнене, след няколко минути работа, този шум почти изчезва. Докато е още студена и се чува при отпуснат съединител, когато го натисна, веднага спира.
На едно място чух за тампони на мотора, на друго - маховик, а трето - комплект съединител без махових.
ЕГР беше изолиран, с изваден вакуум, правеше го и тогава, сега вече съм с работещ ЕГР. Dimitroff прави диагностика на колата, имах само 1 грешка при подгревните свещи, все едно и 6-те не работят, но според него причината е управляващия блок. Колата е обслужена преди 500 км, всички филтри + масло на мотор + масло на диференциал. Смених и антифриз за всеки случай.

Идеи?

Според мен си за съединител 100%, много възможно и маховик.
При мен се получаваше от тампони на мотора притирисане, но не е имало вибрации и шумове в съединителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от RaHzElChO » 25 Сеп 2011, 11:42

jivko2828 написа:
RaHzElChO написа:Хайде и аз да се включа със същия проблем. Притрисане след изключване от скорост придружено с падане на оборотите, понякога стрелката дори удря 500! Няма зависимост от това с колко км/ч се движа, но го забелязвам при топъл мотор. На полусъединител, при потегляне, се усещат вибрации в купето, при гасене се усеща по-сериозно. Когато запаля колата, винаги паля с натиснат съединител, и след това го отпусна, се чува лек шум, вероятно от съединителя, който е сякаш вид бучене, не метал в метал, а гъгнене, след няколко минути работа, този шум почти изчезва. Докато е още студена и се чува при отпуснат съединител, когато го натисна, веднага спира.
На едно място чух за тампони на мотора, на друго - маховик, а трето - комплект съединител без махових.
ЕГР беше изолиран, с изваден вакуум, правеше го и тогава, сега вече съм с работещ ЕГР. Dimitroff прави диагностика на колата, имах само 1 грешка при подгревните свещи, все едно и 6-те не работят, но според него причината е управляващия блок. Колата е обслужена преди 500 км, всички филтри + масло на мотор + масло на диференциал. Смених и антифриз за всеки случай.

Идеи?

Според мен си за съединител 100%, много възможно и маховик.
При мен се получаваше от тампони на мотора притирисане, но не е имало вибрации и шумове в съединителя.


Съединител ОК, той е поносима сума, но гледах няколко клипчета на колеги, които са за смяна на маховик, чуват се ужасни неща, при мен няма подобни неща. Колкото до съединителя, когато почне да приплъзва и реално да усещам сериозни проблеми свързани с него, ще прибягвам до смяна и тн. Истината е, че не обичам да имам нещо по колата, което да ме дразни и да знам, че не е ОК и за това се опитвам да разбера истината и да си направя сметка. Пробвах теста с натискане на съединител при свободна скорост, постепенно до пода и обратно, нямаше метални звуци, тресене, тропане и тн.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от jivko2828 » 25 Сеп 2011, 12:44

Разбирам те колега, 1800лв за маховик е доста неприятна сума. Имаше един колега с 320d фейслифт, който беше сменил маховика с такъв от Е90 и се оказа, че е същия, само че доста по-евтин около 600лв мисля. Няма как да разбереш на 100% преди да свалиш скоростната кутия.

Принципно най-елементарния тест за тампони е да се повдигне двигателя леко с една щанга, при което веднага си личи, кой тампон е омекнал.
Тампоните са вариант, понеже на мен така в началото като я взех и бяха за смяна ми тресеше яко на ниски предавки, но без притрисане на свободна.

Дано да съм ти бил полезен. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от Gqbriel » 25 Сеп 2011, 23:49

jivko2828 написа:Разбирам те колега, 1800лв за маховик е доста неприятна сума. Имаше един колега с 320d фейслифт, който беше сменил маховика с такъв от Е90 и се оказа, че е същия, само че доста по-евтин около 600лв мисля. Няма как да разбереш на 100% преди да свалиш скоростната кутия.

Принципно най-елементарния тест за тампони е да се повдигне двигателя леко с една щанга, при което веднага си личи, кой тампон е омекнал.
Тампоните са вариант, понеже на мен така в началото като я взех и бяха за смяна ми тресеше яко на ниски предавки, но без притрисане на свободна.

Дано да съм ти бил полезен. :yes:


Това за маховика за Е90 е само при Е46 320д 6 скорости незнам за 30-те ,за тези преди 2004 :nono: :cry:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от jivko2828 » 26 Сеп 2011, 23:33

Gqbriel написа:Това за маховика за Е90 е само при Е46 320д 6 скорости незнам за 30-те ,за тези преди 2004 :nono: :cry:

Това е темата, която имах предвид:
viewtopic.php?f=34&t=257047
Колата на колегата е Март 2003г, така че явно има вариант.
Дано не стига до там, но си струва да се провери, понеже разликата в цената е доста голяма.

Колега RaHzElChO, кажи каква диагноза са поставили в сервиза, ако си ходил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от RaHzElChO » 04 Окт 2011, 9:22

jivko2828 написа:
Gqbriel написа:Това за маховика за Е90 е само при Е46 320д 6 скорости незнам за 30-те ,за тези преди 2004 :nono: :cry:

Това е темата, която имах предвид:
viewtopic.php?f=34&t=257047
Колата на колегата е Март 2003г, така че явно има вариант.
Дано не стига до там, но си струва да се провери, понеже разликата в цената е доста голяма.

Колега RaHzElChO, кажи каква диагноза са поставили в сервиза, ако си ходил.


Ходих на реглаж в Ратола и там за 5 метра каране до подемника и обратно отсъдиха, че маховика е за смяна. Няма да обяснявам, че този ремонт е най-печеливш за сервизите и според мен злоупотребяват с това. Говорих с няколко човека във форума, които са били за смяна, дори гледах клипчета със звуците на заминал маховик, при мен няма такива неща. Остава да дам 100лв на вятъра, да разглобят всичко и да видим къде е истината. Факт е, че леките вибрации при потегляне не ме дразнят, но това с изключването от скорост ми бърка в здравето. Понякога го прави по 2 пъти на изключване, зависи на колко оборота е била преди да натисна съединителя. Направих си и друг експеримент, изключих от скорост при обороти под 1200, нямаше вибрации и реакция на оборотомера.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от Gqbriel » 04 Окт 2011, 9:38

RaHzElChO написа:
jivko2828 написа:
Gqbriel написа:Това за маховика за Е90 е само при Е46 320д 6 скорости незнам за 30-те ,за тези преди 2004 :nono: :cry:

Това е темата, която имах предвид:
viewtopic.php?f=34&t=257047
Колата на колегата е Март 2003г, така че явно има вариант.
Дано не стига до там, но си струва да се провери, понеже разликата в цената е доста голяма.

Колега RaHzElChO, кажи каква диагноза са поставили в сервиза, ако си ходил.


Ходих на реглаж в Ратола и там за 5 метра каране до подемника и обратно отсъдиха, че маховика е за смяна. Няма да обяснявам, че този ремонт е най-печеливш за сервизите и според мен злоупотребяват с това. Говорих с няколко човека във форума, които са били за смяна, дори гледах клипчета със звуците на заминал маховик, при мен няма такива неща. Остава да дам 100лв на вятъра, да разглобят всичко и да видим къде е истината. Факт е, че леките вибрации при потегляне не ме дразнят, но това с изключването от скорост ми бърка в здравето. Понякога го прави по 2 пъти на изключване, зависи на колко оборота е била преди да натисна съединителя. Направих си и друг експеримент, изключих от скорост при обороти под 1200, нямаше вибрации и реакция на оборотомера.

Tака и пропуснах да се запознаем на Железница ,но тези дни само да си взема колата ще ударя един телефон...нещо ме съмнява с тоя маховик а на място в Ратола ,как го установиха ,че е за смяна незнам..тва нещо ез да се свали и да се провери на стенд - за мен е некъв късмет да познаеш...отделно маховик ,който е отишъл колата тресе като за световно...незнам защо си мисля ,че си за съединител :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от RaHzElChO » 04 Окт 2011, 9:44

Gqbriel написа:Tака и пропуснах да се запознаем на Железница ,но тези дни само да си взема колата ще ударя един телефон...нещо ме съмнява с тоя маховик а на място в Ратола ,как го установиха ,че е за смяна незнам..тва нещо ез да се свали и да се провери на стенд - за мен е некъв късмет да познаеш...отделно маховик ,който е отишъл колата тресе като за световно...незнам защо си мисля ,че си за съединител :mhihi:


Братленце, да, пропуснахме. Дори ходих заедно с nik4o_83 до моята кола, запалих я, и потеглях само на полусъединител, за да я тормозя, и той каза, че при него, когато е бил за смяна, ситуацията е била много по-различна.

http://www.youtube.com/watch?v=e4O6HQv_7_E

Това е звук от заминал маховик, аз нямам такова нещо, но в сервизите им е най-лесно да кажат това, защото ще приберат близо 2 бона за него + работа.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от Gqbriel » 04 Окт 2011, 9:54

RaHzElChO написа:
Gqbriel написа:Tака и пропуснах да се запознаем на Железница ,но тези дни само да си взема колата ще ударя един телефон...нещо ме съмнява с тоя маховик а на място в Ратола ,как го установиха ,че е за смяна незнам..тва нещо ез да се свали и да се провери на стенд - за мен е некъв късмет да познаеш...отделно маховик ,който е отишъл колата тресе като за световно...незнам защо си мисля ,че си за съединител :mhihi:


Братленце, да, пропуснахме. Дори ходих заедно с nik4o_83 до моята кола, запалих я, и потеглях само на полусъединител, за да я тормозя, и той каза, че при него, когато е бил за смяна, ситуацията е била много по-различна.

http://www.youtube.com/watch?v=e4O6HQv_7_E

Това е звук от заминал маховик, аз нямам такова нещо, но в сервизите им е най-лесно да кажат това, защото ще приберат близо 2 бона за него + работа.


Сега не сравнявай ,при него и при теб...неговия е можел да е на 90% отишъл твоя на 75% - образно разбира се....2 еднакви трудно ще има,но симптомите са близки...за това и маховик и съединител без сваляне за мен диагноза нямат :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от RaHzElChO » 04 Окт 2011, 10:00

И понеже е пълно с разбирачи, да не говорим из форума, ще прежаля 100лв и ще разбера накрая, защото това не ми дава мира вече 2 седмици.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook