За триене!
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Re: Турбо кит Ебаи???
земи попрочети малко по темата, тук да ти го сдъвче и изплюе някой знанието...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Турбо кит Ебаи???
Въй... Хем кит от "Ебаи" , хем смяна на карантии... Не го разбирам това... Принципно хората си поръчват китове от "Еба...и", колкото да съска нещо там на 0.5 и да качи 60-70 коня, примерно...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Турбо кит Ебаи???
е то тва си е 40-47% увеличение ... не е зле като за "нещо да съска там" 

Re: Турбо кит Ебаи???
uCnaHeTcA написа:колкото да съска нещо там на 0.5
ти се бъзикаш за "нещо там" ама с 0.4 бара надув с компресор С38 от 330-340 коня става на 420 коня... (даже гледах и дино графиките)
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Турбо кит Ебаи???
и така де тея 60-70 коня тоя мотор ще ги издържи ли без да се пипа по него?и пак не разбрах дали си заслужава?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Турбо кит Ебаи???
Айде,тая тема ше отиде я у бисерите я у научната фантастика я у некой наръчник на "начинаещият дубайски милионер-състезател"
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Турбо кит Ебаи???
Bavarcho написа:60 - 70к.с. на 0.5 - 0.6![]()
Тея коне за нищо ги нямате.
Кое пречи?

Без страх, без спирачка!
Re: Турбо кит Ебаи???
MatriX_Fucked написа:Bavarcho написа:60 - 70к.с. на 0.5 - 0.6![]()
Тея коне за нищо ги нямате.
Кое пречи?
+1

Re: Турбо кит Ебаи???
То не е въпроса,че само коне ще се вдигнат ами и въртящият момент ще го имаш и в по ниски обороти.
Карантия може и да не сменяваш ако ще е ниско налягането, естествено не се знае какво е състоянието на твоя мотор в момента. Гарнитура ще трябва да свалиш степента на сгъстяването, отделно ще трябва електроника, Инжектори, широколентова ламбда, регулатор на налягане,бензинова помпа.
И аз ги гледах тея китове и от тях само колектор изпускателен бих взел, предлагат се отделно. Най-добре си подбери турбина според желанията ти, аз примерно не искам да гоня мн коне а по-скоро бих гонил ефекта на сток турбо колите т.е турбина която да дава буст от ниските обороти до към 6.5к, а не от 4.5к - 8к.
Карантия може и да не сменяваш ако ще е ниско налягането, естествено не се знае какво е състоянието на твоя мотор в момента. Гарнитура ще трябва да свалиш степента на сгъстяването, отделно ще трябва електроника, Инжектори, широколентова ламбда, регулатор на налягане,бензинова помпа.
И аз ги гледах тея китове и от тях само колектор изпускателен бих взел, предлагат се отделно. Най-добре си подбери турбина според желанията ти, аз примерно не искам да гоня мн коне а по-скоро бих гонил ефекта на сток турбо колите т.е турбина която да дава буст от ниските обороти до към 6.5к, а не от 4.5к - 8к.
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Турбо кит Ебаи???
Като турбосвахме колата за зимна гавра М40Б18, директно боднахме турбото, без да се сменя нищо, освен масло, някои тракащи повдигачи и палец... В началото и без електроника я карахме...Както си е...На 0.5 с 0.6 овербуст, на Дуневи на дрифт шоуто 4 часа на пълна заварка, без връщане на газта, на прекъсвачи! Никакъв проблем! И сега, една година след това - няма никакъв проблем!
На всичкото отгоре, всички знаеме колко струва един такъв двигател - 150-200 лева...Единствените консумативи са ни - масло и гуми!
Това по въпроса за сменяне на карантии на ниски налягания...А иначе за китайските китове...не съм чувал хубави неща...Колекторите им се пръскали, туй онуй...

На всичкото отгоре, всички знаеме колко струва един такъв двигател - 150-200 лева...Единствените консумативи са ни - масло и гуми!

Това по въпроса за сменяне на карантии на ниски налягания...А иначе за китайските китове...не съм чувал хубави неща...Колекторите им се пръскали, туй онуй...
Без страх, без спирачка!
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Турбо кит Ебаи???
Да имам познат с 20ка М50Б20 и си я кара на 1 бар без да е сменял нищо 
Иначе за колекорите е вярно ,че Ибей-ските се пукат.
За тия пари ,които ше дадеш за ебай-си кит ше си събереш чарколяк според мен, хората правят и колектори мн читави и тн намират се части само да ти се занимава
Ама като цяло не е Plug & Play вече съм с мурбо 

Иначе за колекорите е вярно ,че Ибей-ските се пукат.
За тия пари ,които ше дадеш за ебай-си кит ше си събереш чарколяк според мен, хората правят и колектори мн читави и тн намират се части само да ти се занимава


Re: Турбо кит Ебаи???
Полезно
Аз ги гледах тях защото поне поръчваш и всичко ти е в комплект а не се бавиш да ги търсиш купуваш и т.н. за тва питах...а и щом издържа мотора на нисък бар значи е добре ,само кадето казвате че не важат
А относно слагането?




- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Турбо кит Ебаи???
Да, определено не е - земаш си кит и след 6 болта си в джаза...
Пак си треба играчка, местене, рязане, наставяне, заваряване...
А пък търсенето на чарколяк с кинта в ръчичка е работа за 1 ден!
Изработка колектор + даунпайп - 2 дни, монтиране на цялата сволоч - 2 дни. 
Пак си треба играчка, местене, рязане, наставяне, заваряване...

А пък търсенето на чарколяк с кинта в ръчичка е работа за 1 ден!


Без страх, без спирачка!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани