Всичко за BMW ///M8 , BMW 830 , E31 Cabrio
Модератор: Общи модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Всичко за BMW ///M8 , BMW 830 , E31 Cabrio
http://www.clube31.net/forum/viewtopic.php?t=13
Мога да я преведа...Темата има цел да направим фонд за спасяването на М8 и "подкупване" на БМВ да ни я покаже.
			
		Мога да я преведа...Темата има цел да направим фонд за спасяването на М8 и "подкупване" на БМВ да ни я покаже.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
 
За съжаление 8цата е представена в трудна за продажба на атомобили от нейния клас година.Броят на продадените 8ци е по-малък от очаквания.И даже ситуацията е била толкова лоша,че е било взето решение да не се пуска най-добрата модификация на Е31 на пазара - М8,защото по това време суперспортни автомобили почти не се продавали.
И така 850CSI маркира по-добра модификация,но има и прототип ///М8.
{{Двигателят на картинките е бил нарочно произведен за Мкларън Ф1.}}
Имало е и двигател,който е бил за М8.Той също е бил 5.6литра,но с модификация от Моторспорт отдела и този път с 48Клапана.
Както и да е - Гордън Мърай(малко или много бащата на McLaren F1) казал на Пол Роше,че двигателят е твърде голям и тежък.
По време на пътя към Мюнхен(през Октомври 1990 Година) Гордън казал на Роше,че иска нов по-лек и малък двигател за новия F1.Той трябвало да бъде не-повече от 600мм дълъг,не по-тежък от 250кг,не по-слаб от 550кс,смазка за сух - Зумпф,и проектиран така,че да се побере в предния "кош/контейнер
 ".Роше разбрал,че такъв тип двигател никога няма да еволюира от  12цилиндровия на БМВ,затова решил да направи нов.
 ".Роше разбрал,че такъв тип двигател никога няма да еволюира от  12цилиндровия на БМВ,затова решил да направи нов.
Новият продукт е бил без маховник и много яко наточен.Та,като говорите,че двигателят е СЛОЖЕН на Макларън не сте прави.Той е бил проектиран за него.А двигателят,който е бил за ///М8 е бил същия,който Мърай не искал. 5.7 V12 48V взет от CSI.
Koлата е била около 666/627к.с.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Цитата от френско списание:
Експериментална кола,само 1 произведена ръчно от Bmw Motorsport GMbH на базата на е31 ще тества възможностите на v12.
Двигателя е изработен от Пол Роше,купето от келварови елементи,PVC прозорци,и има въздухозаборници,карбонов капак с въздухопровод.Джантите са от ///M5
Снимки на истинската страница...
830i
Oт Април 1992 до Декемви 1992 18 прототипа са сглобени.830i е била като базов модел,но е била прекалено слаба и са сложили 840.Всички прототипи са унищожени.Двигателите са познати 3.0 V6/V8 с 218к.с.
Снимки на кабриолета пак на истинската страница...
			
		Експериментална кола,само 1 произведена ръчно от Bmw Motorsport GMbH на базата на е31 ще тества възможностите на v12.
Двигателя е изработен от Пол Роше,купето от келварови елементи,PVC прозорци,и има въздухозаборници,карбонов капак с въздухопровод.Джантите са от ///M5
Снимки на истинската страница...
830i
Oт Април 1992 до Декемви 1992 18 прототипа са сглобени.830i е била като базов модел,но е била прекалено слаба и са сложили 840.Всички прототипи са унищожени.Двигателите са познати 3.0 V6/V8 с 218к.с.
Снимки на кабриолета пак на истинската страница...
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Наистина има уникални снимки, струва си да я преведеш стига да тио се занимава. М8 ми е детската мечта   
  
 
			 
  
 

- DanielzZz
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ей тая модификация ако е излязла тогава,буквално е нямало кой да й излезе насреща   Гамата на предлаганите модели при Ферари,Ламборджини и Порше беше малко бедна в началото на 90-те години
 Гамата на предлаганите модели при Ферари,Ламборджини и Порше беше малко бедна в началото на 90-те години   Диаблото го все още го нямаше,Тестаросата слезе от сцената през '89,за легендата Ф40 пък да не говорим ... Може би 930-та на Порше във варианта с турбо и 320 к.с. ,които за никъде е нямало да стигнат ... Сега се сещам единствено за Турбо Есприт-а на Лотус,наистина като се замисли човек нещо тогава беше много смътно положението с тези върховите спортисти
 Диаблото го все още го нямаше,Тестаросата слезе от сцената през '89,за легендата Ф40 пък да не говорим ... Може би 930-та на Порше във варианта с турбо и 320 к.с. ,които за никъде е нямало да стигнат ... Сега се сещам единствено за Турбо Есприт-а на Лотус,наистина като се замисли човек нещо тогава беше много смътно положението с тези върховите спортисти   
 
Жалко наистина ,че така и не са реализирали проекта 
 
Георги Пенчев
			
		 Гамата на предлаганите модели при Ферари,Ламборджини и Порше беше малко бедна в началото на 90-те години
 Гамата на предлаганите модели при Ферари,Ламборджини и Порше беше малко бедна в началото на 90-те години   Диаблото го все още го нямаше,Тестаросата слезе от сцената през '89,за легендата Ф40 пък да не говорим ... Може би 930-та на Порше във варианта с турбо и 320 к.с. ,които за никъде е нямало да стигнат ... Сега се сещам единствено за Турбо Есприт-а на Лотус,наистина като се замисли човек нещо тогава беше много смътно положението с тези върховите спортисти
 Диаблото го все още го нямаше,Тестаросата слезе от сцената през '89,за легендата Ф40 пък да не говорим ... Може би 930-та на Порше във варианта с турбо и 320 к.с. ,които за никъде е нямало да стигнат ... Сега се сещам единствено за Турбо Есприт-а на Лотус,наистина като се замисли човек нещо тогава беше много смътно положението с тези върховите спортисти   
 
Жалко наистина ,че така и не са реализирали проекта
 
 
Георги Пенчев
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
- 
				  
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
bam-bam написа:много яка количка .. ама малко живи има въобще в БГ
Има ,но за съжаление наистина са малко ...
Вчера като се прибирах от училище видях един невероятен екземпляр от 8-серия 850i вишняв невероятен с джантите със спиците уникат сигурно съм седял 20 минути да го гледам
 
   
   ...
  ...  
С 5665 му беше номера някой ако го познава задължително да го покани на събора !
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Гецата
- некъв ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
И в Плевен си имаме един черен екземпляр   
 
п.с.Преди две седмици в студентски град видях две черни спрени една до друга с еднакви номера
			 
 
п.с.Преди две седмици в студентски град видях две черни спрени една до друга с еднакви номера


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	







 
