проблем със свещи на м10
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: проблем със свещи на м10
Другари, драматизирате, тва е съвсем рутинна задача.
Щом свещта поема 2-3 оборота, метчика ще се навие 4-5 поради формата си.
Едва ли ще фръкат чак стружки, все пак си има резба, която трябва да се зачисти.
Ако имаш път до Бургас, обади се, докато изпием по бира ще си готов.
ПП. Само да вметна, че не съм авто-монтьор, даже не съм и монтьор, но понякога ставам от бюрото и се клепам като гъз, и споделям направеното. Всеки има право да реши дали да се довери на написаното.
Щом свещта поема 2-3 оборота, метчика ще се навие 4-5 поради формата си.
Едва ли ще фръкат чак стружки, все пак си има резба, която трябва да се зачисти.
Ако имаш път до Бургас, обади се, докато изпием по бира ще си готов.
ПП. Само да вметна, че не съм авто-монтьор, даже не съм и монтьор, но понякога ставам от бюрото и се клепам като гъз, и споделям направеното. Всеки има право да реши дали да се довери на написаното.
Re: проблем със свещи на м10
Lenco, драматизация няма никаква.
Разкарването на задрала от боклуци или удар резба не представлява нищо сложно и наистина ще отнеме по-малко време от изпиването на една бира. Проблемът може да дойде тогава, когато метчикът не тръгне правилно - все си мислех, че съм го казал ясно при предишните постове. И не е нужно да си монтьор, за да си го представиш - с помощта на малко геометрия и чертане наум. Геометрията на всяка витка от резбата се намалява и като височина и като широчина - общо като сечение. Какво се случва после при едно здраво затягане според документацията - дали няма опасност новополучената "тънка" резба да изпусне? Затова аз бих заложил на останалата половина истинска здрава резба - и тя да е водач за разкарването в горната половина, а тя няма как да не бъде с нарушена геометрия.
Моите мнения по тази тема бяха дотук, пожелавам успешен завършек на предприятието.
Разкарването на задрала от боклуци или удар резба не представлява нищо сложно и наистина ще отнеме по-малко време от изпиването на една бира. Проблемът може да дойде тогава, когато метчикът не тръгне правилно - все си мислех, че съм го казал ясно при предишните постове. И не е нужно да си монтьор, за да си го представиш - с помощта на малко геометрия и чертане наум. Геометрията на всяка витка от резбата се намалява и като височина и като широчина - общо като сечение. Какво се случва после при едно здраво затягане според документацията - дали няма опасност новополучената "тънка" резба да изпусне? Затова аз бих заложил на останалата половина истинска здрава резба - и тя да е водач за разкарването в горната половина, а тя няма как да не бъде с нарушена геометрия.
Моите мнения по тази тема бяха дотук, пожелавам успешен завършек на предприятието.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: проблем със свещи на м10
Исках да кажа, че за отиващо си м10 не си заслужава труда, за S50B30 примерно, нещата са други.
Остана да пием по бира като се видим
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: проблем със свещи на м10
много бързо погребахте м10 на 130к
само да вметна, свеща прави повече от 2-3 оборота, влиза до средата. Някой път двг работи като часовник, друг път прекъсва малко, не съм открил закономерност, но и не съм търсил, щото нямам време, а колата не е при мен. Както каза DEMIURG, ще периферията, и накрая ще мисля за свеща.
върти ми се нещо в главата, ще споделя крайния ефект и резултат. така или иначе, упражненията остават за напролет, колата още чака боя- имам уверения, че ще е готова до края на месеца, после направо в хангара на топло.
благодаря за всички мнения.
Ленко за сега нямам път до Бургас, лятото ще видим.
само да вметна, свеща прави повече от 2-3 оборота, влиза до средата. Някой път двг работи като часовник, друг път прекъсва малко, не съм открил закономерност, но и не съм търсил, щото нямам време, а колата не е при мен. Както каза DEMIURG, ще периферията, и накрая ще мисля за свеща.
върти ми се нещо в главата, ще споделя крайния ефект и резултат. така или иначе, упражненията остават за напролет, колата още чака боя- имам уверения, че ще е готова до края на месеца, после направо в хангара на топло.
благодаря за всички мнения.
Ленко за сега нямам път до Бургас, лятото ще видим.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани