купуване на първата кола
Модератор: Общи модератори
72 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Re: купуване на първата кола
По-добре на направи мотора на италиянката от колкото да кърпи и да боядисва немската или австрийската ръжда и гнилоч..
THE WORLD IS YOURS
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: купуване на първата кола
kOnPuBkA написа:ogata написа:(Недей ги слуша мадамите в цикламено, на тях и корса 1.2 им е много)
Ако си сигурен в тва твърдение за мадамата в цикламено, може да проверим кое ми е, и не ми е много![]()
да речем, че мадамите в цикламено, просто гледат на нещата малко по-реално, а не като прочетат 1.6, за 18 годишно хлапе, да почват да му обясняват колко малолитражен мотор е тва и как не си заслужава и т.н
То е ясно , че няма Е60ка под 163кс но това което казваш с широкопопулярна глупост . Понеже е млад шофьор , дай да го боднем на мъртавци да не се претрепе . Пък като тръгне с приятели на някъде и пусне климатика , как ще изпреварва ... ? Ами ще се поти като луд .
Ако някой е достатъчно прост и със 1,2 ще се пребие . Ако била мощна щял да я настъпва - ами ако пък пише на БМВто 1,6 може да тръгне да избива комплекси , че не е толко бавно , за колкот я мислят и пак ще кара като луд и пак може да се претрепе .
Конкретно в случая и аз мисля , че компот ИСтребител е добър вариант .
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: купуване на първата кола
acho.rs написа:kOnPuBkA написа:ogata написа:(Недей ги слуша мадамите в цикламено, на тях и корса 1.2 им е много)
Ако си сигурен в тва твърдение за мадамата в цикламено, може да проверим кое ми е, и не ми е много![]()
да речем, че мадамите в цикламено, просто гледат на нещата малко по-реално, а не като прочетат 1.6, за 18 годишно хлапе, да почват да му обясняват колко малолитражен мотор е тва и как не си заслужава и т.н
То е ясно , че няма Е60ка под 163кс но това което казваш с широкопопулярна глупост . Понеже е млад шофьор , дай да го боднем на мъртавци да не се претрепе . Пък като тръгне с приятели на някъде и пусне климатика , как ще изпреварва ... ? Ами ще се поти като луд .
Ако някой е достатъчно прост и със 1,2 ще се пребие . Ако била мощна щял да я настъпва - ами ако пък пише на БМВто 1,6 може да тръгне да избива комплекси , че не е толко бавно , за колкот я мислят и пак ще кара като луд и пак може да се претрепе .
Конкретно в случая и аз мисля , че компот ИСтребител е добър вариант .
с десен волан


- jet li bavarec
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Zastava
- Мечтае да кара: самолет
Re: купуване на първата кола
колега да ти кажа от опит не си взимай 316 или 318-чиста ,а си вземи 320i.веднага се обосновавам 1-шестак, 2-най-здравия мотор на бмв, 3- от 130 нагоре коне могат да държат това купе.(пресметни си дали ще караш много градско или извънградско ако е за извънградско 320 е перфе ако е за градско 318 is или 318 ti)твой си е избора с ванус или без.живот и здраве като ти умалее моторчето имаш опцията турбо.иначе каквото и да си избереш със здраве да си го караш. 

- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: купуване на първата кола
jet li bavarec написа:колега да ти кажа от опит не си взимай 316 или 318-чиста ,а си вземи 320i.веднага се обосновавам 1-шестак, 2-най-здравия мотор на бмв, 3- от 130 нагоре коне могат да държат това купе.(пресметни си дали ще караш много градско или извънградско ако е за извънградско 320 е перфе ако е за градско 318 is или 318 ti)твой си е избора с ванус или без.живот и здраве като ти умалее моторчето имаш опцията турбо.иначе каквото и да си избереш със здраве да си го караш.
А бе, Жет Лий, ти на колко от колите, които са ти умалели, им сложи турбо?



Иначе форума е цепеняк! Едната тема коментираме 18годишните и бързите коли, които не могат да овладеят, а в следващата, където зряло-мислещият младеж казва "Млад съм, не ми се мре, искам 316" вие му казвате ...беги уе брат, мани я умрелата 16ка...земи си 18ка двувалка или още по-добре 20ка, ше ти гори същото, 'па ше бега поече...
Ни в клин, ни в ръкав!

Момко, да ти кажа аз...чат пат сме набори!
Аз имах едно Пунто за първа кола. Да ти кажа, че тва, че беше слабо ..1.2 и други такива, ме е сдържало зад волана - ще те излъжа! Прословутата 20ка обаче, която Жет Лий спомена, дойде след Пунтарата. Е, тя ме плашеше и към нея в началото изпитвах някакъв страх. Направо имах баси респекта към нея и се притеснявах да видя колко може, щото аз знаех, че аз немога толкоз...Тъй че, уважавай колата и нема се претрепеш! Ясно е, че не си от тъпите, щом си си направил труда да питаш във форум за колата която си харесал...Пък това, че със силна кола ще се пребиеш, със слаба ще оцелееш, не знам да ти кажа колко е вярно. Мисли малко повече, ако пък ти стане трудно в някоя ситуация, бий едни аварийни, отбий, помисли, пак помисли, премисли, пък тръгни...и всичко ще е ОК!


Re: купуване на първата кола
Колега, за мен си направил добър избор. Не за друго , ами и аз карам компакт. Мотора му е М44, италианка е, но какво от това. От момчето което я взех, я беше пазил доста. Така, че зависи от кой я вземеш. Моя разход под 10 не пада - това за градско. По - знаещите колеги са ти написали + и -, дано си намериш читава и да си я караш с голям кеф, както я подлудявам аз моята! 

I don't know where the Limit is But I know where is Not!!!
- kasa_bira
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 18.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: `97 528i; '01 W220
Re: купуване на първата кола
Azidaha написа:jet li bavarec написа:колега да ти кажа от опит не си взимай 316 или 318-чиста ,а си вземи 320i.веднага се обосновавам 1-шестак, 2-най-здравия мотор на бмв, 3- от 130 нагоре коне могат да държат това купе.(пресметни си дали ще караш много градско или извънградско ако е за извънградско 320 е перфе ако е за градско 318 is или 318 ti)твой си е избора с ванус или без.живот и здраве като ти умалее моторчето имаш опцията турбо.иначе каквото и да си избереш със здраве да си го караш.
А бе, Жет Лий, ти на колко от колите, които са ти умалели, им сложи турбо?![]()
![]()
![]()
Иначе форума е цепеняк! Едната тема коментираме 18годишните и бързите коли, които не могат да овладеят, а в следващата, където зряло-мислещият младеж казва "Млад съм, не ми се мре, искам 316" вие му казвате ...беги уе брат, мани я умрелата 16ка...земи си 18ка двувалка или още по-добре 20ка, ше ти гори същото, 'па ше бега поече...
Ни в клин, ни в ръкав!
Момко, да ти кажа аз...чат пат сме набори!
Аз имах едно Пунто за първа кола. Да ти кажа, че тва, че беше слабо ..1.2 и други такива, ме е сдържало зад волана - ще те излъжа! Прословутата 20ка обаче, която Жет Лий спомена, дойде след Пунтарата. Е, тя ме плашеше и към нея в началото изпитвах някакъв страх. Направо имах баси респекта към нея и се притеснявах да видя колко може, щото аз знаех, че аз немога толкоз...Тъй че, уважавай колата и нема се претрепеш! Ясно е, че не си от тъпите, щом си си направил труда да питаш във форум за колата която си харесал...Пък това, че със силна кола ще се пребиеш, със слаба ще оцелееш, не знам да ти кажа колко е вярно. Мисли малко повече, ако пък ти стане трудно в някоя ситуация, бий едни аварийни, отбий, помисли, пак помисли, премисли, пък тръгни...и всичко ще е ОК!
+1
Моята първа кола беше Е34 530i, толкова ме беше шубе от тая кола, че я карах с 60


Та мисълта ми е такава - като се знам какво съм ренде, ако колата ми беше такава, дет да не ме е страх от нея, вероятността да направа сакатлък е щяла да бъде голяма. Обаче има хора всякакви, ти се познаваш най - добре и предполагам, че ще вземеш най - доброто решение за себе си

Все пак ще си позволя да те посъветвам като някои колеги да помислиш и върху вариант 318ti, защото и 316ti и 318ti ако са читави могат да вдигнат 200, обаче 318ката е по - приятна за каране, по - безопасна при изпреварване (като се набуташ зад някой ТИР няма да чакаш летище за да имаш пространство да дръпнеш


Успех

- kOnPuBkA
- daytona violett
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
Re: купуване на първата кола
acho.rs написа:То е ясно , че няма Е60ка под 163кс но това което казваш с широкопопулярна глупост . Понеже е млад шофьор , дай да го боднем на мъртавци да не се претрепе . Пък като тръгне с приятели на някъде и пусне климатика , как ще изпреварва ... ? Ами ще се поти като луд .
Ако някой е достатъчно прост и със 1,2 ще се пребие . Ако била мощна щял да я настъпва - ами ако пък пише на БМВто 1,6 може да тръгне да избива комплекси , че не е толко бавно , за колкот я мислят и пак ще кара като луд и пак може да се претрепе .
Конкретно в случая и аз мисля , че компот ИСтребител е добър вариант .
E60, какво общо имаше, че не разбрах?
Широкопопулярна глупост е да обяснявате на всеки, който за пръв път се качва на кола, че 316, 318 и 320 ще му е слаба и требва да си вземе от 328 нагоре, за да му е пълен кефа и да може да рацва



Иначе да, и с колело може да се претрепе, нема нужда дори да е МПС .
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!

IMPOSSIBLE IS NOTHING !

IMPOSSIBLE IS NOTHING !
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: купуване на първата кола
acho.rs написа:kOnPuBkA написа:ogata написа:(Недей ги слуша мадамите в цикламено, на тях и корса 1.2 им е много)
Ако си сигурен в тва твърдение за мадамата в цикламено, може да проверим кое ми е, и не ми е много![]()
да речем, че мадамите в цикламено, просто гледат на нещата малко по-реално, а не като прочетат 1.6, за 18 годишно хлапе, да почват да му обясняват колко малолитражен мотор е тва и как не си заслужава и т.н
То е ясно , че няма Е60ка под 163кс но това което казваш с широкопопулярна глупост . Понеже е млад шофьор , дай да го боднем на мъртавци да не се претрепе . Пък като тръгне с приятели на някъде и пусне климатика , как ще изпреварва ... ? Ами ще се поти като луд .
Ако някой е достатъчно прост и със 1,2 ще се пребие . Ако била мощна щял да я настъпва - ами ако пък пише на БМВто 1,6 може да тръгне да избива комплекси , че не е толко бавно , за колкот я мислят и пак ще кара като луд и пак може да се претрепе .
Конкретно в случая и аз мисля , че компот ИСтребител е добър вариант .
Ама с тая 16-ка като му направят 2 3 ластика изгнили опели и разни голфове, на момчето самочуствието ще се пречупи и няма и да си помисли скоро че е бърз и ще е по-скоро кротък




Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: купуване на първата кола
Вашата работа малко "не ми е къс, пък ми е дебел". Или трябва да е изгнила германка или трябва да е умряла италианка. Какво значение има откъде е дошла, отивай да гледаш с някой дето по е в час, тропания, лопания, течове, ръжди, прагове, веждички, шумове по мотора и ако ти хареса я забирай. Компотите чупят пружини отзад много често и имат проблем с ел.джамовете.
Относно мотора, аз преди 2 години бях пред същата дилема и взех 318ти, не е страшен, даже е куче умряло хич да не те притеснява, поне е по-приятен за каране. И да и на мен ми е първа кола, не съм се претрепал, да чукна на дърво!
Айде поздрави и по-внимателно при гледането, че моята беше "гледана от форума" с течащ радиатор, счупена пружина, изгнил калник и тн да не изброявам

Относно мотора, аз преди 2 години бях пред същата дилема и взех 318ти, не е страшен, даже е куче умряло хич да не те притеснява, поне е по-приятен за каране. И да и на мен ми е първа кола, не съм се претрепал, да чукна на дърво!
Айде поздрави и по-внимателно при гледането, че моята беше "гледана от форума" с течащ радиатор, счупена пружина, изгнил калник и тн да не изброявам


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: купуване на първата кола
pgv64 написа:ceco-stz написа:pgv64 написа: и далеч от "италянки"! Успех!
Викаш по-добре да си вземе изгнила германка
... Аз на моита ,въпреки че е австийка само консумативи и бензин за четири години откакто я взех и една ръждичка на задната вежда щото тоя, който я е карал преди и е набил рапидка за да дигне бронята.
викаш ариеца, за разлика от италиянеца, е и ентелегент

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: купуване на първата кола
Така много ми е чудно защо колегата се е насочил точно пък към компакт. Една 4-врата 3-ка не е ли по-добре, или пък някое 2 врато купе 3-ка. Лично за мен 3-ката компакт не ми харесва като излъчване.
Преди време бях карал за малко една 316-ка която беше на 330 000 км и беше с обикновена газова с плочка, но газта беше слагана в Италия. Много добре си се движеше и наемаше но това наблюдение беше само не ниски скорости и каране не повеше от
3-4 километра. От това можах да си направя извод, че на тази кола мотора и е достатъчен за спокойно градско каране. И ако толкова много държиш колата да ти е BMW e36 и не ти трябва багажник толкова много можеш да спечелиш 20см като си вземеш компакта.
Ако заради размерите се притесняваш и затова клониш към компакта, според мен по-добре е да си вземеш кола от друга марка. Тъй като най-малкият бензинов мотор на компакта е със 102-105 коня ти влизаш във високия данък. Единствения вариант е да караш BMW и да плащаш ниския данък е да си вземеш 318tds. А според мен ако ще да е бензиновата то така или иначе ще си плащаш високия данък и не знам дали толкова ще ти пука дали ще плащаш още 30-40 лева отгоре.
За това колегите с право ти казват, че по-добрият избор е да се вземе 318-ка която ако си забелязал е на същтата цена като 316-ката.
А до това колко ще се убиеш с една малолитражка и една мощна кола зависи от това колко ти е акъла в главата, както един колега преди мен го написа. А има много голяма вероятност да се пребиеш повече с една малка кола с малък двигател, от колкото с една по голям калибър кола с голям двигател.
Може би защото си млад шофьор и затова гледаш на автомобилите като на някаква брутална машина за убиване на хора и колкото по-мощна е тя толкова по-бързо ще те убие. И едва ли не просто колата чака една малка грешка от твоя страна за да те пребие някъде.
Сега ще е добре да споделиш какви други мотиви имаш за да избереш точно компакт и точно с най-малкия мотор.
Преди време бях карал за малко една 316-ка която беше на 330 000 км и беше с обикновена газова с плочка, но газта беше слагана в Италия. Много добре си се движеше и наемаше но това наблюдение беше само не ниски скорости и каране не повеше от
3-4 километра. От това можах да си направя извод, че на тази кола мотора и е достатъчен за спокойно градско каране. И ако толкова много държиш колата да ти е BMW e36 и не ти трябва багажник толкова много можеш да спечелиш 20см като си вземеш компакта.
Ако заради размерите се притесняваш и затова клониш към компакта, според мен по-добре е да си вземеш кола от друга марка. Тъй като най-малкият бензинов мотор на компакта е със 102-105 коня ти влизаш във високия данък. Единствения вариант е да караш BMW и да плащаш ниския данък е да си вземеш 318tds. А според мен ако ще да е бензиновата то така или иначе ще си плащаш високия данък и не знам дали толкова ще ти пука дали ще плащаш още 30-40 лева отгоре.
За това колегите с право ти казват, че по-добрият избор е да се вземе 318-ка която ако си забелязал е на същтата цена като 316-ката.
А до това колко ще се убиеш с една малолитражка и една мощна кола зависи от това колко ти е акъла в главата, както един колега преди мен го написа. А има много голяма вероятност да се пребиеш повече с една малка кола с малък двигател, от колкото с една по голям калибър кола с голям двигател.
Може би защото си млад шофьор и затова гледаш на автомобилите като на някаква брутална машина за убиване на хора и колкото по-мощна е тя толкова по-бързо ще те убие. И едва ли не просто колата чака една малка грешка от твоя страна за да те пребие някъде.
Сега ще е добре да споделиш какви други мотиви имаш за да избереш точно компакт и точно с най-малкия мотор.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: купуване на първата кола
Тука пак почнаха приказки от 1001 нощ
Съвета ми е да гледаш да е колкото се може по-нова година, правят се до 99-та компотите ако не се лъжа.
Та търсиш някаква такава 316i с M43B19 или 318ti с М44Б19, с първата данъците и гражданската са по-ниски, както и харчи малко по-малко, с втората получаваш повече вървеж, но пък и разходите са малко повече.
За разхода градско митове и легенди колко щеш, аз като си взех 5-та (е34 с м50б20 ванос) все ме плашеха че под 20/100 няма да падне градско... е 4 години по-късно все още си карам на 11-12/100 в града С климатик
Ама все пак моята е Италианка и по презункция е с "умрял" мотор
Естествено говорим за нормално каране
И като споменах Италианка - последните 2-3 години се убедих че е 10000000000000000000000 пъти по-добре да вземеш Италианка пред Германка или Австрийка на същите пари



Съвета ми е да гледаш да е колкото се може по-нова година, правят се до 99-та компотите ако не се лъжа.
Та търсиш някаква такава 316i с M43B19 или 318ti с М44Б19, с първата данъците и гражданската са по-ниски, както и харчи малко по-малко, с втората получаваш повече вървеж, но пък и разходите са малко повече.

За разхода градско митове и легенди колко щеш, аз като си взех 5-та (е34 с м50б20 ванос) все ме плашеха че под 20/100 няма да падне градско... е 4 години по-късно все още си карам на 11-12/100 в града С климатик

Ама все пак моята е Италианка и по презункция е с "умрял" мотор



Естествено говорим за нормално каране

И като споменах Италианка - последните 2-3 години се убедих че е 10000000000000000000000 пъти по-добре да вземеш Италианка пред Германка или Австрийка на същите пари

- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: купуване на първата кола
Абе момчето щом си е харесало точно Компакт и точно 316 какъв е проблема ? нека да си вземе точно такава а ние да му помогнем да си вземе технически изправна кола със съвети какво да гледа и т.н. , един каза да си вземе 318ти , другия 320 така ще стигнем до 328
следващият пък компакта не му харесва като форма и го съветва 3-ка седан
ми то и на мене не ми харесва компакта като форма ма уважавам автора и няма да му промивам мозъка недейте така 
И относно колите от Италия , не е важно от къде е , а какъв е бил собственика , моята (от италия) беше една прашна,мръсна , занемарена , след като отиде на сервиз излезе че е здрава като мотор и окачване , а след като я измих и почистих вътре минава за една запазена кола (на тези години) , така че всеки който си купува кола на 20 години може да си запали една свещичка и това е... покупката сигурно е 70-80% късмет



И относно колите от Италия , не е важно от къде е , а какъв е бил собственика , моята (от италия) беше една прашна,мръсна , занемарена , след като отиде на сервиз излезе че е здрава като мотор и окачване , а след като я измих и почистих вътре минава за една запазена кола (на тези години) , така че всеки който си купува кола на 20 години може да си запали една свещичка и това е... покупката сигурно е 70-80% късмет


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: купуване на първата кола
kOnPuBkA написа:acho.rs написа:То е ясно , че няма Е60ка под 163кс но това което казваш с широкопопулярна глупост . Понеже е млад шофьор , дай да го боднем на мъртавци да не се претрепе . Пък като тръгне с приятели на някъде и пусне климатика , как ще изпреварва ... ? Ами ще се поти като луд .
Ако някой е достатъчно прост и със 1,2 ще се пребие . Ако била мощна щял да я настъпва - ами ако пък пише на БМВто 1,6 може да тръгне да избива комплекси , че не е толко бавно , за колкот я мислят и пак ще кара като луд и пак може да се претрепе .
Конкретно в случая и аз мисля , че компот ИСтребител е добър вариант .
Широкопопулярна глупост е да обяснявате на всеки, който за пръв път се качва на кола, че 316, 318 и 320 ще му е слаба и требва да си вземе от 328 нагоре, за да му е пълен кефа и да може да рацва
- ами до колкото гледам 318ти му препоръчваме , което е мааалко различно от 328

Понеже е млад шофьор, се е ориентирал към това, което иска и просто пита момчето за какви проблеми да гледа по колата, а не как да стане Аертон Сена с първата кола
- да разбирам ли че броиш Йеска за спортна кола с която трудно влизаш в пътя

Така, че като тръгне с приятели ще си се кефи на колата, на музичка, на мацката и ще му дреме на гъза кой за кво му мисли 16ката... Поне нормалните хора правят така. Виж при комплексарите е друго
- типично женско мислене , без да ми се сърдиш

Иначе да, и с колело може да се претрепе, нема нужда дори да е МПС
- тук вече съм съгласен . С колело колко пъти съм се пребивал като куче , не е истина

72 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: driver69