Спор относно RWD и FWD

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 22.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от shuttle » 01 Май 2006, 22:19

Според мен всяко здвижване(предно,задно,4x4)си имат преимущества и недостатаци. Карал съм и трите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Re: Спор относно RWD и FWD

Мнение от Niikoo_1 » 01 Май 2006, 22:42

ivo098 написа:аз му казвам че просто неговата (голф 3 1.4 на газ) няма сила за да приплазнат гумите в завоя за да му understeer-ва, ама той не верва...,


Голф 3 1.4 е уникално муден и бавен автомобил става само за градско, баща ми има такъв, той няма сила да тръгне пък камоли като му дадеш газ в завой да тръгне да изнася предницата :D

При моя който е към 100кончета и 160Нм много лесно става това упражнение, даже днеска си играх пак на един завой до нас на втора като дам леко газ и почва да изнася и да превърта едната гума без да се замисли, а пък с кола 150, 200коня няма какво да говорим. Недозавиването е доста гадно и неприятно нещо, но както каза един колега по-горе всеки вид задвижване си има предимства. А голф 3, ако човек знае как да го кара може и да прави свързавиване с него, конкретно с моя, който още е с зимните гуми 185/60 R14 става много лесно и приятно.

Аз лично предпочитам задно, на сухо това определено е най-доброто задвижване, а вече за доста мощните автомобили е по-сигурно да са щар по щар, щото доста хора си купуват Мурсиелаго да речем без да са подготвени да карат подобна кола и това като, че ли е най-добрия вариант, а всички сериозни суперкари са със задно (Пагани, Мцларен. Ферарита, Поршета, Корвери, Вайпери, Салийн и др.) щат по щар задвижването печели точки на мокро и на бавните остри завой, също така има и по-добро излизане от завой (exit corner acceleration)

A темата мисля, че е доста дъфкана

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 02 Май 2006, 0:21

Има един много лесен начин за разрешаване на спора. :mhihi:
1:Взимате две коли, едната с предно другата със задно (препоръчвам ви Трабант и ЗАЗ).
2:Избирате си асфалтиран участък от второкласен път (препоръчвам ви София-Петрохан-Монтана и обратно).
3:Старт.
4:Финал и вече няма спор.


п.п.Не се шегувам, преди три години направихме тази гимнастика с един голф, но в моторният отсек на запорожеца ми имаше мотор от лада 1500. :evil:
INTERSCAN RALLY TEAM

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Re: Спор относно RWD и FWD

Мнение от Dimo » 02 Май 2006, 0:25

SlipKnoT написа:
ivo098 написа:.....


Мда.. доста показателно филмче в което се показва на практика, че задното е доста по добро от предното и, че куатрото не е по добро от RWD'то. ;)
Ще потърся линк. ;)


100 ВЯРНО!
Я го питай твой приятел като е толкова по бързо предното, колко от болидите в Ф1 са с предно? :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 02 Май 2006, 1:00

абе да ви кажа според лични впечатления кола с предно с коне над 150 и тегло над 1 700 кг не занася и да искаш ;)
кола със задно си е лудница,но изисква и шофйорски умения
Щар по Щар също си има предимства и недостатъци ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Май 2006, 2:19

просто не мога да се съглася с това дето си написал за аудито... :roll: просто е нереално...

фокус рс не е ли с турбо?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 02 Май 2006, 2:59

Focus ST е 2.0 литра атмосферка с 170коня, а RS-а си е турбо и беше 215 коня по спомен -> за жалост не е 4Х4, а с предно и Джереми каза, че има специален диференциал, но въпреки това не се кара лесно.

А пък при по-старите Аудита има много недозавиване, достатъчно е да се отвори предния капак и човек да погледне надлъжно раположения мотор и с скоростната кутия зад него и после, да се замислим какво ли е разпределението на масите е при новото РС4 го няма тоя проблем :D

А иначе алфите 156 с предно от WTCC не им пречеше преди няколко години да побеждават Е46-ците без проблем в почти всяко състезание (е после дойде часът на Е46 и ставаше обратнот), които са със задно, сега като гледам СЕАТ Леон пак добре се справя и води в класирането така, че недозавиването не е толкова голяма болка явно и може да лекува.

Също така да не забравяме, че на някой много спънати асфалтови ралита малки автомобили от група А супер 1600 от рода на Ситроен Саксо и Фиат Пунто и т.н създават големи проблеми на голеите ВРЦ-та


А предимствата на предното не са малко:
- по-евтино
- по-малко място заема
- по-малка загуба на мощност
- всичко е на едно място и т.н


А като се замисля, може само да се сажълява, че доста автомбили, които едно време са ги правили със задно сега с предно, говоря за: тойота Селика, Корола, разни Опели от рода на Кадет, Манта, Форд Сиера, Ескорст и т.н много са

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 02 Май 2006, 3:26

На тях това им беше грешката... (за по-горе изброените коли)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 22.06.2005

Мнение от gyrate » 02 Май 2006, 8:15

зима = FWD
всичко останало = RWD

това си е. АWD вони. сменя ти баланса на колата през цялото време. аз поне нe го харесвам..

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 02 Май 2006, 9:23

Добре де, как може да има толкоз заблудени, кажете ми колко от скъпите (хубави автомобили) са с предно и колко със задно? Да броим ли че нещо ми се губят, тва МЕрцедес, Порше, Ферари, Ламбота, Мазерати, Ролс Ройс, Бугати, Астън МАртин, всичко де що е в Ф1, ДТМ и т.н. Така че предимствата на предното като цяло си остават, евтинията за производство, поддръжка, малкото място и туй то, предаване за магарета и мулета, расовите коне са със задно :D :winky:
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 02 Май 2006, 9:44

един от големите наскоро беше казал:
Колата е кола когато е минимум със задно :mhihi:

Но това е въпрос на лични предпочитания
Иначе аз ги подреждам така:
FWD в града
RWD извън града
АWD извън пътя :idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 02 Май 2006, 18:54

и все пак никой ли няма въпросното клипче а алфата, Е46-цата и А4-ката? :(
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Май 2006, 20:04

Niikoo_1 написа:Focus ST е 2.0 литра атмосферка с 170коня, а RS-а си е турбо и беше 215 коня по спомен -> за жалост не е 4Х4, а с предно и Джереми каза, че има специален диференциал, но въпреки това не се кара лесно.


т.е. е точно конкуренция на новия голф 5 гти. значи не се бъркам.
мерси за инфото...

а за WTCC колите с предно имат проблеми с износването на гумите... иначе доста се опъваха алфите наистина... не знам колко ги побеждаваха но резултатите са няколко поредни титли за БМВ ако не бъркам?

аз го имам клипчето из архивите, ще ти го потърся щом още не си го открил :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook