Спор относно RWD и FWD
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Re: Спор относно RWD и FWD
ivo098 написа:аз му казвам че просто неговата (голф 3 1.4 на газ) няма сила за да приплазнат гумите в завоя за да му understeer-ва, ама той не верва...,
Голф 3 1.4 е уникално муден и бавен автомобил става само за градско, баща ми има такъв, той няма сила да тръгне пък камоли като му дадеш газ в завой да тръгне да изнася предницата

При моя който е към 100кончета и 160Нм много лесно става това упражнение, даже днеска си играх пак на един завой до нас на втора като дам леко газ и почва да изнася и да превърта едната гума без да се замисли, а пък с кола 150, 200коня няма какво да говорим. Недозавиването е доста гадно и неприятно нещо, но както каза един колега по-горе всеки вид задвижване си има предимства. А голф 3, ако човек знае как да го кара може и да прави свързавиване с него, конкретно с моя, който още е с зимните гуми 185/60 R14 става много лесно и приятно.
Аз лично предпочитам задно, на сухо това определено е най-доброто задвижване, а вече за доста мощните автомобили е по-сигурно да са щар по щар, щото доста хора си купуват Мурсиелаго да речем без да са подготвени да карат подобна кола и това като, че ли е най-добрия вариант, а всички сериозни суперкари са със задно (Пагани, Мцларен. Ферарита, Поршета, Корвери, Вайпери, Салийн и др.) щат по щар задвижването печели точки на мокро и на бавните остри завой, също така има и по-добро излизане от завой (exit corner acceleration)
A темата мисля, че е доста дъфкана
- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Има един много лесен начин за разрешаване на спора.
1:Взимате две коли, едната с предно другата със задно (препоръчвам ви Трабант и ЗАЗ).
2:Избирате си асфалтиран участък от второкласен път (препоръчвам ви София-Петрохан-Монтана и обратно).
3:Старт.
4:Финал и вече няма спор.
п.п.Не се шегувам, преди три години направихме тази гимнастика с един голф, но в моторният отсек на запорожеца ми имаше мотор от лада 1500.

1:Взимате две коли, едната с предно другата със задно (препоръчвам ви Трабант и ЗАЗ).
2:Избирате си асфалтиран участък от второкласен път (препоръчвам ви София-Петрохан-Монтана и обратно).
3:Старт.
4:Финал и вече няма спор.
п.п.Не се шегувам, преди три години направихме тази гимнастика с един голф, но в моторният отсек на запорожеца ми имаше мотор от лада 1500.

INTERSCAN RALLY TEAM
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Спор относно RWD и FWD
SlipKnoT написа:ivo098 написа:.....
Мда.. доста показателно филмче в което се показва на практика, че задното е доста по добро от предното и, че куатрото не е по добро от RWD'то.![]()
Ще потърся линк.
100 ВЯРНО!
Я го питай твой приятел като е толкова по бързо предното, колко от болидите в Ф1 са с предно?


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
абе да ви кажа според лични впечатления кола с предно с коне над 150 и тегло над 1 700 кг не занася и да искаш
кола със задно си е лудница,но изисква и шофйорски умения
Щар по Щар също си има предимства и недостатъци

кола със задно си е лудница,но изисква и шофйорски умения
Щар по Щар също си има предимства и недостатъци

ТДС - Турбо Див Селянин
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
просто не мога да се съглася с това дето си написал за аудито...
просто е нереално...
фокус рс не е ли с турбо?

фокус рс не е ли с турбо?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Focus ST е 2.0 литра атмосферка с 170коня, а RS-а си е турбо и беше 215 коня по спомен -> за жалост не е 4Х4, а с предно и Джереми каза, че има специален диференциал, но въпреки това не се кара лесно.
А пък при по-старите Аудита има много недозавиване, достатъчно е да се отвори предния капак и човек да погледне надлъжно раположения мотор и с скоростната кутия зад него и после, да се замислим какво ли е разпределението на масите е при новото РС4 го няма тоя проблем
А иначе алфите 156 с предно от WTCC не им пречеше преди няколко години да побеждават Е46-ците без проблем в почти всяко състезание (е после дойде часът на Е46 и ставаше обратнот), които са със задно, сега като гледам СЕАТ Леон пак добре се справя и води в класирането така, че недозавиването не е толкова голяма болка явно и може да лекува.
Също така да не забравяме, че на някой много спънати асфалтови ралита малки автомобили от група А супер 1600 от рода на Ситроен Саксо и Фиат Пунто и т.н създават големи проблеми на голеите ВРЦ-та
А предимствата на предното не са малко:
- по-евтино
- по-малко място заема
- по-малка загуба на мощност
- всичко е на едно място и т.н
А като се замисля, може само да се сажълява, че доста автомбили, които едно време са ги правили със задно сега с предно, говоря за: тойота Селика, Корола, разни Опели от рода на Кадет, Манта, Форд Сиера, Ескорст и т.н много са
А пък при по-старите Аудита има много недозавиване, достатъчно е да се отвори предния капак и човек да погледне надлъжно раположения мотор и с скоростната кутия зад него и после, да се замислим какво ли е разпределението на масите е при новото РС4 го няма тоя проблем

А иначе алфите 156 с предно от WTCC не им пречеше преди няколко години да побеждават Е46-ците без проблем в почти всяко състезание (е после дойде часът на Е46 и ставаше обратнот), които са със задно, сега като гледам СЕАТ Леон пак добре се справя и води в класирането така, че недозавиването не е толкова голяма болка явно и може да лекува.
Също така да не забравяме, че на някой много спънати асфалтови ралита малки автомобили от група А супер 1600 от рода на Ситроен Саксо и Фиат Пунто и т.н създават големи проблеми на голеите ВРЦ-та
А предимствата на предното не са малко:
- по-евтино
- по-малко място заема
- по-малка загуба на мощност
- всичко е на едно място и т.н
А като се замисля, може само да се сажълява, че доста автомбили, които едно време са ги правили със задно сега с предно, говоря за: тойота Селика, Корола, разни Опели от рода на Кадет, Манта, Форд Сиера, Ескорст и т.н много са
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Добре де, как може да има толкоз заблудени, кажете ми колко от скъпите (хубави автомобили) са с предно и колко със задно? Да броим ли че нещо ми се губят, тва МЕрцедес, Порше, Ферари, Ламбота, Мазерати, Ролс Ройс, Бугати, Астън МАртин, всичко де що е в Ф1, ДТМ и т.н. Така че предимствата на предното като цяло си остават, евтинията за производство, поддръжка, малкото място и туй то, предаване за магарета и мулета, расовите коне са със задно




- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
и все пак никой ли няма въпросното клипче а алфата, Е46-цата и А4-ката? 

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Niikoo_1 написа:Focus ST е 2.0 литра атмосферка с 170коня, а RS-а си е турбо и беше 215 коня по спомен -> за жалост не е 4Х4, а с предно и Джереми каза, че има специален диференциал, но въпреки това не се кара лесно.
т.е. е точно конкуренция на новия голф 5 гти. значи не се бъркам.
мерси за инфото...
а за WTCC колите с предно имат проблеми с износването на гумите... иначе доста се опъваха алфите наистина... не знам колко ги побеждаваха но резултатите са няколко поредни титли за БМВ ако не бъркам?
аз го имам клипчето из архивите, ще ти го потърся щом още не си го открил

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани