2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
Модератор: Общи модератори
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
@Автора , колега покажи я да видим де 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
alx написа:acho.rs написа:Само да ти напомня - БлуТек , БлуЕфишънси - какво са ?
Кой работи по 3.5 литровия бензинов мотор и през няколко месеца пуска версия с по-нисък разход ? Кой пуска (до няколко месеца) атмосферния бензинов мотор с най-високо КПД(според Мерцедес) -СЛК 55 АМГ 422кс , 540НМ автоматик със среден разход 8,4 ? Аз не знам и турбо мотор да гори по-малко .
Да ти кажа и че Е класата с малките бензинови и дизелови мотори постигна уникално нисък разход при 180 км/ч .
Тия горните неща викаш случаен ефект ли са ... или са решили на АМГто да му се изключват цилиндрите , щот им е било весело .
Приеми че и ти грешиш за някои работи ...
Кадилак имат изключване на цилиндрите от 96та. Хемитата на крайслер- и те някъде от тогава. Това правило ли ги е фирми борещи се за икономичност? 75% от приходите на тези компании тогава бяха от големи пикапи и сув-ове. Икономията беше някаква фиктивна характеристика.
За икономията при 180- тя каква връзка има? Можеш да бъдеш сигурен, че такива скорости не фигурират при изчисляване на официалния извънградски разход.
За новото слк55- ти сложи в едно изречение "амг" и "икономия"?приоритетите там са подредени по съвсем друг начин. "по-дълъг пробег" за един резервоар се подобрява със по- голям резервоар а не с икономии..
Да съгласен съм . Тва че парадират с тоя 8,4 на СЛК55АМГ и го описват като бензиновия мотор с най-високо КПД явно е случайно .
Както и развитието на системите за директно впръскване и оптимизирането на работа с бедни смеси .
Или БМВ влагат супер много усилия в свалянето на емисиите и разхода , а на плебейските Мерцедес хич не им дреме за разхода , те само слагат по-голям резервоар, и като светене лампата терикатски пишат - зареди . . . сигруно е така в очите на някой слепи фенове , дет им обягва и S250 CDI с 2,2л (няма и толкова) 4 цилиднрова печка .
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
acho.rs написа:S250 CDI с 2,2л (няма и толкова) 4 цилиднрова печка .
а ти да си виждал случайно такава някои да кара?

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
acho.rs написа:Да
в такъв случай, явно си прав

No bling at the Ring
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
acho.rs написа:сигруно е така в очите на някой слепи фенове , дет им обягва и S250 CDI с 2,2л (няма и толкова) 4 цилиднрова печка .
не бе млади момко. на типичния клиент на мерцедес просто му е все тая колко му гори мерцедеса освен ако не трябва да го зарежда много често което е всъщност тъпото. ако ти знаеш за съществуването на такава с-класа с такъв мотор- това просто те слага в една определена графа позьори (един вид- да си взема с-класа пък какво е под капака- все тая). това е като с-класата с газова уредба. жалка раОта.
остави. говориме на различни езици като твоя никой дето се брой не го слуша.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
Щом почна и сам да си противоречиш , работата отива на зле .
Колко сляп трябва да си , за да не виждаш че всички включително Мерцедес влагат милиарди в икономия на гориво и покриване на стандарти за вредни емисии
Колко сляп трябва да си , за да не виждаш че всички включително Мерцедес влагат милиарди в икономия на гориво и покриване на стандарти за вредни емисии

Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
acho.rs написа:Щом почна и сам да си противоречиш , работата отива на зле .
Колко сляп трябва да си , за да не виждаш че всички включително Мерцедес влагат милиарди в икономия на гориво и покриване на стандарти за вредни емисии
това не е тяхната воля
те не печелят клиентите си с данните за разхода и емисиите
парите, които влагат са за да накарат 6.2 литров мотор да цапа колкото 2ка дизел
просто са притиснати, за това го правят
No bling at the Ring
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
BadAngel написа:acho.rs написа:Щом почна и сам да си противоречиш , работата отива на зле .
Колко сляп трябва да си , за да не виждаш че всички включително Мерцедес влагат милиарди в икономия на гориво и покриване на стандарти за вредни емисии
това не е тяхната воля
те не печелят клиентите си с данните за разхода и емисиите
просто са притиснати, за това го правят
точно. а ако ачко знаеше малко повече щеше да знае и защо съществуват мерцедеси с комични моторчета. просто всеки производител трябва да постигне някакъв среден разход за всички модели (примерно 9 на 100 извън градско). и за да може да задоволи ключовите си клиенти дето искат 5 литра мотори по 600 коня и разход 14/100 извънградско... прави и такива с 6/100 за да може да дръпне средния разход на "флотилията". и това е една възможност за позьорите да се сдобият с мерцедес не защото мерцедес ги иска тези потребители а защото просто няма как иначе.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
alx написа:BadAngel написа:acho.rs написа:Щом почна и сам да си противоречиш , работата отива на зле .
Колко сляп трябва да си , за да не виждаш че всички включително Мерцедес влагат милиарди в икономия на гориво и покриване на стандарти за вредни емисии
това не е тяхната воля
те не печелят клиентите си с данните за разхода и емисиите
просто са притиснати, за това го правят
точно. а ако ачко знаеше малко повече щеше да знае и защо съществуват мерцедеси с комични моторчета. просто всеки производител трябва да постигне някакъв среден разход за всички модели (примерно 9 на 100 извън градско). и за да може да задоволи ключовите си клиенти дето искат 5 литра мотори по 600 коня и разход 14/100 извънградско... прави и такива с 6/100 за да може да дръпне средния разход на "флотилията". и това е една възможност за позьорите да се сдобият с мерцедес не защото мерцедес ги иска тези потребители а защото просто няма как иначе.
достоверна ли е информацията за глобалния разход за всеки производител?
защото аз лично не зная такова нещо, а и ми се струва налудничево, как се процедира с малките производители, които нямат толкова обширна продуктова гама и разполагат с 2-3 двигателя?
с250 си има пазар и той е доста сериозен в рамките на лимо сервиз колите, такситата и т.н., за този модел аз лично виждам това обяснение
а и всяка кола, трябва да изпълнява евро5 екологични изисквания, на това дължим по-скоро някои комични графики по отношение на мощностите на моторите, защото са нагодени така, че при замерванията за параметрите за евро5 да показват, че не цапат, след това.. квото сабя покаже
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
alx написа:BadAngel написа:acho.rs написа:Щом почна и сам да си противоречиш , работата отива на зле .
Колко сляп трябва да си , за да не виждаш че всички включително Мерцедес влагат милиарди в икономия на гориво и покриване на стандарти за вредни емисии
това не е тяхната воля
те не печелят клиентите си с данните за разхода и емисиите
просто са притиснати, за това го правят
точно. а ако ачко знаеше малко повече щеше да знае и защо съществуват мерцедеси с комични моторчета. просто всеки производител трябва да постигне някакъв среден разход за всички модели (примерно 9 на 100 извън градско). и за да може да задоволи ключовите си клиенти дето искат 5 литра мотори по 600 коня и разход 14/100 извънградско... прави и такива с 6/100 за да може да дръпне средния разход на "флотилията". и това е една възможност за позьорите да се сдобият с мерцедес не защото мерцедес ги иска тези потребители а защото просто няма как иначе.
Аха - значи са принудени да правят икономични модели , правят ги , но всъщност не правят икономични мотори

И земи извади една статистика колко са дизеловите С класи и какъв е делът на мерцедесите с "комични" моторчета ... но всъщност няма смисъл , щот пак ще си дрънкаш същите глупости .
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
BadAngel написа:достоверна ли е информацията за глобалния разход за всеки производител
http://en.wikipedia.org/wiki/Corporate_ ... el_Economy
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
Ачо, бате, кажи каква работа искаш, да ти намеря, моля те !

Много като тебе вече плакаха ...
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
alx написа:BadAngel написа:достоверна ли е информацията за глобалния разход за всеки производител
http://en.wikipedia.org/wiki/Corporate_ ... el_Economy
това звучи достоверно, да
много интересно, наистина научих нещо ново
кажи ми какво правят малките производители на екзотични коли, като бугати примерно..
броят ги като част от ваг или.. ?
предполагам че по-скоро им налагат някакви пенълтита, защото високия разход се тълкува като статус символ и се дължи "данък лукс" ?
това наистина е интересно
оооопс, сега прочетох по-подробно линка
точно така, има производители, които плащат пенълти за високите си разходи като.. цитирам
"BMW, DaimlerChrysler, Volkswagen, Ferrari, Porsche and Maserati"
това е за 2006та година, но се съмнявам да има някаква драстична промяна
Последна промяна BadAngel на 02 Дек 2011, 23:38, променена общо 1 път
No bling at the Ring
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: 2011 Mercedes-Benz E350 - Мнения
алекс е 100% прав за масовия клиент на мерцедес, но в Бг нещата не са точно така - от моите клиенти, на които съм продавал какви ли не мерцедеси - от насрана А 150 до S 63 - масово хората се стискат за идиотщини... освен това - ебем ти баровеца - идва типичния квадратоглавест земеделец, вика - искам ес-класа! с всички екстри, ше дам 100 бона! ама да е дизел и да гори малко, че няма кинти за гориво!
и после купува, налива нафтата от комбайна, сяда и кара с 240 по магистралата, и после що колата се разваля - ми той я кара като макларън навсякъде, после иска и да издържи.... - е тва е често срещано при клиентите, за съжаление
ачко че не е в час много, и само парадира с някви прочетени неща, казах му вече... това кой кво е написал и кво е на практика са толкова далечни неща, че....
комично е 250цди в ес-ка спрямо факта, че тая кола трябва да е сз голям мотор... комично е и че в цлс 250 мотора е с малко под 3 евра по-евтин от 350цди мотора - е едосега един човек не съм видял да е предпочел малкия мотор...
за ес 250цди - Ачко, карал ли си такава, чичовото? не, нали? щото аз съм. покарай и ти и ще видиш що е комично - щото просто не се връзва на колата! че мотора е як, як е, ама в купе ц-клас или е-клас най-много, не на 221ца.
а ти земи си направи труда да видиш колко от тия продадени дизелови ес-класи са с 250 мотора
отворен
щото е лесно да попрочетеш тва онова, ама не си бил в нещата, не продавай краставици на краставичаря.... те от мерцедес мноооого неща могат да напишат, то и новия 4,6 битурбо ве 8 трябваше да е ебати икономията ама си е 16 в града от воле на ЦЛ...
а ес 250цди се купува точно колкото и г55 кабрио - демек, я има 1-2, я не
същото е с блутеците.... а дизели се вземат основно с блу ефишънси и тва е.... тоя мотор 2143 в ес-класата е в гамата, просто щото ТРЯБВА да го има, не щото хората ше се юрнат масово да купуват


ачко че не е в час много, и само парадира с някви прочетени неща, казах му вече... това кой кво е написал и кво е на практика са толкова далечни неща, че....
комично е 250цди в ес-ка спрямо факта, че тая кола трябва да е сз голям мотор... комично е и че в цлс 250 мотора е с малко под 3 евра по-евтин от 350цди мотора - е едосега един човек не съм видял да е предпочел малкия мотор...
за ес 250цди - Ачко, карал ли си такава, чичовото? не, нали? щото аз съм. покарай и ти и ще видиш що е комично - щото просто не се връзва на колата! че мотора е як, як е, ама в купе ц-клас или е-клас най-много, не на 221ца.
а ти земи си направи труда да видиш колко от тия продадени дизелови ес-класи са с 250 мотора


а ес 250цди се купува точно колкото и г55 кабрио - демек, я има 1-2, я не

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани