Смяна на мотор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Смяна на мотор
vassil_bk написа:Точно от такава кола тук мога да взема само мотора на супер цена. Изобщо няма как да тръгна да инвестирам в цяла кола и да се разправям с части и прочие. Физически нямам свободното време и къде да я държа. И накрая ще ми излезе кон на магаре... За това ще си свиркам само с мотора, ако стане работата.vvaskoo написа:Що не си вкараш някоя 328ца от УК ? Вече са доста евтини за £1300-1500 може да се намери доста приличен екземпляр . После продаваш на части и хем ще си избиеш парите хем и мотор ще имаш .А и все пак ще имам един излишен за продан след като мине галимацията, а моя мотор си е 6+
Нека позная - 1400лв. мАторя ?

- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
Шшшт, не ме издавай такаuCnaHeTcA написа:Нека позная - 1400лв. мАторя ?

Сега идва следващата чуденка: ще ли пасне мотор от 328Ci автоматик на ръчни скорости...
Re: Смяна на мотор
Здравейте колеги.
Понеже не искам да пускам нова тема питам в тази. При смяна 4 цилиндров 318и (99г.) с 2.8 възниква проблем с изместване на скоростната кутия леко назад заради по-дългият мотор. Кутията от 18ката пасва на мотора. Но късото парче от кардана идва дълго. До колкото знам обаче карето на кардана откъм кутията на 2.8ка е с по-голям диаметър. Въпросът ми е мога ли да запазя тази кутия или трябва да сменя и нея заради това несъответствие в каретата.Ако някой се е сблъсквал с този проблем моля да помогне със съвет.
Благодаря!
Понеже не искам да пускам нова тема питам в тази. При смяна 4 цилиндров 318и (99г.) с 2.8 възниква проблем с изместване на скоростната кутия леко назад заради по-дългият мотор. Кутията от 18ката пасва на мотора. Но късото парче от кардана идва дълго. До колкото знам обаче карето на кардана откъм кутията на 2.8ка е с по-голям диаметър. Въпросът ми е мога ли да запазя тази кутия или трябва да сменя и нея заради това несъответствие в каретата.Ако някой се е сблъсквал с този проблем моля да помогне със съвет.
Благодаря!
Re: Смяна на мотор
според мене пък ако ще е гарга...
търси б30 в хубаво състояние на хубава и тогава ще умреш от кеф
карах една Е46 от 323 направена на б30 - изтребител с 4 колела, чистачки и стерео уредба - просто супер
Не че б28 няма да припка, но така или иначе ще се вкарваш във филма, виж за 200-300лв. разлика няма ли да
станат нещата.
много ми се иска и моята да я направя б30, надявам се другото лято...
търси б30 в хубаво състояние на хубава и тогава ще умреш от кеф
карах една Е46 от 323 направена на б30 - изтребител с 4 колела, чистачки и стерео уредба - просто супер
Не че б28 няма да припка, но така или иначе ще се вкарваш във филма, виж за 200-300лв. разлика няма ли да
станат нещата.
много ми се иска и моята да я направя б30, надявам се другото лято...
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Смяна на мотор
не се вкарваите във филми ако няма да го правите както трябва....мотор 2.8 скоростна кутия от 1.9 окачвания от 4 цилиндров мотор...не си струва ....ако ще се прави да се прави като хората...и като цяло няма кяр от тази работа..от личн опит знам...само за труд и обслужване отиваш на над 1000 лева...отделно частите.Аз изкарах касмет защото намерих одарена кола за 1500 лева и оспях да сменя всичко що беше различно..ако трагнеш да си набавяш частите една по една ще ти легне колкото нова кола...като цяло вече поевтиняха много е46-ците 

Re: Смяна на мотор
vitaliss написа:не се вкарваите във филми ако няма да го правите както трябва....мотор 2.8 скоростна кутия от 1.9 окачвания от 4 цилиндров мотор...не си струва ....ако ще се прави да се прави като хората...и като цяло няма кяр от тази работа..от личн опит знам...само за труд и обслужване отиваш на над 1000 лева...отделно частите.Аз изкарах касмет защото намерих одарена кола за 1500 лева и оспях да сменя всичко що беше различно..ако трагнеш да си набавяш частите една по една ще ти легне колкото нова кола...като цяло вече поевтиняха много е46-ците
+1 ... или вземаш ударена или десничарка и сменяш от-до или сменяш колата...
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
И аз до този извод стигнах и затова се отказах... Твърде много неща стават за смяна, за да стане както трябва! И в един момент се оказа, че ще е по-лесно да сменя колата...uCnaHeTcA написа:+1 ... или вземаш ударена или десничарка и сменяш от-до или сменяш колата...vitaliss написа:...

Re: Смяна на мотор
vassil_bk написа:И аз до този извод стигнах и затова се отказах... Твърде много неща стават за смяна, за да стане както трябва! И в един момент се оказа, че ще е по-лесно да сменя колата...uCnaHeTcA написа:+1 ... или вземаш ударена или десничарка и сменяш от-до или сменяш колата...vitaliss написа:...
Точно твоя случай е още по-лесен защото сменяш само мотора и евентуално диф и караш.И имаш 6-так за продан. Все пак става дума за има няма 40 коня горница. Дизелите само с чип го правят това но не съм чувал някой да сменя спирачки и скорости. Аз сега съжалявам че навремето не си взех 20-ка.


- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Смяна на мотор
Налага се да възобновим дискусията по темата.
За жалост моето M52TUB20 започна да гори масло. И то не просто да гори, а направо да го поглъща. В града това не се усеща, но "разходката" ми до Бургас този уикенд ми отвори очите и доста ме притесни.
Като цяло в момента съм се насочил към Troubleshooting -> ще меря компресията и ще следя за течове, но вратичката към трансплантация се открехна и съм длъжен да се подготвя.
Прочетох всичко, което сте писали във връзка с желанието (доста Out of date) на Васко да слага М54, но моето желание е малко по-различно, така че дори и да се повторим ще се радвам да се заформи някаква смислена дискусия:
Сърцето, което се търси е M52TUB28 само и единствено. За предпочитане от някоя англичанка автоматик.
И тук възникват първите ми въпроси:
1. Ако присадя само мотора с EWS-а и ECU-то дали 28-цата ще върви без да сменям скорости, кардан, диф и полуоски. Да/Не? Ако "ДА/НЕ" защо? (Временно решение!)
Този въпрос е във връзка с това, че нямам възможност да сменя всичко накуп. Наясно съм, че горепосочените части ще бъдат меко казано "омазани" ако си позволя дълго да карам с тях. Скоростната кутия в бъдеще може и да остане, но карданът и полуоските, както и диф-а май са задължителни, защото ще станат на сол.
2. Нужно ли е таблото да се сменя?
3. Нужно ли е генерацията да се сменя?
За жалост моето M52TUB20 започна да гори масло. И то не просто да гори, а направо да го поглъща. В града това не се усеща, но "разходката" ми до Бургас този уикенд ми отвори очите и доста ме притесни.
Като цяло в момента съм се насочил към Troubleshooting -> ще меря компресията и ще следя за течове, но вратичката към трансплантация се открехна и съм длъжен да се подготвя.
Прочетох всичко, което сте писали във връзка с желанието (доста Out of date) на Васко да слага М54, но моето желание е малко по-различно, така че дори и да се повторим ще се радвам да се заформи някаква смислена дискусия:
Сърцето, което се търси е M52TUB28 само и единствено. За предпочитане от някоя англичанка автоматик.
И тук възникват първите ми въпроси:
1. Ако присадя само мотора с EWS-а и ECU-то дали 28-цата ще върви без да сменям скорости, кардан, диф и полуоски. Да/Не? Ако "ДА/НЕ" защо? (Временно решение!)
Този въпрос е във връзка с това, че нямам възможност да сменя всичко накуп. Наясно съм, че горепосочените части ще бъдат меко казано "омазани" ако си позволя дълго да карам с тях. Скоростната кутия в бъдеще може и да остане, но карданът и полуоските, както и диф-а май са задължителни, защото ще станат на сол.
2. Нужно ли е таблото да се сменя?
3. Нужно ли е генерацията да се сменя?
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
Меренето на компресия нищо няма да докаже... Ако са заминали маслени сегменти, без да се отвори мотора трудно...Runnaway написа:... Като цяло в момента съм се насочил към Troubleshooting -> ще меря компресията и ще следя за течове, ...
Що па автоматик...Runnaway написа:Сърцето, което се търси е M52TUB28 само и единствено. За предпочитане от някоя англичанка автоматик.

Ще върви, няма да имаш грижи на първо време. До колкото знам даже няма нужда взимаш EWS-а и ECU-то, а направо на твоето ECU ще се налее софт от 28-ца. Поне аз така го мислех, като говорих с няколко майстора...Runnaway написа: 1. Ако присадя само мотора с EWS-а и ECU-то дали 28-цата ще върви без да сменям скорости, кардан, диф и полуоски. Да/Не? Ако "ДА/НЕ" защо? (Временно решение!)
Не. Ще трябва да се прекодира, ако сменяш EWS-а и ECU-то.Runnaway написа:2. Нужно ли е таблото да се сменя?
На първо време ще кара, ама после най-вероятно ще трябва да я смениш... Същата история като спирачките и останалите неща по задвижването до колелата...Runnaway написа:3. Нужно ли е генерацията да се сменя?
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Смяна на мотор
vassil_bk написа:Меренето на компресия нищо няма да докаже... Ако са заминали маслени сегменти, без да се отвори мотора трудно...Runnaway написа:... Като цяло в момента съм се насочил към Troubleshooting -> ще меря компресията и ще следя за течове, ...
Все пак искам да погледна компресията като в последствие ще изследвам и другите детайли, които могат да водят до загуба на масло.
vassil_bk написа:Що па автоматик...Runnaway написа:Сърцето, което се търси е M52TUB28 само и единствено. За предпочитане от някоя англичанка автоматик.Още нещо, за което се сещам е, че в Англия горивото им май има различни съставки и не му е много гот на мотора с тях... Трябва да се внимава за мотора, който ще се вземе...
Главната причина да търся автомат е факта, че малко или много кутията не позволява някакви продължителни прекъсвачи и т.н.
Което ме навежда на мисълта -> Е39 M52TUB28 трябва да е същия двигател, но окабеляването дали е същото?! Т.е. би ли имало разлика или някакви трудости и различия при монтажа?
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Смяна на мотор
Принципно да, от автомат е една идея по-запазен,но аз лично бих направил първо ревизия на мотора.Не пречи да си караш и със старата кутия единсвено разликата е,че държи на по малко нютони от тая на 2.8,но не мисля че разликата е огромна,че да я счупи.Спир. апарати и накладките са същите,само дисковете са по-глеми,относно генерацията има и двойни и единични на по-голям диаметър,нея нема да е лошо да я освободиш.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Смяна на мотор
Не би ли трябвало при много сериозен харч на масло над 2.5 - 3 л. за 5000 км. или тоест 5-6 литра за 10 000 км -
да пуши зверски отзад още на 2500 об?
да пуши зверски отзад още на 2500 об?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Смяна на мотор
Катализаторите спират тия работи в голяма степен.
Само да намериш читав двигател е най-важното
да не стане след мотора и ремонт
Успех и дано всичко мине лесно
Само да намериш читав двигател е най-важното
да не стане след мотора и ремонт
Успех и дано всичко мине лесно


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Смяна на мотор
K_Ilkov написа:Катализаторите спират тия работи в голяма степен.
Само да намериш читав двигател е най-важното
да не стане след мотора и ремонт
Успех и дано всичко мине лесно
В момента, ако всичко е толкова черно, колкото си мисля, трябва да правя ревизия за около 1300-1500 лева за това мисля, че е по-добре направо да "напъхам" едно 2.8 на под 100 000 мили.
Мерси за подкрепата и следете темата.
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани