Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
CONAN написа:kemakozeE36 написа:Ууууаааааааааааууууууу2930 души на 6 милиона... тва прави около един паркинг на няколко нива срещу останалите почти 6 милиона. Подцених ги, те мнозинство били
Просто статистика ,2930 > 6 .......
Не разбирам сърказма ти ,все пак хората са фенове на дадената марка ,както ние на бмв ......
остави го тез 2930 от 6 милиона да не би всичките да са разпределени по авто форумите бря

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
Те ви една махиндра

Купете си и ги карайте! Купете ги не за друго ми щото никой друг не ги кара, станете им фенове.
Не ви харесва? Тогава си купете Ягуари или ролс-ройси-те не са никак лоши коли, но защо обаче се виждат изключително рядко.
А защо нормалните хора не си купуват масово Сааб. Не отричам да е лоша кола, дори 93 и 95(мисля че така бяха моделите) много ми харесват.
Обаче колкото по рядко си срещаш колата по улицата толкова по-зле.
Има 2 опции:
1. Ако е прекалено стара едвам се намират части
2. Ако е по- новичка- Дееъм шиит!! Дис еин'т чийп, демек солена работа

Купете си и ги карайте! Купете ги не за друго ми щото никой друг не ги кара, станете им фенове.
Не ви харесва? Тогава си купете Ягуари или ролс-ройси-те не са никак лоши коли, но защо обаче се виждат изключително рядко.
А защо нормалните хора не си купуват масово Сааб. Не отричам да е лоша кола, дори 93 и 95(мисля че така бяха моделите) много ми харесват.
Обаче колкото по рядко си срещаш колата по улицата толкова по-зле.
Има 2 опции:
1. Ако е прекалено стара едвам се намират части
2. Ако е по- новичка- Дееъм шиит!! Дис еин'т чийп, демек солена работа


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
kemakozeE36 написа:Те ви една махиндра
Купете си и ги карайте! Купете ги не за друго ми щото никой друг не ги кара, станете им фенове.


- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
Давайте по темата, хейтърите да се успокоят, за да не ги успокоим 

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
alx написа:последното което карах беше виген-а ......
Отдавна е било това.

Тези неща, които си усетил, масовият потребител или няма да ги долови изобщо, или ще усети някакъв процент от тях, но не и да си докара цялостен и точен образ на всичко. Може и на това да са разчитали GM-ци.

Относно състоянието на марката и продажбите, за всичкото това на 100% отговорност носи GM.
Всичко, което се е разработвало, монтирало и т.н. е минавало през тяхното одобрение.
Имало е неща за които Сааб са водили борба да бъдат внедрени.
Няма как да привличаш масово клиенти, като слагаш първия дизел през 1998-ма и той е един единствен.
Няма как да има масовост без малък автомобил, без комби- първото за модела 9-5 през 1998-ма, за 9-3 чак през 2006-та.
Не са отпускани пари за разработки- не може един модел да го търкаляш от 1998-ма до 2010-та само с фейслифтове и добавяне на излезлите новости в автомобилостроенето.
Гледал съм интервю, не помня с кого от ръководството на Сааб, който каза, че новия 9-5, който излезе 2010-та е бил започван от нулата 4 или 5 пъти, все с различни концепции. Имало е- "правете го така", после "не, оставете това, почвайте отначало" .
Moже затъването на GM през годините да е отвлякло и концентрирало вниманието им върху оцеляването на концерна и съсредоточаване им върху по-важните за тази цел марки, не знам, далече съм от нещата, но вината за сегашното положение си е тяхна.
Факт е, че някой фенове, потенциални бъдещи купувачи, които са чакали да си купят нещо ново са се отдръпнали.
Тяхното привличане обратно беше една от целите на новото ръководство.
Конкретно за днешната ситуация- марката за толкова години толкова е погълната от GM, толкова е недопускана индивидуалността, че без техните части, лицензи и патенти няма как да оцелее до разработването и пускането на нови модели, които да имат все по-малко и по-малко GM-ски неща и тя да се откъсне тотално от този концерн.
Например- бъдещият 9-3 по данни в нета има около 55% GM-ски часи в него.
Тази зависимост можела да бъде премахната, но си трябва време.
Последна промяна GRIPEN на 20 Дек 2011, 0:10, променена общо 3 пъти
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
мен ми се струва
че марката сааб я закопаха умишлено
че марката сааб я закопаха умишлено
No bling at the Ring
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
колеги истината е следната:
Концепцията е сбъркана..Сааб няма как да оцелее като самостоятелен производител поради мн причини..
Да продаваш части от компанията за да си покриваш дълговете към производителите на части е безсилие..По скоро да я продадат цялата на китайците,за да има достатачно кинти за разработване на нови модели,които да не са толкова "уникални" щото тея уникалните коли просто никой не ги купува....Като се стабилизират финансово,да си пуснат и някой саабски модел и така...На дръпнатите кво им пука за Сааб,те искат да се докопат до дилърските офиси и изградената мрежа от доставчици на части..По добре да са изцяло китайска компания,с яка производствена база в Китай,която да произвежда 80-100 000 коли за Китай и фабриката във Тролхатън за Европа...само тогава ще имат бъдеще и развитие..
Вижте какво правят китайците с Волво!
Концепцията е сбъркана..Сааб няма как да оцелее като самостоятелен производител поради мн причини..
Да продаваш части от компанията за да си покриваш дълговете към производителите на части е безсилие..По скоро да я продадат цялата на китайците,за да има достатачно кинти за разработване на нови модели,които да не са толкова "уникални" щото тея уникалните коли просто никой не ги купува....Като се стабилизират финансово,да си пуснат и някой саабски модел и така...На дръпнатите кво им пука за Сааб,те искат да се докопат до дилърските офиси и изградената мрежа от доставчици на части..По добре да са изцяло китайска компания,с яка производствена база в Китай,която да произвежда 80-100 000 коли за Китай и фабриката във Тролхатън за Европа...само тогава ще имат бъдеще и развитие..
Вижте какво правят китайците с Волво!
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
kemakozeE36 написа:Виж сега нямам нищо против ако си станал със задника към тавана
И да имаш и да нямаш не съм станал с г*за нагоре, с нещо друго нагоре станах

kemakozeE36 написа:ма айде ако обичаш подхвани си някой друг за мезе![]()
Мезе си имам в хладилника, сега ти, като не ти се спори и/или не можеш да спориш и се имаш за мезе си е твоя работа

kemakozeE36 написа:прочети си по-горното мнение и пак си помисли дали за нови коли ми говориш. Нещо за Е36 спомена ако не се лъжа
Правилно, споменах го, като пример само. К'ъв е проблема?
kemakozeE36 написа:Не ме прави на луд ако обичаш
Епа не обичам, ама и не те правим на каквото и да било


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
Няма как да привличаш масово клиенти, като слагаш първия дизел през 1998-ма и той е един единствен.
.[/quote]
...и то кой дизел , шест цилиндровия боклук на исузу и с това сааб окончателно си загуби репутацията във Франция , където 70% от автомобилния парк са дизели ! Върха на наглостта беше , когато след поредния счупен шестак , сааб упорито отказваше съдействие на даже гаранционни коли...отговора им е бил : обърнете се към исузу
.[/quote]
...и то кой дизел , шест цилиндровия боклук на исузу и с това сааб окончателно си загуби репутацията във Франция , където 70% от автомобилния парк са дизели ! Върха на наглостта беше , когато след поредния счупен шестак , сааб упорито отказваше съдействие на даже гаранционни коли...отговора им е бил : обърнете се към исузу

Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
nightdriver написа: ...и то кой дизел , шест цилиндровия боклук на исузу и с това сааб окончателно си загуби репутацията във Франция , където 70% от автомобилния парк са дизели ! Върха на наглостта беше , когато след поредния счупен шестак , сааб упорито отказваше съдействие на даже гаранционни коли...отговора им е бил : обърнете се към исузу
Не, това не е първия дизелов двигател в Сааб.
2.2 е първия дизел, а този 3.0 е монтиран известно време и премахнат.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
GRIPEN написа:nightdriver написа: ...и то кой дизел , шест цилиндровия боклук на исузу и с това сааб окончателно си загуби репутацията във Франция , където 70% от автомобилния парк са дизели ! Върха на наглостта беше , когато след поредния счупен шестак , сааб упорито отказваше съдействие на даже гаранционни коли...отговора им е бил : обърнете се към исузу
Не, това не е първия дизелов двигател в Сааб.
2.2 е първия дизел, а този 3.0 е монтиран известно време и премахнат.
да , спряха го , но малко късно и остана 2.2 tid , много клиенти загубиха и все пак се срещат новите модели...златните години бяха с 900турбо , но европа се обърна към дизел , а Сааб изтърваха влака...
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
xpl0d написа:kemakozeE36 написа:Виж сега нямам нищо против ако си станал със задника към тавана
И да имаш и да нямаш не съм станал с г*за нагоре, с нещо друго нагоре станах
kemakozeE36 написа:ма айде ако обичаш подхвани си някой друг за мезе![]()
Мезе си имам в хладилника, сега ти, като не ти се спори и/или не можеш да спориш и се имаш за мезе си е твоя работа
kemakozeE36 написа:прочети си по-горното мнение и пак си помисли дали за нови коли ми говориш. Нещо за Е36 спомена ако не се лъжа
Правилно, споменах го, като пример само. К'ъв е проблема?kemakozeE36 написа:Не ме прави на луд ако обичаш
Епа не обичам, ама и не те правим на каквото и да било
1. това не ме вълнува особено, но като искаш да се хвалиш няма да те спирам

2. тогава си отвори хладилника и започни да водиш диалог с британски акцент и научна цел с някой от продуктите

3. проблем аз нямам, Е36 за мене не е нова кола дори и за пример, но ако според теб е нова ок

4. това е много хубаво от твоя страна
извинявам се за

аз спирам да пиша в тази тема.


Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
kemakozeE36 написа:аз спирам да пиша в тази тема.
Подкрепям!
Даже някъде преди коментирането на посещаемостта, регистрираните потребители, атмосферата в други форуми и "махиндрата" беше точното време за това.

Последна промяна GRIPEN на 20 Дек 2011, 11:56, променена общо 1 път
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
Наистина много жалко за сааб.. мисля, че щеше да е в пъти е по-добре ако ги бяха купили Китайците. Те поне влагат много средства за разработки и най-вече в новите технологий, пък и политиката им не е " как да ебем мамата на всичко до което се докопаме" както направиха мърлячите от ГМ.. типично по американски, там където е интересно и апетитно да напъхаме нос, да прилапаме каквото можем и "ин ди енд" да омажем всичко след себе си и да вдигнем ръце..
аз лично лоша дума не съм чул за Шведската марка. Мой познат кара 9-5 и казва, че за парите които е дал колата е повече от добра. Не съм го чул да изтъква проблем с недозавиване или някакви сериозни недостатъци.. не мога да го сравня с БМВ по никакви критерий, защото Сааба е доста далеч като лукс, хендлинг и т.н., НО се славят като здрави машини и бих го предпочел пред немски автомобил с предно.
Сигурен съм, че на феновете им е много кофти, защото представете си че ако БМВ беше на мястото на Сааб.... как щяхме ние да се чувстваме...

Сигурен съм, че на феновете им е много кофти, защото представете си че ако БМВ беше на мястото на Сааб.... как щяхме ние да се чувстваме...
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Шведската автомобилна компания „Сааб" фалира.
Въпреки кофти ситуацията това все още не е края на фирмата.
Ето интервю с Виктор Мюлер за нещата околo банкрута :
http://www.youtube.com/#/watch?desktop_ ... ZF9U&gl=US
Ето интервю с Виктор Мюлер за нещата околo банкрута :
http://www.youtube.com/#/watch?desktop_ ... ZF9U&gl=US
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо