BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
.... важна е платформата !!!
Спряхме се на S54B32 + Rotrex C38-91
В момента се работи върху swap-a на мотора и се събират дребните липси по периферията. За сега всичко върви добре дано и за вбъдеще нещата са така лесни, взе да ми харесва марката BMW
Проекта можете да следите тук или на:
http://facebook.upg.bg
http://upg.bg/bg/proekti/
Спряхме се на S54B32 + Rotrex C38-91
В момента се работи върху swap-a на мотора и се събират дребните липси по периферията. За сега всичко върви добре дано и за вбъдеще нещата са така лесни, взе да ми харесва марката BMW
Проекта можете да следите тук или на:
http://facebook.upg.bg
http://upg.bg/bg/proekti/
1,79/190/11,52
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Проекта ще бъде интересен но няма ли да е по-добре модовете да я преместят в подфорум 'Проекти"
Успех!
Успех!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Хаха... така ли го решихте S54то... добре изглежда като идея, дай боже всекиму такъв TDS
Карантията ще се пипа ли заради компресора? И не би ли трябвало компресора да е C38-81, нещо не намирам 91 в сайта им, а този го дават за Е46 М3
Цял кит ли ще ползвате или само компресора и тук ще правите колектори и т.н.?
Лека и успешна работа
Карантията ще се пипа ли заради компресора? И не би ли трябвало компресора да е C38-81, нещо не намирам 91 в сайта им, а този го дават за Е46 М3
Цял кит ли ще ползвате или само компресора и тук ще правите колектори и т.н.?
Лека и успешна работа
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
За сега целта е колата да се подкара Н/А и след като се изгладят всички дребни детайли ще се премине към ротрекс-а. Мотора ще бъде сглобен за конверсията с:
ZRP Rods
Custom Pistons
ProEFI Standalone ECU
BOSCH 044 Fuel Pump
OS Giken R Type Triple Disk Clutch BMW M3 S54, 184mm
Custom Water to Air Intercooler with custom intake
Работиме по колата така че ще ъбдейтвам темата редовно
http://www.rotrex.com/Home/Technology/New_Releases.aspx
ZRP Rods
Custom Pistons
ProEFI Standalone ECU
BOSCH 044 Fuel Pump
OS Giken R Type Triple Disk Clutch BMW M3 S54, 184mm
Custom Water to Air Intercooler with custom intake
Работиме по колата така че ще ъбдейтвам темата редовно
http://www.rotrex.com/Home/Technology/New_Releases.aspx
After an extended period of meticulous development Rotrex can now offer our clients the granddaddy of the C38 range: The C38-91.
December 2010
Targeted specifically at those clients that want to enjoy the refinement and sheer acceleration of a Rotrex application but need that extra grunt and sheer power, the C38-91 features the best efficiency of the C38 range and flows 11% more than the C38-81.
Even at the very upper end of the power band, at a verified flow rate of 0.63 kg/s where no Rotrex has ever gone before, the measured efficiency of the Rotrex C38-91 is 65%, making sure your high power application will not unduly load your engine with thermal strain.
The C38-91, which shares the same basic drive dimensions and features a compressor housing only 8 mm longer (axial dimension) than that of the other members of the C38 family, serves up a peak (isentropic) efficiency above 75% and has a wide high efficiency island, guaranteeing forceful acceleration all through the engine rev range, as well as great gas mileage when you are not 'on the throttle'.
1,79/190/11,52
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
А буталата защо ще сменяте?
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
bum_bum написа:Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
Ние ще изработим кулера и интейк-а. За буталата, еми имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс
1,79/190/11,52
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:...и имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс
Едно време се говореше че "скромността краси човека"...но за автомобилите май не важи поговорката
е21 345 0-402м 12.18
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:After an extended period of meticulous development Rotrex can now offer our clients the granddaddy of the C38 range: The C38-91.
December 2010
Targeted specifically at those clients that want to enjoy the refinement and sheer acceleration of a Rotrex application but need that extra grunt and sheer power, the C38-91 features the best efficiency of the C38 range and flows 11% more than the C38-81.
Even at the very upper end of the power band, at a verified flow rate of 0.63 kg/s where no Rotrex has ever gone before, the measured efficiency of the Rotrex C38-91 is 65%, making sure your high power application will not unduly load your engine with thermal strain.
The C38-91, which shares the same basic drive dimensions and features a compressor housing only 8 mm longer (axial dimension) than that of the other members of the C38 family, serves up a peak (isentropic) efficiency above 75% and has a wide high efficiency island, guaranteeing forceful acceleration all through the engine rev range, as well as great gas mileage when you are not 'on the throttle'.
Интересни новини...
Всичко звучи много хубаво и ще следя с интерес...
Ама наистина намалете тия 700 коня 500 до 550 звучи нормално, ама 700
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Това май ще е първият такъв проект в BG ? Успех все пак, предполагам че ще си остане стриит кола, обаче тая мощност как ще се отрази на купето, нямали да се усукува? Клетка ще слагате ли ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Kroki написа:Това май ще е първият такъв проект в BG ? Успех все пак, предполагам че ще си остане стриит кола, обаче тая мощност как ще се отрази на купето, нямали да се усукува? Клетка ще слагате ли ?
няма ли да се усуква... хахах колега тва да не е баница... 500 коня на задно значи почти никакво сцепление поне до 100 км/ч... проблема не е че са много конете,а че много малко тичат по асфалта...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:bum_bum написа:Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
Ние ще изработим кулера и интейк-а. За буталата, еми имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс
Ебаго и в Ротрекса.. няма ли първо да са проблем биелите, а после буталата? Не, че нямат мотори с такива коне от турбо със сток карантия де.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
По-горе съм написал, че ще използваме биели ZRP Rods ... днеска се сдобихме с D2 Rear Camber Kit и цял заден мост от М3 Е36 3.0. Колата ще се подкара на 1-во време в атмосферен режим. Ротрекс-а е наличен но ще поседи на рафта докато му дойде времето. Ще се подсили купето със сигурност !
1,79/190/11,52
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
еееее браво бе миленчо ........ е*ах ти евридейката ти май по бързо ще си спретнеш проекта и от радко
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани