BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Много як проект! Радост за ентусиаста
ProEFI изглежда много много добре за цената си. А и имат добра поддръжка точно на е36/е46 м3. Доста им бях хвърлил око като избирах ЕКУ за с50б32 турбо, но се спрях в крайна сметка на друго.
Няма да блокирате ваноса нали?
С какви бобини ще е?
ProEFI изглежда много много добре за цената си. А и имат добра поддръжка точно на е36/е46 м3. Доста им бях хвърлил око като избирах ЕКУ за с50б32 турбо, но се спрях в крайна сметка на друго.
Няма да блокирате ваноса нали?
С какви бобини ще е?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
the real shit
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z8u8GOjYQ#!
Скоро попаднах на това клипче: пичовете от HPF правят последователни рънове на е46 м3 турбо с ProEFI и AEM EMS с еднакви настройки - гориво, аванс, бууст.. Една и съща кола, един и същи ден, едни и същи настройки само различните ЕКУ-та.
П.С. зачетох се в тази тема http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=889337 и както и предполагах има замесена политика в този клип.. и си има причина резултатите да са такива в полза на АЕМ-а. Все пак HPF китовете идват с AEM, а клипа е сниман от тях..
Както и да е не е това темата..
И много добра демонстрация за ефекта от ваноса.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z8u8GOjYQ#!
Скоро попаднах на това клипче: пичовете от HPF правят последователни рънове на е46 м3 турбо с ProEFI и AEM EMS с еднакви настройки - гориво, аванс, бууст.. Една и съща кола, един и същи ден, едни и същи настройки само различните ЕКУ-та.
П.С. зачетох се в тази тема http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=889337 и както и предполагах има замесена политика в този клип.. и си има причина резултатите да са такива в полза на АЕМ-а. Все пак HPF китовете идват с AEM, а клипа е сниман от тях..
Както и да е не е това темата..
И много добра демонстрация за ефекта от ваноса.
Последна промяна b2 на 23 Дек 2011, 23:43, променена общо 1 път
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
браво,най накрая един проект и с комби като гледах този сезон с корсата какво сте постигнали ,с този двигател и жокерите към него накрая ще има ефекта УАУ
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
- Гецата
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
от Е46 трябва да е
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Като дойде време да монтирате компресора, имайте предвид съображенията, дето ще нахвърлям...
За 700 коня на мотора компресорът ще консумира около 80 коня и ако искате да го задвижите през оригиналния 6-канален аксесоарен ремък, ще имате сериозни проблеми - линейното удължаването на ремъка при толкова предавана мощност, предвид че заради компресора ремъка ще бъде около 2 метра дълъг, може да се окаже повече от хода на автоматичния обтегач и ако се окаже че опира на упор, оттам насетне следва много буксуване, респективно компресорът няма да вдига желаното налягане заради загуба на обороти от буксуване.
Решението е 8-канален ремък, който първо ще се удължава по-малко и второ има 30% повече сцепление за предаване на такава мощност... само дето трябва да се сменят и останалите шайби...
После - ако мислите са ползвате стойката, която вероятно сте взели заедно с компресора, имайте предвид, че съгласно разположението на паразитните ролки на нея, ремъкът първо минава през хидравличната помпа и алтернатора преди да стигне до компресора, и когато дойде време там да се движат 80 коня, силите в ремъка ще претоварят лагерите на алтернатора. Вариант да избегнете това е да преориентирате ремъка да мине след хидравличната помпа през компресора, и едва тогава да иде в алтернатора. Няма да избегнете претоварване на лагерите на хидропомпата така, но лагерите там подозирам, че са значително по-големи от тези на алтернатора, респективно ще издържат по-дълго. Аз ползвам точно този вариант и имам 1 паразитна ролка вместо 2 при вас, но стойките не са еднакви за съжаление...
Друго - Ротрекс заедно с модела 91 пуснаха и модел 92, чиято единствена разлика е диаметърът на входната тръба - при вашия 91 е 76мм (3"), а при 92 е 89мм (3 1/2"), като компресорния охлюв е взаимозаменяем, а работното колело (студената перка) е идентично. Мисълта ми е, че при дебит на въздуха като за 700 коня, особено на 3" тръба, скоростта на въздуха е сериозна, и когато има обратен завой, както при всички БМВ китове, често се получава сериозна загуба на налягане по пътя от филтъра до компресора, а всяка загуба на налягане на входа, намалява налягането на изхода. За да го облека в числа ще дам следния пример - отчетено от картата на компресора, при 90.000 об/мин и дебит като за 700 коня, Pressure Ratio-то е да кажем 2,45. Без загуба на налягане това дава 1,45 бара, при 0,95 бар, което е нормално за такъв дебит, налягането ще бъде 1,33 бара, но при 0,8 бара абсолютно на входа (0,2 бара загуба, което е напълно реално), това би дало 0,96 бара на изхода...
Следват загуби във водния кулер и т.н.... с една дума имайте предвид такъв дизайн на интейка, че да не се разочаровате после.
И накрая - при миграция на всеки компресор ротрекс от една кола на друга, "хигиената" е от първостепенно значение, защото предавката в компресора не понася никакви замърсявания, които хипотетично могат да постъпят по маркучите и резервоара ако те не са съхранявани правилно, особено ако са попаднали след филтъра...
По принцип ако се случи да се счупи компресор ротрекс, задължително се сменя цялата система с нова (маркучи, филтър, резервоар, масло), пък цените са болезнени, затова се постарайте да избегнете тази опасност, тъй като след това цените са още по-шокиращи...
Успех с проекта!
За 700 коня на мотора компресорът ще консумира около 80 коня и ако искате да го задвижите през оригиналния 6-канален аксесоарен ремък, ще имате сериозни проблеми - линейното удължаването на ремъка при толкова предавана мощност, предвид че заради компресора ремъка ще бъде около 2 метра дълъг, може да се окаже повече от хода на автоматичния обтегач и ако се окаже че опира на упор, оттам насетне следва много буксуване, респективно компресорът няма да вдига желаното налягане заради загуба на обороти от буксуване.
Решението е 8-канален ремък, който първо ще се удължава по-малко и второ има 30% повече сцепление за предаване на такава мощност... само дето трябва да се сменят и останалите шайби...
После - ако мислите са ползвате стойката, която вероятно сте взели заедно с компресора, имайте предвид, че съгласно разположението на паразитните ролки на нея, ремъкът първо минава през хидравличната помпа и алтернатора преди да стигне до компресора, и когато дойде време там да се движат 80 коня, силите в ремъка ще претоварят лагерите на алтернатора. Вариант да избегнете това е да преориентирате ремъка да мине след хидравличната помпа през компресора, и едва тогава да иде в алтернатора. Няма да избегнете претоварване на лагерите на хидропомпата така, но лагерите там подозирам, че са значително по-големи от тези на алтернатора, респективно ще издържат по-дълго. Аз ползвам точно този вариант и имам 1 паразитна ролка вместо 2 при вас, но стойките не са еднакви за съжаление...
Друго - Ротрекс заедно с модела 91 пуснаха и модел 92, чиято единствена разлика е диаметърът на входната тръба - при вашия 91 е 76мм (3"), а при 92 е 89мм (3 1/2"), като компресорния охлюв е взаимозаменяем, а работното колело (студената перка) е идентично. Мисълта ми е, че при дебит на въздуха като за 700 коня, особено на 3" тръба, скоростта на въздуха е сериозна, и когато има обратен завой, както при всички БМВ китове, често се получава сериозна загуба на налягане по пътя от филтъра до компресора, а всяка загуба на налягане на входа, намалява налягането на изхода. За да го облека в числа ще дам следния пример - отчетено от картата на компресора, при 90.000 об/мин и дебит като за 700 коня, Pressure Ratio-то е да кажем 2,45. Без загуба на налягане това дава 1,45 бара, при 0,95 бар, което е нормално за такъв дебит, налягането ще бъде 1,33 бара, но при 0,8 бара абсолютно на входа (0,2 бара загуба, което е напълно реално), това би дало 0,96 бара на изхода...
Следват загуби във водния кулер и т.н.... с една дума имайте предвид такъв дизайн на интейка, че да не се разочаровате после.
И накрая - при миграция на всеки компресор ротрекс от една кола на друга, "хигиената" е от първостепенно значение, защото предавката в компресора не понася никакви замърсявания, които хипотетично могат да постъпят по маркучите и резервоара ако те не са съхранявани правилно, особено ако са попаднали след филтъра...
По принцип ако се случи да се счупи компресор ротрекс, задължително се сменя цялата система с нова (маркучи, филтър, резервоар, масло), пък цените са болезнени, затова се постарайте да избегнете тази опасност, тъй като след това цените са още по-шокиращи...
Успех с проекта!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Наистина горния носач от каква кола е или е афтърмаркет? С еднаква геометрия ли е като оригиналния? Така като гледам сигурно е алуминиев?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Postman написа:...
п.с. Успех на проекта
Всичко звучи много супер, остава да поствате информация с всеки ъпгреид и да чакаме "нещото" в движение
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:
Усилихте ли шпилките при задният мост понеже при 3 та серия до 2002 год това си е като детска болест ,освен при м3 .
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
И М3ки късат
Не знам каква е зависимостта, но например нашата М3 3,2 нямаше никакви проблеми с това, но пък съм виждал Е46 М3 скъсала... Та е хубаво да се усили за новия мотор...
Не знам каква е зависимостта, но например нашата М3 3,2 нямаше никакви проблеми с това, но пък съм виждал Е46 М3 скъсала... Та е хубаво да се усили за новия мотор...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
На мен ми се вижда оригинален носача, добре почистен.
е21 345 0-402м 12.18
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
DrivinGGoD написа:И М3ки късат
Не знам каква е зависимостта, но например нашата М3 3,2 нямаше никакви проблеми с това, но пък съм виждал Е46 М3 скъсала... Та е хубаво да се усили за новия мотор...
Ами според мен е недойзмислено с тези кутиики .Ако беше поне 3 мм във формата на тръба от шайбата на шпилката в долната част до горе в купето няма да има никакъв проблем понеже при мен ги усилвах и долу с 2.5 мм ламарина и горе отворих кутиите и налях яко с телоподаващото .Странното е че ги къса преден ляв и заден десен на повечето и вероятно там е най-голямо натоварването
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани