съвет м54б22 към ....
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
съвет м54б22 към ....
Здравейте,
Много не съм на ТИ и не съм точно за този форум, но все пак моля за съвет
Имам Е46 2001 год. м54б22 - 170 кс
Колата има ГИ, което го изключваме за разговор по-надолу.
Като цяло мотора си работи хубаво, не харчи много ~10, не масло харчи на 12-13к доливам сумарно литър
Карал съм още две такива коли, едната ми се стори, че върви доста по-слабо от моята, другата същото или всичките толкова могат или сме им свикнали.
Та... искам да направя някакъв лек ъпгрейд така да се каже.
Имам предложение в колата да се сложи /за не много пари/ 2.8 с двата ваноса.
Моя майстор, в който много вярвам, ме уверява че ще работи нормално и на двете горива, ще припка повече и т.н.
Почти всичко си остава от моята колата - комп, жици, колектора, генерация и не знам още какво.
Та накратко:
Вариант 1:блок и глава от м52туб28
Вариант 2:блок и глава от м54б25
Тук може би разликата няма да бъде кой знае каква с моя, но някак си съм склонен на него, че е по-нов като мотор, същата модификация /м54/ и по разни тестове и данни
в интернет е почти като 2.8
Вариант 3:блок и глава от м54б30 - това може и е най-добрия вариант, но всичко е над 1500лв, имал съм предложения и за 3к само за блок и глава, което за мене
са много пари за подобно нещо, как да е
Като цяло имам някакъв вариант да продам колата и доплатя за готова такава, но честно казано не ми се занимава.
Моето е купена с любов, събирани пари, ремонтирана е тук-там, каско +го + гуми са ми близо 2000лв. наново не ми се занимава в целия филм,
тепърва да ремонтира 330 било I, XI, D, XD и т.н.
та някакъв съвет да дадете ?
Благодаря много
Много не съм на ТИ и не съм точно за този форум, но все пак моля за съвет
Имам Е46 2001 год. м54б22 - 170 кс
Колата има ГИ, което го изключваме за разговор по-надолу.
Като цяло мотора си работи хубаво, не харчи много ~10, не масло харчи на 12-13к доливам сумарно литър
Карал съм още две такива коли, едната ми се стори, че върви доста по-слабо от моята, другата същото или всичките толкова могат или сме им свикнали.
Та... искам да направя някакъв лек ъпгрейд така да се каже.
Имам предложение в колата да се сложи /за не много пари/ 2.8 с двата ваноса.
Моя майстор, в който много вярвам, ме уверява че ще работи нормално и на двете горива, ще припка повече и т.н.
Почти всичко си остава от моята колата - комп, жици, колектора, генерация и не знам още какво.
Та накратко:
Вариант 1:блок и глава от м52туб28
Вариант 2:блок и глава от м54б25
Тук може би разликата няма да бъде кой знае каква с моя, но някак си съм склонен на него, че е по-нов като мотор, същата модификация /м54/ и по разни тестове и данни
в интернет е почти като 2.8
Вариант 3:блок и глава от м54б30 - това може и е най-добрия вариант, но всичко е над 1500лв, имал съм предложения и за 3к само за блок и глава, което за мене
са много пари за подобно нещо, как да е
Като цяло имам някакъв вариант да продам колата и доплатя за готова такава, но честно казано не ми се занимава.
Моето е купена с любов, събирани пари, ремонтирана е тук-там, каско +го + гуми са ми близо 2000лв. наново не ми се занимава в целия филм,
тепърва да ремонтира 330 било I, XI, D, XD и т.н.
та някакъв съвет да дадете ?
Благодаря много
Re: съвет м54б22 към ....
От 2.8 или 2.5 със сравнение с твоя не е голяма разликата и според мен не си струва при положение, че мотора ти не е счупен, а искаш повече мощност. Варианта с 3.0 е единственият правилен в случая за да останеш доволен от суапа, т.е. да знаеш за какво си си дал парите.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: съвет м54б22 към ....
600 кубика за нищо ги нямате начи. Казваш няма да е голяма разликата от 2.2 до 2.8 ???Dpy написа:От 2.8 или 2.5 със сравнение с твоя не е голяма разликата и според мен не си струва при положение, че мотора ти не е счупен, а искаш повече мощност. Варианта с 3.0 е единственият правилен в случая за да останеш доволен от суапа, т.е. да знаеш за какво си си дал парите.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: съвет м54б22 към ....
23 коня и 600 кубика горница според мен не струват да речем 2000лв. Ти би ли ги дал за такова подобрение на колата си Просто казвам, че за да е доволен как си му е реда, "скока" трябва да е малко по-високо.
Re: съвет м54б22 към ....
1000лв ми струва смяната - мотора + монтажа
мотора `98 година над 250к
предполагам ще мога да взема поне 400лв от моя
просто се чудя, това че е по-стар като технология, година и че е на повече км от моя /200к реални/
мотора `98 година над 250к
предполагам ще мога да взема поне 400лв от моя
просто се чудя, това че е по-стар като технология, година и че е на повече км от моя /200к реални/
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: съвет м54б22 към ....
малко ме съмнява да се включиш в 1000 лева, но ти го пожелавам
м54 ги водят, че са по-икономични, но пък ако имаш оферта за м52б28 читав защо не
Според мен ако правиш суап си заслужава за по-големите мотори щото хамалогията и нервите са едни, а резултатите не съвсем
имай предвид, че по-големия мотор върви и с други работи:
- спирачки ?
- диф ?
Потърси какви са разликите м/у твоята кутия, диф спирачки и тн и тези на мотора за, който се бориш да не стане накрая нещо като нищо .
Успех!
м54 ги водят, че са по-икономични, но пък ако имаш оферта за м52б28 читав защо не
Според мен ако правиш суап си заслужава за по-големите мотори щото хамалогията и нервите са едни, а резултатите не съвсем
имай предвид, че по-големия мотор върви и с други работи:
- спирачки ?
- диф ?
Потърси какви са разликите м/у твоята кутия, диф спирачки и тн и тези на мотора за, който се бориш да не стане накрая нещо като нищо .
Успех!
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: съвет м54б22 към ....
1100-1200лв в което влиза
мотора, монтажа, антифриз, масло и филтри
аз по-скоро затова пуснах темата
доколкото знам, няма разлика в окачване, скорости, диф и т.н за 6 цилиндровите е46
или не ?
ако до 1500лв. намеря читав м54б30 мисля, че по-добре на него да се хвърлям
мотора, монтажа, антифриз, масло и филтри
аз по-скоро затова пуснах темата
доколкото знам, няма разлика в окачване, скорости, диф и т.н за 6 цилиндровите е46
или не ?
ако до 1500лв. намеря читав м54б30 мисля, че по-добре на него да се хвърлям
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: съвет м54б22 към ....
порови в реалоем
на 330 са различни дифовете и полуоските - пред. числа също са различни
кутийте като числа май са еднакви или почти еднакви
спир. дискове също са различни
не че не можеш да минеш само с мотор ама ...
на 330 са различни дифовете и полуоските - пред. числа също са различни
кутийте като числа май са еднакви или почти еднакви
спир. дискове също са различни
не че не можеш да минеш само с мотор ама ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- terziev
- младши ентусиаст
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: съвет м54б22 към ....
не виждам смисъл да си разбутваш добре работещатата кола, да дадеш 1000+ лева за някакъв мотор който не го знаеш какъв е, и евентуално да се сдобиеш с 23коня повече мощност
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: съвет м54б22 към ....
добро включване година по късно
макар, че колегата още не се е суапнал
нали се сещаш, че не са само 23 кс
пропускаш и некви нютони
а, че с 1000 лв едва ли ще стане е друг въпрос
макар, че колегата още не се е суапнал
нали се сещаш, че не са само 23 кс
пропускаш и некви нютони
а, че с 1000 лв едва ли ще стане е друг въпрос
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: съвет м54б22 към ....
Колко време мина наистина :-))
Това си е един вид ъпгрейд на колата + това какъвто е онзи, такъв и моя
малко на късмет е цялата работа.
Ами да все още не съм, преди няколко месеца отказах един мотор за 1500лв (мотор с комп)
конете са около 60, нютоните около 90..
а и Б30 е просто джисток мотор, харесва ми много и за нашето купе е просто супер :-))
Весели празници !
Това си е един вид ъпгрейд на колата + това какъвто е онзи, такъв и моя
малко на късмет е цялата работа.
Ами да все още не съм, преди няколко месеца отказах един мотор за 1500лв (мотор с комп)
конете са около 60, нютоните около 90..
а и Б30 е просто джисток мотор, харесва ми много и за нашето купе е просто супер :-))
Весели празници !
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: съвет м54б22 към ....
Аз ти казвам като по вещ в нещата.Слагаш М52ТУБ28 и после се почва смукател от Б30 изпускател ремап и почваш наред .30-ковия мотор е мааалко по махнат от Б28.Имам удоволствието да карам доста Б28-ци и 30-ки и заключението ми е че една правена Б28-ца е в пъти по добре от една 30-ка Ако решиш нещо да взимаш драсни да направиме некоя промоция
Re: съвет м54б22 към ....
генерацията + изп. ми е от б30, ремапа го имам
остана блока главата и смукателния
остана блока главата и смукателния
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани