Рали Дакар
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Рали Дакар
Гледате ли го? Следите ли го ?
Вече има един загинал, още на първият етап, 2км преди финала..
Най-старият състезател на 71 години
, най-младият на 20.
Тази година етапите са на доста голяма надморска височина.
Имаме и представител на китайските джипове
Вече има един загинал, още на първият етап, 2км преди финала..

Най-старият състезател на 71 години

Тази година етапите са на доста голяма надморска височина.
Имаме и представител на китайските джипове

Последна промяна Kroki на 03 Яну 2012, 1:31, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Рали Дакар
Да, следя го всяка година с интерес.
Направи ми впечатление, че победителят от миналата година Насър Ал Атия успя да спечели втория етап с Хамъра, който е доста по-лош от Туарега (тази година WV не участват). По Евроспорт казаха, че Хамъра бил със задно, което според мен е грешка в превода
Минитата много ме дразнят, защото на нищо не приличат, но явно са бързи. Нямам изявен фаворит за това издание.
Направи ми впечатление, че победителят от миналата година Насър Ал Атия успя да спечели втория етап с Хамъра, който е доста по-лош от Туарега (тази година WV не участват). По Евроспорт казаха, че Хамъра бил със задно, което според мен е грешка в превода

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар
Да и във студиото тука в бг коментираха че хамъра е със задно и аз е така
. Х-райд отбора или нещо такова бил с 4 минита и 3 бмв-та, та се надяваме да стигнат до челните места. Някой да има идея, как е загинал участника?

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
Хамърите винаги са били със задно. Роби Гордън избра тази стратегия и в Африка бе печеливша. Насер още не е на 100% свикнал с новата си машина, но ще се справи. За БМВ Х-Райд Свен Квант е избрал все легенди в ралито, има надежда най-накрая отборът да завърши с победа. Миналата година Мини не бяха тотално готови, но сега се надяваме, че ще се представят блестящо. Ако пък не, винаги има две Х3 СС-та, които да бутат напред в класирането.
Фолксваген Моторспорт дивизията пренасочи бюджета си към ВРЦ, защото едно двуседмично рали Дакар им струва точно колкото един сезон в автомобилния шампионат. Малко е скучно без г-н Сайнц, но... това е моторспортът.
Явно е отсъствието на генерал Чагин. Бившият най-добър пилот на Камаз (и най-титулован камионджия на Дакар) в момента е мениджър на руснаците в ралито. Неговият камион се пилотира от едно момче (мой набор), дето се справя завидно добре.
Мисля, че забравяте две много важни лица на това рали: БЪЛГАРИТЕ Младен Вачков и Пепи Ценков. Двамата заминаха с огромни амбиции. Пепи миналата година натрупа опит в състезанието, дано тази година наученото да му помогне. До вчера Младен бе девети, а Пепи - единадесети при четириколките. Стискаме им палци! С тях са и Руси Русев/Руслан Трифонов, преминаващи през трасето с асистентски камион, закупен от някогашния отбор на Мицубиши (за Дакар).
Всяка вечер по БНТ2 гледайте обзорните предавания за изминалия ден. Помощник на водещия е българската енциклопедия по Дакар - шефът ми Христомир Николов. Всяко предаване ще е с гост от българската моторспорт сцена. Вчера бе Митко Илиев, а днес ще е Траян Траянов, шампион на България по оф-роуд за 2010 и 2011 г.
На сайта ни http://www.off-road.bg/ се опитваме да качваме максимално бързо прясна информация от източниците. Има и снимков материал, благодарение на фоторепортера Стоян Драев!
Успех на нашите момчета (двамата пилоти, асистенцията, механикът и журналистът). Дано се върнете живи и здрави с поне две титли в багажа!
Фолксваген Моторспорт дивизията пренасочи бюджета си към ВРЦ, защото едно двуседмично рали Дакар им струва точно колкото един сезон в автомобилния шампионат. Малко е скучно без г-н Сайнц, но... това е моторспортът.
Явно е отсъствието на генерал Чагин. Бившият най-добър пилот на Камаз (и най-титулован камионджия на Дакар) в момента е мениджър на руснаците в ралито. Неговият камион се пилотира от едно момче (мой набор), дето се справя завидно добре.
Мисля, че забравяте две много важни лица на това рали: БЪЛГАРИТЕ Младен Вачков и Пепи Ценков. Двамата заминаха с огромни амбиции. Пепи миналата година натрупа опит в състезанието, дано тази година наученото да му помогне. До вчера Младен бе девети, а Пепи - единадесети при четириколките. Стискаме им палци! С тях са и Руси Русев/Руслан Трифонов, преминаващи през трасето с асистентски камион, закупен от някогашния отбор на Мицубиши (за Дакар).
Всяка вечер по БНТ2 гледайте обзорните предавания за изминалия ден. Помощник на водещия е българската енциклопедия по Дакар - шефът ми Христомир Николов. Всяко предаване ще е с гост от българската моторспорт сцена. Вчера бе Митко Илиев, а днес ще е Траян Траянов, шампион на България по оф-роуд за 2010 и 2011 г.
На сайта ни http://www.off-road.bg/ се опитваме да качваме максимално бързо прясна информация от източниците. Има и снимков материал, благодарение на фоторепортера Стоян Драев!
Успех на нашите момчета (двамата пилоти, асистенцията, механикът и журналистът). Дано се върнете живи и здрави с поне две титли в багажа!


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
Младен Вачков

Пепи Ценков

Руси и Руслан в камиона

Цялата БГ група: Пепи, Омбрето (механик), Стоян Драев (фоторепортер), Руслан, Младен и Руси


Пепи Ценков

Руси и Руслан в камиона

Цялата БГ група: Пепи, Омбрето (механик), Стоян Драев (фоторепортер), Руслан, Младен и Руси


- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Рали Дакар
страхотни снимки и успех на младия ни тим
пс.по кои канал дават най много от ралито?

пс.по кои канал дават най много от ралито?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар
Френският мотоциклетист Брюно Да Коста (Ямаха) е тежко ранен, след като днес блъсна с пълна скорост една крава по маршрута на втория специален етап на рали Дакар между Санта Роса де ла Пампа и Сан Рафаел, съобщи агенция Франс прес, като се позова на организаторите на ралито.
38-годишният мотоциклетист, който според първоначалната диагноза има бъбречен кръвоизлив, бе транспортиран спешно в болница в Мендоса.
Кравата, блъсната от френския мотоциклетист, е умряла на мястото при катастрофата.
Припомняме, че Насър Ал Атия спечели втория етап при автомобилите на рали "Дакар".
Катарският принц успя да свикне със своя Хамър и въпреки вчерашните проблеми на изключително късия етап и днешния лош старт, миналогодишният победител в състезанието направи забележително финално каране, което му даде победата в етапа.
Ал Атия изпревари с 0,54 сек деветкратния победител в състезанието Стефан Петерханзел с МINI. Трети е Хамърът на Роби Гордън - 2,42 мин от победителя.
При мотоциклетите първи е фаворитът Марк Кома. Испанецът изпревари големия си съперник Сирил Депре с 1:18 мин. Трети е Бареда Борт от тима на "Хускварна".
от : http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2724883
38-годишният мотоциклетист, който според първоначалната диагноза има бъбречен кръвоизлив, бе транспортиран спешно в болница в Мендоса.
Кравата, блъсната от френския мотоциклетист, е умряла на мястото при катастрофата.
Припомняме, че Насър Ал Атия спечели втория етап при автомобилите на рали "Дакар".
Катарският принц успя да свикне със своя Хамър и въпреки вчерашните проблеми на изключително късия етап и днешния лош старт, миналогодишният победител в състезанието направи забележително финално каране, което му даде победата в етапа.
Ал Атия изпревари с 0,54 сек деветкратния победител в състезанието Стефан Петерханзел с МINI. Трети е Хамърът на Роби Гордън - 2,42 мин от победителя.
При мотоциклетите първи е фаворитът Марк Кома. Испанецът изпревари големия си съперник Сирил Депре с 1:18 мин. Трети е Бареда Борт от тима на "Хускварна".
от : http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2724883
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар
Нищо не виждам за нашите
, това го видях случано, викам чакай да го постна тук..

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
Ами по-добре пресявай от общата информация. Всеки сайт може да излезе някакво подобно гръмко заглавие, за да привлича погледи и кликвания. За съжаление са малко тези, които казват най-важното.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар

Българин в Топ 10 на Рали Дакар
Българското участие в Рали Дакар 2012 протича повече от успешно. Дебютантът в най-тежкото и напрегнато автомобилно състезание в света на спорта Младен Вачков е на 9-ото място при АТВ-ата след втория етап от Санта Роза де ла Пампа до Сан Рафаел. Миналогодишният участник Петър Ценков пък заема 11-ата позиция. Изоставането на Вачков от лидера Серхио Ла Фуенте от Уругвай е 38 минути. Разликата между двамата българи е по-малко от 3 минути.
Второ място в етапа даде Алехандро Патронели. Аржентинецът обаче вече изостава от своя съперник Ла Фуенте с повече от 6 минути. Томас Мафай отново се класира трети и остана на тази позиция и в генералното подреждане. Шампионът от 2010 година Маркос Патронели завърши етапа четвърти, а пети е първият пилот с машина различна от Ямаха - Лукас Бонето, като се придвижи на същото място и в генералното класиране.
"Беше много гаден и тежък етап", обясни Петър Ценков.
"Вече имаме член в Топ 10, това е чудесно. След първите 400 км преход в етапа следваше високопланинска част с дълги прави в началото, но нямахме достатъчно мощност заради надморската височина от около 3000 метра и загубихме време. Заковахме на 100 км/час и ни изпреварваха като спрели. Но след първото зареждане следваше тежък терен в сухи реки и дюни, където наваксахме изоставането", разказа още пред БНТ Ценков.
След първите два етапа пилотите на "Рали Рейд.БГ" нямат сериозни технически повреди.
"Машините засега се държат. Нямаме проблеми с изключение на надморската височина, която ни затрудни и миналата година. Сега ще слагаме нови филтри и ще променим настройките за третия етап", обясни Ценков.
Очаква се през днешния ден нашите да имат сериозни трудности, защото предстои етап със сериозна надморска височина, който ще затрудни максимално двигателите на нашите пилоти, които са с инжекцион. Машините, чиито агрегати получават гориво посредством карборатор ще имат предимство.
Насър Ал-Атия спечели втория етап при автомобилите на Рали Дакар 2012, надделявайки с почти минута срещу деветкратния победител в състезанието Стефан Петерханзел с МINI. Трети е Хамърът на Роби Гордън - на 2 минути и 42 секунди от Ал-Атия.
"Искахме да покажем, че още не сме извън състезанието и с добра стратегия ще можем да се борим за защитата на титлата", заяви 42-годишният катарец Ал-Атия.
При мотоциклетите първи е фаворитът Марк Кома. Испанецът изпревари големия си съперник Сирил Депре с близо минута и половина.
През утрешния ден ще бъдат преминати 563 км, като от тях 208 са състезателни.
от: http://www.blitz.bg/sport/category/7
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Рали Дакар
верно ли хамъра е само на задно?
това каква спортно-техническа обосновка има?
това каква спортно-техническа обосновка има?
No bling at the Ring
Re: Рали Дакар
Най-логично би било да е с цел олекотяване и опростяване на конструкцията, но дали е така....някой по-запознат може да каже, защото и на мен ми е интересно. Има цял клас май за колите с един двигателен мост, но пак на толкова тежко рали само със задно, звучи странно.
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани